Soms zelfs de volgende ochtend nogquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks zit ik wel in de stank en heb ik geen paasvuur gezien.
Nah, dan moet ik weer zo'n eind fietsen en een Paasvuur is normaal ook een sociaal gebeuren waar je bekenden van vroeger ziet etc.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gewoon een opzoeken.Die waar ik heen ga staat niet op het kaartje lijkt me. Even goed kijken nog.
In een stad is zo'n vuur ook niet echt handig natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
In wat omliggende dorpen volgens mij wel, maar Zwolle zelf volgens mij niet. Weet het niet zeker.
Er zijn binnen de gemeente natuurlijk genoeg plekken waar het eventueel zou kunnen, bijdehand.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:52 schreef Recce het volgende:
[..]
In een stad is zo'n vuur ook niet echt handig natuurlijk.
Sommige gemeenten hebben alleen maar bebouwde grond.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er zijn binnen de gemeente natuurlijk genoeg plekken waar het eventueel zou kunnen, bijdehand.
Zwolle is (was?) groenste gemeente van NL. Was ja volgens mij. Dusseuh.. zat af te fikken groen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige gemeenten hebben alleen maar bebouwde grond.
Heb je je soundbar voluit staan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:58 schreef Lyza666 het volgende:
Even keihard aan. Sorry (not sorry) buren.
Dat is zo idd, maar meestal is het gewoon kijken, niet echt oude bekenden daar. Heel soms wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik weer zo'n eind fietsen en een Paasvuur is normaal ook een sociaal gebeuren waar je bekenden van vroeger ziet etc.
Klik, ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:58 schreef Lyza666 het volgende:
Even keihard aan. Sorry (not sorry) buren.
Enschede is dat ook al geweest. Volgens mij gaan ze heel Nederland af.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zwolle is (was?) groenste gemeente van NL. Was ja volgens mij. Dusseuh.. zat af te fikken groen.
Ohquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Enschede is dat ook al geweest. Volgens mij gaan ze heel Nederland af.
Ik vind het wel een aardig nummer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik schat zo in dat het niet helemaal jouw ding is
Het is een Elton John coverquote:
Dat doen we hier al. Terug komen jij.quote:
het zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:59 schreef Lyza666 het volgende:
De Mad(wo)man across the water zou sacha kunnen zijn natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |