Nooit gewetenquote:
Juliana ook, was in die tijd gewoon op tv nog, toen deed men nog niet zo spastisch over roken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet zo zuinig ook, maar dat mag niet in openbaar of op beeldmateriaal, Beatrix ook hoor...
quote:
Ik nog steeds niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Juliana ook, was in die tijd gewoon op tv nog, toen deed men nog niet zo spastisch over roken.
En Bernhard.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:11 schreef Marsani het volgende:
[..]
Juliana ook, was in die tijd gewoon op tv nog, toen deed men nog niet zo spastisch over roken.
Maakt mij overigens geen reet uit of je iemand wel of niet mag.Een leuke SC lijkt mij belangrijker. \keer op keer kun je mij niet met rust laten.Ik hou niet van bongo's, dus laat me met rustquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gelukkig heeft ie nog haar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Inderdaad dat snap ik niet. Hij zou daar makkelijk iets aan kunnen doen. Vind ie blijkbaar niet zo belangrijk of zo.
Ik snap de link even niet, vergeef mij?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maakt mij overigens geen reet uit of je iemand wel of niet mag.Een leuke SC lijkt mij belangrijker. \keer op keer kun je mij niet met rust laten.Ik hou niet van bongo's, dus laat me met rust
Fijn! Dat gaat de goede kant weer op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja! Er is weer 5 kilo af en mijn broek past weer.
Bongo's zijn leuk! Soort van die houten trommels.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maakt mij overigens geen reet uit of je iemand wel of niet mag.Een leuke SC lijkt mij belangrijker. \keer op keer kun je mij niet met rust laten.Ik hou niet van bongo's, dus laat me met rust
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja! Er is weer 5 kilo af en mijn broek past weer.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Oh dat is het. Daar kan ik goed mee levenquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bongo's zijn leuk! Soort van die houten trommels.
Ik mocht een keer op spelen tijdens een uitvoering van een orkest op de muziekschool. Echt leuk!quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oh dat is het. Daar kan ik goed mee leven
Joh, neem dan een djembe.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik mocht een keer op spelen tijdens een uitvoering van een orkest op de muziekschool. Echt leuk!
Wowquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik mocht een keer op spelen tijdens een uitvoering van een orkest op de muziekschool. Echt leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |