Het ziet er niet best uit, maar we gaan GB opvoeden tot een ware kommatijger!quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:30 schreef TillyB het volgende:
Ineens snap je waarom de komma’s al die tijd ontbraken, misschien maar beter
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ziet er niet best uit, maar we gaan GB opvoeden tot een ware kommatijger!
Mootie moet zonder hoofdletter! Maar dat zou best eens kunnen. Dan zien we hier de eerste stapjes van GB op interpunctiegebied.quote:
Dat gaat een taaie wordenquote:
Mootie zou met hoofdletter moetie.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Mootie moet zonder hoofdletter! Maar dat zou best eens kunnen. Dan zien we hier de eerste stapjes van GB op interpunctiegebied.
Bedoel je die bij Frans op den Bult?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:34 schreef Voxs het volgende:
Paasvuur gaat hier buiten Enschede gewoon door.
Buurse. Mooi groot vuur is datquote:
Buurse is gemeente Haaksbergen. In Enschede gaat helemaal niets door, dus ook niet in het dorp L. waar ik normaal naartoe ga. Frans op den Bult gaat wel door, zo te zien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Buurse. Mooi groot vuur is dat
Gaat op den Bult niet door?
Laat dat maar aan Frans over. Die laat zich niet tee'nhouwn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Buurse is gemeente Haaksbergen. In Enschede gaat helemaal niets door, dus ook niet in het dorp L. waar ik normaal naartoe ga. Frans op den Bult gaat wel door, zo te zien.
Achja, Haaksbergen. Het ligt allemaal zo dicht bij elkaar. Jammer dat het in L niet door gaat.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Buurse is gemeente Haaksbergen. In Enschede gaat helemaal niets door, dus ook niet in het dorp L. waar ik normaal naartoe ga. Frans op den Bult gaat wel door, zo te zien.
Doen ze in Zwolle niet aan Paasvuren?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Frans over. Die laat zich niet tee'nhouwn.
Straks zit ik wel in de stank en heb ik geen paasvuur gezien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Achja, Haaksbergen. Het ligt allemaal zo dicht bij elkaar. Jammer dat het in L niet door gaat.
Gewoon een opzoeken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks zit ik wel in de stank en heb ik geen paasvuur gezien.
In wat omliggende dorpen volgens mij wel, maar Zwolle zelf volgens mij niet. Weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Doen ze in Zwolle niet aan Paasvuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |