Grootste deel van de dag felle tegenwind, dus we gaan weer een godsgruwelijk saaie Waalse Pijl krijgen. Genot.quote:
Ideaal. Kan ik mooi een paar uur ongestoord werken.quote:Op woensdag 24 april 2019 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grootste deel van de dag felle tegenwind, dus we gaan weer een godsgruwelijk saaie Waalse Pijl krijgen. Genot.
Nee met Maarten Ducrot worden de wielerliefhebbers verwend........quote:Op woensdag 24 april 2019 10:15 schreef Slobeend het volgende:
De NOS-kijker wordt niet verwend vanmiddag.twitter:Stefclement twitterde op woensdag 24-04-2019 om 09:07:03Omdat @:maduc nog steeds niet kan geloven wat hij allemaal heeft gezien @:Amstelgoldrace en dus op onderzoek uit gaat, zult u het met mij moeten doen vanmiddag vanaf 14.20u @:NPO1 @:flechewallonne reageer retweet
Ik kijk altijd de Belg Hans.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee met Maarten Ducrot worden de wielerliefhebbers verwend........
Beter kijk je gewoon de Belg.
Clement doet die podcasts van Djumbo ook best aardig.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vond Clement in de Tour vaak wel goed als co-commentator eigenlijk
Omstreeks 16.20/16.30.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:20 schreef poiuytr het volgende:
Hoelaat verwachten we de finish? Heb een afspraak laat in de middag.
Aart Vierhoutenquote:Op woensdag 24 april 2019 13:29 schreef northernlight81 het volgende:
Zijn er volgens jullie nog Nederlanders die kans maken op de zege vandaag?
Nee, tenzij Wout Poels ineens wonderbenen heeft.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:29 schreef northernlight81 het volgende:
Zijn er volgens jullie nog Nederlanders die kans maken op de zege vandaag?
Gezien het gebrek aan prestaties de laatste tijd is die kans best grootquote:Op woensdag 24 april 2019 13:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, tenzij Wout Poels ineens wonderbenen heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |