Als de plaat blijft hangen gaat dat op den duur nogal irriteren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 06:54 schreef Petzi het volgende:
Ik ben voor recht door zee, als je tegen me liegt blijft dat hangen totdat je een sorry zegt. Anders gaat het nooit over.
Hoi Scrup
Maar nogmaals. Wat DM is, moet DM blijven.quote:Op zaterdag 27 april 2019 06:54 schreef Petzi het volgende:
Ik ben voor recht door zee, als je tegen me liegt blijft dat hangen totdat je een sorry zegt. Anders gaat het nooit over.
Hoi Scrup
Dat is het principe van een DM.quote:Op zaterdag 27 april 2019 06:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar nogmaals. Wat DM is, moet DM blijven.
was ook hier hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 06:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar nogmaals. Wat DM is, moet DM blijven.
Ik ben al een lampenkap.quote:Op zaterdag 27 april 2019 06:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Vraagje aan jou, kun jij verkleinen tot een UI
Beetje snijden en bewerken toch.quote:Op zaterdag 27 april 2019 06:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Vraagje aan jou, kun jij verkleinen tot een UI
We hebben hier al een .gif expert voor dat soort zaken...quote:Op zaterdag 27 april 2019 06:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje snijden en bewerken toch.
Maar geen expert.
Daar gaat het mij niet om. Je maakt en DM openbaar. Sowieso mag het niet en vind ik het niet kunnen als betreffende user er niet is. Zoek het lekker via DM uit en hang je vuile was niet buiten.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Je maakt en DM openbaar. Sowieso mag het niet en vind ik het niet kunnen als betreffende user er niet is. Zoek het lekker via DM uit en hang je vuile was niet buiten.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 06:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje snijden en bewerken toch.
Maar geen expert.
Nogmaals het was niet alleen DM. Daarbij vind ik het meer dan normaal daat we elkaar laten weten dat een en ander niet is wat je denkt en elkaar op dat gebied waarschuwen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Je maakt en DM openbaar. Sowieso mag het niet en vind ik het niet kunnen als betreffende user er niet is. Zoek het lekker via DM uit en hang je vuile was niet buiten.
Interesseert me niet. Ik trek mijn eigen conclusies en ik hoef niet door anderen te worden gewaarschuwd. En zeker niet op deze manier.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:06 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nogmaals het was niet alleen DM. Daarbij vind ik het meer dan normaal daat we elkaar laten weten dat een en ander niet is wat je denkt en elkaar op dat gebied waarschuwen.
Ik lees regelmatig de Cos, en ik vind je inbreng top. Maar ik denk dat je hier te weinig komt om dar een beeld over te hebbenquote:Op zaterdag 27 april 2019 07:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Ik trek mijn eigen conclusies en ik hoef niet door anderen te worden gewaarschuwd. En zeker niet op deze manier.
Ga je nog wat leuks doen vandaag, Petzi?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig de Cos, en ik vind je inbreng top. Maar ik denk dat je hier te weinig komt om dar een beeld over te hebben
Ik zie een uitdaging.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mojn.
Ze gaat weer alle kanten op.
Word er horendol van.
Zekers, heb een hotelletje aan zee geboekt. Renesse. Kan pas om 15.00 inchecken. Lekker met de hondjes rennen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen vandaag, Petzi?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mojn.
Ze gaat weer alle kanten op.
Word er horendol van.
Da's zo'n beetje het enige dat je doet?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zekers, heb een hotelletje aan zee geboekt. Renesse. Kan pas om 15.00 inchecken. Lekker met de hondjes rennen.
Gewoon lekker op tijd gaan. Buiten is het altijd fijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zekers, heb een hotelletje aan zee geboekt. Renesse. Kan pas om 15.00 inchecken. Lekker met de hondjes rennen.
Heb nooit gezegd dat ik rijk ben. Ik leef juist enigzins somberquote:Op zaterdag 27 april 2019 07:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's zo'n beetje het enige dat je doet?
Ja moet haast wel, want je bent rijk.
Boehoe....of wil je een prijsje?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:24 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik rijk ben. Ik leef juist enigzins somber
Je had de 'mijne' even kunnen copy pasten, maar nu is alweer weg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:26 schreef Petzi het volgende:
Kan ie niet. Waar blijft mijn UI? Heren bestaan schijnbaar ook niet meer
Vraag het eens netjes aan Mo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:26 schreef Petzi het volgende:
Kan ie niet. Waar blijft mijn UI? Heren bestaan schijnbaar ook niet meer
Kan ze beter aan SBE vragen, die is een stuk vriendelijker dan ik.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig de Cos, en ik vind je inbreng top. Maar ik denk dat je hier te weinig komt om dar een beeld over te hebben
Ze wil van iedereen een beeld hebben.quote:
Zet 1 keer je trots opzij.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ze beter aan SBE vragen, die is een stuk vriendelijker dan ik.
Jij weet helemaal niet hoeveel tijd ik doorbreng in 40+. Dus ook niet wat ik wel en niet zie. En wat heeft de cos er opeens mee te maken?quote:
Niet zo vijandig graag. Ik lees iedere dag en ken jullie allemaal. Ik lees al 3 jaar en ook jou ken ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 07:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoeveel tijd ik doorbreng in 40+. Dus ook niet wat ik wel en niet zie. En wat heeft de cos er opeens mee te maken?
Ga je ook naar de meeting van Oma Nijn? Sruiz gaat ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoeveel tijd ik doorbreng in 40+. Dus ook niet wat ik wel en niet zie. En wat heeft de cos er opeens mee te maken?
Na een paar posts van Char gezien te hebben kom ik tot de conclusie dat zij een lieve en zachte vrouw is, kan jij dit bevestigen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Niet zo vijandig graag. Ik lees iedere dag en ken jullie allemaal. Ik lees al 3 jaar en ook jou ken ik
Nee, maar ik tot nu toe wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Na een paar posts van Char gezien te hebben kom ik tot de conclusie dat zij een lieve en zachte vrouw is, kan jij dit bevestigen?
absoluut, dat zei ik al.Ze was een goede mod geweest. Beter dan Sjampoequote:Op zaterdag 27 april 2019 07:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Na een paar posts van Char gezien te hebben kom ik tot de conclusie dat zij een lieve en zachte vrouw is, kan jij dit bevestigen?
Is uiteindelijk goed gekomen, toch?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hmmm, dat ging bij mij toen grandioos mis. Was een wazige vlek.
Zou je die ui voor me willen maken\?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op zaterdag 27 april 2019 07:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Niet zo vijandig graag. Ik lees iedere dag en ken jullie allemaal. Ik lees al 3 jaar en ook jou ken ik
Nee ineens was Mo weer gewoon en later iedereen. Goedemorgen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:51 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen op deze feestelijke dag.
Ik zie niemand oranje
Wat fijn dat je nu de directe vraag stelt.quote:
De wereld op zijn kop.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:53 schreef Petzi het volgende:
[..]
Leuk toch? Heb niets tegen jou hoor, dus snap jouw houding niet zo.
NEE.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat fijn dat je nu de directe vraag stelt.
Helaas ben ik daar niet zo goed in.
Vraag het nogmaals aan een geschikt persoon, aan Mo bijvoorbeeld.
Goed he, verwaterd een beetje.. maar ik kom overal in 5quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
40+ / sjoef kent iedereen!
Net als Sjoef.
Top tip. Verder ben je vast een vredelievend persoonquote:Op zaterdag 27 april 2019 07:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat fijn dat je nu de directe vraag stelt.
Helaas ben ik daar niet zo goed in.
Vraag het nogmaals aan een geschikt persoon, aan Mo bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed he, verwaterd een beetje.. maar ik kom overal in 5
Uiterst vredelievend.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Top tip. Verder ben je vast een vredelievend persoon
Nee, Petz heeft een oogje op Scrut en vice versa.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie 2 lijken wel een stelletje zeg.
En gaan ze nog wat doen dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, Petz heeft een oogje op Scrut en vice versa.
Koningshuizen kun je vergeten en presidenten ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even denken of ik een schop kan geven.
Nee, werd twee uur geleden wakker van rammelende hekken en marktkramen. Is de vrijmarkt hier pal voor het huis. Wel handig, kan ik er straks op een kleedje gaan zitten met mijn ouwe meuk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:58 schreef chufi het volgende:
Is de reveille al ergens bij iemand door de straat gekomen?
Vannacht brandweer met veel materieel hier om de hoek voor een woningbrand.quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:58 schreef chufi het volgende:
Is de reveille al ergens bij iemand door de straat gekomen?
Daten zit er dik in, de klik is er nu al, ik heb goede hoop iig.quote:
Lekker, ik zit gelukkig net aan de rand van het centrum (zeer goed geïsoleerdquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee, werd twee uur geleden wakker van rammelende hekken en marktkramen. Is de vrijmarkt hier pal voor het huis. Wel handig, kan ik er straks op een kleedje gaan zitten met mijn ouwe meuk.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daten zit er dik in, de klik is er nu al, ik heb goede hoop iig.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:04 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen! Fijne koninginnedag allemaal!
Dank je, maar ga voor die tweequote:Op zaterdag 27 april 2019 08:09 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne dag allen.
Veel plezier in Renesse, Petzi.
Is lijkt mij normaal. Ik heb twee jonge honden. Die willen rennen en spelen. Doen ze hier al dagelijks. Ze zetten de boel op zijn kop en dan beginnen de parkieten ook te schreeuwen want die vinden dat geweldigquote:
Je zit (ligt) zeker met je mobieltje te fokken?quote:Op zaterdag 27 april 2019 07:51 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen op deze feestelijke dag.
Ik zie niemand oranje
Mijn poezen mogen geen naam hebben, ik roep ze ook nooit, kutbeesten zijn het.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is lijkt mij normaal. Ik heb twee jonge honden. Die willen rennen en spelen. Doen ze hier al dagelijks. Ze zetten de boel op zijn kop en dan beginnen de parkieten ook te schreeuwen want die vinden dat geweldig
Ze luisteren toch niet inderdaadquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen mogen geen naam hebben, ik roep ze ook nooit, kutbeesten zijn het.
Je kunt toch ook gewoon een middagje met ze naar het strand.. Maar goed ieder zn ding. Veel plezier iigquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Is lijkt mij normaal. Ik heb twee jonge honden. Die willen rennen en spelen. Doen ze hier al dagelijks. Ze zetten de boel op zijn kop en dan beginnen de parkieten ook te schreeuwen want die vinden dat geweldig
Voeg een vader toe.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:20 schreef Marsani het volgende:
Het gras is hier ineens heel hoog, iemand een tip hoe je te hoog gras er nog afkrijgt?
Juist..quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je zit (ligt) zeker met je mobieltje te fokken?
Zijn ze vandaag nog geweestquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon een middagje met ze naar het strand.. Maar goed ieder zn ding. Veel plezier iig
Nee, ze zijn helemaal niet gefixeerd op eten, dat is aangeleerd gedrag, ze willen mijn aandacht, gekriebel en gedoe.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, als je met de brokjes ramnelt zeker?
Koop een koequote:Op zaterdag 27 april 2019 08:20 schreef Marsani het volgende:
Het gras is hier ineens heel hoog, iemand een tip hoe je te hoog gras er nog afkrijgt?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:20 schreef Marsani het volgende:
De was kun je niet buiten laten hangenquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, beperken zich alleen niet tot je gras...
Wat een schattie, je houdt er vast erg veel vanquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:29 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
Hier loop ik elke dag met mijn hondje. Goed zat voor dat verwende beest.
Daarom heb ik poezen, die luisteren tenminste.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:36 schreef Petzi het volgende:
Mijn twee hondenmeiden staan naast me te dollen en druk te doen. Het is wel goed met ze. Altijd spelen en druk zijn. Wordt er af en toe tureluurs van
Niks mis mee, lekker wandelen daar, met of zonder hond.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:38 schreef Marsani het volgende:
Aan de andere kant van de vijver een bescheiden stukje bos:
[ afbeelding ]
Ga dus nooit met mijn hond ergens heen. Vind dit mooi zat.
Mijn hond is 12 en godzijdank niet meer druk. Vreselijke tijd toen, ben al helemaal geen hondenmens. Mijn katten luisteren niet maar zijn schatjes.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom heb ik poezen, die luisteren tenminste.
Aangezien we nu van elkaar houden, Mo zou jij die Ui willenmaken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom heb ik poezen, die luisteren tenminste.
Honden vinden mij altijd leuk, en ik kan goed met honden, maar wil er geen, en haat mensen die hun hond niet in het gareel weten te krijgen, tot zover mijn preek, ik hou van mijn poezen, twee schatjes.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn hond is 12 en godzijdank niet meer druk. Vreselijke tijd toen, ben al helemaal geen hondenmens. Mijn katten luisteren niet maar zijn schatjes.
Daarom.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:41 schreef Petzi het volgende:
Snap niets van kattenmensen, eerlijk gezegd.
Mijn honden en ik slapen strak tegen elkaar aan. Altijd met z'n drieen. Dat is altijd zo geweest. Ook met mijn vorige hondenquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Honden vinden mij altijd leuk, en ik kan goed met honden, maar wil er geen, en haat mensen die hun hond niet in het gareel weten te krijgen, tot zover mijn preek, ik hou van mijn poezen, twee schatjes.
Ben een kattenmens.
Waarom heb je dan een hontquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn hond is 12 en godzijdank niet meer druk. Vreselijke tijd toen, ben al helemaal geen hondenmens. Mijn katten luisteren niet maar zijn schatjes.
Ze komen mijn huis niet in.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mijn honden en ik slapen strak tegen elkaar aan. Altijd met z'n drieen. Dat is altijd zo geweest. Ook met mijn vorige honden
Denk dat Petz wel onderhand eens met die beesten moet gaan lopen, die kunnen moeilijk een hele nacht hun pis binnenhouden.quote:
Ik weet wanneer ze hun hondenverdrietjes hebben of angstig zijn. Is belangrijk denk ik dat je het aanvoelt. Maar wij zijn een vreemde eenheid. Ze weten wat ik wil en ik weet wat zij willen. Met enige kennis heb je een mooi iets met zequote:Op zaterdag 27 april 2019 08:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mijn honden en ik slapen strak tegen elkaar aan. Altijd met z'n drieen. Dat is altijd zo geweest. Ook met mijn vorige honden
Dat moet haast wel als je jezelf al begint te quoten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:49 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ze hun hondenverdrietjes hebben of angstig zijn. Is belangrijk denk ik dat je het aanvoelt. Maar wij zijn een vreemde eenheid. Ze weten wat ik wil en ik weet wat zij willen. Met enige kennis heb je een mooi iets met ze
Dar heb ik mensen voor wijsneusquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat Petz wel onderhand eens met die beesten moet gaan lopen, die kunnen moeilijk een hele nacht hun pis binnenhouden.
Aha, LDS.quote:
Honden kunnen in en uitlopenquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, LDS.
De aap komt uit de mouw.
Blijf je aan de gang?quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, LDS.
De aap komt uit de mouw.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:57 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!
Happy Kingsday!
quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:57 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!
Happy Kingsday!
Nu je Fan hebt weggepest hak je nog maar eens extra op Petzi in?quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, LDS.
De aap komt uit de mouw.
zijn tanden kleuren goed bij z'n stropdasquote:
Dat idee heb ik ook en dan zeggen ze dat de aarde opwarmtquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Prisha het volgende:
In mijn herinnering was Koninginnedag altijd veel warmer en zonniger op de een of andere manier
amphiequote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Amphorapotje het volgende:
Meuring, Happy Willyday![]()
![]()
![]()
Eerst lekker douchen en dan![]()
![]()
![]()
Ik ga hier niet op in op deze manier.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu je Fan hebt weggepest hak je nog maar eens extra op Petzi in?
Amphora!quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Amphorapotje het volgende:
Meuring, Happy Willyday![]()
![]()
![]()
Eerst lekker douchen en dan![]()
![]()
![]()
Wil je hem bewaren? Eerst lekker douchen en walk the dog.quote:
Hij is een roker, dan krijg je dat, en dan te bedenken dat hij een dure tandarts kan betalen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
zijn tanden kleuren goed bij z'n stropdas
quote:
Had ik al eens vertelt. Ben drie jaar geleden gescheiden en beide beagles van 9 jaar toen, waren van mijn ex. Hij had een nieuwe vriendin die niet van honden hield en wilde ze naar het asiel doen. Kon ik niet mee leven. Dus nam mijn twee katten mee en zijn honden. Ben gek op het hondje hoor maar hierna echt nooit meer een hond.quote:
Ja dat is zo goor, dat ze daar niets aan doenquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik moet nog halen, maar ik neem er voor jou ook één mee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wil je hem bewaren? Eerst lekker douchen en walk the dog.![]()
Dat vind ik een behoorlijke opoffering.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
[..]
Had ik al eens vertelt. Ben drie jaar geleden gescheiden en beide beagles van 9 jaar toen, waren van mijn ex. Hij had een nieuwe vriendin die niet van honden hield en wilde ze naar het asiel doen. Kon ik niet mee leven. Dus nam mijn twee katten mee en zijn honden. Ben gek op het hondje hoor maar hierna echt nooit meer een hond.
Mooi, een helder licht dat zietquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu je Fan hebt weggepest hak je nog maar eens extra op Petzi in?
Pleur toch op, je lokt het zelf steeds uit door te beginnen, en ja dan ga ik drammen.quote:
Inderdaad, hij kan ze best even in de bleek laten zetten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is zo goor, dat ze daar niets aan doen
zo top om dat te doenquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:02 schreef Marsani het volgende:
Had ik al eens vertelt. Ben drie jaar geleden gescheiden en beide beagles van 9 jaar toen, waren van mijn ex. Hij had een nieuwe vriendin die niet van honden hield en wilde ze naar het asiel doen. Kon ik niet mee leven. Dus nam mijn twee katten mee en zijn honden. Ben gek op het hondje hoor maar hierna echt nooit meer een hond.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
En stoppen met roken ...quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij kan ze best even in de bleek laten zetten.
Ik kende beide honden ook al 9 jaar dus een asiel was geen optie. Bovendien was ik al degene die 90 procent van het uitlaten deed. Het was een logische stap voor mij toen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vind ik een behoorlijke opoffering.
Lief van je, ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben, ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om de beestjes naar het asiel te laten brengen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad dat snap ik niet. Hij zou daar makkelijk iets aan kunnen doen. Vind ie blijkbaar niet zo belangrijk of zo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is een roker, dan krijg je dat, en dan te bedenken dat hij een dure tandarts kan betalen.
Begrijp het ook, die beesten laat je niet aan hun lot over, maar begrijp nog meer dat je er nooit meer wil.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik kende beide honden ook al 9 jaar dus een asiel was geen optie. Bovendien was ik al degene die 90 procent van het uitlaten deed. Het was een logische stap voor mij toen.
Dat Max er ook niets van zegt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Inderdaad dat snap ik niet. Hij zou daar makkelijk iets aan kunnen doen. Vind ie blijkbaar niet zo belangrijk of zo.
Gelukkig heeft ie nog haar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Inderdaad dat snap ik niet. Hij zou daar makkelijk iets aan kunnen doen. Vind ie blijkbaar niet zo belangrijk of zo.
Niet zo zuinig ook, maar dat mag niet in openbaar of op beeldmateriaal, Beatrix ook hoor...quote:
Hoi Prish,quote:
20e plaats.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor 40+ SC van 26-04-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 179 Lucky2Bastard
02 150 chufi
03 113 Amphorapotje
04 099 Superbadeendje
05 084 sig000
06 078 Ghostbuster
07 062 TillyB
08 060 haags_kwartiertje
09 055 Soury
09 055 D.
11 050 FreshFruit72
12 044 cafca
13 041 sacha
14 037 Gooddeal
15 035 Je.zusje
16 030 Marsani
17 022 Charmian
18 021 Mrsloveable
19 020 sly-nl
20 018 Mo_Muffin
21 015 Deisyy
21 015 BoonDockSaint
23 013 Petzi
24 012 Lyza666
25 010 Recce
25 010 Prisha
27 005 Voxs
28 001 jekomterwelhinter
28 001 Disana
28 001 Pietverdriet
klik hier voor meer stats
Nee toch, je houdt na 9 jaar toch van ze. Hoi Deissy.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief van je, ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben, ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om de beestjes naar het asiel te laten brengen.
er zijn (helaas) zat mensen die zoiets niet zouden doen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hoi Prish,
nee wel logisch hoor. Zou denk ik iedereen met een hart doen. De ene beagle had toen cushing en had geen schijn van kans meer in het asiel.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:10 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee toch, je houdt na 9 jaar toch van ze. Hoi Deissy.
Nooit gewetenquote:
Juliana ook, was in die tijd gewoon op tv nog, toen deed men nog niet zo spastisch over roken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet zo zuinig ook, maar dat mag niet in openbaar of op beeldmateriaal, Beatrix ook hoor...
quote:
Ik nog steeds niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Juliana ook, was in die tijd gewoon op tv nog, toen deed men nog niet zo spastisch over roken.
En Bernhard.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Juliana ook, was in die tijd gewoon op tv nog, toen deed men nog niet zo spastisch over roken.
Maakt mij overigens geen reet uit of je iemand wel of niet mag.Een leuke SC lijkt mij belangrijker. \keer op keer kun je mij niet met rust laten.Ik hou niet van bongo's, dus laat me met rustquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gelukkig heeft ie nog haar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap de link even niet, vergeef mij?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maakt mij overigens geen reet uit of je iemand wel of niet mag.Een leuke SC lijkt mij belangrijker. \keer op keer kun je mij niet met rust laten.Ik hou niet van bongo's, dus laat me met rust
Fijn! Dat gaat de goede kant weer op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja! Er is weer 5 kilo af en mijn broek past weer.
Bongo's zijn leuk! Soort van die houten trommels.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maakt mij overigens geen reet uit of je iemand wel of niet mag.Een leuke SC lijkt mij belangrijker. \keer op keer kun je mij niet met rust laten.Ik hou niet van bongo's, dus laat me met rust
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja! Er is weer 5 kilo af en mijn broek past weer.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Oh dat is het. Daar kan ik goed mee levenquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bongo's zijn leuk! Soort van die houten trommels.
Ik mocht een keer op spelen tijdens een uitvoering van een orkest op de muziekschool. Echt leuk!quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oh dat is het. Daar kan ik goed mee leven
Joh, neem dan een djembe.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik mocht een keer op spelen tijdens een uitvoering van een orkest op de muziekschool. Echt leuk!
Wowquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik mocht een keer op spelen tijdens een uitvoering van een orkest op de muziekschool. Echt leuk!
Die had ik hier ook liggen. Heeft m'n ex meegenomenquote:
Ja nou klinkt niet zo spannend ik weet het maar goed, ik vond het leuk om te doen. Dus dat.quote:
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:21 schreef Petzi het volgende:
Vraagje aan de dames hier, want ik ben even de weg kwijt
Voxsssssssssquote:
https://www.thomann.de/nl(...)e5-9edb-4509b034454equote:
Ah, snap ik. Samenloop van omstandigheden dus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
[..]
Leuk tochquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja nou klinkt niet zo spannend ik weet het maar goed, ik vond het leuk om te doen. Dus dat.
Ik vind pinguïns leukquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, snap ik. Samenloop van omstandigheden dus.
Ik vind zowel honden als katten best leuk, van een ander.
Zou er zelf geen hoeven.
Mijn ex kinderen en ik hadden samen alles, didgeridoo, djembe, bongo's, drums, bas, gitaren, synths, piano, orgels, versterkers, accordeons, fluitjes, tingel tangel, noem maar op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die had ik hier ook liggen. Heeft m'n ex meegenomen(volgens mij hadden we die van zijn ouders dus tja...wel een mooi ding)
Fijn dat het gezakt isquote:
Sorry als ik even je moment ontnam, maar het gaat soms zo raar hier. Welperfect dat je dat meemaaktquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja nou klinkt niet zo spannend ik weet het maar goed, ik vond het leuk om te doen. Dus dat.
Ben je mal ik heb geen moment hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Sorry als ik even je moment ontnam, maar het gaat soms zo raar hier. Welperfect dat je dat meemaakt
Ja ze stinken enormquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar die hoef ik ook niet in huis. Stinkbeesten
digeridoo zou ik ook wakker van liggenquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex kinderen en ik hadden samen alles, didgeridoo, djembe, bongo's, drums, bas, gitaren, synths, piano, orgels, versterkers, accordeons, fluitjes, tingel tangel, noem maar op.
Alles is verdeeld.
oh ja! ze kijken met zo'n verbaasd blij koppie de wereld inquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:28 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik Alcapa's. Ze zien er zo grappig uit.
Gewoon lekker bongoen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je mal ik heb geen moment hoorTyp gewoon wat in me opkomt. Of niet.
Tegenwoordig lees ik meer dan dat ik actief mee doe .
Ik snap je, isook erg vermoeiend hier iets aan te kaartenquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je mal ik heb geen moment hoorTyp gewoon wat in me opkomt. Of niet.
Tegenwoordig lees ik meer dan dat ik actief mee doe .
Feedbackquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:32 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik snap je, isook erg vermoeiend hier iets aan te kaarten
bongo or nothingquote:
I know, twee armen en twee benen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
bongo or nothing![]()
Dat drummen beviel me ook wel maar oh wat is het lastig.
Ik heb echt respect voor. Sowieso respect voor muzikanten maar pas als je zelf probeert dan merk je pas dat het niet vanzelf komt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know, twee armen en twee benen.
Schat, je reageert op iedere post van me. vind je me ergens leuk? Ik geef je gerust een kusje hoorquote:
Inderdaad. Zo leek mij gitaar spelen zo leuk en makkelijk. Hoe kwam ik er bij dat het makkelijk was.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor. Sowieso respect voor muzikanten maar pas als je zelf probeert dan merk je pas dat het niet vanzelf komt.
Ik heb hier gitaren, violen, een cello, keyboard, verschillende fluiten en mondharmonica's, maar geen trommels.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex kinderen en ik hadden samen alles, didgeridoo, djembe, bongo's, drums, bas, gitaren, synths, piano, orgels, versterkers, accordeons, fluitjes, tingel tangel, noem maar op.
Alles is verdeeld.
Morge, bij mij hangt de vlag er weer.quote:
40+ / 40+ FAQ & Feedbackquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Schat, je reageert op iedere post van me. vind je me ergens leuk? Ik geef je gerust een kusje hoor
Hier geen vlag, je ziet ze ook niet bij veel huizen trouwens..quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge, bij mij hangt de vlag er weer.
Maar nu eerst koffie. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb hier gitaren, violen, een cello, keyboard, verschillende fluiten en mondharmonica's, maar geen trommels.
Zal ook de helft van verdwijnen als de kinderen de deur uitgaan, denk ik.
Stik, ik ben de oranje wimpel vergeten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier geen vlag, je ziet ze ook niet bij veel huizen trouwens..
mooi is datquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Ik heb de mondharmonica van mijn vader nog.
Die leeft al 38 jaar niet meer.
oh ja die mieron...had ze eigenlijk ook al stuivers geprobeerd? of iets anders van koper? worked as as a charm ooit eens bij mijquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:56 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB alle mieron nu weg? Oh en de film was tofIk moet hem nog een keer zien. Hij was 3 uur en er gebeurde zoveel.
hoi eendje, ik weet je bent gen vechter maar wil je die mo uit mijn nek halen pleasequote:Op zaterdag 27 april 2019 09:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik, ik ben de oranje wimpel vergeten.
Ze had de bloem geprobeerd en dat ging goed. Alleen ze had nog wat acherblijvers die er niet intrapten blijkbaar....quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh ja die mieron...had ze eigenlijk ook al stuivers geprobeerd? of iets anders van koper? worked as as a charm ooit eens bij mij
ik werd ooit eens tijdens een date getrakteerd op een mondharmonicaconcert van een kwartierquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb hier gitaren, violen, een cello, keyboard, verschillende fluiten en mondharmonica's, maar geen trommels.
Zal ook de helft van verdwijnen als de kinderen de deur uitgaan, denk ik.
wél origineelquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik werd ooit eens tijdens een date getrakteerd op een mondharmonicaconcert van een kwartier
hier is het (nog) kurkdroogquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Arme kids in de regen hun spulletjes verkopen
ik sla dat over, veel plezierquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:43 schreef cafca het volgende:
Het is hier droog. Ik ga zo toch maar eens over de vrijmarkt slenteren....
Later!
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik werd ooit eens tijdens een date getrakteerd op een mondharmonicaconcert van een kwartier
da's romantischquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou, meer mijn eigen schuldquote:
ook dat nogquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou, meer mijn eigen schuldik moest weer eens zonodig nieuwsgierig zijn
The Midnight Cowboy.quote:
nee, ik ben stoer wat dat betreft, ik pak die blaren wel...die hele date was raar, die gast uiteindelijk ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Die dat heeft 16 minuten geduurd, gok ik?
Muzikanten zijn rare mensenquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, ik ben stoer wat dat betreft, ik pak die blaren wel...die hele date was raar, die gast uiteindelijk ook
jahquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ook dat nog![]()
maar....blijkbaar wel onvergetelijk
Arme kleedjeskinderenquote:
Hoe liephet uiteindelijk af, hij heeft je vast nog gebeldquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, ik ben stoer wat dat betreft, ik pak die blaren wel...die hele date was raar, die gast uiteindelijk ook
Was het zo'n type die met een roos in z'n mond een serenade geeft onder je raam?quote:
die heb ik nog niet maar zou het erg lief van je vinden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:54 schreef Voxs het volgende:
Fris en fruitig en koffie
Petzi, heb je die Ui al
? Ik kan hem wel even voor je maken.
Hé ik ben de uitjes maker.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:54 schreef Voxs het volgende:
Fris en fruitig en koffie
Petzi, heb je die Ui al
? Ik kan hem wel even voor je maken.
Moet je even plaatje hier zetten.
Met een blokfluit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was het zo'n type die met een roos in z'n mond een serenade geeft onder je raam?
Ik heb wel leuk beeld nu
Waar speelde de duvel mee?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:52 schreef Petzi het volgende:
Had laatst ook een date enof de duvel er mee speelt
Ik hoor net dat Badeendje de Uienmaker isquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
die heb ik nog niet maar zou het erg lief van je vinden.
Okequote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Badeendje de Uienmaker is
[..]
Oke
Nu zit ik met Allo Allo in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Badeendje de Uienmaker is
[..]
Oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |