Hij heeft wel vaker slecht gepresteerd in de Gold Race de afgelopen jaren en toen stond hij er altijd weer in de Waalse Pijl en LBL, maar afgelopen zondag was wel echt heel slecht en Catalonië was ook al niet bijzonder.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:41 schreef Mykonos het volgende:
2013 was de laatste keer dat Valverde niet op het podium stond. Zou het vandaag weer lukken of is hij echt minder aan het worden?
twitter:Stefclement twitterde op woensdag 24-04-2019 om 09:07:03Omdat @maduc nog steeds niet kan geloven wat hij allemaal heeft gezien @Amstelgoldrace en dus op onderzoek uit gaat, zult u het met mij moeten doen vanmiddag vanaf 14.20u @NPO1 @flechewallonne reageer retweet
Explosiviteit lijkt er niet meer te zijn dit jaar. Dan wordt het ook lastig op Mur de Huy.quote:Op woensdag 24 april 2019 09:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker slecht gepresteerd in de Gold Race de afgelopen jaren en toen stond hij er altijd weer in de Waalse Pijl en LBL, maar afgelopen zondag was wel echt heel slecht en Catalonië was ook al niet bijzonder.
Maar goed, als er 1 koers is die hem perfect ligt..
Vond Clement in de Tour vaak wel goed als co-commentator eigenlijkquote:Op woensdag 24 april 2019 10:15 schreef Slobeend het volgende:
De NOS-kijker wordt niet verwend vanmiddag.twitter:Stefclement twitterde op woensdag 24-04-2019 om 09:07:03Omdat @:maduc nog steeds niet kan geloven wat hij allemaal heeft gezien @:Amstelgoldrace en dus op onderzoek uit gaat, zult u het met mij moeten doen vanmiddag vanaf 14.20u @:NPO1 @:flechewallonne reageer retweet
Dit jaar tijdens de Ronde van Drenthe op RTV Drenthe met Herbert was het hemeltergend irritant.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond Clement in de Tour vaak wel goed als co-commentator eigenlijk
Tja de ASO....twitter:sporza_koers twitterde op woensdag 24-04-2019 om 10:29:16Bij het begin van het wielerseizoen stonden de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik bij de vrouwen op ons programma, maar de organisatie biedt geen rechtstreekse beelden van die twee vrouwenkoersen aan. Onze excuses voor de verwarring. #FWWomen reageer retweet
Grootste deel van de dag felle tegenwind, dus we gaan weer een godsgruwelijk saaie Waalse Pijl krijgen. Genot.quote:
Ideaal. Kan ik mooi een paar uur ongestoord werken.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grootste deel van de dag felle tegenwind, dus we gaan weer een godsgruwelijk saaie Waalse Pijl krijgen. Genot.
Nee met Maarten Ducrot worden de wielerliefhebbers verwend........quote:Op woensdag 24 april 2019 10:15 schreef Slobeend het volgende:
De NOS-kijker wordt niet verwend vanmiddag.twitter:Stefclement twitterde op woensdag 24-04-2019 om 09:07:03Omdat @:maduc nog steeds niet kan geloven wat hij allemaal heeft gezien @:Amstelgoldrace en dus op onderzoek uit gaat, zult u het met mij moeten doen vanmiddag vanaf 14.20u @:NPO1 @:flechewallonne reageer retweet
Ik kijk altijd de Belg Hans.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee met Maarten Ducrot worden de wielerliefhebbers verwend........
Beter kijk je gewoon de Belg.
Clement doet die podcasts van Djumbo ook best aardig.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond Clement in de Tour vaak wel goed als co-commentator eigenlijk
Omstreeks 16.20/16.30.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:20 schreef poiuytr het volgende:
Hoelaat verwachten we de finish? Heb een afspraak laat in de middag.
Aart Vierhoutenquote:Op woensdag 24 april 2019 13:29 schreef northernlight81 het volgende:
Zijn er volgens jullie nog Nederlanders die kans maken op de zege vandaag?
Nee, tenzij Wout Poels ineens wonderbenen heeft.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:29 schreef northernlight81 het volgende:
Gezien het gebrek aan prestaties de laatste tijd is die kans best grootquote:Op woensdag 24 april 2019 13:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, tenzij Wout Poels ineens wonderbenen heeft.
Mijn hele firstcycling team is meequote:
twitter:UCI_WWT twitterde op woensdag 24-04-2019 om 14:03:40🏁2 km: We‘re in Huy now and @floortjemackaij leads the race by 15“! But she has a horrible climb up the Mur ahead of her! #UCIWWT #FWWomen reageer retweet
twitter:petervdveen twitterde op woensdag 24-04-2019 om 14:07:48#FWwomen #UCIWWT 1 @AnnavdBreggen 2 @AvVleuten 3 @AnnikaLangvad 4 @marianne_vos 5 @demivollering 6 @KNiewiadoma 7 @ashleighcycling reageer retweet
Dan zien we ons straks wellichtquote:Op woensdag 24 april 2019 14:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik sta op 225 meter van de streep. Daar leek Vos er behoorlijk doorheen te zitten. Toch nog 4e, dat had ik niet meer verwacht
Blijkbaar reed ze daar ook een beetje in dienst van Langvad, dus misschien kon ze wel beter. Was ook lastig in te schatten hoe goed ze was omdat ze nog weinig op de weg heeft gereden dit seizoen.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke ik heb Anna onderschatVond haar niet zo best in AGR
Julian wint toch.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ingeschakeld op eurosport, maar heb toegezegd naar een film te gaan om 16.10, dus ik ga de finish missen waarschijnlijk
Ik heb die commentator nog nooit gehoord. Ik vond dat duo van afgelopen zondag wel goed (met Karsten Kroon).quote:Op woensdag 24 april 2019 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ingeschakeld op eurosport, maar heb toegezegd naar een film te gaan om 16.10, dus ik ga de finish missen waarschijnlijk
Kroon is dan met die vlaming toch? Vergeten hoe die vlaming heetquote:Op woensdag 24 april 2019 14:46 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik heb die commentator nog nooit gehoord. Ik vond dat duo van afgelopen zondag wel goed (met Karsten Kroon).
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het crossseizoen weer beginnen.
Contradictie.quote:
Sander Kleikers en Bobbie Traksel.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:46 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik heb die commentator nog nooit gehoord. Ik vond dat duo van afgelopen zondag wel goed (met Karsten Kroon).
Inderdaad, maar ik weet de naam van die Belg ook niet.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kroon is dan met die vlaming toch? Vergeten hoe die vlaming heet
Je noemt vandaag voorspelbaar en je kijkt tegelijk uit naar het meest voorspelbare.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
?
Ik denk niet dat de ASO en de rest van de wielerwereld naar mij luistert.
Jeroen van Belleghemquote:Op woensdag 24 april 2019 14:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik weet de naam van die Belg ook niet.
Maar ik vind de 2 heren die nu commentaar geven ook prima te doen.
Lars Boemquote:Op woensdag 24 april 2019 13:29 schreef northernlight81 het volgende:
zal wel weer gezopen hebbenquote:Op woensdag 24 april 2019 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Even gezapt, hoor Staf direct al weer schreeuwen.
Was 21 toch? Marczynskiquote:Op woensdag 24 april 2019 15:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jelle? Die zit nog gewoon in het peloton.
Spannendquote:Op woensdag 24 april 2019 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
Het ging net over Wout Poels, het is vandaag exact 3 jaar geleden dat hij Luik-Bastenaken-Luik won
Dat is niet zo leuk. Je hebt ook echt helemaal niks aan dat inteeltgedrocht.quote:
Denk dat die duidelijk te kort gaat komen tegen de echte springveren.quote:
Gaat top 5 rijden.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Denk dat die duidelijk te kort gaat komen tegen de echte springveren.
Heb je misschien nog een scharrel voor hem?
Eens. En met wat geluk kan hij dadelijk nog bij een Duitse continentale ploeg terecht.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Denk dat die duidelijk te kort gaat komen tegen de echte springveren.
Heb je misschien nog een scharrel voor hem?
@Max23 vindt dit leuk.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:50 schreef showtimer het volgende:
Woods wordt ook al gelost
Hooikoorts is een bitch
22km nog.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:54 schreef heywoodu het volgende:
Moet ik opschieten naar huis of nog niet?
Je weet maar nooit, ik juich nog nietquote:Op woensdag 24 april 2019 15:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
@:Max23 vindt dit leuk.
Ik iets minder.
Veel valpartijen.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:59 schreef Sheffield het volgende:
We zitten.
Zo te zien nog weinig gemist. Klein peloton wel?
Weten wij hoever je van je huis bent?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:54 schreef heywoodu het volgende:
Moet ik opschieten naar huis of nog niet?
Laptop uit het raam smijten.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:08 schreef wimderon het volgende:
Poll: Wat ga jij doen als Tomasz M. wint?
• JUICHEN
• Iets anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het is droog op de muurquote:Op woensdag 24 april 2019 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het regent, GG, Wellens gaat winnen.
Pluskequote:Op woensdag 24 april 2019 16:17 schreef Max23 het volgende:
Ik zit in de trein op een brakke NOS stream te kijken. Wie is die jumbo die er nog zit?
Pluskequote:Op woensdag 24 april 2019 16:17 schreef Max23 het volgende:
Ik zit in de trein op een brakke NOS stream te kijken. Wie is die jumbo die er nog zit?
De Plusquote:Op woensdag 24 april 2019 16:17 schreef Max23 het volgende:
VDP is nooit saai.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je noemt vandaag voorspelbaar en je kijkt tegelijk uit naar het meest voorspelbare.
Had ie nou maar niet aangevallen net.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Briljante tactiek van Lotto weer. Lambrecht mocht alles zelf uitzoeken terwijl hij de beste was van de drie.
Het gouden koppel in de auto heeft het weer flink verneukt.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had ie nou maar niet aangevallen net.
Blijft een bijzondere renner. Geen moment rekening mee gehouden. (lol)quote:
Welles had zich moeten opofferen voor die jongen.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Straffe prestatie van Lambrecht, zat ook zeker niet ideaal aan de voet.
Die hadden ze na Baskenland en de Amstel toch wel wat prominenter mogen opvoeren bij Lotto.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Straffe prestatie van Lambrecht, zat ook zeker niet ideaal aan de voet.
Schach valt me hier eigenlijk een beetje tegen. Had hem dichter verwacht.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:28 schreef Columbiafan het volgende:
Vreemde tactiek wel van Bora met Formolo.
Die zal wel weer boos zijn omdat er vanmorgen iets anders afgesproken was.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welles had zich moeten opofferen voor die jongen.
Lotto Soudal moet de koers maken (aldus Lotto Soudal) dus Lambrecht moest even voorop gaan rijden.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die zal wel weer boos zijn omdat er vanmorgen iets anders afgesproken was.
Zeker, maar leek er aan het begin van de Muur volledig door te zakken. Verbaast me eigenlijk dat ie uiteindelijk nog vijfde wordt. Nu maar hopen dat ie in Luik nog de benen heeft.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schach valt me hier eigenlijk een beetje tegen. Had hem dichter verwacht.
Ik zette de TV aan bij 2km; heb ik daarvoor nog wat gemist?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook nog de hele ploeg opgeofferd. Zelfkennis ook weg blijkbaar.
Een bebloede 150% man.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zette de TV aan bij 2km; heb ik daarvoor nog wat gemist?
De Digital Nomad vindt dit zo mooi, dat ie speciaal voor Bala alvast de top-11 ipv de top-10 heeft ingevoerd.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
Ik was net op tijd thuis om de afgang van Valverde te aanschouwen.
Zowel hij als Konrad werden veel te vroeg afgezet door Formolo. Daardoor begonnen ze ipv vooraan achteraan aan de klim. Nee dat was inderdaad heel handig als je zien waar ze nog vandaan komen.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:31 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zeker, maar leek er aan het begin van de Muur volledig door te zakken. Verbaast me eigenlijk dat ie uiteindelijk nog vijfde wordt. Nu maar hopen dat ie in Luik nog de benen heeft.
Ja, kijk het zo maar even terug op de PLAYER.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zette de TV aan bij 2km; heb ik daarvoor nog wat gemist?
Ik zou aanraden bij 60km voor de finish te starten. Minimaal.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, kijk het zo maar even terug op de PLAYER.
Moeten we beterschapskaarten naar Yates sturen?quote:
En dan alsnog met afstand het beste dat Trek voorlopig te bieden heeft dit jaarquote:Op woensdag 24 april 2019 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mollema ook weer volledig anoniem naar een kleurloze ereplaats. Het seizoen is nu echt begonnen.
Lance maakt er ook een mooie gimmick van.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dan alsnog met afstand het beste dat Trek voorlopig te bieden heeft dit jaar
Ik heb hier geen zin in na een lange dag.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, kijk het zo maar even terug op de PLAYER.
Eenmaal bezig voel je daar niets van.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De snor van Anna ziet er weer prachtig uit.
Jij bent Sierk-Jan?quote:
Ga even lekker in het gras liggen.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb hier geen zin in na een lange dag.
Opportunisme wordt altijd afgestraft.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moeten we beterschapskaarten naar Yates sturen?
Zijn ze eigenlijk al afgestapt van die singlespeed-rommel?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lance maakt er ook een mooie gimmick van.
Niet altijd.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Opportunisme wordt altijd afgestraft.
Pas als de risico's minder groot zijn. Ik ben over het algemeen geen gokker.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar soms kun je het lot ook tarten.
Maar je hebt wel een flinke gok.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pas als de risico's minder groot zijn. Ik ben over het algemeen geen gokker.
Ha ha haquote:Op woensdag 24 april 2019 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een flinke gok.
Als vd Poel niet op zo'n slecht moment aan had gevallen afgelopen zondag had die hem wellicht overtuigend gewonnen.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat was weer fantastisch... Als Julian niet zo op de rem trapt in de laatste paar kilometers had hij dit weekend gewoon voor de hattrick kunnen gaan en dat was hem waarschijnlijk wel gelukt ook.
quote:
twitter:AstanaTeam twitterde op woensdag 24-04-2019 om 17:54:23Ion Izagirre and Omar Fraile both crashed today in @flechewallonne, but luckily both don’t have any serious injuries.#FlecheWallonne reageer retweet
Even genieten van de werken van Movistar en LottoSoudal.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:31 schreef Steven184 het volgende:
Is er een reden om meer terug te kijken dan de laatste 5km?
Jezus, die heeft net zo veel gezichtsbeharing als Daphne Schippers.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De snor van Anna ziet er weer prachtig uit.
Met de nieuwe finish is dat de vraag. Vanaf de roche aux faucons is er tot Luik best wat mogelijkquote:Op woensdag 24 april 2019 19:52 schreef Ginettaccio_ het volgende:
De laatste 30 km even terug gezien. Sterk weer van Alaphilippe, jammer van Fuglsang, zie hem graag zijn goede voorjaar bekronen met een overwinning. Wel een iets meer open finale gezien. We hoeven zondag niet te te kijken, mensen, Alaphilippe wint tevens Luik.
Als ik profiel kijk is er na Roches-aux-Faucons nog een stukje omhoog en daarna is het dalende lijn naar finish. Als je daar 20 seconden hebt overleef je het wel denk ikquote:Op woensdag 24 april 2019 20:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met de nieuwe finish is dat de vraag. Vanaf de roche aux faucons is er tot Luik best wat mogelijk
Fuglsang tegen Alaphilippe: "It's always you"twitter:LeGruppetto twitterde op woensdag 24-04-2019 om 17:44:08Deuxième derrière Alaphilippe aux Strade-Bianche et sur la #FlècheWallonne, Jakob Fuglsang n'a pas manqué de le faire remarquer au Français : "It's always you!" Ce duel rythme les classiques comme sur l'Amstel dimanche. Nouvel épisode dimanche à Liège ? (📽️via @AstanaTeam) https://t.co/eJZZ9dtn8F reageer retweet
Terwijl het in principe eerder andersom zou moeten zijn. Birdsong lijkt voor een ervaren rot niet alleen beter dan ooit, hij mist ook geen enkele afspraak dit jaar.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:45 schreef Mykonos het volgende:
Fuglsang tegen Alaphilippe: "It's always you"twitter:LeGruppetto twitterde op woensdag 24-04-2019 om 17:44:08Deuxième derrière Alaphilippe aux Strade-Bianche et sur la #FlècheWallonne, Jakob Fuglsang n'a pas manqué de le faire remarquer au Français : "It's always you!" Ce duel rythme les classiques comme sur l'Amstel dimanche. Nouvel épisode dimanche à Liège ? (📽️via @:AstanaTeam) https://t.co/eJZZ9dtn8F reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het gouden koppel in de auto heeft het weer flink verneukt.
twitter:marc_sergeant twitterde op woensdag 24-04-2019 om 21:34:10For those with remarks about the tactics: Bjorg took some advantage during the 2nd climb of the Mur to avoid to be dropped in the crosswinds after the Mur, not his speciality.That was not wasted energy but proactive racing #intelligence reageer retweet
quote:Op donderdag 25 april 2019 00:18 schreef wimderon het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:marc_sergeant twitterde op woensdag 24-04-2019 om 21:34:10For those with remarks about the tactics: Bjorg took some advantage during the 2nd climb of the Mur to avoid to be dropped in the crosswinds after the Mur, not his speciality.That was not wasted energy but proactive racing #intelligence reageer retweet
Hahahahahaquote:Op donderdag 25 april 2019 00:18 schreef wimderon het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:marc_sergeant twitterde op woensdag 24-04-2019 om 21:34:10For those with remarks about the tactics: Bjorg took some advantage during the 2nd climb of the Mur to avoid to be dropped in the crosswinds after the Mur, not his speciality.That was not wasted energy but proactive racing #intelligence reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |