De was kun je niet buiten laten hangenquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, beperken zich alleen niet tot je gras...
Wat een schattie, je houdt er vast erg veel vanquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:29 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
Hier loop ik elke dag met mijn hondje. Goed zat voor dat verwende beest.
Daarom heb ik poezen, die luisteren tenminste.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:36 schreef Petzi het volgende:
Mijn twee hondenmeiden staan naast me te dollen en druk te doen. Het is wel goed met ze. Altijd spelen en druk zijn. Wordt er af en toe tureluurs van
Niks mis mee, lekker wandelen daar, met of zonder hond.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:38 schreef Marsani het volgende:
Aan de andere kant van de vijver een bescheiden stukje bos:
[ afbeelding ]
Ga dus nooit met mijn hond ergens heen. Vind dit mooi zat.
Mijn hond is 12 en godzijdank niet meer druk. Vreselijke tijd toen, ben al helemaal geen hondenmens. Mijn katten luisteren niet maar zijn schatjes.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom heb ik poezen, die luisteren tenminste.
Aangezien we nu van elkaar houden, Mo zou jij die Ui willenmaken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom heb ik poezen, die luisteren tenminste.
Honden vinden mij altijd leuk, en ik kan goed met honden, maar wil er geen, en haat mensen die hun hond niet in het gareel weten te krijgen, tot zover mijn preek, ik hou van mijn poezen, twee schatjes.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn hond is 12 en godzijdank niet meer druk. Vreselijke tijd toen, ben al helemaal geen hondenmens. Mijn katten luisteren niet maar zijn schatjes.
Daarom.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:41 schreef Petzi het volgende:
Snap niets van kattenmensen, eerlijk gezegd.
Mijn honden en ik slapen strak tegen elkaar aan. Altijd met z'n drieen. Dat is altijd zo geweest. Ook met mijn vorige hondenquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Honden vinden mij altijd leuk, en ik kan goed met honden, maar wil er geen, en haat mensen die hun hond niet in het gareel weten te krijgen, tot zover mijn preek, ik hou van mijn poezen, twee schatjes.
Ben een kattenmens.
Waarom heb je dan een hontquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn hond is 12 en godzijdank niet meer druk. Vreselijke tijd toen, ben al helemaal geen hondenmens. Mijn katten luisteren niet maar zijn schatjes.
Ze komen mijn huis niet in.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mijn honden en ik slapen strak tegen elkaar aan. Altijd met z'n drieen. Dat is altijd zo geweest. Ook met mijn vorige honden
Denk dat Petz wel onderhand eens met die beesten moet gaan lopen, die kunnen moeilijk een hele nacht hun pis binnenhouden.quote:
Ik weet wanneer ze hun hondenverdrietjes hebben of angstig zijn. Is belangrijk denk ik dat je het aanvoelt. Maar wij zijn een vreemde eenheid. Ze weten wat ik wil en ik weet wat zij willen. Met enige kennis heb je een mooi iets met zequote:Op zaterdag 27 april 2019 08:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mijn honden en ik slapen strak tegen elkaar aan. Altijd met z'n drieen. Dat is altijd zo geweest. Ook met mijn vorige honden
Dat moet haast wel als je jezelf al begint te quoten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:49 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik weet wanneer ze hun hondenverdrietjes hebben of angstig zijn. Is belangrijk denk ik dat je het aanvoelt. Maar wij zijn een vreemde eenheid. Ze weten wat ik wil en ik weet wat zij willen. Met enige kennis heb je een mooi iets met ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |