Nee panda.quote:
Jij woont in D toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
@:aure
Als je vervoer nodig hebt naar LS’s BBQ kun je meerijden. Ik kom toch langs Rotterdam op weg daarnaartoe.
Dat is wel heel vroeg ja.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:38 schreef derLudolf het volgende:
Vanavond even stukje gereden in nieuwe bak van m'n ouders, dacht even bij de ijssalon te gaan, maar hele centrum was al afgezet. Stonden al mensen op de rommelmarkt
Wat een lol. Met een beetje mazzel regent je de hele tyfuszooi nat
Jij woont dan ook in het verkeerde deel van West-Brabant.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:Myreala, nee, mensen die potentieel de boel onderkotsen zijn niet welkom. Jij wel natuurlijk maar alleen als je je gedraagt![]()
@:Aure, fijn dat het achter de rug is met de kaakchirurg. Ik heb geloof ik alleen maar pijn gehad, geen zwelling of tinteling. Dat likt me behoorlijk irritant ook. Ik woon inderdaad in West Brabant en er is nul OV hier in het weekend. Maar een lift is vast wel te regelen met deze of gene en anders komen wij je wel van een station halen.
En hoera voor Piet en zijn tijger.
J vindt de meet prima. Ik had het een tijdje terug al eens voorgesteld. Of hij vroeg er zelf om, ik weet het niet meer.
Bon Soir!quote:
Waar woon jij dan? In B?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in het verkeerde deel van West-Brabant.![]()
Qua over dan hè.
Nee joh, ergens in het westen, zet en Piet wonen over de grens. Ik bijna, maar een stukje naar bovenquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij woont in D toch?
En Barretje in DH?
Dan zou ik wellicht ook mee kunnen rijden met 1 van jullie?
D in de buurt van DH bedoel ik dan ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee joh, ergens in het westen, zet en Piet wonen over de grens. Ik bijna, maar een stukje naar boven
Ook in W-Bquote:
We kunnen helaas niet allemaal in een dorp wonen waar twaalf keer per uur op drie plaatsen de slagbomen dichtgaan en alles tot stilstand komt. Ik zal weemoedig naar het geluid van de slagbomen luisteren als ik morgen bij je om de hoek ben.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in het verkeerde deel van West-Brabant.![]()
Qua ov dan hè.
Maar je zou het wel willen, hé. Stiekemquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We kunnen helaas niet allemaal in een dorp wonen waar twaalf keer per uur op drie plaatsen de slagbomen dichtgaan en alles tot stilstand komt. Ik zal weemoedig naar het geluid van de slagbomen luisteren als ik morgen bij je om de hoek ben.
Ja, B in W-B bedoel ik. En dan niet B-o-Zquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ook in W-B
Maar dan een stuk met degelijke OV.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We kunnen helaas niet allemaal in een dorp wonen waar twaalf keer per uur op drie plaatsen de slagbomen dichtgaan en alles tot stilstand komt. Ik zal weemoedig naar het geluid van de slagbomen luisteren als ik morgen bij je om de hoek ben.
Ja want Lidl.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar je zou het wel willen, hé. Stiekem
Vergeet de Y niet!quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik gooi er even een A, Q en K in voor de inclusiviteit.
Gezellig!quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
@:aure
Als je vervoer nodig hebt naar LS’s BBQ kun je meerijden. Ik kom toch langs Rotterdam op weg daarnaartoe.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:51 schreef fietsie het volgende:
Nu duimen dat 't op de 6e valt dan maak ik er gelijk een soort miniverjaardag van om 0:00
Zeker mogelijkquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij woont in D toch?
En Barretje in DH?
Dan zou ik wellicht ook mee kunnen rijden met 1 van jullie?
Jij?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ok mensen, wie bakt de verjaardagstaart?
Uhhhh..quote:
En J produceert mooie vlammen met zijn Kamadoquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:00 schreef Aure het volgende:
En het idee is dan dat iedereen iets meeneemt?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:Myreala, nee, mensen die potentieel de boel onderkotsen zijn niet welkom. Jij wel natuurlijk maar alleen als je je gedraagt![]()
Maar deze meet is voor jou juist zo mooi dichtbijquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]Ik ben nu oud en wijs. Maar ik denk dat ik deze keer nog oversla. Moet wel echt een keer naar een meet komen eigenlijk, maar misschien de volgende keer.
Kon het niet latenquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik zat in een spannende serie + mobiel dus had niet door dat ik 'm sloot.
Ben nog wakker heurDank @:Whiskers
Yupquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:00 schreef Aure het volgende:
True, maar ik heb nog even niet zoveel zin in een meet met allemaal mensen die ik nog niet ken. Normaal kende ik altijd wel een paar mensen. En om nou m'n vriend mee te sleuren terwijl die niemand kent is ook weer wat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar deze meet is voor jou juist zo mooi dichtbij
Primaquote:
Als je gaat ken je in 1 klap iedereen (die er is)quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, maar ik heb nog even niet zoveel zin in een meet met allemaal mensen die ik nog niet ken. Normaal kende ik altijd wel een paar mensen. En om nou m'n vriend mee te sleuren terwijl die niemand kent is ook weer wat.
Ja, we zien wel. Komt vast goed, vorig jaar was er ook genoeg.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima
Laat (tegen die tijd) ff weten wat je graag wil dat er gemaakt en/of meegebracht wordt
Was mijn eerste gedachte _o-quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhhh..
@:Goitske lijkt me een beter idee
Of Fiets zelf, die kan dat goed zag ik (al zou dat wel heel sneu zijn)
Ze vallen best wel meequote:Op vrijdag 26 april 2019 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, maar ik heb nog even niet zoveel zin in een meet met allemaal mensen die ik nog niet ken. Normaal kende ik altijd wel een paar mensen. En om nou m'n vriend mee te sleuren terwijl die niemand kent is ook weer wat.
Maar dan ben je er wel meteen doorheenquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kent “ons” best van hier.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo grappig maar ook fijn, al vanaf de eerste keer dat ik mensen irl leerde kennen (jij, P en Isa), je kent de mensen al.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je kent “ons” best van hier.
Dat is het grappige...irl kletsen de mensen gewoon verder alsof ze nog posten.
En je weet zo verbazend veel ondertussen van kleine en van grote dingen van elkaar.
Net nog even naar de foto’s gekeken van vorig jaar bij LS & J.
Stralend weer, wat was het verzorgd en gezellig.
Dat snap ik wel. Als je tegen die tijd toch aan wilt sluiten ben ke van harte welkom.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:40 schreef kwakz0r het volgende:
Qua eten hoeven jullie mij sowieso niet mee te rekenen, ik eet 100-150 gram in totaal incl alles, dat is een gebaksbordje...
Valt wel lekker opquote:Op zaterdag 27 april 2019 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Als we dan toch weer oranje gemaakt zijn trek ik mijn rode jurk aan.
Vloekt lekker
Meer iets voor Woensdag?quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Als we dan toch weer oranje gemaakt zijn trek ik mijn rode jurk aan.
Vloekt lekker
Wij nemen een hotelletje in de buurt. Wie weet is er wel een extra bedjequote:Op zaterdag 27 april 2019 00:33 schreef Isabeau het volgende:
Valt wel lekker op
En als ik naar de bbq meet kom dan zie ik dan wel hoe het vervoer wordt geregeld. Het is nog nooit niet goed gekomen. En ik zal wel ergens willen blijven slapen, want echt andere kant van het landMaar eerst maar eens een datum prikken.
Jakkes! En tof. En jakkes.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook een paar kasten waar een compleet skelet met er naast een foto van de persoon die deze verzameling botten ooit was.
Awww!quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
J vindt de meet prima. Ik had het een tijdje terug al eens voorgesteld. Of hij vroeg er zelf om, ik weet het niet meer.
Ik wil theoretisch best iets bakken voor Fiets z'n verjaardag.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhhh..
@:Goitske lijkt me een beter idee
Of Fiets zelf, die kan dat goed zag ik (al zou dat wel heel sneu zijn)
Nog geslapen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 06:03 schreef AnneX het volgende:
Vanaf 4/5 uur rondrijden door de polder en het dorp zonder uitlaat op je brommer...nee is niet leuk.voor mensen die willen slapen.
Ik moest even nadenken wie een huisdier of kind heeft die zo heetquote:
Mijn vader heet zoquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:29 schreef derLudolf het volgende:
Ik moest even nadenken wie een huisdier of kind heeft die zo heet
Als ik iets mee neem is dat direct uit een winkel. Met dank aan de hooikoorts proef en ruik ik niet veel. Dus voor iemand anders iets maken doe ik uit veiligheidsoverwegingen maar niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:00 schreef Aure het volgende:
Jaaaren geleden waren mijn zus en ik even wat eten in een restaurantjequote:Op zaterdag 27 april 2019 09:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Als ik iets mee neem is dat direct uit een winkel. Met dank aan de hooikoorts proef en ruik ik niet veel. Dus voor iemand anders iets maken doe ik uit veiligheidsoverwegingen maar niet.
Ik ben aan het rond kijken en heb wel een idee. Maar op dit moment zijn de vluchten voor volgend jaar nog niet online. Laos staat hoog op het lijstje. En dan in tegen stelling tot alle andere rugzaktoeristen wil ik van zuid naar noord. Het eiland onderaan laos waar alle toeristen de rondreis afsluiten kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 05:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Jakkes! En tof. En jakkes.
(Weet je al waar je volgende reis naartoe gaat, Zet? De tocht naar de achtertuin van Lucky daargelaten)
Ik vind Zuid-Amerika ook wel wat voor jou. Ben je daar wel eens geweest?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:09 schreef z80 het volgende:
Ik ben aan het rond kijken en heb wel een idee. Maar op dit moment zijn de vluchten voor volgend jaar nog niet online. Laos staat hoog op het lijstje. En dan in tegen stelling tot alle andere rugzaktoeristen wil ik van zuid naar noord. Het eiland onderaan laos waar alle toeristen de rondreis afsluiten kan me gestolen worden.
Op dit moment is het grootste probleem de heen vlucht. Ik krijg dit nog niet geregeld zoals ik wil. En ik weiger via Turkije te vliegen.
Iets eerder dan normaal. Echter mijn complete dagschema is door de war. Wat ik normaal doe op de zaterdag gaat vandaag niet. Toko zit dicht ivm een of andere verjaardag. En wat ik daar voor in de plaats wou doen valt letterlijk in het water.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat is iedereen lekker bijtijds wakker.
Hier van mijn harige tuig gewoon uit mogen slapen tot zojuist.
Bakjes gevuld... nu zou ik nog even terug kunnen op zich 🤔
Nog niet. Grootste "probleem" daar is de veiligheid. Ik hou er van om door een dorp, stad of omgeving te slenteren. Gewoon zonder echt doel. Hooguit een eindbestemming waar ik het einde van de dag wil uitkomen. In Azië is dat geen probleem. De andere kant op is dat meer een uitdaging. Zelfde als zuid Afrika. Maar bijde werelddelen zal ik nog wel een keer bezoeken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Zuid-Amerika ook wel wat voor jou. Ben je daar wel eens geweest?
Ja het is hier nat buiten. Geen echte bui maar teveel water om even naar de bouwmarkt te fietsen en een stuk schutting te plaatsen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:16 schreef Barreltje het volgende:
Regent het bij jou zet?
Hier zie ik vooralsnog een blauwe lucht..
K.gaat zo een sousvide staaf halen.. Ik de laatste boodschapjes.. en dan merengue maken
Mijn collega is een maand naar Colombia geweest en was dolenthousiast over alle bijzonder vriendelijke mensen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:19 schreef Barreltje het volgende:
Welk land zou je naartoe willen dan zet?
Veel van mijn vrienden gaan naar z-american en doen daar gewoon wat ze willen ( auto huren en gaan) dan heb ik het over chili, Peru, Argentinië en columbia(!!)
Vrienden. Meervoud dus. Ik ben alleen. Dat maakt het wat lastiger. en doe graag dingen lopend.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:19 schreef Barreltje het volgende:
Welk land zou je naartoe willen dan zet?
Veel van mijn vrienden gaan naar z-american en doen daar gewoon wat ze willen ( auto huren en gaan) dan heb ik het over chili, Peru, Argentinië en columbia(!!)
De ene diva maalt niet om mijn uitslaap wens, dus eten gegeven en zo kon ik nog een uurtje blijven liggen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat is iedereen lekker bijtijds wakker.
Hier van mijn harige tuig gewoon uit mogen slapen tot zojuist.
Bakjes gevuld... nu zou ik nog even terug kunnen op zich 🤔
Inderdaad.. meerdere vrienden die niet met elkaar op vakantie zijn gegaan.. er zitten zelfs vrouwen bij die in hun eentje op vakantie gaan..quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Vrienden. Meervoud dus. Ik ben alleen. Dat maakt het wat lastiger. en doe graag dingen lopend.
Maar eerst even "mijn" werelddeel afronden. Ik hou van de cultuur, de mensen en het eten daar.
Als ik Laos gezien heb dan is het hele blok daar ingevuld met minimaal 1 rondreis per land.
Vervolgens vechten China en Maleisië om de eerste plaats op het lijstje. Zeker na de kerst in Kuala Lumpur wil ik weer terug.
Geen van die landen trekt mij direct eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn collega is een maand naar Colombia geweest en was dolenthousiast over alle bijzonder vriendelijke mensen.
En meest positieve landen volgens de bbc:
Top 5 countries with highest positive experiences
Paraguay
Panama
Guatemala
Mexico
El Salvador
Ja hallo, zoveel geld en vrije tijd heb ik niet. Mijn vakantie moet in 3 max 4 weken gepropt worden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Inderdaad.. meerdere vrienden die niet met elkaar op vakantie zijn gegaan.. er zitten zelfs vrouwen bij die in hun eentje op vakantie gaan..![]()
Maar zij is ook wel een tof wijf.. is van NL naar zuid Amerika gaan zeilen en op de pelapagos galapagos eilanden geweest..
Hier normaal ook niet... maar begrijp net dat ie om 6 uur bij mijn moeder aan bed stond.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De ene diva maalt niet om mijn uitslaap wens, dus eten gegeven en zo kon ik nog een uurtje blijven liggen.
Ik vind het eten in Laos wel van een andere orde dan in de landen in de buurt. Armer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:25 schreef z80 het volgende:
Maar eerst even "mijn" werelddeel afronden. Ik hou van de cultuur, de mensen en het eten daar.
Als ik Laos gezien heb dan is het hele blok daar ingevuld met minimaal 1 rondreis per land.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier normaal ook niet... maar begrijp net dat ie om 6 uur bij mijn moeder aan bed stond.
Die logeert hier en slaapt in dochters bed
Poezenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Ze ligt nu te slapen en keek boos toen ik haar even aaide.
whaha. En oh zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Poezen![]()
Ik was gisteren in alle drukte vergeten moederpoes haar avondportie natvoer te geven![]()
Brokken staan er onbeperkt maar ik kreeg vanmorgen een zeer verwijtende blik. In een week kun je blijkbaar prima een zeer grondige traditie opbouwen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:28 schreef Barreltje het volgende:
Mannen...
K. Wilde niet kijken naar koningsdag.. totdat Dionne in beeld kwam.. nu zitten we samen te kijken..
Dionne? Moet iemand daar wild van worden?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:28 schreef Barreltje het volgende:
Mannen...
K. Wilde niet kijken naar koningsdag.. totdat Dionne in beeld kwam.. nu zitten we samen te kijken..
Ik zie liever Dionne dan de zo bejubelde Maxima...quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dionne? Moet iemand daar wild van worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |