Geen idee hoe je tot deze conclusie komt, maar ik ben er vrijwillig ingesprongenquote:
Gewoon een gedachte .. Beetje gek doen op het dek en een duwtje is gauw gegevenquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee hoe je tot deze conclusie komt, maar ik ben er vrijwillig ingesprongen
Die springt vrijwilligquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:10 schreef TillyB het volgende:
daar kan je je opblaasexemplaar natuurlijk ook voor gebruiken @ TT
Nou ja beetje wel toch.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:11 schreef Deisyy het volgende:
En ik woon niet in Rotterdam hè, ik werk er.
Multifunctioneel ding.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:10 schreef TillyB het volgende:
daar kan je je opblaasexemplaar natuurlijk ook voor gebruiken @ TT
Ik heb er 20 jaar gewoond, dus ja een beetje welquote:
Dat kan zomaar kloppen. Ik ken eigenlijk niet veel dames meer die een ondergeplakte vent hebben. En dan bedoel ik armen en benen, de rest zie ik nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:12 schreef chufi het volgende:
Ik hoor net dat 64% van de vrouwen een man met tattoo aantrekkelijker vindt..
Ja ik heb er verder niets meequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan zomaar kloppen. Ik ken eigenlijk niet veel dames meer die een ondergeplakte vent hebben. En dan bedoel ik armen en benen, de rest zie ik niet
Ik dacht dat je over de havens uitkeek in je nieuwe woning. Maar dat is iets er buiten dusquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er 20 jaar gewoond, dus ja een beetje wel
Deze TT slaat nergens op.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sbe is toe aan een cursus angermanagement.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:21 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind tattoo's soms heel mooi en sexy. En vaker heel erg lelijk en onaantrekkelijk.
En oa daarom begin ik er niet aanquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:21 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind tattoo's soms heel mooi en sexy. En vaker heel erg lelijk en onaantrekkelijk.
Ik woon 30 vanaf Rotterdam vandaan, maar wel aan een haventje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat je over de havens uitkeek in je nieuwe woning. Maar dat is iets er buiten dus
Waarom?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
laatste zaterdag heb ik in en bar en vent leicht geschupft die is gevallen van hocker
woon en werk door elkaar ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik woon 30 vanaf Rotterdam vandaan, maar wel aan een haventje.
Hier liggen wel iets andere boten dan in de Rotterdamse haven.quote:
je eigen boot en andere patserbootjes ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier liggen wel iets andere boten dan in de Rotterdamse haven.
barkruk?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
eigentich heb ik nur mijn arm omhoog gedaan is hij al gevallen van zithocker
Natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
je eigen boot en andere patserbootjes ..
het gevt wel meer zorten van schoppenquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Schoppen is ook niet echt de oplossing hm.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gevt wel meer zorten van schoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee deze zithocker met lederzitzquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet iedereen kan altijd aan de bar zitten
Na 3 maanden en dat was op mijn verzoekquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij geeft Donald na jaar 1 een upgrade aan bootje gedaan
quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]nee. Schoppen is schoppen. Geweld is nooit de oplossing.
mijn schoppen was zacht als ik met mijn hele kraft schopp vallt hij zeker 5 meter wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweld is voor domme mensen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gevt wel meer zorten van schoppen
Sure, Rambo.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn schoppen was zacht als ik met mijn hele kraft schopp vallt hij zeker 5 meter weg
jaja De Dees wilt wel een hippe showboatquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 3 maanden en dat was op mijn verzoek
Nee spugen is beterquote:
De Dees wilde een groot zonnedekquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
jaja De Dees wilt wel een hippe showboat
quote:
De ene is de andere ook niet. Het kan soms best mooi zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:21 schreef Lyza666 het volgende:
Veel plezier.quote:
Scrut zal wel in het stadion zitten, dat komt goed. En zo niet, is het zijn schuld.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:34 schreef Ghostbuster het volgende:
En wie houd dat tyfus Ajax in de gaten weerkampioenschap is in gevaar
Ik kij k wel maar zie er eik weinig van sinds ik weer van plek ben verhuisd benquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:34 schreef Ghostbuster het volgende:
En wie houd dat tyfus Ajax in de gaten weerkampioenschap is in gevaar
Die vind zichzelf, te lelijk voor op de tribunequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Scrut zal wel in het stadion zitten, dat komt goed. En zo niet, is het zijn schuld.
Waar komt die komma opeens vandaan? Normaal doe je niet aan interpunctie en nu doe je het opeens wel, maar dan fout.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die vind zichzelf, te lelijk voor op de tribune
Hoeveel boete staat daar op?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Oei duur uitrekken van het shirt nu Hunter
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar komt die komma opeens vandaan? Normaal doe je niet aan interpunctie en nu doe je het opeens wel, maar dan fout.
Tenzij hij het eerste 'lelijk' is vergeten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar komt die komma opeens vandaan? Normaal doe je niet aan interpunctie en nu doe je het opeens wel, maar dan fout.
Gele kaart en daarna maakt hij een overtreding,,, dus nu Roodquote:
Met dat woord erbij zou het wel kloppen, maar dan zou GB normaal ook geen komma hebben gebruikt. Misschien borrelt het ergens in z'n onderbewuste en wil hij langzaam ook leesbare zinnen kunnen construeren.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Tenzij hij het eerste 'lelijk' is vergeten.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gele kaart en daarna maakt hij een overtreding,,, dus nu Rood
Wie weet. Er is hoop.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Met dat woord erbij zou het wel kloppen, maar dan zou GB normaal ook geen komma hebben gebruikt. Misschien borrelt het ergens in z'n onderbewuste en wil hij langzaam ook leesbare zinnen kunnen construeren.
Vandaag is rood....🎶quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gele kaart en daarna maakt hij een overtreding,,, dus nu Rood
Het ziet er niet best uit, maar we gaan GB opvoeden tot een ware kommatijger!quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:30 schreef TillyB het volgende:
Ineens snap je waarom de komma’s al die tijd ontbraken, misschien maar beter
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ziet er niet best uit, maar we gaan GB opvoeden tot een ware kommatijger!
Mootie moet zonder hoofdletter! Maar dat zou best eens kunnen. Dan zien we hier de eerste stapjes van GB op interpunctiegebied.quote:
Dat gaat een taaie wordenquote:
Mootie zou met hoofdletter moetie.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Mootie moet zonder hoofdletter! Maar dat zou best eens kunnen. Dan zien we hier de eerste stapjes van GB op interpunctiegebied.
Bedoel je die bij Frans op den Bult?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:34 schreef Voxs het volgende:
Paasvuur gaat hier buiten Enschede gewoon door.
Buurse. Mooi groot vuur is datquote:
Buurse is gemeente Haaksbergen. In Enschede gaat helemaal niets door, dus ook niet in het dorp L. waar ik normaal naartoe ga. Frans op den Bult gaat wel door, zo te zien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Buurse. Mooi groot vuur is dat
Gaat op den Bult niet door?
Laat dat maar aan Frans over. Die laat zich niet tee'nhouwn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Buurse is gemeente Haaksbergen. In Enschede gaat helemaal niets door, dus ook niet in het dorp L. waar ik normaal naartoe ga. Frans op den Bult gaat wel door, zo te zien.
Achja, Haaksbergen. Het ligt allemaal zo dicht bij elkaar. Jammer dat het in L niet door gaat.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Buurse is gemeente Haaksbergen. In Enschede gaat helemaal niets door, dus ook niet in het dorp L. waar ik normaal naartoe ga. Frans op den Bult gaat wel door, zo te zien.
Doen ze in Zwolle niet aan Paasvuren?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Frans over. Die laat zich niet tee'nhouwn.
Straks zit ik wel in de stank en heb ik geen paasvuur gezien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Achja, Haaksbergen. Het ligt allemaal zo dicht bij elkaar. Jammer dat het in L niet door gaat.
Gewoon een opzoeken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks zit ik wel in de stank en heb ik geen paasvuur gezien.
In wat omliggende dorpen volgens mij wel, maar Zwolle zelf volgens mij niet. Weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Doen ze in Zwolle niet aan Paasvuren?
Soms zelfs de volgende ochtend nogquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks zit ik wel in de stank en heb ik geen paasvuur gezien.
Nah, dan moet ik weer zo'n eind fietsen en een Paasvuur is normaal ook een sociaal gebeuren waar je bekenden van vroeger ziet etc.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gewoon een opzoeken.Die waar ik heen ga staat niet op het kaartje lijkt me. Even goed kijken nog.
In een stad is zo'n vuur ook niet echt handig natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
In wat omliggende dorpen volgens mij wel, maar Zwolle zelf volgens mij niet. Weet het niet zeker.
Er zijn binnen de gemeente natuurlijk genoeg plekken waar het eventueel zou kunnen, bijdehand.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
In een stad is zo'n vuur ook niet echt handig natuurlijk.
Sommige gemeenten hebben alleen maar bebouwde grond.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er zijn binnen de gemeente natuurlijk genoeg plekken waar het eventueel zou kunnen, bijdehand.
Zwolle is (was?) groenste gemeente van NL. Was ja volgens mij. Dusseuh.. zat af te fikken groen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige gemeenten hebben alleen maar bebouwde grond.
Heb je je soundbar voluit staan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:58 schreef Lyza666 het volgende:
Even keihard aan. Sorry (not sorry) buren.
Dat is zo idd, maar meestal is het gewoon kijken, niet echt oude bekenden daar. Heel soms wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik weer zo'n eind fietsen en een Paasvuur is normaal ook een sociaal gebeuren waar je bekenden van vroeger ziet etc.
Klik, ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:58 schreef Lyza666 het volgende:
Even keihard aan. Sorry (not sorry) buren.
Enschede is dat ook al geweest. Volgens mij gaan ze heel Nederland af.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zwolle is (was?) groenste gemeente van NL. Was ja volgens mij. Dusseuh.. zat af te fikken groen.
Ohquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Enschede is dat ook al geweest. Volgens mij gaan ze heel Nederland af.
Ik vind het wel een aardig nummer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat het niet helemaal jouw ding is
Het is een Elton John coverquote:
Dat doen we hier al. Terug komen jij.quote:
het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:59 schreef Lyza666 het volgende:
De Mad(wo)man across the water zou sacha kunnen zijn natuurlijk
En toch heb ik het helemaal uitgeluisterd!quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat het niet helemaal jouw ding is
Ken jij de film, Wir Kinder vom Bahnhof Zoo?quote:
niet zo maar en keer gezienquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken jij de film, Wir Kinder vom Bahnhof Zoo?
Ik heb hem laatst gezien, best wel een heftige film.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
En toch heb ik het helemaal uitgeluisterd!
Aardig idd, maar brengt mij niet in vervoering verder.
Feestjesquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:20 schreef Lyza666 het volgende:
Mijn FOK! doet raar en ik moet naar een feestje waar ik al een uur geleden had zullen zijn.
Dus fijne avond allen
Fijne avond Lyza.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:20 schreef Lyza666 het volgende:
Mijn FOK! doet raar en ik moet naar een feestje waar ik al een uur geleden had zullen zijn.
Dus fijne avond allen
Het boek was beter.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst gezien, best wel een heftige film.
En ook nog waar gebeurd.
Dat is altijd waar.quote:
Is echt een aanrader,in de film zijn dingen weggelaten.Het boek geeft echt een inzicht hoe erg het was.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is altijd waar.
Ik wil het boek ook wel lezen.
Tja je moet toch wat op een eiland met een lelijke en ondertussen doorgezeten bank.quote:
Ik ook van jou vind ik de film beter dan het boek.quote:
Ken beide niet, dus kan ik niet over oordelenquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ook van jou vind ik de film beter dan het boek.
De film ken ik natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ken beide niet, dus kan ik niet over oordelen
Ik dacht gelijk aan The Shawshank Redemption
Ik vind de boeken van Clive Cussler wel goed. Een mix van Indiana Jones en James Bond. Er is één boek van hem verfilmt. De verfilming was zo slecht dat hij het verboden heeft om zijn boeken te verfilmen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ook van jou vind ik de film beter dan het boek.
Film over een meisje wat op jonge leeftijd van huis wegloopt. Vervolgens beland ze in een wereld van drugs en prostitutie.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ken beide niet, dus kan ik niet over oordelen
Ik dacht gelijk aan The Shawshank Redemption
quote:
Dacht dat het een comedy wasquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Film over een meisje wat op jonge leeftijd van huis wegloopt. Vervolgens beland ze in een wereld van drugs en prostitutie.
Daar was het boek beter?quote:
Verre van dat, ik vond de film behoorlijk heftig. Zeker omdat het ook nog waargebeurd is.quote:
Het ging over 'Ik ook van jou' hequote:Op zaterdag 20 april 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verre van dat, ik vond de film behoorlijk heftig. Zeker omdat het ook nog waargebeurd is.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verre van dat, ik vond de film behoorlijk heftig. Zeker omdat het ook nog waargebeurd is.
Weet ik veel, ik moest nog een paar gipsplaten vastzetten.quote:
Dat is een fantastische film. Ik bedoel Requiem for a Dream.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga deze maar eens kijken.
Is een boek van Ronald Giphart.quote:
Die ken ik ook maar het is niet mijn soort van films.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga deze maar eens kijken.
Dat kan,de mijne juist wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ken ik ook maar het is niet mijn soort van films.
Dit nummer vind ik ook fijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Deze vind ik beter/fijner, maar die had ik geloof ik al eens gedeeld.
quote:
Best wel leuk de verschillende meningen hier.quote:
Je moet bij het begin beginnen. Waar zaten ze.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:55 schreef sararaats het volgende:
Vandaag mijn piercing uitgeknipt.
Mis ze niet.
Wil je dat echt weten?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet bij het begin beginnen. Waar zaten ze.
Wenkbrauw. Volgens mij deels de oorzaak van mijn hoofdpijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet bij het begin beginnen. Waar zaten ze.
Ik snap het niet.quote:
Je bent de enige niet.quote:
En ze geven ook geen uitleg ook nog.quote:
Het zijn een stelletje hufters hier.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ze geven ook geen uitleg ook nog.
Debieliesquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn een stelletje hufters hier.
hmh in nogwattusdorp.quote:
Ik zou eerder zeggen een stel zwakzinnigen maar dat maakt het ook weer leuk.quote:
Ik kende 'm wel! Uit Suske en Wiskequote:Op zaterdag 20 april 2019 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig kennen we allemaal de vleesetende plant niet! Behalve Petzi, dat is dan wel weer fijn.
[ [url=https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/IchOB8FW5XFuoWMvzmpiEw--~B/aD0yODA7dz01MDA7c209MTthcHBpZD15dGFjaHlvbg--/http://media.zenfs.com/en(...)eebfd3456]afbeelding[/url] ]
Qua wat?quote:
Ik weet enkel dat je ze niet moet aanraken, ze hebben maar een beperkt aantal 'hapbeweging' (teveel energie kost het anders)quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kende 'm wel! Uit Suske en Wiske
Maar dat voldeed geloof ik niet
quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Sorry ik was vergeten dat dit een serieus topic is.
Dat haalt de 1,80 meter bij lange na niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lengte 38,toen ik in een kledingzaak werkte kwam er steeds meer vraag naar.En wij verkochten het.
Is lengte 36 genoeg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat haalt de 1,80 meter bij lange na niet.
Touché,beenlengte,pasmaat.quote:
Kon ik ook goed. Zei ik tegen één zo'n gast, volgens mij heet jij Harrie. En het goed hebben hè.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kan maten schatten.Vonden klanten vaak heel apart.
Er is altijd een Harrie bij.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kon ik ook goed. Zei ik tegen één zo'n gast, volgens mij heet jij Harrie. En het goed hebben hè.
quote:
Was Harrie een maat van jou?quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kon ik ook goed. Zei ik tegen één zo'n gast, volgens mij heet jij Harrie. En het goed hebben hè.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb zelf 32 ,voor de goede orde.
Hoi Bos,en taillemaat?quote:
Nooit geprobeerd?quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoe de mijne smaken.
Dan kunnen jullie elkaars broeken aan!quote:
Nope. Ik schijn te lujsteren als ze Erik roepenquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Welk een toeval.
Heet je in het eggie soms Harrie?
Wijdte is 33. Bij andere broeken heb ik maat 48quote:
Ik heb 31.jarenlang 29 gehad.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope. Ik schijn te lujsteren als ze Erik roepen
[..]
Wijdte is 33. Bij andere broeken heb ik maat 48
Heb een ruim 50 jaar oud recept voor bitterballen. Smullen! Was wel een avontuur om het te maken.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lijkt me een aardige klus om zelf bitterballen te maken, de ragout moet natuurlijk niet te dun maar ook niet te dik zijn, maar lijkt me ook wel weer heel erg lekker.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb een ruim 50 jaar oud recept voor bitterballen. Smullen! Was wel een avontuur om het te maken.
En als ze Bos roepenquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
De ragout even koelen helpt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me een aardige klus om zelf bitterballen te maken, de ragout moet natuurlijk niet te dun maar ook niet te dik zijn, maar lijkt me ook wel weer heel erg lekker.
Dan stijft het natuurlijk een beetje op.quote:
Ik heb ook nog 32 gehad, wat ik me kan herinneren. Ik hoop daar toch nog een keer op terug te kunnen vallen...quote:
Ja, het is even tobben, maar zeer de moeite waard. Had een fout gemaakt met de eiwitten die voor de stolling had moeten zorgen en dat maar opgelost door er gelatine door te mengen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me een aardige klus om zelf bitterballen te maken, de ragout moet natuurlijk niet te dun maar ook niet te dik zijn, maar lijkt me ook wel weer heel erg lekker.
Op school kroketten,en dan thuis oefenen met bitterballen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan stijft het natuurlijk een beetje op.
Heb jij ze ook weleens zelf gemaakt?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Zit ik dan met mijn ordinaire Mora-bitterballen
Wel grove mosterd,het liefst uit Groningen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kwak mosterd erop en ze smaken nagenoeg allemaal hetzelfde.
Graagquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Zit ik dan met mijn ordinaire Mora-bitterballen
Da's een eind rijden hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel grove mosterd,het liefst uit Groningen.
Er gaat sowieso een kwakje mosterd op, grove ook zelfs.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kwak mosterd erop en ze smaken nagenoeg allemaal hetzelfde.
Dat lieg jequote:Op zaterdag 20 april 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Van mosterd ga je liegen, zei mijn moeder altijd
Weer ballen van jouquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*een paar hete ballen jouw kant op rolt
Ik ken die uitdrukking ook,en van koffie kreeg je rood haar.quote:
Dat kan. Daar hebben er meer van hier wel eens gehad. Ik ook. Al hield ik het maar een maand volquote:
Een maand kan best lang zijn hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan. Daar hebben er meer van hier wel eens gehad. Ik ook. Al hield ik het maar een maand vol![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die laatste ken ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken die uitdrukking ook,en van koffie kreeg je rood haar.
Dat heb ik weer liever op een karbonaadje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel grove mosterd,het liefst uit Groningen.
Maar jullie hadden het wél in huis dus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er gaat sowieso een kaakje mosterd op, grove ook zelfs.
Van mosterd ga je liegen, zei mijn moeder altijd
Als je er kaal van zou worden, zou ik het direct geloven.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ken die uitdrukking ook,en van koffie kreeg je rood haar.
Altijd!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar jullie hadden het wél in huis dus.
Dat is een soort Kuukskequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Een kaakje? wat is dat voor uitdrukking dan weer
Zijn er nog een paar over?quote:
Een Maria kwakje is ook weer zo iets.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd!
En kaakje moest natuurlijk kwakje zijn, maar mijn laptop kent dat woord niet.
Die gooi ik wel dan, een tube.quote:
Vooral als dat één van mijn namen isquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een Maria kwakje is ook weer zo iets.
Oh die tube's zijn primaquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die gooi ik wel dan, een tube.
Veeg kroketten ende bitterballen. Mensen zouden het verschil niet proeven met kroketten en bitterballen waar wél vlees in zit.quote:
Deissy Mariaquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral als dat één van mijn namen is
Franse mosterd erbijquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral als dat één van mijn namen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |