Knapperd.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 07:28 schreef dop het volgende:
[..]
mag je zeker zijn.
[ afbeelding ]
Stoffige en vermoeide kop na een dagje gravelride.

Wats met jou gebeurd dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel lekker, een balkon hebben! Weet alleen niet hoe lang ik met het litteken in de zon mag (ook na smeren), dus ik hou het zo voor gezien.

Scooterongeluk, schouder gebroken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2019 16:34:43 ]

quote:Op maandag 3 juni 2019 16:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Scooterongeluk, schouder gebroken.O matig. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Danku, heb de röntgen er even bij gedaan, blijft raar om te zien.quote:

Love the.. Everythingsquote:

Amai.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Effe een nieuwe look
[ afbeelding ]

Ghe ghe ja dit is even wat anders. Ook een beetje omdat mijn vriendin het leuk vond/vind staan.quote:

Nou terecht. Je ziet er goed uitquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe ja dit is even wat anders. Ook een beetje omdat mijn vriendin het leuk vond/vind staan.
 .
.

Je gaat voor de pimp look?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Effe een nieuwe look
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |