Dar heb ik mensen voor wijsneusquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat Petz wel onderhand eens met die beesten moet gaan lopen, die kunnen moeilijk een hele nacht hun pis binnenhouden.
Aha, LDS.quote:
Honden kunnen in en uitlopenquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, LDS.
De aap komt uit de mouw.
Blijf je aan de gang?quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, LDS.
De aap komt uit de mouw.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:57 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!
Happy Kingsday!
quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:57 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen lieve mensen!
Happy Kingsday!
Nu je Fan hebt weggepest hak je nog maar eens extra op Petzi in?quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, LDS.
De aap komt uit de mouw.
zijn tanden kleuren goed bij z'n stropdasquote:
Dat idee heb ik ook en dan zeggen ze dat de aarde opwarmtquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Prisha het volgende:
In mijn herinnering was Koninginnedag altijd veel warmer en zonniger op de een of andere manier
amphiequote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Amphorapotje het volgende:
Meuring, Happy Willyday![]()
![]()
![]()
Eerst lekker douchen en dan![]()
![]()
![]()
Ik ga hier niet op in op deze manier.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu je Fan hebt weggepest hak je nog maar eens extra op Petzi in?
Amphora!quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Amphorapotje het volgende:
Meuring, Happy Willyday![]()
![]()
![]()
Eerst lekker douchen en dan![]()
![]()
![]()
Wil je hem bewaren? Eerst lekker douchen en walk the dog.quote:
Hij is een roker, dan krijg je dat, en dan te bedenken dat hij een dure tandarts kan betalen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
zijn tanden kleuren goed bij z'n stropdas
quote:
Had ik al eens vertelt. Ben drie jaar geleden gescheiden en beide beagles van 9 jaar toen, waren van mijn ex. Hij had een nieuwe vriendin die niet van honden hield en wilde ze naar het asiel doen. Kon ik niet mee leven. Dus nam mijn twee katten mee en zijn honden. Ben gek op het hondje hoor maar hierna echt nooit meer een hond.quote:
Ja dat is zo goor, dat ze daar niets aan doenquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
zijn tanden kleuren goed bij z'n stropdas
Ik moet nog halen, maar ik neem er voor jou ook één mee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wil je hem bewaren? Eerst lekker douchen en walk the dog.![]()
Dat vind ik een behoorlijke opoffering.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
[..]
Had ik al eens vertelt. Ben drie jaar geleden gescheiden en beide beagles van 9 jaar toen, waren van mijn ex. Hij had een nieuwe vriendin die niet van honden hield en wilde ze naar het asiel doen. Kon ik niet mee leven. Dus nam mijn twee katten mee en zijn honden. Ben gek op het hondje hoor maar hierna echt nooit meer een hond.
Mooi, een helder licht dat zietquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu je Fan hebt weggepest hak je nog maar eens extra op Petzi in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |