Ja maar dit zijn 13 bandsquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar zou geen heel album achter elkaar kunnen luisteren denk ik
En take Thatquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
En The Spice girls. Vergeet niet The Spice girls.
Engeland ook toch, je hebt toch wel Northern monk, Cloudwater of Verdant gehad?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat krijg je wel een beetje op een eiland...
Merciquote:
Nicequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is een mixtape van de bands op dag 2![]()
Is er ook al een van dag 1, dag 3 komt nog.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
't Is eigenlijk achteruit gegaan met de UK sinds ze bij de EU zaten... just sayin
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
En Falty Towers, John Cleese is fucking geniaal.
quote:
Allemaalquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Jamie Olivers kookkunsten
Gorden Ramsy french pig uitspraken
Neequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nice
Maar wil er niemand met je mee?
Ik ben een ouwe lulquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]je was niet eens geboren toen de Britten hun laatste oorlog wonnen
Ieuwquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren. Vandaag alleen bier.
2011?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]je was niet eens geboren toen de Britten hun laatste oorlog wonnen
AbFabquote:
Noujaquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
NeeZelfs niet 1 dagje
En 't is daar zo tof
Ja ja, daarom is er eergisteren nog een journalist in de uk doodgeschoten bij straatrellenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
't Is eigenlijk achteruit gegaan met de UK sinds ze bij de EU zaten... just sayin
Really darling, I have a bottle of vodka right here. Dont mind them.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
AbFab
Mijn beste vriendin is Patsy (want lang en blond) en ik ben dan Eddy.... heerlijk allebei aan de zuip en iedereen de tyfus laten krijgen!
Just one? Pussyquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Really darling, I have a bottle of vodka right here. Dont mind them.
Toen was ik zelfs geboren. Je hebt het over oorlogen die de UK in z'n eentje heeft gevochten?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Falkland.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Falklandoorlog
You already drank the rum, gin and cacacha!quote:
Toen werden die argentijnen in de pan gehaktquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Falkland.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Falklandoorlog
Dat ja. Vindt men daar nog steeds niet erg grappigquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen werden die argentijnen in de pan gehakt![]()
![]()
Brazilianen welquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat ja. Vindt men daar nog steeds niet erg grappig
Well duh.... dat wist ik al welquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Brazilianen welDie hebben een hekel aan Argentijnen.
Oh ze kunnen wel met elkaar, het is zeg maar NL en duitsland of britten en fransen. Aangeboren hekelquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Well duh.... dat wist ik al wel
Maar ikzelf dus niet. Tenzij de Argentijnen weer een poging doen, dan verandert mijn mening wel
Turken en Grieken toch ook?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ze kunnen wel met elkaar, het is zeg maar NL en duitsland of britten en fransen. Aangeboren hekel
Ja, ook zo eentje inderdaadquote:
Zoiets ja idd....quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ze kunnen wel met elkaar, het is zeg maar NL en duitsland of britten en fransen. Aangeboren hekel
Weltrustenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:56 schreef Lotusss het volgende:
Middernacht. #kinderbedtijd is allang voorbij.
dus hierbij #assepoesterbedtijd...
Truste lieverds hier!![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:56 schreef Lotusss het volgende:
Middernacht. #kinderbedtijd is allang voorbij.
dus hierbij #assepoesterbedtijd...
Truste lieverds hier!![]()
Die heb ik nou niet in mijn playlistquote:
quote:Op zondag 21 april 2019 00:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die heb ik nou niet in mijn playlist
Oh we hebben een Sieneke kenner hierquote:
Fax, dat je dit weet en aangeeft doet je geen goed bij de dames hoor.quote:
Tja ik krijg 'm niet uit m'n kopquote:Op zondag 21 april 2019 00:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh we hebben een Sieneke kenner hier
Shit, nog meer maagdpuntenquote:Op zondag 21 april 2019 00:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fax, dat je dit weet en aangeeft doet je geen goed bij de dames hoor.
Dikke shit?quote:
Leuk! Wilde ook nog gaan eigenlijk. Was het wat?quote:
Vooral druk.quote:
Niet helemaal mijn line-up, maar wel leuk gezelschap. En het hielp mee dat ik gratis naar binnen kon.quote:Op zondag 21 april 2019 01:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk! Wilde ook nog gaan eigenlijk. Was het wat?
Dat helpt altijd. Had ik met Appelpop toen ookquote:Op zondag 21 april 2019 01:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral druk.
[..]
Niet helemaal mijn line-up, maar wel leuk gezelschap. En het hielp mee dat ik gratis naar binnen kon.
Gister stond Scooter er blijkbaarquote:Op zondag 21 april 2019 01:14 schreef Faxie het volgende:
Maar oke, mensen betalen dus om bij zo'n lineup in de warmte en drukte te staan?
Dat is wel een act die ik nog eens live wil zien.quote:Op zondag 21 april 2019 01:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gister stond Scooter er blijkbaar
Scooooootahhhh!!!quote:Op zondag 21 april 2019 01:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scooterquote:Op zondag 21 april 2019 01:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is voor 010 nu wel zeker, morgennpuntiesnpakkenntoch?quote:Op zondag 21 april 2019 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GEFELICITEERD met die 3e plek.
Hoop het man.quote:Op zondag 21 april 2019 01:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Die is voor 010 nu wel zeker, morgennpuntiesnpakkenntoch?
3e plek? Hij staat volgens @Monitor niet eens in de top 20 manquote:Op zondag 21 april 2019 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GEFELICITEERD met die 3e plek.
Jezus wat flauwquote:Op zondag 21 april 2019 01:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
3e plek? Hij staat volgens @:Monitor niet eens in de top 20 man
Waarom?quote:Op zondag 21 april 2019 01:33 schreef Kopjechino het volgende:
Kan iemand even over mij heenrijden alsjeblieft?
Dat dus, die zie je gewoonlijk ook wel op het bevrijdingsfestival.quote:Op zondag 21 april 2019 01:32 schreef Faxie het volgende:
Ja ik zie wel een aantal fatsoenlijke dingen, maar echt niks waar ik een kaartje voor zou kopen.
?quote:Op zondag 21 april 2019 01:33 schreef Kopjechino het volgende:
Dan moet je even aan Judas het zout vragen!!!quote:
Vroem vroemquote:Op zondag 21 april 2019 01:33 schreef Kopjechino het volgende:
Had mijn 4G aan laten staan, veel muziek geluisterd, internet enzo. Doei geldquote:
Het is te merken dat je een jaartje ouder bent geworden.quote:Op zondag 21 april 2019 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je even aan Judas het zout vragen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over je bundel heen gegaan? Ai.quote:Op zondag 21 april 2019 01:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had mijn 4G aan laten staan, veel muziek geluisterd, internet enzo. Doei geld
En ik moet al een mega rekening betalen, terwijl er op het werk dingen mis gaan met mijn salaris en ik dus geen geld krijg.
Weet iemand nog een chille brug waar ik onder kan gaan slapen binnenkort?
Ouch, pijnlijk!quote:Op zondag 21 april 2019 01:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En ik moet al een mega rekening betalen, terwijl er op het werk dingen mis gaan met mijn salaris en ik dus geen geld krijg.
Damnquote:Op zondag 21 april 2019 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je even aan Judas het zout vragen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. En dan nog die ene rekening. Huilen dit man.quote:Op zondag 21 april 2019 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over je bundel heen gegaan? Ai.
Ik heb een comfy bank
Ja mega pijnlijk. Misschien moet ik ook maar nagels gaan lakken.quote:
Ja precies.quote:Op zondag 21 april 2019 01:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. En dan nog die ene rekening. Huilen dit man.
[..]
Ja mega pijnlijk. Misschien moet ik ook maar nagels gaan lakken.
quote:Op zondag 21 april 2019 01:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. En dan nog die ene rekening. Huilen dit man.
[..]
Ja mega pijnlijk. Misschien moet ik ook maar nagels gaan lakken.
Omdat ik nu echt zó oud ben ga ik in al mijn fok posts verwijzingen naar het Nieuwe Testament maken. En als ik dan de 50 passeer maak ik alleen nog maar verwijzingen naar het Oude Testament.quote:Op zondag 21 april 2019 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is te merken dat je een jaartje ouder bent geworden.
Je bent 51 geworden vandaag?quote:Op zondag 21 april 2019 01:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat ik nu echt zó oud ben ga ik in al mijn fok posts verwijzingen naar het Nieuwe Testament maken. En als ik dan de 50 passeer maak ik alleen nog maar verwijzingen naar het Oude Testament.
Al zal daar wel een bijbelstudie voor nodig zijn vrees ik. Op de basisschool waren ze niet zo van het Oude Testament....
Snel je wetsuit aandoen dan!quote:Op zondag 21 april 2019 01:39 schreef Faxie het volgende:
Omg omg ik zie allemaal groen op Windfinder [ afbeelding ]
43 piel!quote:Op zondag 21 april 2019 01:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent 51 geworden vandaag?
Ik zie rood op mijn bankrekeningquote:Op zondag 21 april 2019 01:39 schreef Faxie het volgende:
Omg omg ik zie allemaal groen op Windfinder [ afbeelding ]
Hopelijk blijft het staanquote:Op zondag 21 april 2019 01:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vanaf donderdag groen? Dan kan je volgend weekend dus los
Ai niet auto naar wifi?quote:Op zondag 21 april 2019 01:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had wifi uitgezetquote:Op zondag 21 april 2019 01:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ai niet auto naar wifi?
Damn, ik heb wel een plekje
Oeps,quote:
Pro-tip voor als je gare mobile games speelt die je constant lastig vallen met reclame vids: je tel op vliegtuigstand zettenquote:
Gelukkig doe ik daar niet aanquote:Op zondag 21 april 2019 02:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pro-tip voor als je gare mobile games speelt die je constant lastig vallen met reclame vids: je tel op vliegtuigstand zetten
Gewoon termijnen afsprekenquote:Op zondag 21 april 2019 02:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat betalen kan toch wel uitgesteld worden zeker, of niet?
Nee, volgens mij niet. Maar die telefoonrekening komt wel goed. Maak me meer zorgen over de rekening van mijn autoverzekeringquote:Op zondag 21 april 2019 02:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat betalen kan toch wel uitgesteld worden zeker, of niet?
Als je altijd netjes betaald hebt zullen ze uitstel of een betalingsregeling niet erg vinden.quote:Op zondag 21 april 2019 02:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Maar die telefoonrekening komt wel goed. Maak me meer zorgen over de rekening van mijn autoverzekering
Mogguh. Veel te vroeg wakker terwijl ik 0 plannen hebquote:
Dan heb je nu een plan.quote:Op zondag 21 april 2019 07:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh. Veel te vroeg wakker terwijl ik 0 plannen heb
Ga nog even lekker terug dan.quote:Op zondag 21 april 2019 07:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh. Veel te vroeg wakker terwijl ik 0 plannen heb
quote:Op zondag 21 april 2019 07:40 schreef AirwiN het volgende:
Geluksmomenten: zien dat het pak koffie bijna leeg is en dat er dan precies genoeg koffie in zit om je eerste bakje koffie klaar te maken.
Mijn dag is nu al goed.
Goedemorgenquote:
Mwa, als je verward haar en panda-oogjes lekker vindtquote:Op zondag 21 april 2019 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goedemorgen
Iets lekker bij de koffie is nu ook in voorzien.
Bij jou wel natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 08:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, als je verward haar en panda-oogjes lekker vindt.
Gevoelstalenten zijn tetten?quote:Op zondag 21 april 2019 09:32 schreef Allures het volgende:
'Wat een prachtige vrouw ben jij. Je sterke en mooie buiten kant met een kwetsbare binnenkant vol gevoelstalenten'
Terug in je hok. Het is Tinder. Ik vertelde mijn hobby's...
Misschien beschermen die de kwetsbare binnenkant.quote:Op zondag 21 april 2019 09:37 schreef Allures het volgende:
[..]
als die naar binnen gaan trekken wordt het toch een probleem
goeie manier om er vanaf te komen inderdaadquote:Op zondag 21 april 2019 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien beschermen die de kwetsbare binnenkant.
Je moet tegen die kerel even vragen wat voor sterrenbeeld hij heeft en als reactie daarop zeggen dat jullie dan vast niet bij elkaar passen.
Ook een goede manier is kijken of hij een foto met vrienden erop heeft en dan vragen of een van zijn vrienden single is.quote:Op zondag 21 april 2019 09:42 schreef Allures het volgende:
[..]
goeie manier om er vanaf te komen inderdaad
Ik heb de bakker expres vermeden want die leek me te lekker zo met Pasennu spijt
Maar ik ging recht na het sporten boodschappen doen en dan vind ik alle calorieën zonde dus nu hebben we vooral fruitjippy
serieus ik heb best vaak dat ik denk bij het swipen 'jij bent mijn type niet maar die vriend van je met die baard...'quote:Op zondag 21 april 2019 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een goede manier is kijken of hij een foto met vrienden erop heeft en dan vragen of een van zijn vrienden single is.
quote:Op zondag 21 april 2019 09:47 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus ik heb best vaak dat ik denk bij het swipen 'jij bent mijn type niet maar die vriend van je met die baard...'
Maar mijn man zegt dat het onbeschoft is om ze te matchen om dan het nr van die vriend te vragen![]()
![]()
Herkenbaar, al heb ik daar geen man bij nodig.quote:Op zondag 21 april 2019 09:47 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus ik heb best vaak dat ik denk bij het swipen 'jij bent mijn type niet maar die vriend van je met die baard...'
Maar mijn man zegt dat het onbeschoft is om ze te matchen om dan het nr van die vriend te vragen![]()
![]()
Gewoon doen. Past bij jouw stijl van daten.quote:Op zondag 21 april 2019 09:47 schreef Allures het volgende:
[..]
![]()
dat deel was ook een beetje een grapjequote:Op zondag 21 april 2019 09:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Herkenbaar, al heb ik daar geen man bij nodig.
wat is mijn stijl van daten dan?quote:Op zondag 21 april 2019 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon doen. Past bij jouw stijl van daten.
Aan die rommel ga ik niet weer beginnen, altijd max 1 keer als ik in de UK benquote:Op zondag 21 april 2019 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe is je vakantie? Geen croissantje vanmorgen maar full English breakfast?
Kritisch, en doelgericht.quote:Op zondag 21 april 2019 09:52 schreef Allures het volgende:
[..]
wat is mijn stijl van daten dan?
Want momenteel lijkt ie toch veel op de stijl van een non
Dus onder het mom van: het is een vleeskeuring dus ik ga mij niet mooier voordoen dan het is, kun je prima om dat nummer vragen.quote:Op zondag 21 april 2019 09:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou oké dat is misschien een beetje waar
Waarom ga je niet daten met een jurkjesverkoper?quote:Op zondag 21 april 2019 09:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou oké dat is misschien een beetje waar
Ken jij er 1?quote:Op zondag 21 april 2019 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom ga je niet daten met een jurkjesverkoper?
quote:Op zondag 21 april 2019 09:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Ken jij er 1?
De marktman nodigde me gisteren wel uit voor zijn hardloop-groepje
Maar ik heb al zijn leuke jurkjes al gekocht nu
Ik blijf wel lekker veilig in Nederland. Kan me niets gebeuren, zeker niet bij mij in de buurt.quote:
Precies, die kut atheïstenquote:Op zondag 21 april 2019 10:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is toch steeds duidelijker dat een bepaalde geloofsstroming beter compleet uitgeroeid kan worden?
Der endlösing der Jehovafrage?quote:
Tot een paar 100 jaar geleden gingen wij in deze contreien niet heel anders met elkaar om. En dat is ook goedgekomen. Nu al benieuwd welke beeldspraak de Sri-Lankaanse Thierry Baudet gaat gebruiken voor de uil van Minerva.quote:Op zondag 21 april 2019 10:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is toch steeds duidelijker dat een bepaalde geloofsstroming beter compleet uitgeroeid kan worden?
Dit! hoeveel oorlogen zijn er wel niet gevoerd in de naam van god. Alleen toen hadden ze zwaarden en speren en geen bommen dus dat maakte vaak wel een verschil.quote:Op zondag 21 april 2019 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot een paar 100 jaar geleden gingen wij in deze contreien niet heel anders met elkaar om. En dat is ook goedgekomen. Nu al benieuwd welke beeldspraak de Sri-Lankaanse Thierry Baudet gaat gebruiken voor de uil van Minerva.
Als je een calculatie maakt hoeveel levens de kruisoorlogen van de tempeliers hebben gekost scheelt dat niet eens zo heel veel denk ik.quote:Op zondag 21 april 2019 10:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit! hoeveel oorlogen zijn er wel niet gevoerd in de naam van god. Alleen toen hadden ze zwaarden en speren en geen bommen dus dat maakte vaak wel een verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk je geen Ik vertrekquote:Op zondag 21 april 2019 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Communicatie met een Franse verkoper op eBay gaat bijzonder stroef. Nu maar gevraagd of die gewoon in het Frans kan antwoorden want zijn Engels valt geen touw aan vast te knopen
quote:Op zondag 21 april 2019 11:12 schreef Allures het volgende:
My goodness
Ik haal net de serieuze zomerspullen uit de kast en ik glij echt in de dingen die vorige jaar niet paste of heel strak zaten
Dus toch iets goed gedaan
Nu heb ik te veel opties voor de paaslunch
Ik twijfel vooral tussen deze? En een simpele van de markt maar die heeft geen foto online
De mood is wel rozeNummer 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Maar strak om alles dus dan zie je elk paaseitjes dat je eetquote:
Had misschien ook beter moeten weten, maar mijn vragen waren niet erg lastig. Pakket gaat in ieder geval op de post dus zal het volgende week wel binnenkrijgen.quote:
Wat is het?quote:Op zondag 21 april 2019 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had misschien ook beter moeten weten, maar mijn vragen waren niet erg lastig. Pakket gaat in ieder geval op de post dus zal het volgende week wel binnenkrijgen.
Zo, dat is fijn wakker worden met die rotkop van die Tilburgse nicht.quote:
Nou nou...quote:Op zondag 21 april 2019 11:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo, dat is fijn wakker worden met die rotkop van die Tilburgse nicht.
quote:Op zondag 21 april 2019 11:12 schreef Allures het volgende:
My goodness
Ik haal net de serieuze zomerspullen uit de kast en ik glij echt in de dingen die vorige jaar niet paste of heel strak zaten
Dus toch iets goed gedaan
Nu heb ik te veel opties voor de paaslunch
Ik twijfel vooral tussen deze? En een simpele van de markt maar die heeft geen foto online
De mood is wel rozeDe ElsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe vandaag denk ik ook mn roze elsie aan![]()
Waarom heb je zo'n hekel aan 'm?quote:Op zondag 21 april 2019 11:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo, dat is fijn wakker worden met die rotkop van die Tilburgse nicht.
heb je dezelfde of die fel roze?quote:Op zondag 21 april 2019 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
De Elsie
Ik doe vandaag denk ik ook mn roze elsie aan
Oh dat vind ik serieus niet lelijkquote:Op zondag 21 april 2019 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een print van Pierre Soulages; een voor een redelijke prijs.
De jurk is stretch.quote:Op zondag 21 april 2019 11:42 schreef Allures het volgende:
[..]
heb je dezelfde of die fel roze?
Maar hoe moet je bunkeren in een strakke jurk!!
En ik weet niet of ik die al eens aan had naar de schoonfamilie
De andere sowieso niet want daar zit het kaartje nog aan
Ja maar dat het mee rekt wil niet zeggen dat het mooier wordtquote:Op zondag 21 april 2019 11:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
De jurk is stretch.
En ik heb een paars-roze.
Die laatste opmerking heb ik wel meer gehoord; maar heb een plek in huis waar die mooi gaat staanquote:Op zondag 21 april 2019 11:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh dat vind ik serieus niet lelijk
Wel een beetje 'donker'
Schoenen?quote:Op zondag 21 april 2019 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben de schuur op aan het ruimen; kom een berg aan oude schoenen tegen die de vuilnisbak in kunnen. Sommige heb ik ook nog wel goede herinneringen aan.
Je vergeet te vermelden of je haar gedaan hebtquote:Op zondag 21 april 2019 12:09 schreef Joosie200 het volgende:
Ik kwam gisteren bij terugkomst in het hostel een Duitse uit München tegen. Ze was er net en wilde asap wat avondeten scoren. Ik was er ook aan toe dus we hebben curry gehad en nadien richting de pub gegaan.
Het is dat ik nu onderweg ben naar Oban, maar anders ging ik wel met haar hiken. En ik heb een uitnodiging om bij haar het echte oktoberfest mee te maken
En oh happy easterKreeg chocolade eitjes op het station uitgedeeld net
![]()
Nou ik krijg een vibe hoorquote:Op zondag 21 april 2019 12:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden of je haar gedaan hebt
Weinig het vermelden waard. Ze heeft een ginger als vriend en ik heb liever een Ierse/Schotse ginger lassquote:Op zondag 21 april 2019 12:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden of je haar gedaan hebt
Is goed spul als je met een scheermes uitschiet. Scheer zelf met een double edge systeem en aluin heb ik zat keren goed kunnen gebruikenquote:
Ik gebruik sinds kort double edge scheermesjes en heb af en toe een sneetje hier en daar, ik las dat een aluinsteen na het scheren goed was om het bloeden te stelpen en te desinfecteren. Werkt het goed?quote:Op zondag 21 april 2019 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ik ken/gebruik het alleen bij het scheren.
Aluin kort onder water dompelen en deppen maar daar waar je een bloedbad wil voorkomen. Het prikt als een malle maar het stelpt vrijwel direct.quote:Op zondag 21 april 2019 12:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds kort double edge scheermesjes en heb af en toe een sneetje hier en daar, ik las dat een aluinsteen na het scheren goed was om het bloeden te stelpen en te desinfecteren. Werkt het goed?
Top! Thanks!quote:Op zondag 21 april 2019 12:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aluin kort onder water dompelen en deppen maar daar waar je een bloedbad wil voorkomen. Het prikt als een malle maar het stelpt vrijwel direct.
Werkt hier ook goed. Heb ook nog een shavette liggen als ik eens de tijd wil nemen om me te scheren.quote:Op zondag 21 april 2019 12:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Top! Thanks!
Ga er meteen eentje bestellen
Moet zeggen dat double edge bij het scheren of in mijn geval bijwerken van een baard 10 x beter bevalt dan welk mach 1600 turbo hyper whatever systeem dan ook. Had ik 10 jaar eerder moeten weten
De stukjes kots nog eraan gekoektquote:Op zondag 21 april 2019 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben de schuur op aan het ruimen; kom een berg aan oude schoenen tegen die de vuilnisbak in kunnen. Sommige heb ik ook nog wel goede herinneringen aan.
Ik wax m'n baard gewoon.quote:
Niet verder geëvolueerd zijn en nauwelijks baardgroei meer hebben.quote:
Daar waag ik mij nog niet aan, dan ga ik wel naar de barbier voor een Italian Shave. Zoooo lekkerquote:Op zondag 21 april 2019 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkt hier ook goed. Heb ook nog een shavette liggen als ik eens de tijd wil nemen om me te scheren.
Je kunt ze scoren bij elke drogist. Double Edge is ook een stuk goedkoper. Koop voor tien euro een krabber, voor tien euro een kwast en voor tien euro een setje scheerzeep met mesjes. Kost je 30 euro maar je doet er langer mee dan met cartridge dingen.quote:Op zondag 21 april 2019 12:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Top! Thanks!
Ga er meteen eentje bestellen
Moet zeggen dat double edge bij het scheren of in mijn geval bijwerken van een baard 10 x beter bevalt dan welk mach 1600 turbo hyper whatever systeem dan ook. Had ik 10 jaar eerder moeten weten
Air weetquote:Op zondag 21 april 2019 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet verder geëvolueerd zijn en nauwelijks baardgroei meer hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, al val ik daardoor wel meteen af bij jou met je voorliefde voor baarden.quote:
quote:Op zondag 21 april 2019 13:01 schreef MissMSX het volgende:
Kennis in Sri Lanka. Komt nu wel erg dichtbij
#manmanmanJa, heb het gehoord. Vreselijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij compenseert dat met andere dingenquote:Op zondag 21 april 2019 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, al val ik daardoor wel meteen af bij jou met je voorliefde voor baarden.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ja heb een set cadeau gehad in maart, krabber, kwast, etcquote:Op zondag 21 april 2019 12:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kunt ze scoren bij elke drogist. Double Edge is ook een stuk goedkoper. Koop voor tien euro een krabber, voor tien euro een kwast en voor tien euro een setje scheerzeep met mesjes. Kost je 30 euro maar je doet er langer mee dan met cartridge dingen.
quote:Op zondag 21 april 2019 13:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij compenseert dat met andere dingen
Zoals?quote:Op zondag 21 april 2019 13:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, heb het gehoord. Vreselijk!
[..]
Jij compenseert dat met andere dingen
30 centimeterquote:
Humor, aardig zijn en als er iets is kan ik altijd bij Air terechtquote:
Oh, ik wilde het subtiel brengen maar okéquote:
Dat doe ik hier immers ook altijdquote:Op zondag 21 april 2019 13:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh, ik wilde het subtiel brengen maar oké
Ik ookquote:Op zondag 21 april 2019 13:06 schreef MissMSX het volgende:
Tevens: Marie Kondo is trots op me
[ afbeelding ]
Denk dat ze ook best trots is op mijn schuurquote:Op zondag 21 april 2019 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Dus mijn eeuwigdurende zoektocht naar tettenpics kan nog wat minder subtiel, zeg je?quote:
Dat maak je er zelf vanquote:Op zondag 21 april 2019 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus mijn eeuwigdurende zoektocht naar tettenpics kan nog wat minder subtiel, zeg je?
Had die enige vorm van subtiliteit dan?quote:Op zondag 21 april 2019 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus mijn eeuwigdurende zoektocht naar tettenpics kan nog wat minder subtiel, zeg je?
Graag je bevestiging of ontkenning.quote:
Ik dacht van niet, maar Kopje gaf mij een andere indruk.quote:Op zondag 21 april 2019 13:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had die enige vorm van subtiliteit dan?
Op mij niet.quote:Op zondag 21 april 2019 13:06 schreef MissMSX het volgende:
[ afbeelding ]
Snap ik, dus gewoon je game zo houden dusquote:Op zondag 21 april 2019 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar Kopje gaf mij een andere indruk.
Never change a winning team.quote:Op zondag 21 april 2019 13:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Snap ik, dus gewoon je game zo houden dus
Ga lekker genieten aan het strandquote:Op zondag 21 april 2019 14:11 schreef Samzz het volgende:
Zo. Benedenverdieping schoon, laatste wasje erin. Bed verschoond. Ik doe niet meer.
Lekker genieten en strand passen vandaag niet in één zinquote:Op zondag 21 april 2019 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga lekker genieten aan het strand
Druk zeker?quote:Op zondag 21 april 2019 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker genieten en strand passen vandaag niet in één zin.
Zodra de toeristen naar huis zijn dan; die zullen rond etenstijd toch wel weer in de file naar huis gaan staan.quote:
Het gros van de Duitsers zal daar wel het hele Paasweekend of langer zijn denk ik.quote:Op zondag 21 april 2019 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra de toeristen naar huis zijn dan; die zullen rond etenstijd toch wel weer in de file naar huis gaan staan.
Vastwel; maar gok dat die tegen de avonduren ergens wat willen eten en dan niet meer massaal op het strand hangen daar.quote:Op zondag 21 april 2019 14:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Het gros van de Duitsers zal daar wel het hele Paasweekend of langer zijn denk ik.
Ja boekje erbij en muziekje, paradijsquote:
Dat denk ik welquote:Op zondag 21 april 2019 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra de toeristen naar huis zijn dan; die zullen rond etenstijd toch wel weer in de file naar huis gaan staan.
Kom maar eens hier werken een heel seizoen om dan vervolgens op je vrije dag tussen de toeristen te gaan zitten. Dan snap je t wel.quote:Op zondag 21 april 2019 14:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Klagen over de mensen die bijdragen aan je loon, nooit begrepen
Bel samzz danquote:Op zondag 21 april 2019 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja boekje erbij en muziekje, paradijs
Mis alleen nog een mooie dame in bikini die met mij een cocktail drinkt
Samzz naar het noorden lokken, pff lastig hoorquote:
Doe even normaal met dit weer joh.quote:Op zondag 21 april 2019 15:15 schreef DrMarten het volgende:
Zo, keuken schoon, wc schoon, eettafel leeggeruimd, lading andere zooi opgeruimd. Nu een radlertje in de tuin en dan straks het echte project van vandaag.... badkamer schoonmaken
Potje pindakaas en in de tuin toch?quote:
Ik ken mezelf, als ik nu niet doorpak dan wordt het morgen ook niks en is het over een maand nog een teringzooi. Beter nu doorpakken en morgen nog een vrij dagje met mooi weerquote:
Awhhquote:Op zondag 21 april 2019 15:26 schreef Lotusss het volgende:
Hier nog steeds 0 energie.
Vrolijk Pasen op de bank en op het balkon
quote:Op zondag 21 april 2019 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Gezogen, was gevouwen, nieuwe was aangezet, blondies gebakken, caviakooi schoongemaakt. Ben er klaar mee.
Was jij niet vertrokken naar siberie want je trok 20 graden niet?quote:
Mijn tijd komt nog welquote:Op zondag 21 april 2019 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was jij niet vertrokken naar siberie want je trok 20 graden niet?
Jij hebt sowieso een voorsprong met je roots.quote:Op zondag 21 april 2019 15:32 schreef Belsezar het volgende:
Dat zonnetje is briljant, al lekker kleurtje gekregen
Gun anderen ook eens wat, je hebt de winter gehad en in oktober mag je weer.quote:
Ja op kantoor noemen ze mij de valsspelerquote:Op zondag 21 april 2019 15:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een voorsprong met je roots.
Neequote:Op zondag 21 april 2019 15:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gun anderen ook eens wat, je hebt de winter gehad en in oktober mag je weer.
[..]
Ja op kantoor noemen ze mij de valsspeler
Alvast in blokjes snijden en dan een bakje eromheenquote:Op zondag 21 april 2019 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ook een kleurtje. Bij de minste inspanning knalrood.
Nu bedenken hoe ik de blondies in de fietstas ga vervoeren.
Ok, sucks to be you faxie...quote:
Doe even niet zo praktisch.quote:Op zondag 21 april 2019 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alvast in blokjes snijden en dan een bakje eromheen
wat zijn blondies?quote:Op zondag 21 april 2019 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ook een kleurtje. Bij de minste inspanning knalrood.
Nu bedenken hoe ik de blondies in de fietstas ga vervoeren.
Ik wens jou toch ook veel plezier als je het water op gaat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |