SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
We kijken ESF 2015 terug via https://www.watch2gether.com/rooms/d4x7vf0ivt9hj9e9dz?lang=en en dat is een uitstekende gelegenheid om je nogmaals te verbazen over de decors en inzendingenquote:
quote:
Met douchekoppen en tandartslampen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We kijken ESF 2015 terug via https://www.watch2gether.com/rooms/d4x7vf0ivt9hj9e9dz?lang=en en dat is een uitstekende gelegenheid om je nogmaals te verbazen over de decors en inzendingen
Dat vond ik eerst ook, maar ben het op den duur wel echt gaan waarderen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Love Injected is echt zo'n nummer waarvan ik weet dat het kwaliteit is, maar het is niet mijn ding
Kreaquote:
Ik kan er ook niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Love Injected is echt zo'n nummer waarvan ik weet dat het kwaliteit is, maar het is niet mijn ding
Jaaaa nog een liefhebber van Roemeniė 2015quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet zoveel mee.
Deze Roemeense inzending vind ik best leuk.
Ik was zo blij dat ze doorgingen naar de finale.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa nog een liefhebber van Roemeniė 2015
De La Capat toch? Die was best fijn jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa nog een liefhebber van Roemeniė 2015
Zekerquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met douchekoppen en tandartslampen?
Zo'n mooie betekenis ook!quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat ze doorgingen naar de finale.
En jij kan het wetenquote:
Is hij vandaag ook al Love Injected?quote:
Amanecerquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
Dit Spaanse nummer vond ik ook echt goed dat jaar! Mooie jurk had ze ook aan
Dat heeft het vooral genekt inderdaad. En ook de staging bleef wat achter; het klopte niet helemaal. Maar het nummer is echt goed!quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Amanecer
Zo onterecht dat die zo laag eindigde. Al was het inderdaad een goed jaar in de breedte.
Nee, Liebe gespritzt. Of is die trip morgen pas?quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is hij vandaag ook al Love Injected?
owww okeequote:Op vrijdag 26 april 2019 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ZekerGriekenland had een projectie van een immense douchekop en Duitsland had een set tandartslampen gejat en meegenomen. Nu staat een vriendelijke Roemeense goochelaar tussen wat verlaten koffers een liedje te zingen
Jaaaa echt heel erg benieuwd naar!quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:28 schreef Em31 het volgende:
Ik was vergeten dat er straks natuurlijk ook een LED-vloer is, daar kan Duncan ook wel iets moois mee
Daarover gesproken, ik heb aan het eurovision pinterest board (zie OP) een Arcade Staging bord toegevoegd.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:28 schreef Em31 het volgende:
Ik was vergeten dat er straks natuurlijk ook een LED-vloer is, daar kan Duncan ook wel iets moois mee
Ach, in zijn regio is elke koopzondag bijna een Kaufsonntag. Kan vast al welquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, Liebe gespritzt. Of is die trip morgen pas?
Je hebt toch wel vaker gekeken? Georgiė stuurt Miss Raven Universe, die is nu bezigquote:
eehm neequote:Op vrijdag 26 april 2019 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt toch wel vaker gekeken? Georgiė stuurt Miss Raven Universe, die is nu bezig
Nog nooit ESF gekeken?quote:
Ik kijk ook niet naar DE stream, maar naar een Youtube playlist die ik nu ongeveer gelijk heb lopen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel.....maar niet naar die stream die jullie nu kijken....toch?
Ah okeequote:Op vrijdag 26 april 2019 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet naar DE stream, maar naar een Youtube playlist die ik nu ongeveer gelijk heb lopen.
Oh ik loop weer eens achter dusquote:
Nee ik loop voor, tabblad met de stream loopt steeds vast dus ik hou mijn eigen tempo nu aan want ik heb geen idee hoe ver ze zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik loop weer eens achter dus![]()
Maar wel zeker mee eens!
Oh dat kanquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jawel.....maar niet naar die stream die jullie nu kijken....toch?
Ohquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee ik loop voor, tabblad met de stream loopt steeds vast dus ik hou mijn eigen tempo nu aan want ik heb geen idee hoe ver ze zijn.
Oh ha ha! Ik ben blijven hangen bij de finale van the voice kids.....quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh dat kanMaar het is gewoon de finale van 2015. Die had je al wel gezien kunnen hebben
Ik ook, maar dat had ik vooral in 2013 toen ze met een (ook niet onaardig, maar wel minder) nummer kwamen over vrede en een clip hadden met elkaar handjes vasthouden enzo.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:36 schreef Em31 het volgende:
Ik weet nog dat ik het toen stom vond dat Rusland met een peace ballad aan kwam zetten![]()
Die van mij is twee jaar oud en liep meteen al vast. Misschien heb ik gewoon teveel op mijn harde schijf staan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stream op half scherm, Fok op andere helft en nog allemaal zooi die in de achtergond draait en het werkt perfect![]()
Niet slecht voor een pc die in de basis vijf jaar oud is
Kan. Of hij wordt te warm, of je hebt iets aanstaan dat te veel geheugen gebruikt... allemaal mogelijkhedenquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die van mij is twee jaar oud en liep meteen al vast. Misschien heb ik gewoon teveel op mijn harde schijf staan.
Ja dat laatste is ook helemaal zo. Ik kan het, heel hypocriet, bij Rusland altijd wat moeilijker loslatenquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat had ik vooral in 2013 toen ze met een (ook niet onaardig, maar wel minder) nummer kwamen over vrede en een clip hadden met elkaar handjes vasthouden enzo.Dit vond ik meteen al een heel goed nummer, dus vond ik dat vrede-gedoe ook minder storend.
En er zijn zoveel landen die meedoen aan ESC die niet heel lief zijn tegen elkaar, dus ergens is dat Rusland-gezeik ook weer nogal hypocriet.
Jaaaa wij lopen synchroonquote:
Fixedquote:
Polina zong goed, maar ik vond het zo'n slijm lied en dat gejank iedere keer. Sorry..quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:44 schreef ato het volgende:
[..]
Polina zong goed, maar ik vond het zo'n slijm lied en dat gejank iedere keer. Sorry..
Met alleen televotes hadden ze gewonnen, en dik ookquote:
Komt goedquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja nu gaat de rest van de show verder. Ik sla de interval acts even over. Laat me weten wanneer de puntentelling begint en ik schakel weer in.
Mans is gewoon perfect en perfecte mensen zweten nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:50 schreef Em31 het volgende:
Dat Mans helemaal niet zweet in zo'n grijs shirt is toch ook wel bijzonder
Ik snap ergens wel wat je bedoeld. Ik vind het niet een enorm mooie man ofzo, maar hij heeft wel 'iets'.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:48 schreef Em31 het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik vind Stig Rästa ergens best aantrekkelijkmaar soms ook helemaal niet
Ja preciesquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel wat je bedoeld. Ik vind het niet een enorm mooie man ofzo, maar hij heeft wel 'iets'.
Zou dat het zijn? ik hoop het niet, want het zal toch niet zo zijn dat alles maar dan ook alles af hangt van de staging.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien zijn er in Tel Aviv mensen die de staging van Sergey hebben gezien en nu als een gek zitten te gokken.
Ik denk dat zelfs een geweldige staging dat nummer niet kan reddenquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:52 schreef summer52 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? ik hoop het niet, want het zal toch niet zo zijn dat alles maar dan ook alles af hangt van de staging.
Nogal. Dat viel een beetje slecht bij me.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:36 schreef Em31 het volgende:
Ik weet nog dat ik het toen stom vond dat Rusland met een peace ballad aan kwam zetten![]()
Lijkt mij toch ook niet, want ik zou dan flink de pest in hebben want zo goed is het nummer niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs een geweldige staging dat nummer niet kan reddenkan het me niet voorstellen. Zou wel heel teleurstellend zijn anders
Als Nederland gewoon een mooie staging heeft en Rusland wint dan alsnog, dan winnen we volgens mij nooit meerquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:55 schreef summer52 het volgende:
[..]
Lijkt mij toch ook niet, want ik zou dan flink de pest in hebben want zo goed is het nummer niet.
Dan verlies ik nog liever van Italie of Zwitserland. En je heb gelijk als NL met Duncan niet wint dan zal het nooit meer gebeuren. Maar voorlopig blijf ik positief en is er een grote kans......quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als Nederland gewoon een mooie staging heeft en Rusland wint dan alsnog, dan winnen we volgens mij nooit meerNee dat is overdreven, maar dan weet ik het ook niet meer.
Chain of farts.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een inzending van San Marino op de stream en er is geen Serhat, geen robot of blondine met een laptop te bekennen
Light up the candles, let's illuminate the night!quote:
@ijs_beerquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In de loop van de week heb ik af en toe een Rehearsal 2018-topic gelezen, en keurig begonnen met deel 1. Ik ben nu aangekomen bij het moment dat het pak van Waylond wordt onthuld
ijs_beer lijkt geen fan
De cringe komt weer naar bovenquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In de loop van de week heb ik af en toe een Rehearsal 2018-topic gelezen, en keurig begonnen met deel 1. Ik ben nu aangekomen bij het moment dat het pak van Waylond wordt onthuld
ijs_beer lijkt geen fan
quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ijs_beer lijkt geen fan
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:36 schreef ijs_beer het volgende:
Jezus garitaulejdks plaj lklaedkfs fakking kut outfit man. Fuck a duck.
Nee hoorquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:ijs_beer![]()
![]()
En wat een pokkenwerk joh Tim, om gewoon van voren af aan te beginnen. Wel netjes. We zijn wel hysterisch geweest he vorig jaar? Werd je niet gek van mijn Matt-gezwets?
Ging dat over de jas? Want dat vond ik volgens mij ook echt toen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoorEn als ik het niet interessant vond kon ik met het grootste gemak doorscrollen
Dat is zelfs beter dan reageren op posts van bijna een jaar oud
Niks aan het handje dus
Overigens was dit het eerste wat jij erover te zeggen hadOf eigenlijk het tweede, het eerste was een post met alleen het woord TIGER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |