Knapperd.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 07:28 schreef dop het volgende:
[..]
mag je zeker zijn.
[ afbeelding ]
Stoffige en vermoeide kop na een dagje gravelride.
Wats met jou gebeurd dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel lekker, een balkon hebben! Weet alleen niet hoe lang ik met het litteken in de zon mag (ook na smeren), dus ik hou het zo voor gezien.
Scooterongeluk, schouder gebroken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2019 16:34:43 ]
quote:Op maandag 3 juni 2019 16:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Scooterongeluk, schouder gebroken.O matig. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danku, heb de röntgen er even bij gedaan, blijft raar om te zien.quote:
Love the.. Everythingsquote:
Amai.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Effe een nieuwe look![]()
[ afbeelding ]
Ghe ghe ja dit is even wat anders. Ook een beetje omdat mijn vriendin het leuk vond/vind staan.quote:
Nou terecht. Je ziet er goed uitquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe ja dit is even wat anders. Ook een beetje omdat mijn vriendin het leuk vond/vind staan.
Je gaat voor de pimp look?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte techniek. Mijn ogen bloedenquote:
Gibson!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
het plezier straalt er vanaf, top fotoquote:
Mooie foto!quote:
Mooie foto!quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:14 schreef Ang3l het volgende:
Museum Voorlinden, krijg je toch leuke foto's van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een tof museumquote:Op maandag 15 juli 2019 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb je gekocht? Topje?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
@:Ang3l ziet er goed uit!
Ik heb vandaag geshopt met mijn zus, en iets gekocht wat ik anders nooit zou doen
[ afbeelding ]
Ja topje zou ik anders echt nooit gekocht hebben, maar de broek is ook nieuw, en die is ook verdomd strak vergeleken met wat ik normaal hebquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:31 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Topje?
Deze past ook mooi in het Lif wat draag je vandaag topic.
Nice, maar dat had ik al gezegdquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb vandaag geshopt met mijn zus, en iets gekocht wat ik anders nooit zou doen
[ afbeelding ]
Staat je goed!quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja topje zou ik anders echt nooit gekocht hebben, maar de broek is ook nieuw, en die is ook verdomd strak vergeleken met wat ik normaal heb
Leuke foto !quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Tof man!quote:Op maandag 15 juli 2019 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buzzz geniaalquote:Op vrijdag 19 juli 2019 09:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik zal er ook maar weer eens een posten, deze is van afgelopen weekend.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow je bent zo aestheticquote:Op maandag 15 juli 2019 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Imgurquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik kreeg een melding dat tinypic stopt, dat was de enige waar ik normaal foto's kon plaatsen hier. Iemand alternatief?
[ afbeelding ]
Would hit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Gayzo is nog makkelijker.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik kreeg een melding dat tinypic stopt, dat was de enige waar ik normaal foto's kon plaatsen hier. Iemand alternatief?
[ afbeelding ]
Ik ben 12 en moet lachen om je typoquote:
Ik gebruik imgur tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[ afbeelding ]
Foto 1 volgens mij in de buurt van Chaamquote:
Dacht al dat ik het herkendequote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:06 schreef dop het volgende:
[..]
Foto 1 volgens mij in de buurt van Chaam
Foto 2 ergens in de kempen waarschijnlijk dicht bij Turnhout
Tofquote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:06 schreef dop het volgende:
[..]
dankje, ik en mijn paardquote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof. Die laatste is t mooist vind ik.
Mooi daar zeg!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:06 schreef dop het volgende:
[..]
Goed dat je nog steeds onder ons bent, vriend.quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:57 schreef Keyos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weekje hiken in de Dolomieten, foto is 10 minuten voordat het metalen bakje een onweersbui op 3 KM ging opzoeken en het bijna insloeg 😳.
Vandaag bijna 3 KM geklommen, ook deze weer overleefd (en imo een leukere foto, if I only could delete the other ones).quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:19 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Goed dat je nog steeds onder ons bent, vriend.
Leuk!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vandaag bijna 3 KM geklommen, ook deze weer overleefd (en imo een leukere foto, if I only could delete the other ones).
[ afbeelding ]
Meen je niet...ben jij dat?quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op maandag 5 augustus 2019 15:52 schreef Kaizen_ het volgende:
Toffe hike foto's Keyos! Om aan te sluiten, hier twee foto's waar ik Mt. Elbrus aan het beklimmen ben. (Rusland, 5642m)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super gaaf! In vergelijking met die berg is dat van mij maar kinderspel haha.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:52 schreef Kaizen_ het volgende:
Toffe hike foto's Keyos! Om aan te sluiten, hier twee foto's waar ik Mt. Elbrus aan het beklimmen ben. (Rusland, 5642m)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, er komt een dag dat de baardgroei erin knalt.. Dan post ik wel een nieuwe ruigere foto.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:29 schreef Samuel24 het volgende:
Meer een wat ruiger type ofzo. Vanwege je avatar denk ik.
Ja doe dat maar want ik ben wel benieuwd voor de toekomst.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 6 augustus 2019 14:04 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Haha, er komt een dag dat de baardgroei erin knalt.. Dan post ik wel een nieuwe ruigere foto.
Leuke foto zeg! Prachtig uitzicht ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vandaag bijna 3 KM geklommen, ook deze weer overleefd (en imo een leukere foto, if I only could delete the other ones).
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kan je het ook een beetje? Overigens leuke foto hehe
Ah tijd gehad om te oefenen dus.. lucky!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:28 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Thanks
ik zou zeggen re-de-lijk voor iemand die hoogstens een paar keer paar jaar poolt. Moet altijd een beetje inkomen. Heb het wel een klein beetje geleerd bij een oude werkgever waar een pooltafel in de kantine stond. Met een collega elke ochtend en elke middag spelen helpt wel een klein beetje.
Ben wel van plan te verbeteren. In december sleutel van ons nieuwe huis, en we zetten een pooltafel neer in de garage/souterrain
Sterker nog, ze ondersteunt het zelfsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ah tijd gehad om te oefenen dus.. lucky!
Weet de persoon waarmee je woont dit ook?
Je hebt goud. Don’t let it goquote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:49 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Sterker nog, ze ondersteunt het zelfsze vindt poolen blijkbaar ook heel leuk (ze heeft sinds enkele maanden pas voor het eerst in haar leven gepoold
) maar daarvoor vond ze het ook al prima en al had ze het niks aan gevonden had ze het me ook gegund
Daarnaast bestellen we er een topper op zodat we tafeltennis kunnen spelenen er is nog een plek voor wen airhockeytafel wat ze zelf helemaal geweldig vindt dus we zullen ons wel vermaken
(Mijn vriendin is niet zo moeilijk)
Doettutniequote:
Haha zo heb ik een biljarttafel in mijn garage.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 15:28 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Thanks
ik zou zeggen re-de-lijk voor iemand die hoogstens een paar keer paar jaar poolt. Moet altijd een beetje inkomen. Heb het wel een klein beetje geleerd bij een oude werkgever waar een pooltafel in de kantine stond. Met een collega elke ochtend en elke middag spelen helpt wel een klein beetje.
Ben wel van plan te verbeteren. In december sleutel van ons nieuwe huis, en we zetten een pooltafel neer in de garage/souterrain
Nouja, hij moet nog wel besteld en geïnstalleerd wordenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha zo heb ik een biljarttafel in mijn garage.
Goede aankoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |