Ja maar dit zijn 13 bandsquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar zou geen heel album achter elkaar kunnen luisteren denk ik
En take Thatquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
En The Spice girls. Vergeet niet The Spice girls.
Engeland ook toch, je hebt toch wel Northern monk, Cloudwater of Verdant gehad?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat krijg je wel een beetje op een eiland...
Merciquote:
Nicequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is een mixtape van de bands op dag 2![]()
Is er ook al een van dag 1, dag 3 komt nog.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
't Is eigenlijk achteruit gegaan met de UK sinds ze bij de EU zaten... just sayin
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
En Falty Towers, John Cleese is fucking geniaal.
quote:
Allemaalquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Jamie Olivers kookkunsten
Gorden Ramsy french pig uitspraken
Neequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nice
Maar wil er niemand met je mee?
Ik ben een ouwe lulquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]je was niet eens geboren toen de Britten hun laatste oorlog wonnen
Ieuwquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren. Vandaag alleen bier.
2011?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]je was niet eens geboren toen de Britten hun laatste oorlog wonnen
AbFabquote:
Noujaquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
NeeZelfs niet 1 dagje
En 't is daar zo tof
Ja ja, daarom is er eergisteren nog een journalist in de uk doodgeschoten bij straatrellenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
't Is eigenlijk achteruit gegaan met de UK sinds ze bij de EU zaten... just sayin
Really darling, I have a bottle of vodka right here. Dont mind them.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
AbFab
Mijn beste vriendin is Patsy (want lang en blond) en ik ben dan Eddy.... heerlijk allebei aan de zuip en iedereen de tyfus laten krijgen!
Just one? Pussyquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Really darling, I have a bottle of vodka right here. Dont mind them.
Toen was ik zelfs geboren. Je hebt het over oorlogen die de UK in z'n eentje heeft gevochten?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Falkland.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Falklandoorlog
You already drank the rum, gin and cacacha!quote:
Toen werden die argentijnen in de pan gehaktquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Falkland.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Falklandoorlog
Dat ja. Vindt men daar nog steeds niet erg grappigquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen werden die argentijnen in de pan gehakt![]()
![]()
Brazilianen welquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat ja. Vindt men daar nog steeds niet erg grappig
Well duh.... dat wist ik al welquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Brazilianen welDie hebben een hekel aan Argentijnen.
Oh ze kunnen wel met elkaar, het is zeg maar NL en duitsland of britten en fransen. Aangeboren hekelquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Well duh.... dat wist ik al wel
Maar ikzelf dus niet. Tenzij de Argentijnen weer een poging doen, dan verandert mijn mening wel
Turken en Grieken toch ook?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ze kunnen wel met elkaar, het is zeg maar NL en duitsland of britten en fransen. Aangeboren hekel
Ja, ook zo eentje inderdaadquote:
Zoiets ja idd....quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ze kunnen wel met elkaar, het is zeg maar NL en duitsland of britten en fransen. Aangeboren hekel
Weltrustenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:56 schreef Lotusss het volgende:
Middernacht. #kinderbedtijd is allang voorbij.
dus hierbij #assepoesterbedtijd...
Truste lieverds hier!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |