SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correctquote:Op maandag 22 april 2019 14:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, hij ziet er uit als 12 maar hij is allang 14.
Toch?
Kom hem live aanschouwen op 16 mei bij Henk!quote:
Ik ben 30 en wordt nog maar heeeeul soms om mijn ID gevraagd. Ik heb een paspoort en heb dat doorgaans niet bij, behalve als ik de stad uit ga. Ik weiger dan vriendelijk en meestal is dat ook geen probleem.quote:Op maandag 22 april 2019 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
Maar zo heeft iedereen wel wat![]()
Ik ben in Londen bij een bar niet om mijn ID gevraagd toen er in koeienletters boven stond dat ze iedereen onder de 30 gingen vragen.Dat vond ik dan weer niet leuk.
Ik heb mijn paspoort echt altijd bij me. Ben veel te bang dat ik eventueel mijn drank niet meekrijgquote:Op maandag 22 april 2019 14:20 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik ben 30 en wordt nog maar heeeeul soms om mijn ID gevraagd. Ik heb een paspoort en heb dat doorgaans niet bij, behalve als ik de stad uit ga. Ik weiger dan vriendelijk en meestal is dat ook geen probleem.
Lijkt wel een WIDM opdrachtquote:
Mensen vallen stijl achterover als ze mijn leeftijd horen. Afgelopen maanden echt iets van 5x meegemaaktquote:Op maandag 22 april 2019 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben in Londen bij een bar niet om mijn ID gevraagd toen er in koeienletters boven stond dat ze iedereen onder de 30 gingen vragen.Dat vond ik dan weer niet leuk.
De meeste mensen schatten mij mijn leeftijd, maar heel af en toe dus ook ouder of jonger. Als tiener werd ik echt steevast ouder geschat; dat was wel handig.quote:Op maandag 22 april 2019 14:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mensen vallen stijl achterover als ze mijn leeftijd horen. Afgelopen maanden echt iets van 5x meegemaaktvind ik de laatste tijd ook niet echt grappig meer.
Hoezo, "als tiener", ben jij al 20 dan?quote:Op maandag 22 april 2019 14:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De meeste mensen schatten mij mijn leeftijd, maar heel af en toe dus ook ouder of jonger. Als tiener werd ik echt steevast ouder geschat; dat was wel handig.
Hallo heb je donderdag 16 mei wat te doen en in welke regio woon je want dan gaan we in een gezellige kroeg de halve finale met NL op groot scherm kijken.quote:Op maandag 22 april 2019 14:20 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik ben 30 en wordt nog maar heeeeul soms om mijn ID gevraagd. Ik heb een paspoort en heb dat doorgaans niet bij, behalve als ik de stad uit ga. Ik weiger dan vriendelijk en meestal is dat ook geen probleem.
Ja, en zie er blijkbaar ouder uit dan 30quote:Op maandag 22 april 2019 14:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoezo, "als tiener", ben jij al 20 dan?
Op zoek naar een jong broekie met een net geknipt kapsel. Even zoeken, moment...quote:Op maandag 22 april 2019 14:26 schreef MaGNeT het volgende:
Waar is naatje - Wassenaarse Slag editie:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 22 april 2019 14:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, en zie er blijkbaar ouder uit dan 30
Maar dat vond alleen die barman daar, en Engelsen zijn sowieso niet al te snugger.quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 14:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dat vond alleen die barman daar, en Engelsen zijn sowieso niet al te snugger.
Hoeveel mensen passen daar uberhaupt binnen?quote:Op maandag 22 april 2019 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hallo heb je donderdag 16 mei wat te doen en in welke regio woon je want dan gaan we in een gezellige kroeg de halve finale met NL op groot scherm kijken.
Hij heeft per ongeluk al 23 paaseieren gevonden maar nog geen aanwijzingen.quote:Op maandag 22 april 2019 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Maar sta je daar nu een beetje op straat te dralen dan naatje?
Ze?quote:Op maandag 22 april 2019 14:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ze heeft per ongeluk al 23 paaseieren gevonden maar nog geen aanwijzingen.
quote:
Nee, er zijn hier bankjesquote:Op maandag 22 april 2019 14:29 schreef Guanabana het volgende:
Maar sta je daar nu een beetje op straat te dralen dan naatje?
Ach het is ook heel ouderwets om het te hebben over 'ze' of 'hij'quote:Op maandag 22 april 2019 14:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
Ik was even het spoor kwijt in de conversatie, zag net pas dat het aan naatje gevraagd werd
Gaat ie daar niet stuk van?quote:Op maandag 22 april 2019 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er zijn hier bankjesen ik kan op de eduroam wifi
Ik zit op mijn e-reader te lezen voor studie
GIERENquote:Op maandag 22 april 2019 14:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]![]()
Ik was even het spoor kwijt in de conversatie, zag net pas dat het aan naatje gevraagd werd
Arme naatje, nu is hij ineens ook nog een meisje van 14...
Naatje is nu ook al genderneutraalquote:Op maandag 22 april 2019 14:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ach het is ook heel ouderwets om het te hebben over 'ze' of 'hij'
quote:Op maandag 22 april 2019 14:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben mijn schoenen kwijt![]()
Enige paar wat ik compleet kan vinden hebben een naaldhak van 30 cm, en dat lijkt me niet echt veilig
30?quote:Op maandag 22 april 2019 14:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben mijn schoenen kwijt![]()
Enige paar wat ik compleet kan vinden hebben een naaldhak van 30 cm, en dat lijkt me niet echt veilig
Ja, ik draag ze daarom ook nooit; ze dienen alleen als kamerdecoratiequote:Op maandag 22 april 2019 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
30?
Bestaat het überhaupt? Even Googlen. Want dat wil ik zien..
Ja, zo'n paar heb ik dus! Al heeft die van mij er ook nog wit bijquote:Op maandag 22 april 2019 14:46 schreef Greys het volgende:
Hakken van dertig cm bestaan echt.
Whoehoehoeeeeee
[ afbeelding ]
Welkom bij de ESC SCquote:
quote:Op maandag 22 april 2019 14:34 schreef MaGNeT het volgende:
Was even afgeleid, kreeg deze net binnen via WA en zit al 2 minuten te lachen
[ afbeelding ]
Als je iemand op een e-reader ziet zitten dan heb je 'm gevonden denk ik.quote:Op maandag 22 april 2019 14:47 schreef Aoibhin het volgende:
Anyway, zodra ik schoenen heb gevonden ga ik maar eens uitvinden waar Naatje rondhangt
Tering, hoe loop je op zoiets?quote:Op maandag 22 april 2019 14:46 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeee
[ afbeelding ]
Mocht ik ooit weer een vriendin hebben dan krijgt ze zo'n paar van me, kunnen we tenminste op normale hoogte zoenen.quote:Op maandag 22 april 2019 14:46 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeee
[ afbeelding ]
Niet.......quote:Op maandag 22 april 2019 14:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tering, hoe loop je op zoiets?
Ik voel een LEP Matt-momentje aankomenquote:Op maandag 22 april 2019 14:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je iemand op een e-reader ziet zitten dan heb je 'm gevonden denk ik.
quote:Op maandag 22 april 2019 14:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mocht ik ooit weer een vriendin hebben dan krijgt ze zo'n paar van me, kunnen we tenminste op normale hoogte zoenen.
Op dit moment zit er verder niemand op de bankjes hierquote:Op maandag 22 april 2019 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voel een LEP Matt-momentje aankomen![]()
Tegen elke wildvreemde: NAAATJEEE, ohneetochnietsorry
quote:Op maandag 22 april 2019 14:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voel een LEP Matt-momentje aankomen![]()
Tegen elke wildvreemde: NAAATJEEE, ohneetochnietsorry
Hoe lang ben jij dan?quote:Op maandag 22 april 2019 14:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mocht ik ooit weer een vriendin hebben dan krijgt ze zo'n paar van me, kunnen we tenminste op normale hoogte zoenen.
Die familie gaat zich kapot schrikken als ik dat jongetje aan ga sprekenquote:Op maandag 22 april 2019 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
En precies op dat moment gaat er een familie met een daadwerkelijk 14-jarig jongetje op de bank naast mij zitten
Wat is er mee dan?quote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
TODAY IS GONNA BE THE DAYRadio 2 is lekker bezig
Album 2-daagse sinds gisteren, luister pas sinds 13.00, maar tot middernacht draaien ze steeds 2 tracks van een album. Dus ook niet-hitjes.quote:
Dan zit ik in Praagquote:Op maandag 22 april 2019 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hallo heb je donderdag 16 mei wat te doen en in welke regio woon je want dan gaan we in een gezellige kroeg de halve finale met NL op groot scherm kijken.
Oh dat is wel leuk dan! Ik moet vaker radio gaan luisterenquote:Op maandag 22 april 2019 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Album 2-daagse sinds gisteren, luister pas sinds 13.00, maar tot middernacht draaien ze steeds 2 tracks van een album. Dus ook niet-hitjes.
Kun je daar Lake Malawi aanmoedigen!quote:
#teamkomtgoedquote:Op maandag 22 april 2019 15:27 schreef Aoibhin het volgende:
Naat, waar ben je nu? Ik ga je proberen zoeken
Dit gaat vast mis![]()
Zelfde locatie als net, alleen kijk ik nu richting plein ipv richting dat standbeeld zegmaarquote:Op maandag 22 april 2019 15:27 schreef Aoibhin het volgende:
Naat, waar ben je nu? Ik ga je proberen zoeken
Dit gaat vast mis![]()
Ook fijn!quote:
Jij bent gewoon het tweede account van Roger. Gotchaquote:
Tilburgse duif, zie je zo, loopt net van de kaaiband weg.quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 16:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je lang sjort, heb je een lamme arm.
Of was dit niet de aanzet tot een gedicht?
Kaaibandquote:Op maandag 22 april 2019 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Tilburgse duif, zie je zo, loopt net van de kaaiband weg.
Zo.
Naar meubelboulevard gefietst, ritseltunnel voor Fred gekocht, bank voor mezelf Fred, ijsje Yoghurtframboos/Kinder Bueno bij Intermezzo gehaald en nu ga ik zo asperges klaarmaken.
Ik ben echt kneiterjaloers op MaGNeT nu want die heeft twee fretjes én een trampoline.
Én kort gras..quote:Op maandag 22 april 2019 16:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Tilburgse duif, zie je zo, loopt net van de kaaiband weg.
Zo.
Naar meubelboulevard gefietst, ritseltunnel voor Fred gekocht, bank voor mezelf Fred, ijsje Yoghurtframboos/Kinder Bueno bij Intermezzo gehaald en nu ga ik zo asperges klaarmaken.
Ik ben echt kneiterjaloers op MaGNeT nu want die heeft twee fretjes én een trampoline.
IJsbeer detective.quote:Op maandag 22 april 2019 16:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon het tweede account van Roger. Gotcha
Euh... nou... eh...quote:Op maandag 22 april 2019 16:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je lang sjort, heb je een lamme arm.
Of was dit niet de aanzet tot een gedicht?
De paraplu van Frankrijk (toch?)quote:Op maandag 22 april 2019 16:32 schreef ijs_beer het volgende:
En van dit weer krijg ik vakantiekriebels. Ik ga nu op een website naar Bretagne kijken ofzo.
Dat zal wel ja. Zo'n uitsteeksel in de oceaan. Maar de plaatjes zijn wel mooi op de website.quote:
Heerlijk windje vandaagquote:
Is het zoveel?quote:Op maandag 22 april 2019 17:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heerlijk windje vandaagmaakt het echt perfect weer.
Hier komt as. vrijdag kunstgras, gras bijhouden niet te doen man hier.
Zo'n grote tuin?quote:Op maandag 22 april 2019 17:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heerlijk windje vandaagmaakt het echt perfect weer.
Hier komt as. vrijdag kunstgras, gras bijhouden niet te doen man hier.
I wish. Hebben een "groendak" en er waait van alles naar beneden dus je krijg eerder een veld met allerlei meuk dan een mooi grasveldjequote:
Ik heb ooit gezien wat er gebeurt als je je gewoon afwasmiddel in een vaatwasser doet. Dat raad ik van harte afquote:Op maandag 22 april 2019 11:31 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Werk ze @:ijs_beer
Moet nog heel ff kwijt dat we zaterdag gingen gourmetten bij m'n ouders en mijn moeder de vaatwasser nooit gebuikt daar behalve bij zulke dingen en ik nog net de wasmachine-pod uit de vaatwasser kon plukken voor ze hem aanzette.. "ZIJN DIT GEEN VAATWASTABLETTEN DAN??"
quote:Op maandag 22 april 2019 18:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ooit gezien wat er gebeurt als je je gewoon afwasmiddel in een vaatwasser doet. Dat raad ik van harte af
Dat idee jaquote:
Een van de weinige keren dat ze bij drank kopen om mijn ID hebben gevraagd wilde ik een fles cognac kopen van ruim 40 euro (pokerwinst omzetten in liquide middelen, je weet). Dat vond ik zo raar. Als ik niet oud genoeg zou zijn zou ik voor dat geld wel proberen twee flessen goldstrike en een fles vodka te kopenquote:Op maandag 22 april 2019 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |