Mijn ouders ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hadden jullie vroeger ook glazen met sigaretten erin op tafel bij verjaardagen?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
SE?quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:30 schreef Ang3l het volgende:
.......... dat er dan allemaal foto's binnendruppelen van ons feest afgelopen weekend.
En filmpjes.
En dat ik denk: Heb ik dat gedaan?!
Op jouw leeftijd nog ja?quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:30 schreef Ang3l het volgende:
.......... dat er dan allemaal foto's binnendruppelen van ons feest afgelopen weekend.
En filmpjes.
En dat ik denk: Heb ik dat gedaan?!
Op mijn leeftijd nog ja.quote:
Jezus om half zeven was ik al wakker.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd nog ja.
Ik ging om 6:30 slapen na een afterparty met de buren.
De rest sliep al.
Still got it!
Al viel ik de avond erna in t restaurant zowat in slaap
Minimaal 1.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel Avengers-films moet ik downloaden om naar Endgame te kunnen?
Jezus, op paasochtend?!quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus om half zeven was ik al wakker.
Hoeveel zijn er eigenlijkquote:
En dat zijn alleen de Avengers films. Eigenlijk hoor je de andere Marvels ook te kijken voor een volledig beeldquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er eigenlijkIk dacht drie maar heb er ergens eentje gemist geloof ik.
Daar mis ik er ook nog een paar van en sommige vond ik gewoon echt niet boeiend.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
En dat zijn alleen de Avengers films. Eigenlijk hoor je de andere Marvels ook te kijken voor een volledig beeld
Al met al een stuk of 25 totaal.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar mis ik er ook nog een paar van en sommige vond ik gewoon echt niet boeiend.
Alles.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel Avengers-films moet ik downloaden om naar Endgame te kunnen?
Ik vond Captain America maar stomquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar mis ik er ook nog een paar van en sommige vond ik gewoon echt niet boeiend.
Ant-Man heb ik niet eens afgekekenquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste vond ik wel leuk. Ik vond Ant-Man saai.
Ik ook nietquote:
quote:
In de categorie 'voorspelbaarder dan Kerstmis'...quote:
Die vind ik wel leuk, de rest heb ik niet gezien van Spider-Manquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nietGrandioos bij in slaap gevallen. En die Spider-Man films heb ik ook niet gezien, ken alleen die met Toby
Oooeeh, interessante vraag.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn Transformers ook een soort superhelden?
Ik schatte ze er altijd wel onder maar heb me niet echt in dat pratende speelgoed verdiept.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn Transformers ook een soort superhelden?
Volgens mij doet Faxie de stem zelf hoor. Soms een zware stem; soms een iets hogere stem.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schatte ze er altijd wel onder maar heb me niet echt in dat pratende speelgoed verdiept.
Ik las visitekosten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:54 schreef Samzz het volgende:
Jezus ik kan er nog steeds niet over dat ik gewoon geen visitiekosten hoef te betalen. Zo ontzettend lief
.
Ik weet in beide gevallen niet wat het betekend.quote:
Heb je je uniform ook aan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:15 schreef Joosie200 het volgende:
Zo. Deel 1 van de Jacobite steam train aka Hogwarts Express zit erop. Ik ben het Glennfinan viaduct gepasseerd op weg naar Mallaig waar ik nu lunchpauze heb. Straks ga ik terug in de Jacobite op weg naar Fort William waar de trip vanochtend begon.
Aanrader dit. Sowieso bevalt Schotland me wel. Was tijdens pasen in Oban waarbij ik dagtours nam naar Isle of Mull, Iona en Staffa. Het is zo anders dan Fort William maar net zo tof. Mooie hike op Staffa gedaan maar geen puffin tegen gekomenWel kutmeeuwen en Iona was met auto's enkel voor eilandbewoners net Schiermonnikoog qua vibe
Toby is stom. Tom Holland is zoveel leuker!quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk, de rest heb ik niet gezien van Spider-Man.
Thor.
Toby was best oke toch, maar het is zeker geen Tom Holland neequote:Op dinsdag 23 april 2019 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toby is stom. Tom Holland is zoveel leuker!
Nope, had geen ruimte ervoor in mijn handbagage.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je je uniform ook aan?
Klinkt tof
Ik vind toby echt zo'n suffe acteur.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Toby was best oke toch, maar het is zeker geen Tom Holland nee
Ja, dan loop je zeker na een hike wel te puffin zeker!quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, had geen ruimte ervoor in mijn handbagage.
Daar is het too bloody warm for anyway.
Badum tssjquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dan loop je zeker na een hike wel te puffin zeker!
Dat de dierenarts aan huis komt ipv jij naar de praktijk.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet in beide gevallen niet wat het betekend.
IS DAT DE HOGWARTS EXPRESS!?quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Badum tssj
Nope, wel te zweten als een otter. Maar hiken op Staffa in 1 uur tijd een rondje doen was gaaf. De afdaling naar Finngals cave met oneven uitgesleten stenen als wandelpad was tricky.
Ga nog een keer naar Schotland. En dan opnieuw naar Mull. Om Tobermory en Isle of Lunga te bezoeken. Misschien heb ik dan meer mazzel met die papegaaiduikers. En arenden, dolfijnen, otters praktisch elk soort wildlife op kutmeeuwen na.
En oh.. Vanochtend...
[ afbeelding ]
Het is het type trein welke wel in de films is gebruikt ja. En het gaat precies over het viaduct waar ie in film 3 stil viel omdat de dementors Harry en co aanvielenquote:
Ja daarom de vraagquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het is het type trein welke wel in de films is gebruikt ja. En het gaat precies over het viaduct waar ie in film 3 stil viel omdat de dementors Harry en co aanvielen
Het zaakje lag zojuist op een fietszadel. Als je goed timed met het afknijpen van de bloedtoevoer voelt 'ie lekker.quote:
Hoi, ben er al.quote:
Bankhangen is veel lekkerder nadat je hebt gesport. En niet alleen omdat je dan niet van jezelf baalt dat je niet gaan sporten.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:03 schreef Allures het volgende:
Kan iemand me even dik noemen? Ik heb geen zin om te sporten straks
true. De tijden van de leuke lessen zijn alleen zo stom vandaag dat ik niet goed weet wanneer ik moet eten....quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Bankhangen is veel lekkerder nadat je hebt gesport. En niet alleen omdat je dan niet van jezelf baalt dat je niet gaan sporten.
Dan pas?quote:
Ieuw goed bedoelde adviezen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Bankhangen is veel lekkerder nadat je hebt gesport. En niet alleen omdat je dan niet van jezelf baalt dat je niet gaan sporten.
Zijn die tijden zo wisselend dan? Ik ga op werkdagen standaard om 17:30, vind ik ideaal.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:07 schreef Allures het volgende:
[..]
true. De tijden van de leuke lessen zijn alleen zo stom vandaag dat ik niet goed weet wanneer ik moet eten....
Half 8 en 8?
Wie bedenkt dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |