Feedbackquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:32 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik snap je, isook erg vermoeiend hier iets aan te kaarten
bongo or nothingquote:
I know, twee armen en twee benen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
bongo or nothing![]()
Dat drummen beviel me ook wel maar oh wat is het lastig.
Ik heb echt respect voor. Sowieso respect voor muzikanten maar pas als je zelf probeert dan merk je pas dat het niet vanzelf komt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know, twee armen en twee benen.
Schat, je reageert op iedere post van me. vind je me ergens leuk? Ik geef je gerust een kusje hoorquote:
Inderdaad. Zo leek mij gitaar spelen zo leuk en makkelijk. Hoe kwam ik er bij dat het makkelijk was.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb echt respect voor. Sowieso respect voor muzikanten maar pas als je zelf probeert dan merk je pas dat het niet vanzelf komt.
Ik heb hier gitaren, violen, een cello, keyboard, verschillende fluiten en mondharmonica's, maar geen trommels.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex kinderen en ik hadden samen alles, didgeridoo, djembe, bongo's, drums, bas, gitaren, synths, piano, orgels, versterkers, accordeons, fluitjes, tingel tangel, noem maar op.
Alles is verdeeld.
Morge, bij mij hangt de vlag er weer.quote:
40+ / 40+ FAQ & Feedbackquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Schat, je reageert op iedere post van me. vind je me ergens leuk? Ik geef je gerust een kusje hoor
Hier geen vlag, je ziet ze ook niet bij veel huizen trouwens..quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge, bij mij hangt de vlag er weer.
Maar nu eerst koffie. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb hier gitaren, violen, een cello, keyboard, verschillende fluiten en mondharmonica's, maar geen trommels.
Zal ook de helft van verdwijnen als de kinderen de deur uitgaan, denk ik.
Stik, ik ben de oranje wimpel vergeten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier geen vlag, je ziet ze ook niet bij veel huizen trouwens..
mooi is datquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Ik heb de mondharmonica van mijn vader nog.
Die leeft al 38 jaar niet meer.
oh ja die mieron...had ze eigenlijk ook al stuivers geprobeerd? of iets anders van koper? worked as as a charm ooit eens bij mijquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:56 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB alle mieron nu weg? Oh en de film was tofIk moet hem nog een keer zien. Hij was 3 uur en er gebeurde zoveel.
hoi eendje, ik weet je bent gen vechter maar wil je die mo uit mijn nek halen pleasequote:Op zaterdag 27 april 2019 09:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik, ik ben de oranje wimpel vergeten.
Ze had de bloem geprobeerd en dat ging goed. Alleen ze had nog wat acherblijvers die er niet intrapten blijkbaar....quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh ja die mieron...had ze eigenlijk ook al stuivers geprobeerd? of iets anders van koper? worked as as a charm ooit eens bij mij
ik werd ooit eens tijdens een date getrakteerd op een mondharmonicaconcert van een kwartierquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb hier gitaren, violen, een cello, keyboard, verschillende fluiten en mondharmonica's, maar geen trommels.
Zal ook de helft van verdwijnen als de kinderen de deur uitgaan, denk ik.
wél origineelquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik werd ooit eens tijdens een date getrakteerd op een mondharmonicaconcert van een kwartier
hier is het (nog) kurkdroogquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Arme kids in de regen hun spulletjes verkopen
ik sla dat over, veel plezierquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:43 schreef cafca het volgende:
Het is hier droog. Ik ga zo toch maar eens over de vrijmarkt slenteren....
Later!
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik werd ooit eens tijdens een date getrakteerd op een mondharmonicaconcert van een kwartier
da's romantischquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou, meer mijn eigen schuldquote:
ook dat nogquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou, meer mijn eigen schuldik moest weer eens zonodig nieuwsgierig zijn
The Midnight Cowboy.quote:
nee, ik ben stoer wat dat betreft, ik pak die blaren wel...die hele date was raar, die gast uiteindelijk ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Die dat heeft 16 minuten geduurd, gok ik?
Muzikanten zijn rare mensenquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, ik ben stoer wat dat betreft, ik pak die blaren wel...die hele date was raar, die gast uiteindelijk ook
jahquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
ook dat nog![]()
maar....blijkbaar wel onvergetelijk
Arme kleedjeskinderenquote:
Hoe liephet uiteindelijk af, hij heeft je vast nog gebeldquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, ik ben stoer wat dat betreft, ik pak die blaren wel...die hele date was raar, die gast uiteindelijk ook
Was het zo'n type die met een roos in z'n mond een serenade geeft onder je raam?quote:
die heb ik nog niet maar zou het erg lief van je vinden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:54 schreef Voxs het volgende:
Fris en fruitig en koffie
Petzi, heb je die Ui al
? Ik kan hem wel even voor je maken.
Hé ik ben de uitjes maker.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:54 schreef Voxs het volgende:
Fris en fruitig en koffie
Petzi, heb je die Ui al
? Ik kan hem wel even voor je maken.
Moet je even plaatje hier zetten.
Met een blokfluit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was het zo'n type die met een roos in z'n mond een serenade geeft onder je raam?
Ik heb wel leuk beeld nu
Waar speelde de duvel mee?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:52 schreef Petzi het volgende:
Had laatst ook een date enof de duvel er mee speelt
Ik hoor net dat Badeendje de Uienmaker isquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
die heb ik nog niet maar zou het erg lief van je vinden.
Okequote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Badeendje de Uienmaker is
[..]
Oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |