abonnement Unibet Coolblue
pi_186408796
Upcoming movies


Deel 1 van 2.
Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : IEDEREEN (!) maar Josh Brolin als Thanos is de enige zekerheid tot nu.
Nederlandse release : 3 mei 2018



Regisseur :
Schrijver(s) : Nicole Perlman; Meg LeFauve
Bevestigde cast :
Nederlandse release : rond 2 november 2018



Deel 2 van 2.
Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : NOG MEER DAN IEDEREEN (!)


De meeste informatie is van de corresponderende IMDB sites gehaald of van MCU wiki.

trailers

pi_186408807
ik heb net endgame gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186409664
quote:
11s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:34 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
ik heb net endgame gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!fotograaf donderdag 25 april 2019 @ 04:45:11 #4
159915 -Menn0-
MNO
pi_186411111
quote:
11s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:34 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
ik heb net endgame gezien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
pi_186411294
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 04:45 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin donderdag 25 april 2019 @ 07:36:33 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_186411429
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 04:45 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct.

Er is overigens ook een apart topic over de film: F&S / Avengers: Endgame
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_186411621
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 april 2019 @ 08:14:53 #8
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186411636
Eindelijk maar eens Spider-Man Homecoming gezien.
Best een grappige film, goed geacteerd.

Positieve punt is dat Shocker erin zit. Ander punt is dat Parker ook echt Parker is. Erg goed gedaan.
De hele film geeft wel een Spider-Man gevoel, ondanks het probleem dat hij pas veel later aan de MCU is toegevoegd.

Alleen zeer, zeer, zeer jammer dat iedereen weer geracewashed moest worden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186418921
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eindelijk maar eens Spider-Man Homecoming gezien.
Best een grappige film, goed geacteerd.

Positieve punt is dat Shocker erin zit. Ander punt is dat Parker ook echt Parker is. Erg goed gedaan.
De hele film geeft wel een Spider-Man gevoel, ondanks het probleem dat hij pas veel later aan de MCU is toegevoegd.

Alleen zeer, zeer, zeer jammer dat iedereen weer geracewashed moest worden.
idd. flash thompson is niet eens meer een american footbal jock meer. MJ is een ander karakter. Michel Jones ipv Mary Jane.
  woensdag 8 mei 2019 @ 15:52:53 #10
477513 Sun-dried_Potato
zongedroogkloot
  woensdag 5 juni 2019 @ 07:54:40 #11
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_187268840
Dark Phoenix heeft voorlopig een epische 16% op RT en is dus ook gewon de ramp die iedereen al jaren zag aankomen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_187269327
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juni 2019 07:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dark Phoenix heeft voorlopig een epische 16% op RT en is dus ook gewon de ramp die iedereen al jaren zag aankomen.
gelukkig is het nu weer van marvel en kunnen er weer genots xmen films komen
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 5 juni 2019 @ 09:12:35 #13
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_187269480
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juni 2019 07:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dark Phoenix heeft voorlopig een epische 16% op RT en is dus ook gewon de ramp die iedereen al jaren zag aankomen.
En zakkende....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Admin woensdag 5 juni 2019 @ 17:31:06 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187275584
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juni 2019 07:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dark Phoenix heeft voorlopig een epische 16% op RT en is dus ook gewon de ramp die iedereen al jaren zag aankomen.
Inderdaad; het is gewoon weer mislukt. Kinberg moet ook vooral maar niet meegesleurd worden naar de MCU. Feige kan vast veel betere mensen vinden voor zijn versie van de X-Men.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_187279038
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:31 schreef Breuls het volgende:

[..]

Inderdaad; het is gewoon weer mislukt. Kinberg moet ook vooral maar niet meegesleurd worden naar de MCU. Feige kan vast veel betere mensen vinden voor zijn versie van de X-Men.
Als jij zelfs zegt dat het mislukt is ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin donderdag 6 juni 2019 @ 12:19:43 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187287379
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juni 2019 20:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Als jij zelfs zegt dat het mislukt is ;(
Tja. Het is wellicht beter dan de vorige poging, maar niet wat het had moeten zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 6 juni 2019 @ 14:17:16 #17
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187288901
Hier overigens een wat uitgebreider betoog. ;)

X-Men: Dark Phoenix
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_187290226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 17:31 schreef Breuls het volgende:

[..]

Inderdaad; het is gewoon weer mislukt. Kinberg moet ook vooral maar niet meegesleurd worden naar de MCU. Feige kan vast veel betere mensen vinden voor zijn versie van de X-Men.
Ik begrijp dat eindeloze herkauwen van diezelfde superhelden ook niet.

Terwijl er nog zoveel niet gebruikt materiaal in de Marvel stal ligt opgeslagen. Zowel qua helden als schurken.
  Admin donderdag 6 juni 2019 @ 16:23:16 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_187290341
Studio's mikken graag op bekende merken. Die scoren beter bij een groot publiek, denken ze.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 19 juni 2019 @ 21:10:26 #20
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_187509423
https://comicbook.com/mar(...)footage-kevin-feige/

Heruitgave met (naar 't schijnt) 6 extra minuten :D
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 19 juni 2019 @ 21:16:44 #21
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187509532
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 16:13 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik begrijp dat eindeloze herkauwen van diezelfde superhelden ook niet.

Terwijl er nog zoveel niet gebruikt materiaal in de Marvel stal ligt opgeslagen. Zowel qua helden als schurken.
Marvel heeft (deels gedwongen) ook een gok genomen met Guardians of the Galaxy. Allemaal C-listers die samen een boek hadden, maar door het momentum mee zijn genomen.

Andere minder bekende helden, zoals Punisher, Iron Fist en Luke Cage bijvoorbeeld, lijken maar nooit aan te slaan.
Laat staan als je nog verder de lijst afgaat, naar karakters als America Chavez, Moon Boy, of Hercules.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 19 juni 2019 @ 23:37:41 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_187512725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Marvel heeft (deels gedwongen) ook een gok genomen met Guardians of the Galaxy. Allemaal C-listers die samen een boek hadden, maar door het momentum mee zijn genomen.

Andere minder bekende helden, zoals Punisher, Iron Fist en Luke Cage bijvoorbeeld, lijken maar nooit aan te slaan.
Laat staan als je nog verder de lijst afgaat, naar karakters als America Chavez, Moon Boy, of Hercules.
ik denk dat van de netflix defenders Luke Cage nog het beste in de avengers had gepast.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_187514409
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ik denk dat van de netflix defenders Luke Cage nog het beste in de avengers had gepast.
Nee.

En ik heb met groot plezier naar seizoen 1 & seizoen 2 gekeken. :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_187514981
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juni 2019 07:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dark Phoenix heeft voorlopig een epische 16% op RT en is dus ook gewon de ramp die iedereen al jaren zag aankomen.
Vond het een prima film eigenlijk. Niet veel mis mee.
pi_187515865
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Marvel heeft (deels gedwongen) ook een gok genomen met Guardians of the Galaxy. Allemaal C-listers die samen een boek hadden, maar door het momentum mee zijn genomen.

Andere minder bekende helden, zoals Punisher, Iron Fist en Luke Cage bijvoorbeeld, lijken maar nooit aan te slaan.
Laat staan als je nog verder de lijst afgaat, naar karakters als America Chavez, Moon Boy, of Hercules.
The Guardians waren inderdaad een vreemde eend binnen het Marvel-universum maar desondanks binnen de films goed uitgepakt.

Vind ik veel minder voor series als Iron Fist, Luke Cage en Jessica Jones. Dat zijn meer actie/drama series waar het gebruik van superkrachten tegenover echte superschurken geminimaliseerd is. The Punisher was goed vertolkt, maar is feitelijk geen superheld met krachten. Het is gewoon een rauwe actieserie.

The Defenders waren in mijn comic-tijd toch echt andere helden, geleid door doctor Strange en waar helden als the Valkure deel van uitmaakte.

Ik hoop nog steeds op een goede Fantastic Four film. De voorgaande waren ronduit slecht te noemen.
  donderdag 20 juni 2019 @ 10:53:16 #26
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_187517299
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 21:10 schreef Sinister-D- het volgende:
https://comicbook.com/mar(...)footage-kevin-feige/

Heruitgave met (naar 't schijnt) 6 extra minuten :D
Ik wacht wel op de blu ray. Wat een gemelk als dat verder nauwelijks iets uitmaakt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:13:40 #27
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_187517515
Of de Marvel-hype train nu volledig voorbij is na Endgame vraag ik me af. Sowieso dat veel mensen Spider-Man nog mee willen pakken, maar hoe succesvol de Eternals, Black Widow en andere vervolgfilms zullen zijn.. Ik ben benieuwd.:)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:46:48 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_187517866
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:13 schreef Kaizen_ het volgende:
Of de Marvel-hype train nu volledig voorbij is na Endgame vraag ik me af. Sowieso dat veel mensen Spider-Man nog mee willen pakken, maar hoe succesvol de Eternals, Black Widow en andere vervolgfilms zullen zijn.. Ik ben benieuwd.:)
Succesvol genoeg om meer films te blijven maken gok ik :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:50:03 #29
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_187517906
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Succesvol genoeg om meer films te blijven maken gok ik :P
True, maar als de komende films qua kijkcijfers tegenvallen zullen ze een flink gedeelte uit de 'roadmap' weghalen lijkt me.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_187518885
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 06:25 schreef Max23 het volgende:

[..]

Vond het een prima film eigenlijk. Niet veel mis mee.
Karakters weten geen emotionele binding te creëren met elkaar en met de kijker. Bordkartonnen vijand die niet wordt uitgelegd, ze zijn er ineens, ze willen iets en oh knokken. Etc. Zwaar onvoldoende, binnen de franchise maar ook als film op zich.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Public Relations / Redactie Film donderdag 20 juni 2019 @ 19:48:38 #31
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_187525118
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 10:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik wacht wel op de blu ray. Wat een gemelk als dat verder nauwelijks iets uitmaakt.
Ja melkerij maar ook zeer bewust. Met nog 45 miljoen dollar is het de meest verdienende film ooit. Dan is dit een eerlijk trucje om dat te halen en is gewoon een mooie titel. Verdienen doen ze toch wel.
  donderdag 20 juni 2019 @ 19:54:28 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187525327
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ik denk dat van de netflix defenders Luke Cage nog het beste in de avengers had gepast.
Heb de serie niet gezien.
Is hij niet een beetje underpowered?

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 09:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

The Guardians waren inderdaad een vreemde eend binnen het Marvel-universum maar desondanks binnen de films goed uitgepakt.

Vind ik veel minder voor series als Iron Fist, Luke Cage en Jessica Jones. Dat zijn meer actie/drama series waar het gebruik van superkrachten tegenover echte superschurken geminimaliseerd is. The Punisher was goed vertolkt, maar is feitelijk geen superheld met krachten. Het is gewoon een rauwe actieserie.

The Defenders waren in mijn comic-tijd toch echt andere helden, geleid door doctor Strange en waar helden als the Valkure deel van uitmaakte.

Ik hoop nog steeds op een goede Fantastic Four film. De voorgaande waren ronduit slecht te noemen.
Nouja, ze hebben veel geld verdiend en alle reviewers zuigen Marvel en Disney piemel. Echt goede films vond ik het niet. Wel vermakelijk, niet goed.

Snap wat je bedoelt hoor, maar denk dat ensemble films, zoals FF en Defenders toch een aanloop nodig hebben. Je wilt geven om een karakter. In een film zoals Defenders (Hulk, Namor, Silver Surfer en Dr. Strange) heb je eigenlijk 4 karakters die vrij onsympathiek zijn. Het is moeilijk ze dan allemaal even veel ontwikkeling te geven waardoor je als kijker emotioneel geinvesteerd raakt.

Van mij mag Marvel lekker films maken tot in het oneindige, ik ben toch niet het target-publiek. Hun catalogus is diep genoeg. Alleen de naamsbekendheid zal minder zijn.
Zag je al bij Captain Marvel. Ze durfden niet te surfen op haar bekendheid, of de kwaliteit van de film. Daarom werd de film overal gepushed, dat je de film goed/leuk moest vinden wegens redenen.

Nouja, er zijn vast mensen die de film leuk vonden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187526703
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb de serie niet gezien.
Is hij niet een beetje underpowered?

Nee zeker niet, hij is de sterkste van de Defenders en zou bij de Avengers ook tot de sterkste behoren denk ik. Bovendien een likeable acteur en karakter. Hoop dat we hem nog ergens gaan zien in de films of andere serie's.
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:57:07 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187526886
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:49 schreef planethugo het volgende:

[..]

Nee zeker niet, hij is de sterkste van de Defenders en zou bij de Avengers ook tot de sterkste behoren denk ik. Bovendien een likeable acteur en karakter. Hoop dat we hem nog ergens gaan zien in de films of andere serie's.
Ah, in de strips is hij altijd zo'n butje geweest die alleen maar bankrovers kon verslaan.
Al is hij een tijdje gepushed geweest door Brian Michael Bendis, omdat het zijn lievelingetje was. Toen was hij ineens supersterk en kon zich meten met de top van de Avengers :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 20 juni 2019 @ 21:59:12 #35
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_187528087
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ah, in de strips is hij altijd zo'n butje geweest die alleen maar bankrovers kon verslaan.
Al is hij een tijdje gepushed geweest door Brian Michael Bendis, omdat het zijn lievelingetje was. Toen was hij ineens supersterk en kon zich meten met de top van de Avengers :')
toffe tijd was dat toen pushde ze cage black panter en storm heel erg dat was beter dan wat ze later deden met van thor een vrouw maken hulk een chinees en iron-man een negerin etc.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_187531892
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Van mij mag Marvel lekker films maken tot in het oneindige, ik ben toch niet het target-publiek. Hun catalogus is diep genoeg. Alleen de naamsbekendheid zal minder zijn.
Zag je al bij Captain Marvel. Ze durfden niet te surfen op haar bekendheid, of de kwaliteit van de film. Daarom werd de film overal gepushed, dat je de film goed/leuk moest vinden wegens redenen.

Nouja, er zijn vast mensen die de film leuk vonden.
Volgens mij was in de comic's captain Marvel een man en geen vrouw. (kan me vergissen hoor) Ik proef eenzelfde politieke correctheid om van de laatste FF-film van de Toorts ineens een donker manspersoon te maken terwijl die in de strips toch gewoon blank is en de broer van Suzan Storm.

Captain Marvel was een verschrikkelijk slechte film.

In de regel vind ik op het doek de DC-personages sterker naar voren komen. Wonderwoman was zoveel beter op het witte doek. Echt een kwaliteitsfilm.

Maar ook op Netflix zijn de DC personages in de series ook echte superhelden, zoals bij the Flash en Arrow. Of bij the Legends of Tomorrow. Goed misschien iets over the top en gericht op een wat jongere doelgroep, maar daar gebeurd tenminste iets. Bij Jessica Jones en Luke Cage overheerste de dialogen. Dat past niet binnen het superhelden genre.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 09:53:40 #37
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187532594
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Volgens mij was in de comic's captain Marvel een man en geen vrouw. (kan me vergissen hoor)
Je vergist je :D
Deze versie van Captain marvel (voorheen Miss Marvel) bestaat al jaaaaaaaaaaaaren.
Al ver voor genderwashing en het MCU.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 09:58:02 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187532653
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:18 schreef Karstman het volgende:

[..]

Karakters weten geen emotionele binding te creëren met elkaar en met de kijker. Bordkartonnen vijand die niet wordt uitgelegd, ze zijn er ineens, ze willen iets en oh knokken. Etc. Zwaar onvoldoende, binnen de franchise maar ook als film op zich.
Eens. De vijand sloeg nergens op. Als je die vergelijkt met een Thanos mist t zoveel backgrround, motivatie en diepgang.
En qua helden ook. Geen enkele binding idd, zoals je al zegt. Ze laten me stuk voor stuk koud. En dat terwijl het niet de eerste keer was dat we deze club zagen. Toch had ik er niets mee, met de karakters.

En ik ben toch altijd veel groter fan geweest van X-Men dan van Avengers qua comics en cartoons.
Hopelijk nemen ze in t MCU de tijd. Ik heb er vertrouwen in dat ze daar beter op hun plek zijn dan bij Fox.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187532701
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Eens. De vijand sloeg nergens op. Als je die vergelijkt met een Thanos mist t zoveel backgrround, motivatie en diepgang.
En qua helden ook. Geen enkele binding idd, zoals je al zegt. Ze laten me stuk voor stuk koud. En dat terwijl het niet de eerste keer was dat we deze club zagen. Toch had ik er niets mee, met de karakters.

En ik ben toch altijd veel groter fan geweest van X-Men dan van Avengers qua comics en cartoons.
Hopelijk nemen ze in t MCU de tijd. Ik heb er vertrouwen in dat ze daar beter op hun plek zijn dan bij Fox.
In de comics is er meer evenwichtigheid tussen de verschillende X-Men. De films draaien voor een groot deel om Magneto en Charles Xavier., de rest van de X-men zijn tot een clubje zijkarakters gedegradeerd met een uitzondering voor Wolverine.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:11:44 #40
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187533650
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Volgens mij was in de comic's captain Marvel een man en geen vrouw. (kan me vergissen hoor) Ik proef eenzelfde politieke correctheid om van de laatste FF-film van de Toorts ineens een donker manspersoon te maken terwijl die in de strips toch gewoon blank is en de broer van Suzan Storm.

Captain Marvel was een verschrikkelijk slechte film.

In de regel vind ik op het doek de DC-personages sterker naar voren komen. Wonderwoman was zoveel beter op het witte doek. Echt een kwaliteitsfilm.

Maar ook op Netflix zijn de DC personages in de series ook echte superhelden, zoals bij the Flash en Arrow. Of bij the Legends of Tomorrow. Goed misschien iets over the top en gericht op een wat jongere doelgroep, maar daar gebeurd tenminste iets. Bij Jessica Jones en Luke Cage overheerste de dialogen. Dat past niet binnen het superhelden genre.
Eerste Captain Marvel (Mar-Vell lol) is al jaren dood. Was wel een meer memorabel verhaal dat de latere Marvels allemaal gehad hebben :')

De tweede Captain Marvel is een donkere vrouw (Monica Rambeau), en is om een of andere reden door Marvel aan de zijkant gezet.
De zoon van het origineel was de derde Captain Marvel. Is verloren in een andere dimensie of iets.
De dochter van het origineel was de vierde Captain Marvel. Dood.
De vijfde was een random alien tijdens de Skrull invation. Dood.
De zesde was Noh-Varr, ergens in de ruimte ofzo. Wie weet.

Carol Danvers kwam daarna, omdat Marvel besloot dat ze een vergelijkbaar karakter moesten hebben als Wonder Woman en ze op dat moment niet de rechten hadden tot het verfilmen van X-Men karakters (waardoor Storm en Rogue afvielen). Ze werd gepromoveerd van Ms. Marvel naar Captain Marvel omdat Marvel volgens de regels eens in de zoveel tijd een strip moet publiceren met de naam Captain Marvel, omdat ze de trademark anders kwijtraken. En DC wil al decennia lang die trademark overnemen voor hún Captain Marvel (nu Shazam genoemd) die ze hebben overgenomen van Fawcett Comics die Captain Marvel niet meer mocht publiceren omdat hij teveel op Superman zou lijken.

Volg je het nog?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187534685
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Volg je het nog?
Dat ik me inderdaad heb vergist. Maar dank voor de info. :)
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:16:14 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187535357
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:02 schreef Karstman het volgende:

[..]

In de comics is er meer evenwichtigheid tussen de verschillende X-Men. De films draaien voor een groot deel om Magneto en Charles Xavier., de rest van de X-men zijn tot een clubje zijkarakters gedegradeerd met een uitzondering voor Wolverine.
Dat een beetje ja. Het is gewoon een team (geen individuen bijna) die Xavier ondersteunen. Bijna net zo inwisselbaar als The brotherhood. Zo jammer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:18:20 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187535390
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Eerste Captain Marvel (Mar-Vell lol) is al jaren dood. Was wel een meer memorabel verhaal dat de latere Marvels allemaal gehad hebben :')

De tweede Captain Marvel is een donkere vrouw (Monica Rambeau), en is om een of andere reden door Marvel aan de zijkant gezet.
De zoon van het origineel was de derde Captain Marvel. Is verloren in een andere dimensie of iets.
De dochter van het origineel was de vierde Captain Marvel. Dood.
De vijfde was een random alien tijdens de Skrull invation. Dood.
De zesde was Noh-Varr, ergens in de ruimte ofzo. Wie weet.

Carol Danvers kwam daarna, omdat Marvel besloot dat ze een vergelijkbaar karakter moesten hebben als Wonder Woman en ze op dat moment niet de rechten hadden tot het verfilmen van X-Men karakters (waardoor Storm en Rogue afvielen). Ze werd gepromoveerd van Ms. Marvel naar Captain Marvel omdat Marvel volgens de regels eens in de zoveel tijd een strip moet publiceren met de naam Captain Marvel, omdat ze de trademark anders kwijtraken. En DC wil al decennia lang die trademark overnemen voor hún Captain Marvel (nu Shazam genoemd) die ze hebben overgenomen van Fawcett Comics die Captain Marvel niet meer mocht publiceren omdat hij teveel op Superman zou lijken.

Volg je het nog?
Ik hoop dat ze Noh-Varr uiteindelijk gaan gebruiken, in Young Avengers.
Met hints en karakters die ze nu al droppen, heb ik goede hoop op een verfilming (bios, serie, Disney+) van dat team. O+

En die Monica Rambeau zit al wel in de films eigenlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 11:47:46 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_187549058
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:48 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ja melkerij maar ook zeer bewust. Met nog 45 miljoen dollar is het de meest verdienende film ooit. Dan is dit een eerlijk trucje om dat te halen en is gewoon een mooie titel. Verdienen doen ze toch wel.
6 minuten op een flinke drie uur een eerlijk trucje noemen is ook lichtelijk geStockholm he...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  † In Memoriam † woensdag 26 juni 2019 @ 13:06:45 #45
368283 ato
pi_187615379
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eindelijk maar eens Spider-Man Homecoming gezien.
Best een grappige film, goed geacteerd.

Positieve punt is dat Shocker erin zit. Ander punt is dat Parker ook echt Parker is. Erg goed gedaan.
De hele film geeft wel een Spider-Man gevoel, ondanks het probleem dat hij pas veel later aan de MCU is toegevoegd.

Alleen zeer, zeer, zeer jammer dat iedereen weer geracewashed moest worden.
Ik vond deze film ook leuk, hoofdrol speler speelt ook goed.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 26 juni 2019 @ 14:34:28 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187616592
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:06 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vond deze film ook leuk, hoofdrol speler speelt ook goed.
Ik ben echt fan van Tom Holland als Peter Parker.
Echt zo'n enthousiaste scherpe klungelende puppy :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 juni 2019 @ 14:36:28 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187616612
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze Noh-Varr uiteindelijk gaan gebruiken, in Young Avengers.
Met hints en karakters die ze nu al droppen, heb ik goede hoop op een verfilming (bios, serie, Disney+) van dat team. O+

En die Monica Rambeau zit al wel in de films eigenlijk.

Young Avengers :')
Voor mij lag de focus (althans in de comic media) alleen op het feit dat er meerdere members gay waren.
Omnibus ervan is in de aanbieding trouwens. fyi

quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 13:06 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vond deze film ook leuk, hoofdrol speler speelt ook goed.
Hij is inderdaad een goede jonge onervaren Peter Parker, goede casting.
Vind het ook grappig dat hij kennelijk moeite heeft met zijn mond te houden in de media mbt spoilers, en hem daarom niks meer verteld wordt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:10:57 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187617022
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Young Avengers :')
Voor mij lag de focus (althans in de comic media) alleen op het feit dat er meerdere members gay waren.
Omnibus ervan is in de aanbieding trouwens. fyi
Oeh, waar?
En dat is voor mij als memer van die doelgrpe dus een pluspunt :P (Wiccan & Hulkling O+ )
En dat de verhalen best wel goed ontvangen zijn.

quote:
[..]

Hij is inderdaad een goede jonge onervaren Peter Parker, goede casting.
Vind het ook grappig dat hij kennelijk moeite heeft met zijn mond te houden in de media mbt spoilers, en hem daarom niks meer verteld wordt.
:D Ik vind hem on screen en off screen een heerlijke flapuit :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:14:52 #49
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_187617069
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:D Ik vind hem on screen en off screen een heerlijke flapuit :D
Het helpt ook dat hij nogal...uhm...easy on the eyes is _O- Lekker superficial van me, maar oke.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:16:03 #50
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187617080
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:14 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het helpt ook dat hij nogal...uhm...easy on the eyes is _O- Lekker superficial van me, maar oke.
Helpt zeker mee ;)
Now THAT is America's ass!

En hij kan ook nog eens zeer goed dansen (Billy Elliot).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  † In Memoriam † woensdag 26 juni 2019 @ 15:17:13 #51
368283 ato
pi_187617103
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Young Avengers :')
Voor mij lag de focus (althans in de comic media) alleen op het feit dat er meerdere members gay waren.
Omnibus ervan is in de aanbieding trouwens. fyi
[..]

Hij is inderdaad een goede jonge onervaren Peter Parker, goede casting.
Vind het ook grappig dat hij kennelijk moeite heeft met zijn mond te houden in de media mbt spoilers, en hem daarom niks meer verteld wordt.
Heerlijk naïef joch ook in het echt.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:17:57 #52
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_187617121
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Helpt zeker mee ;)
Now THAT is America's ass!

En hij kan ook nog eens zeer goed dansen (Billy Elliot).
Heb je die lip sync battle van hem gezien? Deed hij ook geweldig :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:18:52 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187617135
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Heb je die lip sync battle van hem gezien? Deed hij ook geweldig :D
:Y O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:24:07 #54
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187617220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Oeh, waar?
En dat is voor mij als memer van die doelgrpe dus een pluspunt :P (Wiccan & Hulkling O+ )
En dat de verhalen best wel goed ontvangen zijn.
[..]

:D Ik vind hem on screen en off screen een heerlijke flapuit :D
Oh sorry, niet meer in de aanbieding, op kennelijk.
Enige YA omnibus die ik nog zie is de latere met America Chaves :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:25:25 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187617235
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Oh sorry, niet meer in de aanbieding, op kennelijk.
Enige YA omnibus die ik nog zie is de latere met America Chaves :')
Ja ik heb niks met Miss America.
Of enige andere America-held eigenlijk.
Gaat em vooral om Wiccan/Asguardian (the Ass-Guardian).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:35:58 #56
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187617369
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja ik heb niks met Miss America.
Of enige andere America-held eigenlijk.
Gaat em vooral om Wiccan/Asguardian (the Ass-Guardian).

Soms zie ik wel eens iets voor een leuk prijs en denk ik: he die ga ik van de week eens bestellen. En dan is het 3 dagen later uitverkocht ;(

Wiccan is natuurlijk mogelijk nu er een soort van bestand is tussen Marvel en Fox. Zal zelf niet gaan kijken want 0 interesse, maar ieder zijn ding.
Heb al mazzel gehad met mijn Logan en Deadpool 1 films. Kunt niet om teveel vragen. Misschien ooit nog een goede FF film. Ben echt weg van hen in de comics.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 26 juni 2019 @ 15:51:13 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187617550
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Soms zie ik wel eens iets voor een leuk prijs en denk ik: he die ga ik van de week eens bestellen. En dan is het 3 dagen later uitverkocht ;(
Was net op bol en zag idd een uitverkochte.
Ik weet ook nooit zo goed hoe t nu zit mbt die omnibussen. Soms zie je part 1, part 2, soms is t beide gecombineerd, dan weer zus, dan weer zo.

Misschien ff een keer de Eppo binnenlopen :)

quote:
Wiccan is natuurlijk mogelijk nu er een soort van bestand is tussen Marvel en Fox. Zal zelf niet gaan kijken want 0 interesse, maar ieder zijn ding.
Misschien dat ie via de serie over Vision en Scarlet geintroduceerd wordt.

quote:
Heb al mazzel gehad met mijn Logan en Deadpool 1 films. Kunt niet om teveel vragen. Misschien ooit nog een goede FF film. Ben echt weg van hen in de comics.
Ik heb dus weer niks met de FF :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 juni 2019 @ 16:54:49 #58
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187618432
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 15:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Was net op bol en zag idd een uitverkochte.
Ik weet ook nooit zo goed hoe t nu zit mbt die omnibussen. Soms zie je part 1, part 2, soms is t beide gecombineerd, dan weer zus, dan weer zo.

Misschien ff een keer de Eppo binnenlopen :)
[..]

Misschien dat ie via de serie over Vision en Scarlet geintroduceerd wordt.
[..]

Ik heb dus weer niks met de FF :D
Je mag mij ook vragen, weet nergens zoveel vanaf als dit. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 26 juni 2019 @ 16:56:02 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187618446
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je mag mij ook vragen, weet nergens zoveel vanaf als dit. ;(
Ok, dan is de vraag welke omnibus/bundel ik zou moeten hebben als ik de eerste Young Avengers (en dan de daaropvolgende delen) zou willen lezen voor t eerst. :P

Dat is dan waarschijnlijk die ene die bij Bol nu uitverkocht is :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187630991
quote:
99s.gif Op woensdag 5 juni 2019 07:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dark Phoenix heeft voorlopig een epische 16% op RT en is dus ook gewon de ramp die iedereen al jaren zag aankomen.
Ik vond hem juist verrassend goed.

Na het ronduit slechte Captain Marvel en de toch iets wat tegenvallende Endgame was dit weer een goede film uit de stal van Marvel.

Ik las matige recensies en het gegeven dat een bekend GOT personage de rol van Jean Grey zou spelen. Ze speelde die rol met verve en niets deed me aan haar voormalig GOT personage denken.

Opnieuw een sterk neergezette charismatische Xavier en Magneto. Inderdaad waren de rollen van Cyclops en consorten iets teveel op de achtergrond verdwenen met te weinig diepgang.

Maar verder prima actie scenes. Jammer dat de X-men niet zijn meegenomen in de strijd tegen Thanos. Zo'n Jean Grey maakt zoveel meer indruk dan een Captain Marvel.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 27 juni 2019 @ 14:13:09 #61
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_187631355
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 13:41 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik vond hem juist verrassend goed.

Na het ronduit slechte Captain Marvel en de toch iets wat tegenvallende Endgame was dit weer een goede film uit de stal van Marvel.

Ik las matige recensies en het gegeven dat een bekend GOT personage de rol van Jean Grey zou spelen. Ze speelde die rol met verve en niets deed me aan haar voormalig GOT personage denken.

Opnieuw een sterk neergezette charismatische Xavier en Magneto. Inderdaad waren de rollen van Cyclops en consorten iets teveel op de achtergrond verdwenen met te weinig diepgang.

Maar verder prima actie scenes. Jammer dat de X-men niet zijn meegenomen in de strijd tegen Thanos. Zo'n Jean Grey maakt zoveel meer indruk dan een Captain Marvel.
Serieus? Endgame valt tegen maar Dark Phoenix goed? Zou je dat kunnen uitleggen?
  donderdag 27 juni 2019 @ 14:15:14 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187631381
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 13:41 schreef Elzies het volgende:

[..]


Opnieuw een sterk neergezette charismatische Xavier en Magneto. Inderdaad waren de rollen van Cyclops en consorten iets teveel op de achtergrond verdwenen met te weinig diepgang.


Voor mij is DIT juist t probleem. T draait steeds maar weer om Xavier vs Magneto, elke keer weer hetzelfde. Daardoor is de "andere badguy" in de film steeds een onderbelichte schurk. Ik weet t nu wel met Magneto hoor. Er zijn zoveel anderen!

Daarom is dat hele X-Men team ook giga onderbelicht, heb ik er dus geen band mee en zal t me worst wezen wat er met ze gebeurd. Ze kregen nu in de actie eindelijk allemaal wel iets te doen, maar het blijven bordkartonnen inwisselbare karakters. Terwijl ze dat in de comics echt niet zijn.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187631794
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 14:13 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Serieus? Endgame valt tegen maar Dark Phoenix goed? Zou je dat kunnen uitleggen?
Infinity War vond ik ontzettend goed. Meesterlijke rol van Thanos. Prachtig om al die opgebouwde films met al die Marvel personages te zien samenvloeien. Mooi voorlopig einde.

Endgame begon goed met een onverwachte plot. Maar daarna kakt die hele film in elkaar met flauwe nietszeggende dialogen. Tuurlijk Thor met een bierbuik is een grappige scene, maar de lachsalvo trein bleef maar doordenderen. Vaak ook nog eens met dezelfde zich herhalende grappen. Erg vermoeiend. De acties waren zo over the top computer gegenereerd dat ik blij was dat ik de bioscoop uit kon lopen. Het einde was immers al drie kwartier eerder te voorspellen.

Waar bij Infinity War de film niet lang genoeg kon duren had ik bij Endgame dus het tegenovergestelde gevoel. Een teken dat een film niet aan zijn verwachtingen voldoet.

Ik ging met een ander gevoel naar X-men Dark Phoenix en werd verrast. Goed neergezet personage van Jean Grey. Goed gedoseerde actie en niet een overdosis aan flauwe humor. Een superheldenfilm zoals een superheldenfilm hoort te zijn.

Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten om karakters meer uit te diepen of een nieuw karakter te introduceren. Maar deze film draaide hoofdzakelijk om het personage Jean Grey, dus vergeven. :)
pi_187631910
Goed neergezet personage van Jean Grey?

WAT DE NEUK. Heb je toevallig de porno versie gekeken ofzo?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Public Relations / Redactie Film donderdag 27 juni 2019 @ 15:22:33 #65
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_187632190
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 14:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Infinity War vond ik ontzettend goed. Meesterlijke rol van Thanos. Prachtig om al die opgebouwde films met al die Marvel personages te zien samenvloeien. Mooi voorlopig einde.

Endgame begon goed met een onverwachte plot. Maar daarna kakt die hele film in elkaar met flauwe nietszeggende dialogen. Tuurlijk Thor met een bierbuik is een grappige scene, maar de lachsalvo trein bleef maar doordenderen. Vaak ook nog eens met dezelfde zich herhalende grappen. Erg vermoeiend. De acties waren zo over the top computer gegenereerd dat ik blij was dat ik de bioscoop uit kon lopen. Het einde was immers al drie kwartier eerder te voorspellen.

Waar bij Infinity War de film niet lang genoeg kon duren had ik bij Endgame dus het tegenovergestelde gevoel. Een teken dat een film niet aan zijn verwachtingen voldoet.

Ik ging met een ander gevoel naar X-men Dark Phoenix en werd verrast. Goed neergezet personage van Jean Grey. Goed gedoseerde actie en niet een overdosis aan flauwe humor. Een superheldenfilm zoals een superheldenfilm hoort te zijn.

Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten om karakters meer uit te diepen of een nieuw karakter te introduceren. Maar deze film draaide hoofdzakelijk om het personage Jean Grey, dus vergeven. :)
Volgens mij lagen je verwachtingen van Endgame te hoog en bij Dark Phoenix erg laag. Dat vertroebelt je oordeel. Endgame was niet perfect maar Dark Phoenix komt niet eens in de buurt van die kwaliteit.
pi_187633284
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 15:22 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Volgens mij lagen je verwachtingen van Endgame te hoog en bij Dark Phoenix erg laag. Dat vertroebelt je oordeel. Endgame was niet perfect maar Dark Phoenix komt niet eens in de buurt van die kwaliteit.
Qua budget natuurlijk niet, maar een hoger budget en een gelikte marketing staat nog niet garant voor een betere film.

Heb al eerder in een andere topic mijn teleurstelling over Endgame opgeschreven. Precies vanwege de redenen zoals ik die in mijn vorige reactie heb opgeschreven.

Had ik overigens vergelijkbaar bij het zien van de remake van Child Play. Ging ik met iets te hoge verwachtingen heen en was daardoor toch iets teleurgesteld in het eindresultaat.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:04:05 #67
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_187666970
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 14:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Infinity War vond ik ontzettend goed. Meesterlijke rol van Thanos. Prachtig om al die opgebouwde films met al die Marvel personages te zien samenvloeien. Mooi voorlopig einde.

Endgame begon goed met een onverwachte plot. Maar daarna kakt die hele film in elkaar met flauwe nietszeggende dialogen. Tuurlijk Thor met een bierbuik is een grappige scene, maar de lachsalvo trein bleef maar doordenderen. Vaak ook nog eens met dezelfde zich herhalende grappen. Erg vermoeiend. De acties waren zo over the top computer gegenereerd dat ik blij was dat ik de bioscoop uit kon lopen. Het einde was immers al drie kwartier eerder te voorspellen.

Waar bij Infinity War de film niet lang genoeg kon duren had ik bij Endgame dus het tegenovergestelde gevoel. Een teken dat een film niet aan zijn verwachtingen voldoet.

Ik ging met een ander gevoel naar X-men Dark Phoenix en werd verrast. Goed neergezet personage van Jean Grey. Goed gedoseerde actie en niet een overdosis aan flauwe humor. Een superheldenfilm zoals een superheldenfilm hoort te zijn.

Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten om karakters meer uit te diepen of een nieuw karakter te introduceren. Maar deze film draaide hoofdzakelijk om het personage Jean Grey, dus vergeven. :)
ik counter dit met

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Redactie Games woensdag 3 juli 2019 @ 18:33:37 #68
181272 crew  Noppie2000
pi_187734662
Toffe film _O_
pi_187766694
De recente nieuwe Spiderman film.

Was in het begin kritisch toen Tom Holland als minderjarig personage Spiderman ging vertolkten. In deze film is Peter Parker 16 jaar oud en dat komt met dit schoolreisje in Europa (en zijn verliefdheid op MJ) duidelijk naar voren toe.

Tegelijkertijd werd het leuk en soms aandoenlijk neergezet, uiteraard met een veelvoud aan verwachte grappen en grollen, maar de film heeft zeer goede visueel uitziende actie scenes en een prima neergezette schurk.

Ook nog een leuk Hollands tintje met de Nederlandse acteur/presentator van Koningsbrugge en de tulpenvelden.

Vond het een leuke film.
pi_187792339
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:00 schreef Elzies het volgende:
De recente nieuwe Spiderman film.

Was in het begin kritisch toen Tom Holland als minderjarig personage Spiderman ging vertolkten. In deze film is Peter Parker 16 jaar oud en dat komt met dit schoolreisje in Europa (en zijn verliefdheid op MJ) duidelijk naar voren toe.

Tegelijkertijd werd het leuk en soms aandoenlijk neergezet, uiteraard met een veelvoud aan verwachte grappen en grollen, maar de film heeft zeer goede visueel uitziende actie scenes en een prima neergezette schurk.

Ook nog een leuk Hollands tintje met de Nederlandse acteur/presentator van Koningsbrugge en de tulpenvelden.

Vond het een leuke film.
Eens. Einde zag ik niet aankomen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  † In Memoriam † zondag 7 juli 2019 @ 18:55:53 #71
88815 The_Emotion
98.3
pi_187800514
Prima vermaakt met de nieuwe spiderman.
Met Mysterio als prima schurk.
Het keek lekker luchtig weg.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_187808201
Ik ga vanavond naar Spiderman. Met naast Jeroen van Koningsbrugge mijn (aangetrouwde) neef als Dutch hooligan number 2.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 8 juli 2019 @ 09:13:55 #73
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187808425
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2019 18:55 schreef Remqo het volgende:
Prima vermaakt met de nieuwe spiderman.
Met Mysterio als prima schurk.
Het keek lekker luchtig weg.
:o spoiler! :o

;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 8 juli 2019 @ 16:05:45 #74
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_187814313
prima film inderdaad, al mag het wel allemaal net wat serieuzer. Vooral het eerste uur was het allemaal vrijwel alleen komedie met een beetje actie tussendoor. Spider-Man moet wel grappig zijn, maar dan vooral tegen zijn tegenstanders in de gevechten. En dát miste ik nu juist weer.

Maar verder wel goed. En de 2 after credit scene's smaken naar meer, vooral die eerste is _O_
pi_187814481
Na die tweede after credit dacht ik: Dat had ik eigenlijk al moeten kunnen weten! McFury leek zichzelf niet namelijk :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2019 16:14:55 ]
pi_187815691
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:00 schreef Elzies het volgende:

Ook nog een leuk Hollands tintje met de Nederlandse acteur/presentator van Koningsbrugge en de tulpenvelden.

Vond het een leuke film.
Ja nl werd goed voor lul gezet. In ieder geval beter dan hoeren en drugs
  maandag 8 juli 2019 @ 17:28:30 #77
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_187815842
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 16:14 schreef Fancy2 het volgende:
Na die tweede after credit dacht ik: Dat had ik eigenlijk al moeten kunnen weten! McFury leek zichzelf niet namelijk :D
Ik had ergens halverwege de film wel door dat hij niet zichzelf was, maar dacht dat het misschien het acteren was of zo. Of dat hij iets anders was omdat Iron Man er niet meer was. Zoiets. Hill leek ook niet helemaal zichzelf. Vooral die ''Don't Invoke Her Name'' van Fury toen Peter naar Captain Marvel vroeg vond ik opvallend.

Al vind ik het ook raar dat Talos die opmerking plaatste, het klonk nogal hatend of zo. Maar een director heeft ondertussen bevestigt dat dat juist beschermend bedoeld was richting Captain Marvel, omdat zij hun gered had in Captain Marvel.

Dat stukje in NL vond ik wel tenenkrommend. Echt heel slecht. Als je het over NL hebt film het dan tenminste ook in NL, plekje wat ze nu lieten zien bestaat niet eens. Plaatsnaam misschien wel, maar verder allemaal CGI, beetje lame.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 8 juli 2019 @ 17:30:09 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187815861
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 17:19 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ja nl werd goed voor lul gezet. In ieder geval beter dan hoeren en drugs
Hoezo? We staan nu bekend als super nice en goed in Engels :P
Alleen dat bijna middeleeuwse marktje sloeg nergens op ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_187815975
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 17:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik had ergens halverwege de film wel door dat hij niet zichzelf was, maar dacht dat het misschien het acteren was of zo. Of dat hij iets anders was omdat Iron Man er niet meer was. Zoiets. Hill leek ook niet helemaal zichzelf. Vooral die ''Don't Invoke Her Name'' van Fury toen Peter naar Captain Marvel vroeg vond ik opvallend.

Al vind ik het ook raar dat Talos die opmerking plaatste, het klonk nogal hatend of zo. Maar een director heeft ondertussen bevestigt dat dat juist beschermend bedoeld was richting Captain Marvel, omdat zij hun gered had in Captain Marvel.

Dat stukje in NL vond ik wel tenenkrommend. Echt heel slecht. Als je het over NL hebt film het dan tenminste ook in NL, plekje wat ze nu lieten zien bestaat niet eens. Plaatsnaam misschien wel, maar verder allemaal CGI, beetje lame.
Het leek idd wel het Nederland uit de 19e eeuw ofzo. Ze hadden beter hun huiswerk moeten doen.
pi_187821877
Moeten een paar van de posts hierboven niet in een spoiler de film is nog geen week uit...

Had al gehoord dat "Nederland" te fout en over de top neergezet werd. NL acteurs hebben nog wel iets kunnen bijschaven maar die hele set was al gebouwd op de Amerikaanse vooroordelen toen ze daar aankwamen. Viel me nog mee dat er op de achtergrond geen bejaarden werden ge-euthenasieerd of babies opgegeten.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 21 juli 2019 @ 06:29:30 #81
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188034834
quote:
Movies

Black Widow - May 1, 2020
Dir: Cate Shortland
Starring: Scarlett Johansson, Florence Pugh, David Harbour, Rachel Weisz, O-T Fagbenle

The Eternals - November 6, 2020
Dir: Chloe Zhao
Starring: Angelina Jolie, RIchard Madden, Kumail Nanjiani, Lauren Ridloff, Brian Tyree Henry, Salma Hayek, Lia McHugh, Don Lee

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings- February 12, 2021
Dir: Destin Daniel Cretton
Starring: Simu Liu, Tony Leung Chiu-wai, Awkwafina

Doctor Strange in the Multiverse of Madness - May 7, 2021
Dir: Scott Derrickson
Starring: Benedict Cumberbatch, Elizabeth Olson, Rachel McAdams, Benedict Wong, Chiwetel Ejiofor

Thor: Love and Thunder - November 5, 2021
Dir: Taika Waititi
Starring: Chris Hemsworth, Tessa Thompson, Natalie Portman

Series

Falcon & Winter Soldier - August 2020
Starring: Anthony Mackie, Sebastian Stan, Daniel Brühl, Emily VanCamp

WandaVision - 2021
Starring: Elizabeth Olsen, Paul Bettany, Teyonah Parris

Loki - 2021
Starring: Tom Hiddleston

What If...? - 2021

Hawkeye - 2021
Starring: Jeremy Renner
Phase 4 van de MCU.

Florence Pugh zou de nieuwe Black Widow gaan worden, Taskmaster is daar de bad guy (nog niet gecast, het is dus niet Harbour, die speelt Red Guardian). Bad guy van Shang-Chi is de "echte" Mandarin. In de nieuwe Dr. Strange zal Nightmare de antagonist zijn. Thor 4 bevat blijkbaar Natalie Portman met een hamer.

In de series is Zemo terug in Falcon & Winter Soldier, nu met masker. WandaVision bevat een volwassen Monica Rambeau. What If is animatie waarbij vrijwel iedereen terugkeert om stemmen te doen. Hawkeye bevat een nog te casten Kate Bishop.

Tot slot is Mahershala Ali aangekondigd als Blade.

Lijkt erop dat de samenhang tussen films en series groot zal zijn en dat ze de MCU fans dus een Disney+ abonnement willen opdringen (uiteraard niet zo heel verrassend).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 21 juli 2019 @ 07:05:44 #82
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188034876
Ik heb Jason Aaron nog steeds niet vergeven voor zijn achterlijke Jane Thor acties.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 21 juli 2019 @ 11:03:26 #83
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188036444
Jep, Nathalie Portman wordt de nieuwe Thor zo te zien voorlopig. Het was al bekend dat hij een pauze ging nemen voor zijn familie, dus misschien goed dat het een totaal ander karakter wordt, en niet iemand die er op lijkt maar net niet is. En Portman *;

Wellicht dat als Hemsworth later terug komt ze beide kunnen bestaan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 21 juli 2019 @ 11:21:10 #84
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188036647
quote:
2s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jep, Nathalie Portman wordt de nieuwe Thor zo te zien voorlopig. Het was al bekend dat hij een pauze ging nemen voor zijn familie, dus misschien goed dat het een totaal ander karakter wordt, en niet iemand die er op lijkt maar net niet is. En Portman *;

Wellicht dat als Hemsworth later terug komt ze beide kunnen bestaan.

Ik hoop dat ze haar iig geen Thor gaan noemen, zoals in de strips. Mijn god wat was dat achterlijk zeg.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188036729
Geen Guardians of the Galaxy?

Oh jawel

https://screenrant.com/gu(...)rmed-marvel-studios/

Alleen nog geen jaar bekend
  zondag 21 juli 2019 @ 11:30:06 #86
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188036761
Interessante set-up. Wel benieuwd of er ooit nog een Ant Man 3 komt. En wanneer Spider Man 3 wordt aangekondigd, al zat dat waarschijnlijk door Sony gebeuren. En geen gezamenlijke Avengers film nog? Zal dan wel 2022/2023 worden of zo. Nooit echt films van X-Men, Fantastic Four gezien (en lees ook geen comics, dus Blade en The Eternals zijn me ook niet bekend), dus geen idee of ik dat wat ga vinden. Doctor Strange 2 en Thor 4 klinken nog het meest interessant. Leuk dat Natalie Portman terugkomt en bij Doctor Strange leuk dat Elisabeth Olsen een grote rol heeft. Wandavision is blijkbaar de aanloop naar Doctor Strange 2.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 21 juli 2019 @ 11:42:47 #87
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188036906
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 07:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb Jason Aaron nog steeds niet vergeven voor zijn achterlijke Jane Thor acties.
Mja, buiten wat runs uit de jaren '80 heb ik Thor comics nooit bijzonder goed of interessant gevonden tot Aaron er iets mee ging doen. Ja, ze hadden haar beter een andere naam kunnen geven, slaat niet echt ergens op, maar voor de rest kan ik me er niet aan storen. Was op een bepaald moment één van de weinige lichtpunten bij Marvel op een moment dat veel van de overige reeksen suckte. Al hebben ze zich ondertussen herpakt door veel meer op jong talent in te zetten en hun uitgebluste has-beens naar DC door te sluizen. Ik vraag me wel af hoe ze het soms wat zware drama en de morele tragiek van die verhaallijn gaan combineren met de vleesgeworden luchtigheid die Waititi is. Al zat er ook wel een dramatische ondertoon in Hunt for the WIlderpeople.

Verder wel leuk dat ze voor relatief onbekende en kleine namen als regisseurs blijven gaan.

Geen idee wat ik moet verwachten van Eternals. Ik weet wel wie ze zijn en wat ze doen, ik bedoel dus hoe de film er gaat uit zien. Heb trouwens het idee dat ze daar de hoofdrol nog moeten casten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 21 juli 2019 @ 12:01:20 #88
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188037063
quote:
2s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Interessante set-up. Wel benieuwd of er ooit nog een Ant Man 3 komt. En wanneer Spider Man 3 wordt aangekondigd, al zat dat waarschijnlijk door Sony gebeuren. En geen gezamenlijke Avengers film nog? Zal dan wel 2022/2023 worden of zo. Nooit echt films van X-Men, Fantastic Four gezien (en lees ook geen comics, dus Blade en The Eternals zijn me ook niet bekend), dus geen idee of ik dat wat ga vinden. Doctor Strange 2 en Thor 4 klinken nog het meest interessant. Leuk dat Natalie Portman terugkomt en bij Doctor Strange leuk dat Elisabeth Olsen een grote rol heeft. Wandavision is blijkbaar de aanloop naar Doctor Strange 2.
Fantastic Four: Sci-Fi avonturen van een familie met superkrachten.
Blade: Edgy vampierjager die zelf ook half-vampier is.
Eternals: Een soort die vroeg af is gesplitst van de mens, door de Celestials. Mensen hebben ze in de loop van de geschiedenis aangezien voor goden. Een van Jack Kirby zijn favoriete ideeën, die hij vaak heeft herhaalt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188037076
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:27 schreef Max23 het volgende:
Geen Guardians of the Galaxy?

Oh jawel

https://screenrant.com/gu(...)rmed-marvel-studios/

Alleen nog geen jaar bekend
i.v.m. James Gunn die eerst Suicide Squad 2 maakt.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 21 juli 2019 @ 12:06:17 #90
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188037116
quote:
99s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:42 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Mja, buiten wat runs uit de jaren '80 heb ik Thor comics nooit bijzonder goed of interessant gevonden tot Aaron er iets mee ging doen. Ja, ze hadden haar beter een andere naam kunnen geven, slaat niet echt ergens op, maar voor de rest kan ik me er niet aan storen. Was op een bepaald moment één van de weinige lichtpunten bij Marvel op een moment dat veel van de overige reeksen suckte. Al hebben ze zich ondertussen herpakt door veel meer op jong talent in te zetten en hun uitgebluste has-beens naar DC door te sluizen. Ik vraag me wel af hoe ze het soms wat zware drama en de morele tragiek van die verhaallijn gaan combineren met de vleesgeworden luchtigheid die Waititi is. Al zat er ook wel een dramatische ondertoon in Hunt for the WIlderpeople.

Verder wel leuk dat ze voor relatief onbekende en kleine namen als regisseurs blijven gaan.

Geen idee wat ik moet verwachten van Eternals. Ik weet wel wie ze zijn en wat ze doen, ik bedoel dus hoe de film er gaat uit zien. Heb trouwens het idee dat ze daar de hoofdrol nog moeten casten.
Thor is altijd mijn favoriet geweest. De jaren 80 run (neem aan dat je Simonsen bedoelt) is geweldig, ja. Zijn ook veel miniseries echt de moeite waard, zoals Heaven and Earth, Blood Oath en Vikings. Pas vrij recent (JMS plus Olivier Coipel) is het weer erg goed geworden. Daarna wat net niet schrijvers, zoals Gillen.
En Aaron heeft een paar hele goede, maar ook een paar hele slechte verhalen er tussen. Ik hoef geen slecht geschreven politiek in mijn strips.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188037117
quote:
99s.gif Op zondag 21 juli 2019 06:29 schreef SaintOfKillers het volgende:


Tot slot is Mahershala Ali aangekondigd als Blade.

Dat was makkelijk casten na zijn rol in Alita ja :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Redactie Games zondag 21 juli 2019 @ 14:15:59 #93
181272 crew  Noppie2000
pi_188038854
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 12:06 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat was makkelijk casten na zijn rol in Alita ja :D
Blijkbaar was het Ali zelf die een gesprek wilde met Feige en simpelweg zei: 'ik wil blade doen'.

Da's heel makkelijk casten ja _O- :D
quote:
2s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Interessante set-up. Wel benieuwd of er ooit nog een Ant Man 3 komt. En wanneer Spider Man 3 wordt aangekondigd, al zat dat waarschijnlijk door Sony gebeuren. En geen gezamenlijke Avengers film nog? Zal dan wel 2022/2023 worden of zo. Nooit echt films van X-Men, Fantastic Four gezien (en lees ook geen comics, dus Blade en The Eternals zijn me ook niet bekend), dus geen idee of ik dat wat ga vinden. Doctor Strange 2 en Thor 4 klinken nog het meest interessant. Leuk dat Natalie Portman terugkomt en bij Doctor Strange leuk dat Elisabeth Olsen een grote rol heeft. Wandavision is blijkbaar de aanloop naar Doctor Strange 2.
Er zit geen Avengers film in phase 4, eerst moeten al deze nieuwe personages worden geïntroduceerd, plotlines weer opgepakt etc. Met Fantastic Four kun je wel gaan denken aan een Dr. Doom bijvoorbeeld, maar dat is dan echt weer ver in de toekomst.

Ant Man 3 kan komen, al is het maar om Cassie neer te zetten voor Young Avengers ooit, net als ongetwijfeld gedaan wordt met de dochter van Hawkeye in zijn serie. Spider-Man moeten ze eerst een nieuwe deal hebben (ik twijfel er niet aan dat dat al geregeld is :+ ), ongetwijfeld in 2021 (Sony doet dat graag elke 2 jaar).

Ben heel benieuwd naar Strange 2 zelf :@ Veel character development gekregen de laatste tijd die twee en dan die krachten gecombineerd, multiverse en dan scenes als in Far From Home
:9~ :9~ :9~ :9~
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 21 juli 2019 @ 14:30:25 #94
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188039043
Als ik dit allemaal zo lees ga ik gelijk krijgen vanaf Captain Marvel gaat het mis End Game en Spidey als uitzondering.

Thor een vrouw pc bullshit :{w

Eternals een hele film over te sterke OP personages.

half japanse film over een vrij onbekend personage.

de series ga ik wel checken en Black Widow lijkt me nog wel interessant maar de rest nah.

Misschien moet dit wel even en als ze dan gevallen zijn kunnen the x-men de boel redden.

[ Bericht 33% gewijzigd door Dr.Mikey op 21-07-2019 14:35:26 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 21 juli 2019 @ 14:30:36 #95
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188039049
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 14:15 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Blijkbaar was het Ali zelf die een gesprek wilde met Feige en simpelweg zei: 'ik wil blade doen'.

Da's heel makkelijk casten ja _O- :D
[..]

Er zit geen Avengers film in phase 4, eerst moeten al deze nieuwe personages worden geïntroduceerd, plotlines weer opgepakt etc. Met Fantastic Four kun je wel gaan denken aan een Dr. Doom bijvoorbeeld, maar dat is dan echt weer ver in de toekomst.

Ant Man 3 kan komen, al is het maar om Cassie neer te zetten voor Young Avengers ooit, net als ongetwijfeld gedaan wordt met de dochter van Hawkeye in zijn serie. Spider-Man moeten ze eerst een nieuwe deal hebben (ik twijfel er niet aan dat dat al geregeld is :+ ), ongetwijfeld in 2021 (Sony doet dat graag elke 2 jaar).

Ben heel benieuwd naar Strange 2 zelf :@ Veel character development gekregen de laatste tijd die twee en dan die krachten gecombineerd, multiverse en dan scenes als in Far From Home
:9~ :9~ :9~ :9~
Voor film 3 is die deal er volgens mij, toch? :@ Las ik in ieder geval op wat Amerikaanse fora tijd terug.

En de films die nu zijn aangekondigd zijn niet alle phase 4 films dacht ik, gaat nog door in 2022-2023-2024, kan best dat het in 2014 dus eindigt met alsnog een Avenger films, maar logisch dat characters eerst weer opgebouwd moeten worden ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Games zondag 21 juli 2019 @ 15:17:48 #96
181272 crew  Noppie2000
pi_188039831
quote:
14s.gif Op zondag 21 juli 2019 14:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Voor film 3 is die deal er volgens mij, toch? :@ Las ik in ieder geval op wat Amerikaanse fora tijd terug.

En de films die nu zijn aangekondigd zijn niet alle phase 4 films dacht ik, gaat nog door in 2022-2023-2024, kan best dat het in 2014 dus eindigt met alsnog een Avenger films, maar logisch dat characters eerst weer opgebouwd moeten worden ja.
Uiteindelijk maakt de term 'phase' ook niet zo veel uit, maar zeker met Disney+ is phase 4 al best vol. Phase 1/2 hadden ook maar 6 films, dus kan best dat er een kleinere phase is en 5 weer compleet uitpakt.

Die Spider-Man deal blijft vaag, soms lees je 5 films, soms 6. Maar goed, gezien de populariteit en wat het oplevert is Sony denk ik niet de moeilijkste :P Hoop ik dan, want Spidey zijn rol in de MCU is best belangrijk inmiddels :D
  Public Relations / Redactie Film zondag 21 juli 2019 @ 17:28:21 #97
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_188042138
quote:
14s.gif Op zondag 21 juli 2019 14:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Voor film 3 is die deal er volgens mij, toch? :@ Las ik in ieder geval op wat Amerikaanse fora tijd terug.

En de films die nu zijn aangekondigd zijn niet alle phase 4 films dacht ik, gaat nog door in 2022-2023-2024, kan best dat het in 2014 dus eindigt met alsnog een Avenger films, maar logisch dat characters eerst weer opgebouwd moeten worden ja.
Sony brengt Spiderman uit en zal dus de aankondiging doen. Ik denk ook dat het 2021 wordt. De deal moet wel vernieuwd worden. Het was voor 5 films en die zijn nu gedaan. Beide partijen zijn er goed van geworden.
  zondag 21 juli 2019 @ 18:09:09 #98
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188042669
Disney heeft Spider-Man niet echt nodig. Zou leuk zijn, maar als Sony moeilijk doet....ach ja. En in 't ergste geval kopen ze gewoon de entertainment divisie van Sony over, naar 't schijnt wil Sony daar toch al langer vanaf om zich op andere zaken te focussen. Al moeten ze nog wel even wachten, want we willen natuurlijk wel allemaal de Morbius en Nightwatch films zien!!!
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_188042693
quote:
99s.gif Op zondag 21 juli 2019 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Disney heeft Spider-Man niet echt nodig. Zou leuk zijn, maar als Sony moeilijk doet....ach ja. En in 't ergste geval kopen ze gewoon de entertainment divisie van Sony over, naar 't schijnt wil Sony daar toch al langer vanaf om zich op andere zaken te focussen. Al moeten ze nog wel even wachten, want we willen natuurlijk wel allemaal de Morbius en Nightwatch films zien!!!
ik denk dat Sony juist nu de rechten van Spiderman wil houden zeker na het succes van de animated Spiderman film vorig jaar
  zondag 21 juli 2019 @ 18:35:53 #100
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188042977
quote:
2s.gif Op zondag 21 juli 2019 18:12 schreef Evertjan het volgende:

[..]

ik denk dat Sony juist nu de rechten van Spiderman wil houden zeker na het succes van de animated Spiderman film vorig jaar
Ik heb het niet over de rechten, maar over de hele studio. Hebben naast Spider-Man en Bond niet zo veel betekenisvolle franchises. Proberen voor de rest vooral oude dingen te rebooten zoals Jumanji, Men in Black, Ghostbuster, Robocop, Total Recall, Smurfs :'), waarbij enkel de eerste ergens op leek. Zijn ook verantwoordelijk voor een massa vreselijke films met Adam Sandler (al hebben ze die gelukkig bij Netflix gedumpt). Komen ook aanzetten met animatie-rommel zoals Angry Birds of The Emoji Movie. En zijn de trotse eigenaars van enkele "Jezus, bestaat dit nog?" filmseries zoals Underworld en Resident Evil.

Echt een waardeloze filmstudio, die dan ook nog eens volledig belachelijk werd gemaakt door die gelekte emails van wat jaren terug, waaruit bleek dat het ook nog eens buitengewoon slecht geleid werd. Enige reden om dit onding te zien voortbestaan, is dat het misschien nog wel slechter is indien Disney echt alles gaat bezitten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 21 juli 2019 @ 19:25:31 #101
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188043735
Het is al een wonder dat mededingingsautoriteiten niet dwarsgelegen hebben bij de overname van Fox, maar een overname van Sony Pictures is wel echt de goden verzoeken.
pi_188044091
Even de samenvatting gekeken van alle aankondigingen maar wat zat daar voor een totaalmalloot in het publiek te krijsen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2019 19:43:12 ]
  zondag 21 juli 2019 @ 20:38:09 #103
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188045132
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 19:25 schreef beantherio het volgende:
Het is al een wonder dat mededingingsautoriteiten niet dwarsgelegen hebben bij de overname van Fox, maar een overname van Sony Pictures is wel echt de goden verzoeken.
Die kijken gewoon de andere kant op hoor.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 21 juli 2019 @ 21:20:37 #104
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188045941
Endgame is trouwens Avatar voorbij gesukkeld en is nu officieel de filmste film ooit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 21 juli 2019 @ 22:14:38 #105
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_188046876
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Die kijken gewoon de andere kant op hoor.
De VS is geen derde wereldland waar zoiets kan gebeuren, en als de Amerikaanse overheid een overname niet blokkeert kan de EU dat nog doen. Het is vaak genoeg eerder gebeurd.
  maandag 22 juli 2019 @ 07:51:04 #106
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188049805
quote:
99s.gif Op zondag 21 juli 2019 21:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Endgame is trouwens Avatar voorbij gesukkeld en is nu officieel de filmste film ooit.
Beiden niet bepaald beste films.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Public Relations / Redactie Film maandag 22 juli 2019 @ 08:52:08 #107
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_188050306
quote:
99s.gif Op zondag 21 juli 2019 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de rechten, maar over de hele studio. Hebben naast Spider-Man en Bond niet zo veel betekenisvolle franchises. Proberen voor de rest vooral oude dingen te rebooten zoals Jumanji, Men in Black, Ghostbuster, Robocop, Total Recall, Smurfs :'), waarbij enkel de eerste ergens op leek. Zijn ook verantwoordelijk voor een massa vreselijke films met Adam Sandler (al hebben ze die gelukkig bij Netflix gedumpt). Komen ook aanzetten met animatie-rommel zoals Angry Birds of The Emoji Movie. En zijn de trotse eigenaars van enkele "Jezus, bestaat dit nog?" filmseries zoals Underworld en Resident Evil.

Echt een waardeloze filmstudio, die dan ook nog eens volledig belachelijk werd gemaakt door die gelekte emails van wat jaren terug, waaruit bleek dat het ook nog eens buitengewoon slecht geleid werd. Enige reden om dit onding te zien voortbestaan, is dat het misschien nog wel slechter is indien Disney echt alles gaat bezitten.
Volgens mij heeft Sony juist een aantal goudmijnen in handen, met de Spiderman-franchise. Kijk naar de Spiderverse-film en Venom. Dat waren gigantisch succesvolle films. En ook Jumanji was een véél groter succes dan jij hier doet laten geloven. Jumanji had bijna een miljard dollar.

Nee, op deze manier boert de studio nog even door. Andere studio's krijgen hun franchises ook niet van de grond, kijk maar naar WB met de Wizarding World, Monsterverse en DC-films. Dat blijken niet zulke sterke merken te zijn.
  maandag 22 juli 2019 @ 09:25:45 #108
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188050693
quote:
2s.gif Op zondag 21 juli 2019 11:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
(en lees ook geen comics, dus Blade en The Eternals zijn me ook niet bekend),
Van Blade zijn al 3 films gemaakt, dus die kun je nog ff kijken dan ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 22 juli 2019 @ 09:36:37 #109
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188050820
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2019 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

half japanse film over een vrij onbekend personage.

Alsof the Guardians of the galaxy zo bekend waren bij t grote publiek.
Bovendien werkte Black Panther enorm goed (aan de kassa) net als (geen MCU) Crazy Rich Asians met een volledige Aziatische cast. Onderschat die markt daar niet.

En t is niet Japans.
Zijn wij Duits?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ang3l op 22-07-2019 13:19:06 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 22 juli 2019 @ 10:11:07 #110
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188051275
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Zijn wij Duits?
Ik wel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 22 juli 2019 @ 10:16:22 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188051344
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik wel.
Deutschland sucht ein Superheld!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Public Relations / Redactie Film maandag 22 juli 2019 @ 12:56:37 #112
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_188053454
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 09:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Alsof the Guardians of the galaxy zo bekend waren bij t gropte publiek.
Bovendien werkte Black Panther enorm goed (aan de kassa) net als (geen MCY) Crazy Rich Asians met een volledige Aziatische cast. Onderschat die markt daar niet.

En t is niet Japans.
Zijn wij Duits?
Shang-Chi zou weleens één van de grootste Marvel-hits kunnen worden. Als je ziet wat films in China tegenwoordig aan miljoenenpubliek trekken. Logische, strategische keuze van Marvel.
  maandag 22 juli 2019 @ 13:19:43 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188053849
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 12:56 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Shang-Chi zou weleens één van de grootste Marvel-hits kunnen worden. Als je ziet wat films in China tegenwoordig aan miljoenenpubliek trekken. Logische, strategische keuze van Marvel.
Absoluut.

En die keuze is niet alleen vanwege t diversiteitsstraatje (maar past er ook prima in).
Die keuze is gewoon economisch ook super slim.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Public Relations / Redactie Film maandag 22 juli 2019 @ 14:29:03 #114
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_188055008
Ter illustratie de top 10 van dit jaar.
Op nummer 6 staat The Wandering Earth. 99,2% van die opbrengt komt buiten de VS, lees China.
Dat betekent dat je alleen in China al een nummer 6 wereldwijd kunt scoren. De wereldwijde macht van Marvel garandeert zowat dat Shang-Chi minimaal het miljard gaat passeren, want Marvel-properties zijn ook in China gigantisch.

1 Avengers: Endgame BV $2,790.2 $854.2 30.6% $1,936.0 69.4%
2 Captain Marvel BV $1,128.3 $426.8 37.8% $701.4 62.2%
3 Aladdin (2019) BV $988.8 $340.0 34.4% $648.8 65.6%
4 Spider-Man: Far from Home Sony $970.8 $319.7 32.9% $651.1 67.1%
5 Toy Story 4 BV $859.4 $375.5 43.7% $483.9 56.3%
6 The Wandering Earth CMC $699.8 $5.9 0.8% $693.9 99.2%
7 The Lion King (2019) BV $531.0 $185.0 34.8% $346.0 65.2%
8 How to Train Your Dragon: The Hidden World Uni. $519.8 $160.8 30.9% $359.0 69.1%
9 Pokemon Detective Pikachu WB $429.5 $143.5 33.4% $286.0 66.6%
10 Alita: Battle Angel Fox $404.9 $85.7 21.2% $319.1 78.8%
  maandag 22 juli 2019 @ 18:09:45 #115
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188058880
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Sony juist een aantal goudmijnen in handen, met de Spiderman-franchise. Kijk naar de Spiderverse-film en Venom. Dat waren gigantisch succesvolle films. En ook Jumanji was een véél groter succes dan jij hier doet laten geloven. Jumanji had bijna een miljard dollar.
Ik zeg niet dat er geen succesverhalen zijn, ik soms ze zelf op. Het gaat er me over dat het er te weinig zijn, al die andere shit die ze maken kost ook bergen geld, daar recupereren ze nogal weinig van en die putten moeten gevuld worden met hun handvol successen. Kunnen wel een aantal extra succesverhalen gebruiken om het zichzelf wat comfortabeler te maken.

quote:
Nee, op deze manier boert de studio nog even door. Andere studio's krijgen hun franchises ook niet van de grond, kijk maar naar WB met de Wizarding World, Monsterverse en DC-films. Dat blijken niet zulke sterke merken te zijn.
WB is nog rampzaliger, die merken zijn echt wel sterk, maar die verneuken het zelf door paniekvoetbal en gebrek aan geduld. Maar die zijn natuurlijk ook veel groter en kunnen veel beter tegen een stootje, zeker nu AT&T er achter zit, dat kan in principe niet stuk gaan. Sony heeft die luxe veel minder. Maar goed, iedereen vreest al langer dat Sony en Paramount gaan worden opgegeten en dat we in de richting gaan van 3 giganten, Disney, Warner en Universal, die dan te groot zijn om elkaar kapot te krijgen en vooral zullen bezig zijn met Netflix en zo dood te maken (of over te kopen).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_188189471
Even zieltjes winnen voor deze nieuwe serie

Geen Marvel, maar wel een superheldenserie gebaseerd op stripboeken :9

F&S / [USA] The Boys #1 Nieuwe hitserie van Amazon
pi_188548784
https://www.buzzfeednews.(...)lland-marvel-studios

quote:
In a shocking development, Marvel Studios is parting ways with Sony Pictures' Spider-Man franchise, BuzzFeed News has confirmed. The decision will effectively remove the version of Peter Parker played by Tom Holland from the Marvel Cinematic Universe, separating arguably the most iconic Marvel comics superhero from the most successful superhero movie franchise of all time.
  Redactie Games dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:01:42 #118
181272 crew  Noppie2000
pi_188548835
Wat :( :( :(
pi_188549937
quote:
GERUCHT: SONY ZET MARVEL BUITENSPEL BIJ TWEE NIEUWE 'SPIDER-MAN'-FILMS
Het Marvel Cinematic Universe lijkt een flinke tik te hebben gekregen. Volgens Deadline heeft Sony Pictures de samenwerking met Marvel Studios gestopt en gaat de filmstudio nu zelf twee nieuwe Spider-Man films maken. Opvallend genoeg zullen die onlosmakelijk verbonden blijven met het grotere universum.

Volgens Deadline gaat Sony Pictures nog twee films maken met de Peter Parker / Spider-Man van Tom Holland. Ook regisseur Jon Watts, die Spider-Man: Homecoming (2017) en Spider-Man: Far From Home (2019) regisseerde, zou betrokken blijven.

Is er nog een kans?
Deadline meldt dat Kevin Feige niet langer de creatieve producent van de Spider-Man films zal zijn, tenzij er nog "iets dramatisch gebeurt" achter de schermen. Volgens Deadline zouden Disney en Sony Pictures na vele maanden van onderhandelingen tussen de verschillende hoofden er financieel niet uit zijn gekomen.

Disney eiste een 50/50-deal waarbij Sony en Disney allebei de helft financieren, maar ook allebei een helft van de opbrengst krijgen. Nu zou Disney 5 procent van de opbrengst krijgen. Sony zou uiteindelijk Feige en Marvel Studios aan de kant hebben gezet.

Venom en Morbius
Het nadeel is dat we Spider-Man niet meer zullen zien met andere MCU-personages. Een voordeel zou kunnen zijn dat we Hollands Spider-Man te zien krijgen naast de personages uit Venom en het volgend jaar te verschijnen Morbius. Marvel en Sony werken samen sinds februari 2015.

Filmtotaal.nl
Erg teleurstellend nieuws. Ben echt geneigd om nu alle Spider-man en gerelateerde films van Sony te boycotten (dan maar niet naar de bioscoop).Hopelijk starten ze een petitie, want dit is echt een middelvinger naar de fans. Had graag de rechten weer terug zien gaan naar Marvel, en dat lukt alleen als Sony niks meer verdiend aan Spider-Man.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 09:20:00 #120
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188551833
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:56 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Erg teleurstellend nieuws. Ben echt geneigd om nu alle Spider-man en gerelateerde films van Sony te boycotten (dan maar niet naar de bioscoop).Hopelijk starten ze een petitie, want dit is echt een middelvinger naar de fans. Had graag de rechten weer terug zien gaan naar Marvel, en dat lukt alleen als Sony niks meer verdiend aan Spider-Man.
Wacht even: Disney zegt de samenwerking op en dan ga je Sony boycotten? :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games woensdag 21 augustus 2019 @ 09:22:00 #121
181272 crew  Noppie2000
pi_188551869
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 09:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wacht even: Disney zegt de samenwerking op en dan ga je Sony boycotten? :')
quote:
Sony zou uiteindelijk Feige en Marvel Studios aan de kant hebben gezet.
Ligt natuurlijk aan beide partijen. Disney weer meer centen, Sony wil zijn winstmarge houden. Tsjah.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 09:22:49 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188551880
Fuck Disney :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188552115
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:56 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Erg teleurstellend nieuws. Ben echt geneigd om nu alle Spider-man en gerelateerde films van Sony te boycotten (dan maar niet naar de bioscoop).Hopelijk starten ze een petitie, want dit is echt een middelvinger naar de fans. Had graag de rechten weer terug zien gaan naar Marvel, en dat lukt alleen als Sony niks meer verdiend aan Spider-Man.
Een zolderkamerFok!ker gaat niet naar de film en wacht op anderen om een petitie te starten om te kunnen ondertekenen, dat zal ze leren!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_188553047
Daar gaan alle fan theorieën rondom Spiderman als opvolger van Stark.

Droevig nieuws overigens.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 11:19:57 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188553486
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 09:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wacht even: Disney zegt de samenwerking op en dan ga je Sony boycotten? :')
Er staat: Volgens Deadline heeft Sony Pictures de samenwerking met Marvel Studios gestopt

Er staat dat Disney nu 50% eiste ipv de 5% die ze nu kregen. Aangezien ze ook 50% van de kosten betalen.
Op zich wel logisch, want de films voelen veel meer MCU aan dan Sony, en zijn nu vele malen populairder.
En 50-50 met de kosten, maar 95-5 met de winsten is wel vrij krom natuurlijk :D Maar ja, Sony heeft de rechten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 11:28:40 #126
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188553613
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Er staat: Volgens Deadline heeft Sony Pictures de samenwerking met Marvel Studios gestopt

Er staat dat Disney nu 50% eiste ipv de 5% die ze nu kregen. Aangezien ze ook 50% van de kosten betalen.
Op zich wel logisch, want de films voelen veel meer MCU aan dan Sony, en zijn nu vele malen populairder.
En 50-50 met de kosten, maar 95-5 met de winsten is wel vrij krom natuurlijk :D Maar ja, Sony heeft de rechten.
Dat is leuk, maar Disney heeft Feige teruggetrokken uit eender welke Spider-man film dan ook, omdat de bestaande deal ze niet aanstond terwijl ze er wel veel zeggenschap mee kregen.

Ik vind Sony ook rare sprongen maken, maar Disney is inmiddels ook een stel opportunistische klootzakken met een schat aan IP's.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games woensdag 21 augustus 2019 @ 11:39:53 #127
181272 crew  Noppie2000
pi_188553747
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Er staat: Volgens Deadline heeft Sony Pictures de samenwerking met Marvel Studios gestopt

Er staat dat Disney nu 50% eiste ipv de 5% die ze nu kregen. Aangezien ze ook 50% van de kosten betalen.
Op zich wel logisch, want de films voelen veel meer MCU aan dan Sony, en zijn nu vele malen populairder.
En 50-50 met de kosten, maar 95-5 met de winsten is wel vrij krom natuurlijk :D Maar ja, Sony heeft de rechten.
Disney krijgt wel 100% van de merchandise opbrengsten, Sony heeft dus enkel de box office. Snap wel dat ze dat niet graag willen opgeven.

Al moeten beide multimiljard bedrijven niet zeiken en gewoon de fans geven wat ze willen :P
  woensdag 21 augustus 2019 @ 11:48:13 #128
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188553844
Beetje raar als hij opeens Iron Man of Happy niet meer mag mentionen. En dat de Avengers hem niet meer mogen benoemen. Hij is stukken jonger dan de rest en staat daardoor wel wat verder af van The Avengers, helemaal na Tony’s dood, maar wel wat raar. Al ben ik allang blij als zn solo films gewoon een goed einde krijgen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 augustus 2019 @ 12:22:53 #129
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188554367
Spider-man met Venom etc wil ik wel zien verder bevestigd dit wel mijn vermoeden dat na end game het einde is ingezet.

Geen Iron-man geen Captain America gekloot met Hulk en Thor en nu dus geen Spider-man meer ik zou als ik disney was heel snel met de ff en x-men aan de slag gaan maar disney/marvel komt liever met the Eternals die niemand kent.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Games woensdag 21 augustus 2019 @ 12:33:04 #130
181272 crew  Noppie2000
pi_188554511
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spider-man met Venom etc wil ik wel zien verder bevestigd dit wel mijn vermoeden dat na end game het einde is ingezet.

Geen Iron-man geen Captain America gekloot met Hulk en Thor en nu dus geen Spider-man meer ik zou als ik disney was heel snel met de ff en x-men aan de slag gaan maar disney/marvel komt liever met the Eternals die niemand kent.
Zeker. Net als Guardians dat iedereen kende.
pi_188554521
Gewaagd van Sony.

als ze eventueel zonder feige die 3e spinneman film maken en het is weer net zo'n (financiële) fuck up als amazing spiderman 2 dan komen ze vanzelf wel met hangende pootjes terug naar disney.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Public Relations / Redactie Film woensdag 21 augustus 2019 @ 13:21:23 #132
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_188555273
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
Gewaagd van Sony.

als ze eventueel zonder feige die 3e spinneman film maken en het is weer net zo'n (financiële) fuck up als amazing spiderman 2 dan komen ze vanzelf wel met hangende pootjes terug naar disney.
Ik snap Sony. De franchise staat nu. Look & feel behouden en combineren met hun eigen Spiderverse films en ze hebben een eigen franchise die lekker loopt.
Misschien wel goed dat er wat concurrentie voor Disney komt.

Wel ontzettend jammer wat dit mogelijk voor de MCU betekent. Maar we hebben al 5 MCU-films met Spiderman waarin er veel gedaan is het met het personage wat voorheen ondenkbaar was dus we mogen daar dankbaar voor zijn.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:23:54 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188555315
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat is leuk, maar Disney heeft Feige teruggetrokken uit eender welke Spider-man film dan ook, omdat de bestaande deal ze niet aanstond terwijl ze er wel veel zeggenschap mee kregen.
Waarom staat er dan: Sony zou uiteindelijk Feige en Marvel Studios aan de kant hebben gezet.?

quote:
Ik vind Sony ook rare sprongen maken, maar Disney is inmiddels ook een stel opportunistische klootzakken met een schat aan IP's.
Sure, dat staat buiten kijf.
Is gewoon een moneyhungry giga concern geworden ipv the mouse house.
Echter, ze maken wel leuke dingen in deze hoek. Met veel liefde en fanplezier.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:24:41 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188555328
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spider-man met Venom etc wil ik wel zien verder bevestigd dit wel mijn vermoeden dat na end game het einde is ingezet.

Geen Iron-man geen Captain America gekloot met Hulk en Thor en nu dus geen Spider-man meer ik zou als ik disney was heel snel met de ff en x-men aan de slag gaan maar disney/marvel komt liever met the Eternals die niemand kent.
"The Eternals die niemand kent".... alsof we allemaal the Guardians of the Galaxy zo goed kenden? :D
Sure, t is een gok. maar dat vind ik juist wel leuk. Ging goed bij GotG iig.
Net als inhumans een "gok" was (eerder een substituut voor mutants/X-Men) en die pakte dan wat minder uit :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Redactie Games woensdag 21 augustus 2019 @ 13:34:00 #135
181272 crew  Noppie2000
pi_188555503
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

"The Eternals die niemand kent".... alsof we allemaal the Guardians of the Galaxy zo goed kenden? :D
Üerhaupt, hoeveel mensen zullen nu echt bekend geweest zijn met Thor buiten 'Dondergod' of CA buiten 'Schildman met USA vlag' en ga maar door :P

MCU is een grote gok geweest met meerdere onbekenden bij de mainstream. 'Wie kent X nou' slaat gewoon nergens op :P
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:38:10 #136
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188555584
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
Gewaagd van Sony.

als ze eventueel zonder feige die 3e spinneman film maken en het is weer net zo'n (financiële) fuck up als amazing spiderman 2 dan komen ze vanzelf wel met hangende pootjes terug naar disney.
Hopelijk niet.
Ik wil zoveel mogelijk IP uit handen hebben van Disney.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188555696
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:34 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Üerhaupt, hoeveel mensen zullen nu echt bekend geweest zijn met Thor buiten 'Dondergod' of CA buiten 'Schildman met USA vlag' en ga maar door :P

MCU is een grote gok geweest met meerdere onbekenden bij de mainstream. 'Wie kent X nou' slaat gewoon nergens op :P
Black panther
Winter Soldier
Vision
Scarlet Witch
The list goes on and on.
Het grote publiek kende het allemaal niet en ging naar de bioscoop. Hell, zelfs Iron Man was een nobody voor de meeste mensen. Het werkte gewoon. Ik heb nog nooit van mijn leven 1 comic gelezen en heb wel alle MCU's in de bios gezien (op die eerste Hulk na). Het grote publiek kent Batman, Superman, Spiderman en de Hulk. Punt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_188555707
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hopelijk niet.
Ik wil zoveel mogelijk IP uit handen hebben van Disney.
Ben je wat laat mee en heb je niet genoeg geld voor ;)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:50:14 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188555818
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:34 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Üerhaupt, hoeveel mensen zullen nu echt bekend geweest zijn met Thor buiten 'Dondergod' of CA buiten 'Schildman met USA vlag' en ga maar door :P

MCU is een grote gok geweest met meerdere onbekenden bij de mainstream. 'Wie kent X nou' slaat gewoon nergens op :P
Ik las veel comics en kende ze wel eem beetje, maar de Avengers boeiden me altijd veel minder dan de X-Men.
Die kende ik echt allemaal van buiten zowat. Ook vanwege de 90s cartoon.
En idd. buiten de normale comics geeks was t helemaal niet zo populair. Behoorlijk geek-niche.

Ik vind t dan ook grote kul daarom de "onbekende" Eternals nu al af te doen als een flop :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:51:04 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188555839
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:44 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ben je wat laat mee en heb je niet genoeg geld voor ;)
Helaas.
Gelukkig is er zo af en toe wat nieuws. Zoals speelgoed dat niet verkoopt, tekenfilms die niet lopen, klokkenluiders uit het bedrijf die negatieve dingen aan het licht brengen.

Hopelijk worden ze snel minder machtig. Ben benieuwd binnen hoe lange tijd hun streaming service flopt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188555865
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Helaas.
Gelukkig is er zo af en toe wat nieuws. Zoals speelgoed dat niet verkoopt, tekenfilms die niet lopen, klokkenluiders uit het bedrijf die negatieve dingen aan het licht brengen.

Hopelijk worden ze snel minder machtig. Ben benieuwd binnen hoe lange tijd hun streaming service flopt.
Niet ben ik bang. Alle kinderfilms van enige naam zitten erin, miljoenen ouders die hun kinderen rustig willen houden nemen een abonnement.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:53:21 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188555878
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Helaas.
Gelukkig is er zo af en toe wat nieuws. Zoals speelgoed dat niet verkoopt, tekenfilms die niet lopen, klokkenluiders uit het bedrijf die negatieve dingen aan het licht brengen.

Hopelijk worden ze snel minder machtig. Ben benieuwd binnen hoe lange tijd hun streaming service flopt.
Ik denk dat dat een groot succes wordt en t alleen maar erger wordt. Denk ik. Mijn gok.
Het is 1 van de weinige streaming diensten waar ik interesse in ga hebben naast Netflix.
Superheroes is gewoonweg nog steeds big business (hoe moe sommigen er ook van zeggen te worden inmiddels). En Disney cartoons blijven hip (Frozen etc). Live actions (ondanks kritieken) doen t ook dikke prima. Alleen "originele" films zoals een Wrinkle in time, lobe ranger etc lijken allemaal te floppen.

Het gaat sowieso HET streaming kanaal worden voor oudres met kids. Van klein tot tiener.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:53:35 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188555888
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik las veel comics en kende ze wel eem beetje, maar de Avengers boeiden me altijd veel minder dan de X-Men.
Die kende ik echt allemaal van buiten zowat. Ook vanwege de 90s cartoon.
En idd. buiten de normale comics geeks was t helemaal niet zo populair. Behoorlijk geek-niche.

Ik vind t dan ook grote kul daarom de "onbekende" Eternals nu al af te doen als een flop :')
Het idee van de Eternals is wel een interessante. Echt typisch Kirby.
Het publiek kennende gaan ze weer massaal als een kudde schapen naar een voorspelbare, saaie film en gaan ze overal verkondigen dat het geweldig was. Daarna lekker cosplayen als degene die het meest eenvoudig is, en claimen dat ze altijd al fan waren van Ajak.

Jammer dat het in deze tijd moet gebeuren, die film. Anders had ik best willen kijken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:59:07 #144
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188555983
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:52 schreef Karstman het volgende:

[..]

Niet ben ik bang. Alle kinderfilms van enige naam zitten erin, miljoenen ouders die hun kinderen rustig willen houden nemen een abonnement.
Eerste jaar zal het wel een succes zijn, voor de kindjes ja.
Verder komt er te weinig bij van enige kwaliteit, dus het is afwachten wanneer men er op uitgekeken is.
Maarja, kinderen kunnen rustig 8 keer dezelfde film in een maand kijken.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een groot succes wordt en t alleen maar erger wordt. Denk ik. Mijn gok.
Het is 1 van de weinige streaming diensten waar ik interesse in ga hebben naast Netflix.
Superheroes is gewoonweg nog steeds big business (hoe moe sommigen er ook van zeggen te worden inmiddels). En Disney cartoons blijven hip (Frozen etc). Live actions (ondanks kritieken) doen t ook dikke prima. Alleen "originele" films zoals een Wrinkle in time, lobe ranger etc lijken allemaal te floppen.

Het gaat sowieso HET streaming kanaal worden voor oudres met kids. Van klein tot tiener.

Een markt waarin mensen 3-4 abonnementen moeten hebben op streaming services, is niet houdbaar lijkt me.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188560432
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

Een markt waarin mensen 3-4 abonnementen moeten hebben op streaming services, is niet houdbaar lijkt me.
Dan koopt Di$ney die streaming dienst gewoon🤣
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_188560481
Hoe zit het eigenlijk qua geschiedenis dat Spiderman van Sony is?
  woensdag 21 augustus 2019 @ 19:13:07 #147
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188560558
quote:
6s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dan koopt Di$ney die streaming dienst gewoon🤣
Ja idd :')

Ik ga niet aan disney streaming meedoen ze kunnen mn lul zuigen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 21 augustus 2019 @ 19:14:56 #148
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188560602
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk qua geschiedenis dat Spiderman van Sony is?
Toen Marvel failliet was in de jaren 90 hebben ze voor een schijntje veel filmrechten verkocht aan maatschappijen. Sony heeft toen gekozen om een aantal rechten te kopen, in een vaag contract waarin werd bepaald hoe vaak ze de karakters moesten gebruiken om de rechten te houden.

Zo goed als alle andere karakters zijn in de tussentijd weer terug gevloeid naar Marvel, omdat zij inmiddels eigendom zijn van Disney. Disney kan het niet hebben dat andere mensen rechten hebben en gooien dus met geld om alles terug te krijgen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:25:42 #149
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188561634
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een markt waarin mensen 3-4 abonnementen moeten hebben op streaming services, is niet houdbaar lijkt me.
De kans dat Disney daar aan het kortste eind gaat trekken, is zeer klein, eigenlijk gewoon onbestaande. Als deze streaming wars ooit over zijn, is de vraag wie er nog recht staat naast Disney, niet of Disney er uberhaupt bij zal zijn. Dan zal nog eerder Netflix sneuvelen, want die hebben niet de eindeloos diepe zakken die Disney of bijvoorbeeld Amazon wel hebben. Zeker als ze reeksen als The Office of Friends verliezen aan andere streaming diensten en hun zuurverdiende geld gaan uitgeven aan die 2 GoT knoeiers. Verder afwachten waarmee NBC/Universal en AT&T/Warner komen aanzetten in de toekomst, al gaan die het ook gewoon moeilijk hebben tegen de muis. Disney is zelf eigenlijk al rijkelijk laat om op de streaming kar te springen, maar de rest loopt nog meer achter de feiten aan. Er is natuurlijk ook nog altijd Apple TV ( :') )

Voor de rest afwachten hoe lang het duurt voor Sony Spider-Man terug verneukt. Eerste film zal nog wat verder surfen op de basis die de MCU had gelegd, daarna zullen ze hun eigen weg gaan, een weg die ongetwijfeld richting de afgrond gaat, die ze al 2 keer eerder bezocht hebben met Spidey. Voor mij moet Spider-Man niet bij Disney zitten, maar dan nog liever bij Paramount of Lionsgate dan waar hij nu zit. Of ze moeten wat volk buiten flikkeren bij Sony, dan kan het ook nog goed komen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_188561822
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Toen Marvel failliet was in de jaren 90 hebben ze voor een schijntje veel filmrechten verkocht aan maatschappijen. Sony heeft toen gekozen om een aantal rechten te kopen, in een vaag contract waarin werd bepaald hoe vaak ze de karakters moesten gebruiken om de rechten te houden.

Zo goed als alle andere karakters zijn in de tussentijd weer terug gevloeid naar Marvel, omdat zij inmiddels eigendom zijn van Disney. Disney kan het niet hebben dat andere mensen rechten hebben en gooien dus met geld om alles terug te krijgen.
En de rechten volledig over te nemen is geen optie?
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:45:34 #151
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188561956
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:38 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

En de rechten volledig over te nemen is geen optie?
Niet zolang Sony "nee" zegt.
Misschien om te pesten, misschien omdat ze vermoeden dat ze er meer geld mee kunnen verdienen op deze manier.

quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De kans dat Disney daar aan het kortste eind gaat trekken, is zeer klein, eigenlijk gewoon onbestaande. Als deze streaming wars ooit over zijn, is de vraag wie er nog recht staat naast Disney, niet of Disney er uberhaupt bij zal zijn. Dan zal nog eerder Netflix sneuvelen, want die hebben niet de eindeloos diepe zakken die Disney of bijvoorbeeld Amazon wel hebben. Zeker als ze reeksen als The Office of Friends verliezen aan andere streaming diensten en hun zuurverdiende geld gaan uitgeven aan die 2 GoT knoeiers. Verder afwachten waarmee NBC/Universal en AT&T/Warner komen aanzetten in de toekomst, al gaan die het ook gewoon moeilijk hebben tegen de muis. Disney is zelf eigenlijk al rijkelijk laat om op de streaming kar te springen, maar de rest loopt nog meer achter de feiten aan. Er is natuurlijk ook nog altijd Apple TV ( :') )

Voor de rest afwachten hoe lang het duurt voor Sony Spider-Man terug verneukt. Eerste film zal nog wat verder surfen op de basis die de MCU had gelegd, daarna zullen ze hun eigen weg gaan, een weg die ongetwijfeld richting de afgrond gaat, die ze al 2 keer eerder bezocht hebben met Spidey. Voor mij moet Spider-Man niet bij Disney zitten, maar dan nog liever bij Paramount of Lionsgate dan waar hij nu zit. Of ze moeten wat volk buiten flikkeren bij Sony, dan kan het ook nog goed komen.
Disney is natuurlijk een powerhouse. Wat ze niet krijgen met geld, krijgen ze wel via andere manieren.
Ik wil even kijken hoe het gaat, omdat zoals ik al zei het niet lekker gaat met Disney op het moment. Hogere winsten rapporteren dan daadwerkelijk het geval is, ineengestorte speelgoedverkopen etc.
Zelfs in het meest erge geval zijn ze natuurlijk nog stukken groter dan Netflix en Hulu, maar ik moet nog maar zien hoe het gaat. Ik spendeer zelf geen cent aan ook maar een enkele dienst, dus mij raakt het sowieso niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188562012
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Niet zolang Sony "nee" zegt.
Misschien om te pesten, misschien omdat ze vermoeden dat ze er meer geld mee kunnen verdienen op deze manier.
[..]

Disney is natuurlijk een powerhouse. Wat ze niet krijgen met geld, krijgen ze wel via andere manieren.
Ik wil even kijken hoe het gaat, omdat zoals ik al zei het niet lekker gaat met Disney op het moment. Hogere winsten rapporteren dan daadwerkelijk het geval is, ineengestorte speelgoedverkopen etc.
Zelfs in het meest erge geval zijn ze natuurlijk nog stukken groter dan Netflix en Hulu, maar ik moet nog maar zien hoe het gaat. Ik spendeer zelf geen cent aan ook maar een enkele dienst, dus mij raakt het sowieso niet.
Zijn er nog meer grote namen in handen van andere bedrijven?

Hoe gaat het nu met Captain America nu dit personage stopt in de mcu films
  woensdag 21 augustus 2019 @ 20:50:37 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188562073
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:48 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Zijn er nog meer grote namen in handen van andere bedrijven?

Hoe gaat het nu met Captain America nu dit personage stopt in de mcu films
Zo uit mijn hoofd niet.

Dat wordt afwachten. Disney kennende laten ze hem een jaar of 2 rusten voordat ze hem vervangen met een van hun minorities. Dus verwacht een Captain Falcon in de toekomst.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Redactie Games woensdag 21 augustus 2019 @ 20:50:50 #154
181272 crew  Noppie2000
pi_188562080
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:48 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Zijn er nog meer grote namen in handen van andere bedrijven?

Hoe gaat het nu met Captain America nu dit personage stopt in de mcu films
Technisch gezien is Sam nu natuurlijk Captain America :P
  woensdag 21 augustus 2019 @ 21:19:24 #155
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188562616
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zelfs in het meest erge geval zijn ze natuurlijk nog stukken groter dan Netflix en Hulu, maar ik moet nog maar zien hoe het gaat. Ik spendeer zelf geen cent aan ook maar een enkele dienst, dus mij raakt het sowieso niet.
Hulu is eigenlijk al (meer dan half) van Disney. En ze hebben ook nog eens ESPN, dus ze kunnen live sport gaan streamen op hun service wat de rest niet of maar beperkt kan, wat natuurlijk belangrijk is voor de Amerikaanse markt.

De filmliefhebber in mij vraagt zich vooral af wat Disney met Fox Searchlight gaat doen, het zal me worst wezen hoeveel minderheden ze in hun franchises wringen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 23:41:28 #156
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188565751
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Waarom staat er dan: Sony zou uiteindelijk Feige en Marvel Studios aan de kant hebben gezet.?
[..]

Sure, dat staat buiten kijf.
Is gewoon een moneyhungry giga concern geworden ipv the mouse house.
Echter, ze maken wel leuke dingen in deze hoek. Met veel liefde en fanplezier.
Gossip, clickbait, Sony houdt immers het omgekeerde verhaal. Maar vooral Sony boycotten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_188568785
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Hulu is eigenlijk al (meer dan half) van Disney. En ze hebben ook nog eens ESPN, dus ze kunnen live sport gaan streamen op hun service wat de rest niet of maar beperkt kan, wat natuurlijk belangrijk is voor de Amerikaanse markt.

De filmliefhebber in mij vraagt zich vooral af wat Disney met Fox Searchlight gaat doen, het zal me worst wezen hoeveel minderheden ze in hun franchises wringen.
Als ze met Disney+ nou ook eens zouden zorgen dat we Hulu konden krijgen en espn zodat ik weer fatsoenlijk honkbal en ijshockey kan kijken.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 22 augustus 2019 @ 10:36:03 #158
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188569255
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 23:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gossip, clickbait, Sony houdt immers het omgekeerde verhaal. Maar vooral Sony boycotten.
Het is gewoon door beide partijen ingegeven door omzet. En niet wat t beste is voor de films/verhalen.
Maar ja, t zijn dan ook bedrijven he. Geen filantropische instellingen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 10:36:37 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188569258
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zo uit mijn hoofd niet.

Namor volgens mij.



Dit was 'm ooit. Maar inmiddels moet je FOX dus bij Disney tellen.
Edit: O dat is in dit overzicht dus al gedaan

[ Bericht 10% gewijzigd door Ang3l op 22-08-2019 10:55:00 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 10:41:53 #160
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188569300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 10:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Namor volgens mij.

[ afbeelding ]

Dit was 'm ooit. Maar inmiddels moet je FOX dus bij Disney tellen.

Er was sprake van dat Namor de schurk zou zijn in Black Panther 2.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 22 augustus 2019 @ 10:54:42 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188569478
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er was sprake van dat Namor de schurk zou zijn in Black Panther 2.
Ja dat gerucht had ik idd ook gelezen.
En op zich is t ook wel een leuk tegengeluid voor Aquaman van DC.
Maar die rechten van hem schijnen dus lastig te liggen.

Ach, geld lost dat wel op!
O wait.....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 11:06:00 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188569624
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 10:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dat gerucht had ik idd ook gelezen.
En op zich is t ook wel een leuk tegengeluid voor Aquaman van DC.
Maar die rechten van hem schijnen dus lastig te liggen.

Ach, geld lost dat wel op!
O wait.....
Zijn al jaren bezig van hem een schurk te maken nadat ze hem niet van de grond kregen als solo held of als X-Men, maar is nooit zo goed gelukt.
Namor overstroomt Wakanda, Black Panther genocideert Atlantis, maar we moeten allemaal Namor de schurk vinden.
Ook in aanloop naar een event, waarbij de Illuminati (Beast, Mr. Fantastic, Black Panther, Iron Man en Namor) een andere planeet op moeten blazen om hun universum te redden, maakten ze van Namor een schurk. Ook hier lukte het niet.

Och, denk niet dat Namor even belangrijk is als Spider-Man. Die rechten zijn al zo lang weg en is nooit iets mee gedaan.
Ben wel benieuwd wat voor plan ze in gedachten hebben/hadden voor die film. Ik weet niet of Namor als schurk werkt als hij nog geen bestaand en bekend karakter is. Dan denk je waarschijnlijk alleen: Wat is dit nou weer voor lul?
Hoop ook dat ze zijn moderne outfit gebruiken ipv zijn originele zwembroekje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 22 augustus 2019 @ 11:09:45 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188569669
Het kan natuurlijk wel een leuke eco friendly gemotiveerde schurk zijn. maar eigenlijk zagen we al zoiets in Aquaman (al was t super cheesy en CGI). Voor mij hoeft t niet pese hoor, die Namor.

Maar in Marvel Future Fight is ie deze maand wel geintroduceerd, samen met Silver Surfer en Wave. En vaak hebben dat soort introducties wel iets te maken met opkomende series en/of films.

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 11:12:24 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188569694
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:09 schreef Ang3l het volgende:
Het kan natuurlijk wel een leuke eco friendly gemotiveerde schurk zijn. maar eigenlijk zagen we al zoiets in Aquaman (al was t super cheesy en CGI). Voor mij hoeft t niet pese hoor, die Namor.

Maar in Marvel Future Fight is ie deze maand wel geintroduceerd, samen met Silver Surfer en Wave. En vaak hebben dat soort introducties wel iets te maken met opkomende series en/of films.

[ afbeelding ]
Geen idee wie Wave is, maar ga alsjeblieft niet voor die look, Marvel :D
Zou hij een eco-schurk zijn in Black Panther? Ik zie niet direct de link, maar laat me graag verrassen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 22 augustus 2019 @ 11:14:25 #165
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188569727
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Geen idee wie Wave is, maar ga alsjeblieft niet voor die look, Marvel :D
Zou hij een eco-schurk zijn in Black Panther? Ik zie niet direct de link, maar laat me graag verrassen.


Wave is een teamlid van Agents of Atlas.
Dat is een beetje Alpha Flight, maar dan van de Aziatische landen.
Waar Shang-Chi ook in zit, die al een eigen film krijgt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 11:18:57 #166
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188569793
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wave is een teamlid van Agents of Atlas.
Dat is een beetje Alpha Flight, maar dan van de Aziatische landen.
Waar Shang-Chi ook in zit, die al een eigen film krijgt.
Oh, ja. Had deze aankondiging gezien paar maanden terug. Zaten allemaal nieuwe karakters bij.
Een paar hebben vorige maand hun eigen strip gekregen, als proef. In de hoop dat ze goed verkopen in China.

Shang ben ik wel benieuwd naar. Laatst nog een rits strips van hem verkocht uit de jaren 70.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Public Relations / Redactie Film donderdag 22 augustus 2019 @ 11:29:32 #167
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_188569930
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Eerste jaar zal het wel een succes zijn, voor de kindjes ja.
Verder komt er te weinig bij van enige kwaliteit, dus het is afwachten wanneer men er op uitgekeken is.
Maarja, kinderen kunnen rustig 8 keer dezelfde film in een maand kijken.
[..]

Een markt waarin mensen 3-4 abonnementen moeten hebben op streaming services, is niet houdbaar lijkt me.
Het is toch simpel om te switchen? Ben wel benieuwd hoe dit gaat. Je ziet nu dat Disney het switchen countert door een voordeliger jaarabonnement aan te bieden. Er zullen dus meer streamingdiensten met een jaarmodel gaan komen, om het switchen per maand tegen te gaan. De consument wil helemaal niet switchen.

Het aanbod van de markt en de wens van de consument ligt mijlenver uit elkaar. Blijft over de aanbieder met het bekendste en meest safe aanbod. Dat is Disney +, want:

- De beste kinderanimatiefilms die de kids tig keer kunnen kijken
- Series met de bekende Marvel helden die papa nog uit de bioscoop kent
- De Disney films komen er 9 maanden na biosrelease op. Met het release schedule betekent dit gewoon concreet iedere maand 1 grote filmrelease van een vrij nieuwe film.
- Disney + films die ook original content bieden op bekende properties
- Nat Geo als leuke bonus

Op basis van naamsbekendheid, prijs en gezinsvriendelijkheid heeft Disney + denk ik het beste aanbod, zeker er vanuit gaande dat veel populaire properties de komende jaren van Netflix verdwijnen. Wat blijft er daar nog over dan? Stranger Things, Black Mirror?
  donderdag 22 augustus 2019 @ 11:33:21 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188569977
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Oh, ja. Had deze aankondiging gezien paar maanden terug. Zaten allemaal nieuwe karakters bij.
Een paar hebben vorige maand hun eigen strip gekregen, als proef. In de hoop dat ze goed verkopen in China.

Shang ben ik wel benieuwd naar. Laatst nog een rits strips van hem verkocht uit de jaren 70.
Ja ik ken er dus een aantal vanwege Marvel's Future Fight, wat ik al tijden speel.
7 van de bovenstaande :D

• Silk
• Wave
• Shang Chi
• Brawn
• White Fox
• Crescent & Io
• Luna Snow

En dan zijn er nog:

• Swordmaster
• Aero

Maar die zitten nog niet in t spel.
T is een beetje het vertegenwoordigen van de Aziatische landen, met eentje uit China, Korea, Philipijnen etc etc.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 12:05:33 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188570473
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja ik ken er dus een aantal vanwege Marvel's Future Fight, wat ik al tijden speel.
7 van de bovenstaande :D

• Silk
• Wave
• Shang Chi
• Brawn
• White Fox
• Crescent & Io
• Luna Snow

En dan zijn er nog:

• Swordmaster
• Aero

Maar die zitten nog niet in t spel.
T is een beetje het vertegenwoordigen van de Aziatische landen, met eentje uit China, Korea, Philipijnen etc etc.
Swordmaster en Aero hebben dus een strip sinds juli. :D
Jimmy Woo, Shang Chi, Amadeus Cho en Silk hebben ze al eerder gepushed, ook White Fox heb ik al eens gelezen in Contest of Champions. Deden het niet slecht, maar was ook omdat er goede schrijvers achter zaten, zoals Hickman en Pak.

Ja, Marvel heeft nu een eindredacteur die een achtergrond heeft in manga en de waarde van de Aziatische markt kent. Geen gek idee ook als je ziet hoeveel geld de Marvelfilms ophalen in China.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 22 augustus 2019 @ 13:03:53 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188571123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Swordmaster en Aero hebben dus een strip sinds juli. :D
Dan zullen die ook nog wel in t spel komen.


quote:
Jimmy Woo, Shang Chi, Amadeus Cho en Silk hebben ze al eerder gepushed, ook White Fox heb ik al eens gelezen in Contest of Champions. Deden het niet slecht, maar was ook omdat er goede schrijvers achter zaten, zoals Hickman en Pak.

Ja, Marvel heeft nu een eindredacteur die een achtergrond heeft in manga en de waarde van de Aziatische markt kent. Geen gek idee ook als je ziet hoeveel geld de Marvelfilms ophalen in China.
Moet zeggen dat sommige me ook best leuke karakters lijken.
En de markt is gigantisch daar, dus why not!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 22 augustus 2019 @ 17:54:23 #171
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188574588
dus ze doen nu met Aziatische personages wat ze rond 2005 probeerde te doen met Storm Luke Cage Black Panter etc?

Eigenlijk best prima liever dit dan
die gekke dingen van een paar jaar geleden met een Chinese-Hulk en een negerin als iron-man enzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 22:06:30 #172
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188580381
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Het is toch simpel om te switchen? Ben wel benieuwd hoe dit gaat. Je ziet nu dat Disney het switchen countert door een voordeliger jaarabonnement aan te bieden. Er zullen dus meer streamingdiensten met een jaarmodel gaan komen, om het switchen per maand tegen te gaan. De consument wil helemaal niet switchen.

Het aanbod van de markt en de wens van de consument ligt mijlenver uit elkaar. Blijft over de aanbieder met het bekendste en meest safe aanbod. Dat is Disney +, want:

- De beste kinderanimatiefilms die de kids tig keer kunnen kijken
- Series met de bekende Marvel helden die papa nog uit de bioscoop kent
- De Disney films komen er 9 maanden na biosrelease op. Met het release schedule betekent dit gewoon concreet iedere maand 1 grote filmrelease van een vrij nieuwe film.
- Disney + films die ook original content bieden op bekende properties
- Nat Geo als leuke bonus

Op basis van naamsbekendheid, prijs en gezinsvriendelijkheid heeft Disney + denk ik het beste aanbod, zeker er vanuit gaande dat veel populaire properties de komende jaren van Netflix verdwijnen. Wat blijft er daar nog over dan? Stranger Things, Black Mirror?
Disney is gewoon veel te groot geworden...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 22 augustus 2019 @ 22:08:17 #173
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188580452
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 10:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het is gewoon door beide partijen ingegeven door omzet. En niet wat t beste is voor de films/verhalen.
Maar ja, t zijn dan ook bedrijven he. Geen filantropische instellingen.
Alleen dat is niet wat ik aankaart: Sony krijgt de zwarte piet toegeschoven omdat ze niet akkoord gaan met de nog verder beperkende voorwaarden van Disney.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:37:57 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188585168
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Alleen dat is niet wat ik aankaart: Sony krijgt de zwarte piet toegeschoven omdat ze niet akkoord gaan met de nog verder beperkende voorwaarden van Disney.
Omdat fans de Marvel films leuker vinden dan de MCU films. Simpel toch?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:38:33 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188585179
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
dus ze doen nu met Aziatische personages wat ze rond 2005 probeerde te doen met Storm Luke Cage Black Panter etc?

Eigenlijk best prima liever dit dan
die gekke dingen van een paar jaar geleden met een Chinese-Hulk en een negerin als iron-man enzo.
Die Chinese Hulk is de persoon op t plaatje boven ;) Brawn, ofwel Amadeus Cho.
Inmiddels is t wel duidelijk dat jij niet van de diversiteit bent. Maar t is inmiddels ook duidelijk dat Marvel daar gewoon mee doorgaat, want t scoort. Giga markt aangeboord met Black Panther en nu richting de Aziatische markt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:20:40 #176
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188587335
Sony heeft gelijk. Zij betalen 100% van de onkosten voor de film, Disney staat toe dat het geassocieerd wordt met de MCU en laten Feige wat tips geven, daarmee houdt hun bijdrage op. Toegegeven, Feige maakt kwalitatief vermoedelijk het verschil tussen middelmatig en geslaagd, dat wel. Desalniettemin krijgt Disney een klein deel van de opbrengsten terwijl ze er weinig tot niets voor moeten doen en krijgen ze 100% van de merchandising. Merchandising die véél meer opbrengt dan de films, maar desalniettemin verkocht wordt dánkzij de films, die wel betaald worden door Sony.

Eisen dat je dan ook nog eens 50% van de opbrengsten van de film krijgt, is gewoon absurd. Dat is obscene geldwolverij die zo cartoonesk is, dat je ze verwacht bij de bad guy van een Disney film.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Redactie Games vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:31:41 #177
181272 crew  Noppie2000
pi_188587439
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 12:20 schreef SaintOfKillers het volgende:


Eisen dat je dan ook nog eens 50% van de opbrengsten van de film krijgt
Ze willen dan wel de helft vergoeden he, je verhaaltje mist dat. Blijven geldwolven natuurlijk, Sony is ook niet anders.
pi_188587793
Geen idee of het waar is, maar dit weekend vermoedelijk duidelijkheid dat ze er toch uit zijn gekomen.
SOONY
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:32:28 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188597226
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Omdat fans de Marvel films leuker vinden dan de MCU films. Simpel toch?
Maar die laatste twee spider-man films schaak ik onder de zwakste twee van alle versies. Simpel toch?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 24 augustus 2019 @ 03:28:25 #180
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188597822
She-Hulk,Miss Marvel en Moon Knight komen ook als series op disney+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:57:34 #181
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188609354
Black Panther 2 komt in 2022. Kit Harrington en Gemma Chan doen mee in Eternals als Black Knight en Sersi. Wyatt Russell (zoon van Kurt) zou trouwens US Agent gaan spelen in de TV-reeks van Falcon/Winter Soldier.

Hoop dat ze met She-Hulk de fourth wall gaan doorbreken, deed dat in de comics lang voor Deadpool en meestal ook op een slimmere manier.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_188610243
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:07 schreef DKUp het volgende:
Geen idee of het waar is, maar dit weekend vermoedelijk duidelijkheid dat ze er toch uit zijn gekomen.
Fantastisch nieuws O+ if true
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 25 augustus 2019 @ 10:38:21 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188614771
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar die laatste twee spider-man films schaak ik onder de zwakste twee van alle versies. Simpel toch?
Sure. Maar niet de algehele tendens. ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 25 augustus 2019 @ 10:52:52 #184
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188614917
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:07 schreef DKUp het volgende:
Geen idee of het waar is, maar dit weekend vermoedelijk duidelijkheid dat ze er toch uit zijn gekomen.
Fake imo, als ik de reacties moet geloven.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188615756
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Fake imo, als ik de reacties moet geloven.
Volgens mij is dit er gisteren niet uitgekomen inderdaad :+
SOONY
  zondag 25 augustus 2019 @ 19:58:17 #186
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188622559
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sure. Maar niet de algehele tendens. ;)
Kuddegedrag :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_188626868
Kan Disney niet gewoon Sony Pictures kopen om Spiderman te behouden voor het MCU?
pi_188626874
MCU_Direct twitterde op zondag 25-08-2019 om 23:44:14 The @SonyPictures-produced third #SpiderMan movie starring @TomHolland1996 will NOT be set in the MCU, confirms the actor... https://t.co/CnUmMcRnYD https://t.co/yb76qBOj4I reageer retweet
pi_188626893
Nou ja een film met Venom en Spider-man zie ik ook wel zitten.
SOONY
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:02:44 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188629910
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Kuddegedrag :')
Sure ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_188629960
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Sure ;)
Homecoming was enorm saai, dus daarom nog niet de behoefte gehad om Far From Home te kijken.
SOONY
  Redactie Games maandag 26 augustus 2019 @ 10:10:07 #192
181272 crew  Noppie2000
pi_188629989
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2019 23:56 schreef Evertjan het volgende:
MCU_Direct twitterde op zondag 25-08-2019 om 23:44:14 The @:SonyPictures-produced third #SpiderMan movie starring @:TomHolland1996 will NOT be set in the MCU, confirms the actor... https://t.co/CnUmMcRnYD https://t.co/yb76qBOj4I reageer retweet
Zou voor de derde Spider-Man niet eens zo heel gek veel uitmaken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188630616
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:10 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Zou voor de derde Spider-Man niet eens zo heel gek veel uitmaken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt niet onlogisch inderdaad.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 26 augustus 2019 @ 18:15:08 #194
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188636294
Weet niet of het al gepost was, maar hier een deel van de cast van Eternals, en wat concepts voor de pakjes.



Een beetje zoals verwacht. Saaie, gedempte kleuren, vage symbolen. Zou leuk zijn als Marvel eens iets dapperder was hiermee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188636768
quote:
TOEKOMST SPIDER-MAN IS GROTER EN BETER
Tom Holland kijkt heel erg uit naar nieuwe films.

De wereld van Spider-Man wordt nu men van Marvel Studios is afgescheiden "alleen maar groter en beter" zegt hoofdrolspeler Tom Holland. Het is niet per se zo dat hij blij is met het verdwijnen van Spider-Man uit het MCU, maar volgens hem ontstaat er wel meer ruimte.

"Het is heel opwindend, de ideeën die we hebben om de wereldleiders van Spider-Man uit te breiden en nieuwe personages te introduceren en crossovers te maken is echt groot," aldus Holland tijdens de Keystone Comic-Con in Philadelphia. "En het wordt vanaf hier alleen maar groter en beter en dat is geweldig."

Meer op komst
"Dit is absoluut niet mijn einde als Spider-Man. Er zit meer aan te komen," aldus Holland over het scheiden van het MCU. "We hebben met een aantal van onze creatives gesproken, en een pitch gehouden voor Spider-Man 3, dat heel speciaal en heel anders wordt."

De acteur laat tot slot nog weten dat hij Marvel Studios dankbaar is voor het veranderen van zijn leven en Sony voor het mogelijk maken dat hij in zijn droom kan blijven leven.

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/67408
Blijkbaar blijft Tom Holland nog steeds Spider-man.

Als het minder kinderachtig is prima.
SOONY
pi_188637143
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet niet of het al gepost was, maar hier een deel van de cast van Eternals, en wat concepts voor de pakjes.

[ afbeelding ]

Een beetje zoals verwacht. Saaie, gedempte kleuren, vage symbolen. Zou leuk zijn als Marvel eens iets dapperder was hiermee.
ik had graag de acteur die the punisher heeft gespeeld in de netflix series erbij gehad.

Afgezien van hayek en die gast van got een stel nobodies
  maandag 26 augustus 2019 @ 19:29:14 #197
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188637292
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:19 schreef Craptacular het volgende:

[..]

ik had graag de acteur die the punisher heeft gespeeld in de netflix series erbij gehad.

Afgezien van hayek en die gast van got een stel nobodies
Dat hoeft niet zoveel uit te maken.
Ik snap alleen echt de casting keuzes niet. De enige die enigszins een goede is, is Kit Harrington voor Dane Whitman. De rest is echt om te janken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:39:09 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188645872


Aparte poster voor Wandavision.
Ik denk dat we in elke aflevering een soort alternate reality te zien krrijgen, terwijl Wanda wanhopig probeert Vision terug te halen. Want dan misschien uitmond in madness of the multiverse in de Strange film.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_188646671
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:52 schreef DKUp het volgende:

[..]

Blijkbaar blijft Tom Holland nog steeds Spider-man.

Als het minder kinderachtig is prima.
Eerst maar eens zien of Sony er niet weer een puinbak van maakt met gare scenario's.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_188646685
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien of Sony er niet weer een puinbak van maakt met gare scenario's.
Als er vijf schurken in moeten komen dan kan dat nog wel eens gaan gebeuren :+
SOONY
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:54:14 #201
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188646786
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:43 schreef DKUp het volgende:

[..]

Als er vijf schurken in moeten komen dan kan dat nog wel eens gaan gebeuren :+
Kwantiteit boven kwaliteit, da's wel een beetje hun ding.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:54:24 #202
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188655038
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Eerst maar eens zien of Sony er niet weer een puinbak van maakt met gare scenario's.
Sony gaat nog 7 jaar wachten voor ze de volgende beginnen verfilmen. Dan is Holland 30 en heeft hij eindelijk de juist leeftijd om een tiener te spelen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_188891668
Ik heb gisteren maar eens die Fantastic Four film gekeken uit 2015. Ik heb destijds de ophef/reviews etc niet echt gevolgd, maar ik heb het idee dat er enorm geknipt is in de film. in het begin een rustige lange opbouw, vervolgens slaan ze hele stukken over. Niets over hoe ze met hun nieuwe krachten om leren gaan, de relaties onderling, het verlies van Victor, opbouw naar de antagonist. flinterdun.

De film duurde ook 'maar' 1u40m. Denk dat het met een andere edit en meer speeltijd een veel betere film had kunnen zijn, voor nu begrijp ik de slechte reviews.
  woensdag 11 september 2019 @ 11:04:37 #204
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_188892117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:33 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb gisteren maar eens die Fantastic Four film gekeken uit 2015.
Je kreeg ervoor betaal, het was een weddenschap, of je kickt op zelf pijniging?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_188892243
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:04 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Je kreeg ervoor betaal, het was een weddenschap, of je kickt op zelf pijniging?
Gekocht ( :') ) op Google Play. Ik was naïef en dacht, zo slecht kan hij toch niet zijn.
  woensdag 11 september 2019 @ 12:42:21 #206
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_188893787
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:13 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Gekocht ( :') ) op Google Play. Ik was naïef en dacht, zo slecht kan hij toch niet zijn.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 11 september 2019 @ 13:35:06 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188894865
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:13 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Gekocht ( :') ) op Google Play. Ik was naïef en dacht, zo slecht kan hij toch niet zijn.
Ik ben ook nog steeds wel nieuwsgierig :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_188895062
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben ook nog steeds wel nieuwsgierig :@
Ik heb hem gewoon afgekeken, het was meer dat ik het gevoel dat ik een half uur van de film miste ofzo.
  woensdag 11 september 2019 @ 17:05:10 #209
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188897849
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:13 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Gekocht ( :') ) op Google Play. Ik was naïef en dacht, zo slecht kan hij toch niet zijn.
Wist niet dat iemand dit gebruikte.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188898511
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Sony gaat nog 7 jaar wachten voor ze de volgende beginnen verfilmen. Dan is Holland 30 en heeft hij eindelijk de juist leeftijd om een tiener te spelen.
Sony kan echt de pot op, stelletje piemelzuigers. Totaal geen liefde voor de fans/publiek.
pi_188899530
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wist niet dat iemand dit gebruikte.
Koop er af en toe een film. Geen goede en direct starten op de tv zonders blu-raytjes wisselen.of Chromecast dingetjes.

Werkt eigenlijk wel goed, alleen geen 4k.
pi_188919733
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wist niet dat iemand dit gebruikte.
Als je een prima baan en kinderen hebt is minder legaal downloaden het gedoe niet meer waard, voor die paar avonden per jaar dat je dan tijd hebt om een film te kijken is dat online huren best prima.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_188922058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:43 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Als je een prima baan en kinderen hebt is minder legaal downloaden het gedoe niet meer waard, voor die paar avonden per jaar dat je dan tijd hebt om een film te kijken is dat online huren best prima.
Wow, dit klopt wel eigenlijk, bij mij. _O-
  vrijdag 13 september 2019 @ 10:53:25 #214
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188922791
Ik lig Into the Spider-Verse te kijken.
Ik moet zeggen dat het boven verwachting goed is, voor de zoveelste Miles Morales push.
Leuke stijl, iedereen is goed herkenbaar, geeft zelfs Kingpin een aardig verhaal.

En het is nu al het meest herkenbare verhaal met Miles erin. Knap dat ze iets kunnen waar 10 jaar comics zo hard falen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_188923118
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lig Into the Spider-Verse te kijken.
Ik moet zeggen dat het boven verwachting goed is, voor de zoveelste Miles Morales push.
Leuke stijl, iedereen is goed herkenbaar, geeft zelfs Kingpin een aardig verhaal.

En het is nu al het meest herkenbare verhaal met Miles erin. Knap dat ze iets kunnen waar 10 jaar comics zo hard falen.
Ken de comics niet en ging er zonder voorkennis in, maar vond het ook een zeer vermakelijke film.
  vrijdag 13 september 2019 @ 11:22:22 #216
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188923184
Iedereen al aan de disney plus?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_188923218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Iedereen al aan de disney plus?
Wat denk je zelf
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_188923242
Zeker, gratis tot 12 november. :)
  vrijdag 13 september 2019 @ 11:29:47 #219
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188923257
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:16 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ken de comics niet en ging er zonder voorkennis in, maar vond het ook een zeer vermakelijke film.
Alleen einde beetje slap, maar dat is nou eenmaal inherent aan jonge nieuwe helden die een gevestigde naam moeten verslaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Iedereen al aan de disney plus?
Nooit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:14:39 #220
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188924753
Ik hink op twee benen: het kost nu nog geen kont, aanbod moet nog blijken, maar zit vast goed.

Echter jaagt het wel verdere versplintering aan naar verwachting waardoor je straks met én een duur TV abonnement én een handvol abonnementen zit als je alles legaal wil kijken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:42:38 #221
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188925167
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Iedereen al aan de disney plus?
:Y

Gisteren X-Men cartoons zitten kijken en Secret Warriors.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 13 september 2019 @ 13:43:07 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188925173
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lig Into the Spider-Verse te kijken.
Ik moet zeggen dat het boven verwachting goed is, voor de zoveelste Miles Morales push.
Leuke stijl, iedereen is goed herkenbaar, geeft zelfs Kingpin een aardig verhaal.

En het is nu al het meest herkenbare verhaal met Miles erin. Knap dat ze iets kunnen waar 10 jaar comics zo hard falen.
Ik vond deze cartoon en het PS4 spel een hele fijne Miles neerzetten O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_188925298
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hink op twee benen: het kost nu nog geen kont, aanbod moet nog blijken, maar zit vast goed.

Echter jaagt het wel verdere versplintering aan naar verwachting waardoor je straks met én een duur TV abonnement én een handvol abonnementen zit als je alles legaal wil kijken.
Deze is te delen met 6, Netflix met 4. Laat het 24 euro kosten met z'n 4en en je bent 6 euro pm kwijt. Valt nog mee dan.

Zeker omdat je ook nog eens allemaal aparte profielen kunt maken.
  vrijdag 13 september 2019 @ 14:14:56 #224
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188925549
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:55 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Deze is te delen met 6, Netflix met 4. Laat het 24 euro kosten met z'n 4en en je bent 6 euro pm kwijt. Valt nog mee dan.

Zeker omdat je ook nog eens allemaal aparte profielen kunt maken.
Mjah, wel een 400% prijsgroei dan he. Ik deel mijn Netflix ook niet overigens, maar dat was de kwestie dus ook niet. Voor de prijs van een sixpak pils heb je het gewoon.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 13 september 2019 @ 14:54:36 #225
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188926034
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:55 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Deze is te delen met 6, Netflix met 4. Laat het 24 euro kosten met z'n 4en en je bent 6 euro pm kwijt. Valt nog mee dan.

Zeker omdat je ook nog eens allemaal aparte profielen kunt maken.
Ik heb een gedeeld Netflix account (kost me nu 4,- p/m) en solo het Disney account (6,- p/m).
Voor een tientje per maand klaar dus. Vind ik echt wel meevallen.

Denk dat ik beter mn kabel TV op kan zeggen, want DAT gebruik ik echt zelden. En is duurder.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 13 september 2019 @ 15:02:01 #226
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_188926156
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hink op twee benen: het kost nu nog geen kont, aanbod moet nog blijken, maar zit vast goed.

Echter jaagt het wel verdere versplintering aan naar verwachting waardoor je straks met én een duur TV abonnement én een handvol abonnementen zit als je alles legaal wil kijken.
Juist dóór die versplintering komt er kwalitatief goede content. Als je rotzooi maakt kijken mensen niet naar je en verdien je niet. De versplintering is dus uiteindelijk goed voor de consument.
Je kan maar zoveel uur per maand kijken dus aan de kosten hoeft het niet te liggen. Je switcht gewoon. Het is alleen een gevoel dat de consument altijd alles denkt te willen.

Door de versplintering zullen er vast streamingdiensten het onderspit delven waardoor ze hun catalogus weer ergens anders gaan plaatsen. Dan blijft er een handje vol over.
pi_188926569
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:02 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Door de versplintering zullen er vast streamingdiensten het onderspit delven waardoor ze hun catalogus weer ergens anders gaan plaatsen. Dan blijft er een handje vol over.
Dat hoeft natuurlijk niet, het kan dan goed dat iemand rechten koopt en dat ze ergens op een plank blijven liggen.
  vrijdag 13 september 2019 @ 18:01:31 #228
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_188929098
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 15:02 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Juist dóór die versplintering komt er kwalitatief goede content. Als je rotzooi maakt kijken mensen niet naar je en verdien je niet. De versplintering is dus uiteindelijk goed voor de consument.
Je kan maar zoveel uur per maand kijken dus aan de kosten hoeft het niet te liggen. Je switcht gewoon. Het is alleen een gevoel dat de consument altijd alles denkt te willen.

Door de versplintering zullen er vast streamingdiensten het onderspit delven waardoor ze hun catalogus weer ergens anders gaan plaatsen. Dan blijft er een handje vol over.
Ik denk dat je die versplintering van me niet goed begrijpt: het voordeel van Netflix was altijd dat er veel van alles was. Dat gaat alleen afnemen en als Disney succesvol wordt dan moedigt dat eigen platformen alleen aan. Dat doet alleen geen zak aan de kwaliteit van het aanbod. Wel aan het aantal abonnementen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 14:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb een gedeeld Netflix account (kost me nu 4,- p/m) en solo het Disney account (6,- p/m).
Voor een tientje per maand klaar dus. Vind ik echt wel meevallen.

Denk dat ik beter mn kabel TV op kan zeggen, want DAT gebruik ik echt zelden. En is duurder.
Dat punt hadden we geloof ik wel gemaakt, daar ging het dus ook niet om :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189147399
quote:
MARVEL EN SONY MAKEN TOCH DERDE 'SPIDER-MAN' VOOR 2021!

En een andere Marvel-film!

Even geleden werd duidelijk dat Walt Disney en Sony Pictures het niet eens konden worden over een nieuwe samenwerking rond de Marvel-held Spider-Man, waarvan Sony de filmrechten bezit. Nu is er toch goed nieuws!

Via Variety hebben Sony Pictures Entertainment en The Walt Disney Studios onthuld dat ze samen gaan werken aan een derde solofilm in de reeks die in 2017 startte met Spider-Man: Homecoming. Uiteraard is Tom Holland opnieuw Peter Parker. Spider-Man 3 staat nu gepland voor 16 juli 2021. Ook in een nog onbekende andere film van Marvel Studios mag Spider-Man opduiken.

Iedereen blij!
"Ik ben heel blij dat de reis van Spidey in het MCU door zal gaan. Ik en iedereen bij Marvel Studios zijn erg opgewonden dat we zo kunnen blijven werken", aldus Marvel Studios-hoofd Kevin Feige. "Spider-Man is een icoon en krachtige held wiens verhaal alle leeftijden en doelgroepen over de hele wereld raakt. Hij is toevallig ook de enige held met de superkracht die de cinematografische universa doorkruist. Nu Sony zijn eigen Spidey-verse blijft ontwikkelen, weet je nooit welke verrassingen de toekomst in petto heeft."

Meer volgt...

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/67956

SOONY
pi_189148041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:35 schreef DKUp het volgende:

[..]

  vrijdag 27 september 2019 @ 20:20:34 #231
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_189149132
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:18 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, dit dus :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Games vrijdag 27 september 2019 @ 20:39:45 #232
181272 crew  Noppie2000
pi_189149469
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 21:01:10 #233
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189149932
goed nieuws :Y
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 20:26:57 #234
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189215734
Eerste klacht over Disney+: even een serie achter elkaar kijken zit er niet in. Per episode aan moeten klikken, WTF, Disney?!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_194773134
https://www.ad.nl/show/ac(...)ps://www.google.com/

quote:
Acteur Chadwick Boseman (43) overleden aan kanker
De Amerikaanse acteur Chadwick Boseman, bekend van de Marvel superheldenfilm Black Panther uit 2018, is overleden aan darmkanker. Dat heeft zijn familie in een verklaring bekendgemaakt. Hij is 43 jaar geworden.
Jeetje, rip :o
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 07:58:06 #236
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_194773146
quote:
twitter


quote:
"It is with immeasurable grief that we confirm the passing of Chadwick Boseman.⁣ Chadwick was diagnosed with stage III colon cancer in 2016, and battled with it these last 4 years as it progressed to stage IV. A true fighter, Chadwick persevered through it all, and brought you many of the films you have come to love so much. From Marshall to Da 5 Bloods, August Wilson's Ma Rainey's Black Bottom and several more, all were filmed during and between countless surgeries and chemotherapy. ⁣It was the honor of his career to bring King T'Challa to life in Black Panther. He died in his home, with his wife and family by his side. ⁣The family thanks you for your love and prayers, and asks that you continue to respect their privacy during this difficult time."


[ Bericht 20% gewijzigd door Kleffe_Dop op 29-08-2020 13:22:14 ]
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 08:14:24 #237
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_194773229
Ow wow :o die zag er al akelig mager uit in een filmpje in april, maar iedereen dacht dat het voor een rol was.

RIP.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_194773305
:o ;(
pi_194773383
Schrok ervan :'(

2020, ***jaar
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 21 september 2020 @ 12:24:55 #241
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_195177412
WandaVision Trailer *O*



Ik vind het wel een lekker sfeertje hebben :Y
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:43:12 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195200431
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 12:24 schreef Sinister-D- het volgende:
WandaVision Trailer *O*


Ik vind het wel een lekker sfeertje hebben :Y
Heel leuk ja!
En Kathryn hahn de actrice O+
En ik zie een baby tweeling: Wiccan & Speed? *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 10 oktober 2020 @ 02:43:20 #243
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_195540366
Doctor strange is de nieuwe mentor van spidey in spider-man 3.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 02:55:00 #244
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_195540444
Gezien beiden in NY zitten... niet heel gek. Ook flink aantal geruchten voor een multiverse die ik alleen met Strange zie werken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_195834337
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 02:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Gezien beiden in NY zitten... niet heel gek. Ook flink aantal geruchten voor een multiverse die ik alleen met Strange zie werken.
Over Strange gesproken. Een insider, DanielRPK (die echt vaak goed zit met nieuwtjes) beweert nu er gesprekken zijn tussen Hugh Jackman en Marvel dat hij in Strange weer te zien zal zijn als Wolverine!
  zondag 25 oktober 2020 @ 11:43:54 #246
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_195841842
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:45 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik heb hem gewoon afgekeken, het was meer dat ik het gevoel dat ik een half uur van de film miste ofzo.
Die kans is zo goed als zeker zegmaar. Regisseur was not amused over de gang van zaken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Public Relations / Redactie Film zondag 25 oktober 2020 @ 13:04:03 #247
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_195843281
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Die kans is zo goed als zeker zegmaar. Regisseur was not amused over de gang van zaken.
Je ziet in de film letterlijk de knip waarop de studio zei: hier nemen we het over!
pi_195843392
wanneer gaan ze black widow gewoon even op Disneyplus dumpen, duurt te lang :')

5 mei 2021 in de bios is toch belachelijk verdorie
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 25 oktober 2020 @ 13:17:30 #249
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195843568
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
wanneer gaan ze black widow gewoon even op Disneyplus dumpen, duurt te lang :')

5 mei 2021 in de bios is toch belachelijk verdorie
Wist niet dat er iemand op die film zat te wachten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_195843691
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
wanneer gaan ze black widow gewoon even op Disneyplus dumpen, duurt te lang :')

5 mei 2021 in de bios is toch belachelijk verdorie
Voor ¤22,-?
Meh
SOONY
pi_195843954
quote:
10s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:22 schreef DKUp het volgende:

[..]

Voor ¤22,-?
Meh
Goed punt _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 14:55:18 #252
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_195845878
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wist niet dat er iemand op die film zat te wachten.
Lijkt me wel een toffe film.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_195846067
Eternals lijkt mij juist helemaal niks.
SOONY
  zondag 25 oktober 2020 @ 15:05:53 #254
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195846168
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:02 schreef DKUp het volgende:
Eternals lijkt mij juist helemaal niks.
Ik ben al van jongs af aan helemaal verliefd op het idee van Eternals. Net als Jack Kirby (bedenker van de Eternals), las ik altijd dingen als Chariots of the Gods en aanverwanten. Heb ook alle series van Eternals gelezen een paar jaar terug. Als er recente dingen met ze zijn, heb ik het gemist.
Ik denk alleen dat ze niet goed passen in de MCU als iets als Asgard en de Asen al gevestigde namen zijn. Wordt dan zo vaag voor de casual kijker.

Helaas vond men het weer nodig om vooral de nadruk te leggen op diversiteit en maar zo politiek correct mogelijk te zijn. Hierdoor zal ik de film uiteraard skippen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_195846306
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben al van jongs af aan helemaal verliefd op het idee van Eternals. Net als Jack Kirby (bedenker van de Eternals), las ik altijd dingen als Chariots of the Gods en aanverwanten. Heb ook alle series van Eternals gelezen een paar jaar terug. Als er recente dingen met ze zijn, heb ik het gemist.
Ik denk alleen dat ze niet goed passen in de MCU als iets als Asgard en de Asen al gevestigde namen zijn. Wordt dan zo vaag voor de casual kijker.

Helaas vond men het weer nodig om vooral de nadruk te leggen op diversiteit en maar zo politiek correct mogelijk te zijn. Hierdoor zal ik de film uiteraard skippen.
Ik ken het verhaal inderdaad niet. Alleen het nieuws omtrent die film is zo meh.
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 25 oktober 2020 @ 15:25:06 #256
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_195846672
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:02 schreef DKUp het volgende:
Eternals lijkt mij juist helemaal niks.
Mij ook niet weg met die shit en ga x-men maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_195846767
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Mij ook niet weg met die shit en ga x-men maken.
X-Men, Black Widow, Blade, Spider-Man, Deadpool, ga die kant maar op inderdaad.

Ook wel zin in de films van SOONY. Venom was wel een leuk filmpje. De kwaliteit van die films kunnen een stuk beter worden.

[ Bericht 10% gewijzigd door DKUp op 25-10-2020 16:15:06 ]
SOONY
  Public Relations / Redactie Film zondag 25 oktober 2020 @ 20:07:42 #258
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_195853639
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:02 schreef DKUp het volgende:
Eternals lijkt mij juist helemaal niks.
Aldus duizenden mensen in 2014, enkele maanden voor het verschijnen van Guardians of the Galaxy.

Gewoon afwachten tot de film af is.
pi_195854552
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:07 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Aldus duizenden mensen in 2014, enkele maanden voor het verschijnen van Guardians of the Galaxy.

Gewoon afwachten tot de film af is.
Dat is ook niet echt mijn type film eigenlijk :P
Ik ben meer van The Winter Soldier en Civil War :@
SOONY
  Public Relations / Redactie Film zondag 25 oktober 2020 @ 22:45:48 #260
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_195857654
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:42 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat is ook niet echt mijn type film eigenlijk :P
Ik ben meer van The Winter Soldier en Civil War :@
Gelukkig maakt de diversiteit het succes van de MCU dus kan je je met andere projecten gaan vermaken! Falcon and Winter Soldier bijvoorbeeld!
  maandag 26 oktober 2020 @ 00:37:48 #261
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_195859010
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 22:45 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Gelukkig maakt de diversiteit het succes van de MCU dus kan je je met andere projecten gaan vermaken! Falcon and Winter Soldier bijvoorbeeld!
Diversiteit het succes van de MCU?! Welnee. Toegesneden naar de grootste gemene deler is wat het succesvol maakte.
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:09 schreef wolfrolf het volgende:
wanneer gaan ze black widow gewoon even op Disneyplus dumpen, duurt te lang :')

5 mei 2021 in de bios is toch belachelijk verdorie
Nee joh, je kunt best een jaartje zonder. Eeuwige gejank dat je het nununuNU moet hebben tegenwoordig, Christ :')

Eerste indruk in de bios wegflikkeren zodat je het thuis kunt kijken met al je afleidingen om je heen en dan kunt huilen dat het een slechte film is (omdat het thuis gewoon een andere eerste indruk maakt)...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:26:22 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195880305
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2020 00:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Diversiteit het succes van de MCU?! Welnee. Toegesneden naar de grootste gemene deler is wat het succesvol maakte.
[..]

Nee joh, je kunt best een jaartje zonder. Eeuwige gejank dat je het nununuNU moet hebben tegenwoordig, Christ :')

Eerste indruk in de bios wegflikkeren zodat je het thuis kunt kijken met al je afleidingen om je heen en dan kunt huilen dat het een slechte film is (omdat het thuis gewoon een andere eerste indruk maakt)...
Mja, als ik ze thuis herkijk maken ze idd wel echt minder impact dan zop die eerste keer in de bios.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:58:42 #263
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195880872
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mja, als ik ze thuis herkijk maken ze idd wel echt minder impact dan zop die eerste keer in de bios.
Ik vind dat als je een film alleen de eerste keer in de bios goed vindt, dat het gewoon een baggerfilm is die leunt op uiterlijk vertoon.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:04:33 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_195880948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vind dat als je een film alleen de eerste keer in de bios goed vindt, dat het gewoon een baggerfilm is die leunt op uiterlijk vertoon.
Ik merk ook dat ik veel van t MCU ook niet echt geweldig vind bij een 2e x kijken. T is meer de verrassing, de easter eggs, de links naar de comics en om dat op t grote scherm te zien, plus t verrassingseffect. Ik kijk er wel echt naar uit dan. Er zijn er een paar die ik vaker kan kijken, maar that's it. Ik vind ze "wel aardig" als ik puur objectief naar de film zelf kijk. Prima vermaak, maar that's it.

Vloeken in de kerk voor een marvel fan, dit :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:29:35 #265
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_195881346
Het is precies het probleem van de formule: prima films maar ze nemen weinig (emotioneel) risico. Met Infinity War dacht ik eindelijk, er staat weer wat op het spel. Dat werd binnen een kwartier teniet gedaan in Endgame...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:03:47 #266
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_196673962
Trailers voor de MCU Disney+ series


Lekker trip-sfeertje


"I hate you" :D


Zeer benieuwd ook naar Loki.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_197013729
Loki lijkt mij super tof.
Het Youtube kanaal van New Rockstars heeft een toffe trailer breakdown gedaan.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_197021393
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben al van jongs af aan helemaal verliefd op het idee van Eternals. Net als Jack Kirby (bedenker van de Eternals), las ik altijd dingen als Chariots of the Gods en aanverwanten. Heb ook alle series van Eternals gelezen een paar jaar terug. Als er recente dingen met ze zijn, heb ik het gemist.
Ik denk alleen dat ze niet goed passen in de MCU als iets als Asgard en de Asen al gevestigde namen zijn. Wordt dan zo vaag voor de casual kijker.

Helaas vond men het weer nodig om vooral de nadruk te leggen op diversiteit en maar zo politiek correct mogelijk te zijn. Hierdoor zal ik de film uiteraard skippen.
In de marvel (616) universe bestaan ze toch ook naast elkaar.
pi_197021494
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wist niet dat er iemand op die film zat te wachten.
Misschien dat ze meer benieuwd zijn naar Taskmaster en Red Guardian.
pi_197021753
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 11:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik merk ook dat ik veel van t MCU ook niet echt geweldig vind bij een 2e x kijken. T is meer de verrassing, de easter eggs, de links naar de comics en om dat op t grote scherm te zien, plus t verrassingseffect. Ik kijk er wel echt naar uit dan. Er zijn er een paar die ik vaker kan kijken, maar that's it. Ik vind ze "wel aardig" als ik puur objectief naar de film zelf kijk. Prima vermaak, maar that's it.

Vloeken in de kerk voor een marvel fan, dit :D

Meeste films zijn niet zo bijzonder inderdaad.

De films die ik bij een tweede keer kijken nog steeds goed vond, zowel van de MCU als van Fox.

Captain America: Winter Soldier
Deadpool 1 & 2
Spider-Man 2
Logan
X2
X-Men: Days of Future Past (extended)
Infinity War
Blade

Een aantal waarvan ik verwacht dat ik ze nog wel vermakelijk vind bij een rewatch...

Ant-Man 1 & 2
Civil War
Spider-Man: Homecoming & Far From Home
Avengers 1 & 2
Dr. Strange
Black Panther

Slechtste films wmb.

Captain America: First Avenger
Thor 2
Guardians of the Galaxy 2
Spider-Man 3
Iron Man 2
X3
Fantastic Four (allemaal + reboot)
Wolverine: Origins
Blade: Trinity
  maandag 28 december 2020 @ 16:10:47 #271
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_197025477
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 14:14 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

In de marvel (616) universe bestaan ze toch ook naast elkaar.
Een van de redenen waarom het nooit zo populair werkt. Het werkt in die setting niet echt.

quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 14:17 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Misschien dat ze meer benieuwd zijn naar Taskmaster en Red Guardian.
Outfit van Taskmaster zag er bagger uit, iig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 28 december 2020 @ 16:31:05 #272
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197026385
Ik vind het terugkijken van vrijwel alle Marvel films leuk om te doen eigenlijk. Alleen Iron Man heb ik maar weinig mee, dus die films sla ik vaak over. Guardians of the Galaxy 2, Civil War en Endgame denk ik het vaakste gezien.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 28 december 2020 @ 20:44:50 #273
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197035379
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Een van de redenen waarom het nooit zo populair werkt. Het werkt in die setting niet echt.
[..]
Ik weet niet of de setting echt een probleem is. Ik vind eerder dat de Eternals als algemeen concept interessant zijn, maar dat de individuele personages stuk voor stuk totaal niet memorabel zijn. Het zijn allemaal ondersteunende figuren. Zelfs in hun eigen verhalen wordt het pas echt leuk als er een Celestial verschijnt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 4 januari 2021 @ 22:53:08 #274
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_197217493
Ben erg benieuwd naar Morbius, eindelijk weer eens een wat serieuzere Marvel-film.


In eerste instantie zou Morbius in juli 2020 uitkomen, de nieuwe releasedatum is: 18 maart 2021.
Ik denk dat de rol van Michael Morbius beter bij Jared Leto gaat passen, dan die van The Joker.

Black Widow releasedatum: 5-5-2021 (ook veel zin in).
Eternals releasedatum: 3-11-2021.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  FOK!fotograaf dinsdag 5 januari 2021 @ 00:21:31 #275
159915 -Menn0-
MNO
pi_197218408
Ik lees 2021 denk “huh volgend jaar pas?! Why?!........ nevermind....”
,,/
pi_197223027
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ben erg benieuwd naar Morbius, eindelijk weer eens een wat serieuzere Marvel-film.


In eerste instantie zou Morbius in juli 2020 uitkomen, de nieuwe releasedatum is: 18 maart 2021.
Ik denk dat de rol van Michael Morbius beter bij Jared Leto gaat passen, dan die van The Joker.

Black Widow releasedatum: 5-5-2021 (ook veel zin in).
Eternals releasedatum: 3-11-2021.
Nice!

Ik heb toch maar Disney+ aangeschaft voor alle releases en series dit jaar.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 6 januari 2021 @ 11:32:51 #277
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_197241678
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2020 20:44 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik weet niet of de setting echt een probleem is. Ik vind eerder dat de Eternals als algemeen concept interessant zijn, maar dat de individuele personages stuk voor stuk totaal niet memorabel zijn. Het zijn allemaal ondersteunende figuren. Zelfs in hun eigen verhalen wordt het pas echt leuk als er een Celestial verschijnt.
Hangt denk ik ook veel van de schrijver af. De meeste Eternals hebben saaie kostuums, hebben "standaard" krachten, wat ze moeilijk te onderscheiden maakt.
Een Ikaris is inderdaad saai. Sersi is inderdaad saai. Makkari is saai. Maar bijvoorbeeld een Druig, een Kingo of een Ajak zijn vrij unieke markante figuren. Sprite vind ik ook erg opvallend.

Ik weet even niet meer wie de laatste Hercules serie schreef (Pak?) maar die had bijvoorbeeld een klein rolletje voor Gilgamesh. In Eternals was Gil gewoon een knock-off Hercules. Ikaris een knock-off Superman.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:52:39 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197243797
Ik heb wel echt heel veel zin in Wandavision deze maand. Eindelijk!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:57:24 #279
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197243917
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 22:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ben erg benieuwd naar Morbius, eindelijk weer eens een wat serieuzere Marvel-film.


In eerste instantie zou Morbius in juli 2020 uitkomen, de nieuwe releasedatum is: 18 maart 2021.
Ik denk dat de rol van Michael Morbius beter bij Jared Leto gaat passen, dan die van The Joker.

Black Widow releasedatum: 5-5-2021 (ook veel zin in).
Eternals releasedatum: 3-11-2021.
Jezus, wat hebben we nou geleerd van 2020?!
Niet met vleermuizen sollen!!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 januari 2021 @ 14:00:51 #280
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197244000
Ik sla eternals etc over eerst jaren boring avengers wat ze nog wel boeiend wisten te maken achteraf nu dit weer.

Het is tijd voor de beste franchise die ze hebben en die ze altijd heeft gered in tijd van nood namelijk X-Men.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 6 januari 2021 @ 14:08:17 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_197244166
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik sla eternals etc over eerst jaren boring avengers wat ze nog wel boeiend wisten te maken achteraf nu dit weer.

Het is tijd voor de beste franchise die ze hebben en die ze altijd heeft gered in tijd van nood namelijk X-Men.
Als de ze boring Avengers boeiend hebben kunnen maken, waarom dan niet met The Eternals?
Ik bedoel, van de Guardians of the Galaxy had ook nog geen hond gehoord.

Vind dit altijd een beetje een raar argument.
Eerst maar eens ff zien......
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 6 januari 2021 @ 15:00:25 #282
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_197245229
In ieder geval 17 weken onafgebroken nieuwe Marvel op vrijdag, mits Black Widow uitkomt. Anders alleen WandaVision en daarna Falcon and the Winter Soldier. Dat is al meer dan 2020!
pi_197245691
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
In ieder geval 17 weken onafgebroken nieuwe Marvel op vrijdag, mits Black Widow uitkomt. Anders alleen WandaVision en daarna Falcon and the Winter Soldier. Dat is al meer dan 2020!
anthony mackie heeft Altered Carbon op Netflix eigenhandig de nek omgedraaid. Als acteur is het puur een bijrol acteur en geen dragende acteur.

wmb kunnen ze beter proberen Cpt America te rebooten :Y
  woensdag 6 januari 2021 @ 16:36:53 #284
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197246822
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet even niet meer wie de laatste Hercules serie schreef (Pak?) maar die had bijvoorbeeld een klein rolletje voor Gilgamesh. In Eternals was Gil gewoon een knock-off Hercules. Ikaris een knock-off Superman.
Ik denk dat de Eternals in de comics op dit moment zelfs allemaal dood zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Bizarre move wanneer er een film gaat uitkomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is tijd voor de beste franchise die ze hebben en die ze altijd heeft gered in tijd van nood namelijk X-Men.
X-Men was hun populairste dingetje in de jaren 80 en 90, daarvoor en daarna was het gewoon één van de vele reeksen. Redder in nood van Marvel is, was en blijft altijd Spider-Man.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 6 januari 2021 @ 16:43:25 #285
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_197246924
quote:
99s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:36 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat de Eternals in de comics op dit moment zelfs allemaal dood zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Bizarre move wanneer er een film gaat uitkomen.
[..]

X-Men was hun populairste dingetje in de jaren 80 en 90, daarvoor en daarna was het gewoon één van de vele reeksen. Redder in nood van Marvel is, was en blijft altijd Spider-Man.
Jason Aaron is een hack. Zonde, want zijn carrière begon veelbelovend.

Doen ze zodat als de Eternals terugkomen over een paar maanden, dat ze er allemaal net zo uitzien als hun film tegenhangers waarschijnlijk. Dus dat ze ineens een vrouw zijn, of zwart zijn etc.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_197269786
Bijna alle comic karakters worden vercinematiseerd... Bij Thanos gooiden ze ook 30 jaar aan karakterontwikkeling 'down the drain'.

Ze wilden toch ook iets met Moon Knight gaan maken?
pi_197271169
J
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:54 schreef Cockwhale het volgende:
Bijna alle comic karakters worden vercinematiseerd... Bij Thanos gooiden ze ook 30 jaar aan karakterontwikkeling 'down the drain'.

Ze wilden toch ook iets met Moon Knight gaan maken?
Ja, Oscar Isaac in de hoofdrol.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_197443567
Gisteren de eerste 2 afleveringen gezien van WandaVision. Het heeft mijn interesse gewekt. Benieuwd waar het naartoe gaat en welke invloed dit gaat hebben op alle andere films en series.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_197447510
Genoten van Wandavision. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_197453867
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 13:14 schreef BasNijmegen het volgende:
Gisteren de eerste 2 afleveringen gezien van WandaVision. Het heeft mijn interesse gewekt. Benieuwd waar het naartoe gaat en welke invloed dit gaat hebben op alle andere films en series.
Ik gok dat dit moment nog van belang is.

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  FOK!fotograaf zaterdag 16 januari 2021 @ 23:09:30 #291
159915 -Menn0-
MNO
pi_197456225
Het duurde mij net iets te lang. De 2 afleveringen hadden er van mij 1 mogen zijn en dan 10 min korter. Ben wel benieuwd waar het naartoe gaat en hoe. Maar moest me inhouden om niet delen door te spoelen.
,,/
  Admin zondag 17 januari 2021 @ 13:50:15 #292
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_197463560
Aangezien dit topic over films gaat en meer een centraal topic is dan iets specifieks, hier is een apart topic over de nieuwe serie: F&S / WandaVision (Marvel / Disney+)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_197465879
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hangt denk ik ook veel van de schrijver af. De meeste Eternals hebben saaie kostuums, hebben "standaard" krachten, wat ze moeilijk te onderscheiden maakt.
Een Ikaris is inderdaad saai. Sersi is inderdaad saai. Makkari is saai. Maar bijvoorbeeld een Druig, een Kingo of een Ajak zijn vrij unieke markante figuren. Sprite vind ik ook erg opvallend.

Ik weet even niet meer wie de laatste Hercules serie schreef (Pak?) maar die had bijvoorbeeld een klein rolletje voor Gilgamesh. In Eternals was Gil gewoon een knock-off Hercules. Ikaris een knock-off Superman.
Sersi vind ik ook weer niet zo saai. Gilgamesh heeft ook wel z'n interessante momenten gehad. Makkari vond ik maar een suffe gozer qua persoonlijkheid.

Wat ze wel moeten doen is de krachten wat meer van elkaar onderscheiden. Sersi - matter manipulation, Makkari - superspeed, Ikaris - superman-lite, Gilgamesh - superham strength en durability...

Ik heb net even gekeken naar de cast... Wat een achterlijke keuzes. Een of andere Aziaat als Gilgamesh? Ajak een vrouw? Makkari een donker getinte vrouw? Wtf?
  maandag 8 februari 2021 @ 16:40:34 #295
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197891770
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 3 mei 2021 @ 15:28:32 #296
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_199262334
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 3 mei 2021 @ 22:20:05 #297
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_199268176
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:28 schreef One_conundrum het volgende:

(beetje misleidende titel)
Beetje veel bedoel je....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_199268495
quote:
Klaargekomen.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 09:38:10 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199270830
The Marvels *O* (Captain Marvel, Photon/Spectrum en Miss Marvel)
En toch een 2e Black Panther dan (zonder de originele Black Panther) :o Wie zou t stokje (en niet de rol van Chadwick zelf dus) overnemen?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 10:08:04 #300
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199271139
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:38 schreef Ang3l het volgende:
The Marvels *O* (Captain Marvel, Photon/Spectrum en Miss Marvel)
En toch een 2e Black Panther dan (zonder de originele Black Panther) :o Wie zou t stokje (en niet de rol van Chadwick zelf dus) overnemen?
Met de echte Captain Marvel?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 4 mei 2021 @ 10:08:29 #301
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199271147
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Met de echte Captain Marvel?
The one, the only, the original!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Admin dinsdag 24 augustus 2021 @ 08:17:31 #302
725 crew  Breuls
Bad Wolf
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')