Ja maar dit zijn 13 bandsquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar zou geen heel album achter elkaar kunnen luisteren denk ik
En take Thatquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
En The Spice girls. Vergeet niet The Spice girls.
Engeland ook toch, je hebt toch wel Northern monk, Cloudwater of Verdant gehad?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat krijg je wel een beetje op een eiland...
Merciquote:
Nicequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is een mixtape van de bands op dag 2![]()
Is er ook al een van dag 1, dag 3 komt nog.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
't Is eigenlijk achteruit gegaan met de UK sinds ze bij de EU zaten... just sayin
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
En Falty Towers, John Cleese is fucking geniaal.
quote:
Allemaalquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Jamie Olivers kookkunsten
Gorden Ramsy french pig uitspraken
Neequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nice
Maar wil er niemand met je mee?
Ik ben een ouwe lulquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]je was niet eens geboren toen de Britten hun laatste oorlog wonnen
Ieuwquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren. Vandaag alleen bier.
2011?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]je was niet eens geboren toen de Britten hun laatste oorlog wonnen
AbFabquote:
Noujaquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
NeeZelfs niet 1 dagje
En 't is daar zo tof
Ja ja, daarom is er eergisteren nog een journalist in de uk doodgeschoten bij straatrellenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
't Is eigenlijk achteruit gegaan met de UK sinds ze bij de EU zaten... just sayin
Really darling, I have a bottle of vodka right here. Dont mind them.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
AbFab
Mijn beste vriendin is Patsy (want lang en blond) en ik ben dan Eddy.... heerlijk allebei aan de zuip en iedereen de tyfus laten krijgen!
Just one? Pussyquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Really darling, I have a bottle of vodka right here. Dont mind them.
Toen was ik zelfs geboren. Je hebt het over oorlogen die de UK in z'n eentje heeft gevochten?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Falkland.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Falklandoorlog
You already drank the rum, gin and cacacha!quote:
Toen werden die argentijnen in de pan gehaktquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Falkland.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Falklandoorlog
Dat ja. Vindt men daar nog steeds niet erg grappigquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen werden die argentijnen in de pan gehakt![]()
![]()
Brazilianen welquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat ja. Vindt men daar nog steeds niet erg grappig
Well duh.... dat wist ik al welquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Brazilianen welDie hebben een hekel aan Argentijnen.
Oh ze kunnen wel met elkaar, het is zeg maar NL en duitsland of britten en fransen. Aangeboren hekelquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Well duh.... dat wist ik al wel
Maar ikzelf dus niet. Tenzij de Argentijnen weer een poging doen, dan verandert mijn mening wel
Turken en Grieken toch ook?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ze kunnen wel met elkaar, het is zeg maar NL en duitsland of britten en fransen. Aangeboren hekel
Ja, ook zo eentje inderdaadquote:
Zoiets ja idd....quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ze kunnen wel met elkaar, het is zeg maar NL en duitsland of britten en fransen. Aangeboren hekel
Weltrustenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:56 schreef Lotusss het volgende:
Middernacht. #kinderbedtijd is allang voorbij.
dus hierbij #assepoesterbedtijd...
Truste lieverds hier!![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:56 schreef Lotusss het volgende:
Middernacht. #kinderbedtijd is allang voorbij.
dus hierbij #assepoesterbedtijd...
Truste lieverds hier!![]()
Die heb ik nou niet in mijn playlistquote:
quote:Op zondag 21 april 2019 00:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die heb ik nou niet in mijn playlist
Oh we hebben een Sieneke kenner hierquote:
Fax, dat je dit weet en aangeeft doet je geen goed bij de dames hoor.quote:
Tja ik krijg 'm niet uit m'n kopquote:Op zondag 21 april 2019 00:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh we hebben een Sieneke kenner hier
Shit, nog meer maagdpuntenquote:Op zondag 21 april 2019 00:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fax, dat je dit weet en aangeeft doet je geen goed bij de dames hoor.
Dikke shit?quote:
Leuk! Wilde ook nog gaan eigenlijk. Was het wat?quote:
Vooral druk.quote:
Niet helemaal mijn line-up, maar wel leuk gezelschap. En het hielp mee dat ik gratis naar binnen kon.quote:Op zondag 21 april 2019 01:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk! Wilde ook nog gaan eigenlijk. Was het wat?
Dat helpt altijd. Had ik met Appelpop toen ookquote:Op zondag 21 april 2019 01:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral druk.
[..]
Niet helemaal mijn line-up, maar wel leuk gezelschap. En het hielp mee dat ik gratis naar binnen kon.
Gister stond Scooter er blijkbaarquote:Op zondag 21 april 2019 01:14 schreef Faxie het volgende:
Maar oke, mensen betalen dus om bij zo'n lineup in de warmte en drukte te staan?
Dat is wel een act die ik nog eens live wil zien.quote:Op zondag 21 april 2019 01:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gister stond Scooter er blijkbaar
Scooooootahhhh!!!quote:Op zondag 21 april 2019 01:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scooterquote:Op zondag 21 april 2019 01:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is voor 010 nu wel zeker, morgennpuntiesnpakkenntoch?quote:Op zondag 21 april 2019 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GEFELICITEERD met die 3e plek.
Hoop het man.quote:Op zondag 21 april 2019 01:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Die is voor 010 nu wel zeker, morgennpuntiesnpakkenntoch?
3e plek? Hij staat volgens @Monitor niet eens in de top 20 manquote:Op zondag 21 april 2019 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
GEFELICITEERD met die 3e plek.
Jezus wat flauwquote:Op zondag 21 april 2019 01:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
3e plek? Hij staat volgens @:Monitor niet eens in de top 20 man
Waarom?quote:Op zondag 21 april 2019 01:33 schreef Kopjechino het volgende:
Kan iemand even over mij heenrijden alsjeblieft?
Dat dus, die zie je gewoonlijk ook wel op het bevrijdingsfestival.quote:Op zondag 21 april 2019 01:32 schreef Faxie het volgende:
Ja ik zie wel een aantal fatsoenlijke dingen, maar echt niks waar ik een kaartje voor zou kopen.
?quote:Op zondag 21 april 2019 01:33 schreef Kopjechino het volgende:
Dan moet je even aan Judas het zout vragen!!!quote:
Vroem vroemquote:Op zondag 21 april 2019 01:33 schreef Kopjechino het volgende:
Had mijn 4G aan laten staan, veel muziek geluisterd, internet enzo. Doei geldquote:
Het is te merken dat je een jaartje ouder bent geworden.quote:Op zondag 21 april 2019 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je even aan Judas het zout vragen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over je bundel heen gegaan? Ai.quote:Op zondag 21 april 2019 01:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had mijn 4G aan laten staan, veel muziek geluisterd, internet enzo. Doei geld
En ik moet al een mega rekening betalen, terwijl er op het werk dingen mis gaan met mijn salaris en ik dus geen geld krijg.
Weet iemand nog een chille brug waar ik onder kan gaan slapen binnenkort?
Ouch, pijnlijk!quote:Op zondag 21 april 2019 01:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had mijn 4G aan laten staan, veel muziek geluisterd, internet enzo. Doei geld
En ik moet al een mega rekening betalen, terwijl er op het werk dingen mis gaan met mijn salaris en ik dus geen geld krijg.
Weet iemand nog een chille brug waar ik onder kan gaan slapen binnenkort?
Damnquote:Op zondag 21 april 2019 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet je even aan Judas het zout vragen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |