Mijn ouders ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hadden jullie vroeger ook glazen met sigaretten erin op tafel bij verjaardagen?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
SE?quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:30 schreef Ang3l het volgende:
.......... dat er dan allemaal foto's binnendruppelen van ons feest afgelopen weekend.
En filmpjes.
En dat ik denk: Heb ik dat gedaan?!
Op jouw leeftijd nog ja?quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:30 schreef Ang3l het volgende:
.......... dat er dan allemaal foto's binnendruppelen van ons feest afgelopen weekend.
En filmpjes.
En dat ik denk: Heb ik dat gedaan?!
Op mijn leeftijd nog ja.quote:
Jezus om half zeven was ik al wakker.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd nog ja.
Ik ging om 6:30 slapen na een afterparty met de buren.
De rest sliep al.
Still got it!
Al viel ik de avond erna in t restaurant zowat in slaap
Minimaal 1.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel Avengers-films moet ik downloaden om naar Endgame te kunnen?
Jezus, op paasochtend?!quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus om half zeven was ik al wakker.
Hoeveel zijn er eigenlijkquote:
En dat zijn alleen de Avengers films. Eigenlijk hoor je de andere Marvels ook te kijken voor een volledig beeldquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er eigenlijkIk dacht drie maar heb er ergens eentje gemist geloof ik.
Daar mis ik er ook nog een paar van en sommige vond ik gewoon echt niet boeiend.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
En dat zijn alleen de Avengers films. Eigenlijk hoor je de andere Marvels ook te kijken voor een volledig beeld
Al met al een stuk of 25 totaal.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar mis ik er ook nog een paar van en sommige vond ik gewoon echt niet boeiend.
Alles.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel Avengers-films moet ik downloaden om naar Endgame te kunnen?
Ik vond Captain America maar stomquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar mis ik er ook nog een paar van en sommige vond ik gewoon echt niet boeiend.
Ant-Man heb ik niet eens afgekekenquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste vond ik wel leuk. Ik vond Ant-Man saai.
Ik ook nietquote:
quote:
In de categorie 'voorspelbaarder dan Kerstmis'...quote:
Die vind ik wel leuk, de rest heb ik niet gezien van Spider-Manquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nietGrandioos bij in slaap gevallen. En die Spider-Man films heb ik ook niet gezien, ken alleen die met Toby
Oooeeh, interessante vraag.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn Transformers ook een soort superhelden?
Ik schatte ze er altijd wel onder maar heb me niet echt in dat pratende speelgoed verdiept.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn Transformers ook een soort superhelden?
Volgens mij doet Faxie de stem zelf hoor. Soms een zware stem; soms een iets hogere stem.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schatte ze er altijd wel onder maar heb me niet echt in dat pratende speelgoed verdiept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |