Komt goedquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja nu gaat de rest van de show verder. Ik sla de interval acts even over. Laat me weten wanneer de puntentelling begint en ik schakel weer in.
Mans is gewoon perfect en perfecte mensen zweten nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:50 schreef Em31 het volgende:
Dat Mans helemaal niet zweet in zo'n grijs shirt is toch ook wel bijzonder
Ik snap ergens wel wat je bedoeld. Ik vind het niet een enorm mooie man ofzo, maar hij heeft wel 'iets'.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:48 schreef Em31 het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik vind Stig Rästa ergens best aantrekkelijkmaar soms ook helemaal niet
Ja preciesquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel wat je bedoeld. Ik vind het niet een enorm mooie man ofzo, maar hij heeft wel 'iets'.
Zou dat het zijn? ik hoop het niet, want het zal toch niet zo zijn dat alles maar dan ook alles af hangt van de staging.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien zijn er in Tel Aviv mensen die de staging van Sergey hebben gezien en nu als een gek zitten te gokken.
Ik denk dat zelfs een geweldige staging dat nummer niet kan reddenquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:52 schreef summer52 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? ik hoop het niet, want het zal toch niet zo zijn dat alles maar dan ook alles af hangt van de staging.
Nogal. Dat viel een beetje slecht bij me.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:36 schreef Em31 het volgende:
Ik weet nog dat ik het toen stom vond dat Rusland met een peace ballad aan kwam zetten![]()
Lijkt mij toch ook niet, want ik zou dan flink de pest in hebben want zo goed is het nummer niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs een geweldige staging dat nummer niet kan reddenkan het me niet voorstellen. Zou wel heel teleurstellend zijn anders
Als Nederland gewoon een mooie staging heeft en Rusland wint dan alsnog, dan winnen we volgens mij nooit meerquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:55 schreef summer52 het volgende:
[..]
Lijkt mij toch ook niet, want ik zou dan flink de pest in hebben want zo goed is het nummer niet.
Dan verlies ik nog liever van Italie of Zwitserland. En je heb gelijk als NL met Duncan niet wint dan zal het nooit meer gebeuren. Maar voorlopig blijf ik positief en is er een grote kans......quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als Nederland gewoon een mooie staging heeft en Rusland wint dan alsnog, dan winnen we volgens mij nooit meerNee dat is overdreven, maar dan weet ik het ook niet meer.
Chain of farts.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een inzending van San Marino op de stream en er is geen Serhat, geen robot of blondine met een laptop te bekennen
Light up the candles, let's illuminate the night!quote:
@ijs_beerquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In de loop van de week heb ik af en toe een Rehearsal 2018-topic gelezen, en keurig begonnen met deel 1. Ik ben nu aangekomen bij het moment dat het pak van Waylond wordt onthuld
ijs_beer lijkt geen fan
De cringe komt weer naar bovenquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In de loop van de week heb ik af en toe een Rehearsal 2018-topic gelezen, en keurig begonnen met deel 1. Ik ben nu aangekomen bij het moment dat het pak van Waylond wordt onthuld
ijs_beer lijkt geen fan
quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ijs_beer lijkt geen fan
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 15:36 schreef ijs_beer het volgende:
Jezus garitaulejdks plaj lklaedkfs fakking kut outfit man. Fuck a duck.
Nee hoorquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:ijs_beer![]()
![]()
En wat een pokkenwerk joh Tim, om gewoon van voren af aan te beginnen. Wel netjes. We zijn wel hysterisch geweest he vorig jaar? Werd je niet gek van mijn Matt-gezwets?
Ging dat over de jas? Want dat vond ik volgens mij ook echt toen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoorEn als ik het niet interessant vond kon ik met het grootste gemak doorscrollen
Dat is zelfs beter dan reageren op posts van bijna een jaar oud
Niks aan het handje dus
Overigens was dit het eerste wat jij erover te zeggen hadOf eigenlijk het tweede, het eerste was een post met alleen het woord TIGER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |