Kwantiteit boven kwaliteit, da's wel een beetje hun ding.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als er vijf schurken in moeten komen dan kan dat nog wel eens gaan gebeuren
Sony gaat nog 7 jaar wachten voor ze de volgende beginnen verfilmen. Dan is Holland 30 en heeft hij eindelijk de juist leeftijd om een tiener te spelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of Sony er niet weer een puinbak van maakt met gare scenario's.
Je kreeg ervoor betaal, het was een weddenschap, of je kickt op zelf pijniging?quote:Op woensdag 11 september 2019 10:33 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb gisteren maar eens die Fantastic Four film gekeken uit 2015.
Gekocht (quote:Op woensdag 11 september 2019 11:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je kreeg ervoor betaal, het was een weddenschap, of je kickt op zelf pijniging?
quote:Op woensdag 11 september 2019 11:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Gekocht () op Google Play. Ik was naïef en dacht, zo slecht kan hij toch niet zijn.
Ik ben ook nog steeds wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 september 2019 11:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Gekocht () op Google Play. Ik was naïef en dacht, zo slecht kan hij toch niet zijn.
Ik heb hem gewoon afgekeken, het was meer dat ik het gevoel dat ik een half uur van de film miste ofzo.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds wel nieuwsgierig
Wist niet dat iemand dit gebruikte.quote:Op woensdag 11 september 2019 11:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sony kan echt de pot op, stelletje piemelzuigers. Totaal geen liefde voor de fans/publiek.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sony gaat nog 7 jaar wachten voor ze de volgende beginnen verfilmen. Dan is Holland 30 en heeft hij eindelijk de juist leeftijd om een tiener te spelen.
Koop er af en toe een film. Geen goede en direct starten op de tv zonders blu-raytjes wisselen.of Chromecast dingetjes.quote:Op woensdag 11 september 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat iemand dit gebruikte.
Als je een prima baan en kinderen hebt is minder legaal downloaden het gedoe niet meer waard, voor die paar avonden per jaar dat je dan tijd hebt om een film te kijken is dat online huren best prima.quote:Op woensdag 11 september 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat iemand dit gebruikte.
Wow, dit klopt wel eigenlijk, bij mij.quote:Op donderdag 12 september 2019 23:43 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Als je een prima baan en kinderen hebt is minder legaal downloaden het gedoe niet meer waard, voor die paar avonden per jaar dat je dan tijd hebt om een film te kijken is dat online huren best prima.
Ken de comics niet en ging er zonder voorkennis in, maar vond het ook een zeer vermakelijke film.quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lig Into the Spider-Verse te kijken.
Ik moet zeggen dat het boven verwachting goed is, voor de zoveelste Miles Morales push.
Leuke stijl, iedereen is goed herkenbaar, geeft zelfs Kingpin een aardig verhaal.
En het is nu al het meest herkenbare verhaal met Miles erin. Knap dat ze iets kunnen waar 10 jaar comics zo hard falen.
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 13 september 2019 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Iedereen al aan de disney plus?
Alleen einde beetje slap, maar dat is nou eenmaal inherent aan jonge nieuwe helden die een gevestigde naam moeten verslaan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ken de comics niet en ging er zonder voorkennis in, maar vond het ook een zeer vermakelijke film.
Nooit.quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vond deze cartoon en het PS4 spel een hele fijne Miles neerzettenquote:Op vrijdag 13 september 2019 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lig Into the Spider-Verse te kijken.
Ik moet zeggen dat het boven verwachting goed is, voor de zoveelste Miles Morales push.
Leuke stijl, iedereen is goed herkenbaar, geeft zelfs Kingpin een aardig verhaal.
En het is nu al het meest herkenbare verhaal met Miles erin. Knap dat ze iets kunnen waar 10 jaar comics zo hard falen.
Deze is te delen met 6, Netflix met 4. Laat het 24 euro kosten met z'n 4en en je bent 6 euro pm kwijt. Valt nog mee dan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hink op twee benen: het kost nu nog geen kont, aanbod moet nog blijken, maar zit vast goed.
Echter jaagt het wel verdere versplintering aan naar verwachting waardoor je straks met én een duur TV abonnement én een handvol abonnementen zit als je alles legaal wil kijken.
Mjah, wel een 400% prijsgroei dan he. Ik deel mijn Netflix ook niet overigens, maar dat was de kwestie dus ook niet. Voor de prijs van een sixpak pils heb je het gewoon.quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Deze is te delen met 6, Netflix met 4. Laat het 24 euro kosten met z'n 4en en je bent 6 euro pm kwijt. Valt nog mee dan.
Zeker omdat je ook nog eens allemaal aparte profielen kunt maken.
Ik heb een gedeeld Netflix account (kost me nu 4,- p/m) en solo het Disney account (6,- p/m).quote:Op vrijdag 13 september 2019 13:55 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Deze is te delen met 6, Netflix met 4. Laat het 24 euro kosten met z'n 4en en je bent 6 euro pm kwijt. Valt nog mee dan.
Zeker omdat je ook nog eens allemaal aparte profielen kunt maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |