Weken geleden al de eerste gepletquote:
Lekker vaag antwoord: het hangt ervan afquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, maarreh, zoals het er nu naar uitziet ga ik tweede paasdag weer via utrecht terug naar amsterdam, gegadigden voor een drankje aldaar?
van dezelfde variabelen als @Aoibhin ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lekker vaag antwoord: het hangt ervan af
Vorige week geweest, was mooi inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
Dit zojuist live gezien, mooi hoor. Goede cast ook.
Hoe laat je waar bent, en of ik dan al klaar ben met familie en/of werkquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
van dezelfde variabelen als @:aoibhin ?
Ja, precies, nouja, ik ben in Gouda tot het moment dat ik het idee heb dat er elders iets te beleven valt en dan ben ik met 20 minuten lopen bij station Gouda en dan met 20 minuten op Utrecht CS en dan is heel veel mogelijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe laat je waar bent, en of ik dan al klaar ben met familie en/of werkLekker duidelijk dus. Ik kijk maandag wel in de SC over hoe en wat
Nou alles ligt nog open dusquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies, nouja, ik ben in Gouda tot het moment dat ik het idee heb dat er elders iets te beleven valt en dan ben ik met 20 minuten lopen bij station Gouda en dan met 20 minuten op Utrecht CS en dan is heel veel mogelijkDus mijn dag op maandag is ook aan elkaar geregen van variabelen
Dit kan niet meer mis gaan!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies, nouja, ik ben in Gouda tot het moment dat ik het idee heb dat er elders iets te beleven valt en dan ben ik met 20 minuten lopen bij station Gouda en dan met 20 minuten op Utrecht CS en dan is heel veel mogelijkDus mijn dag op maandag is ook aan elkaar geregen van variabelen
Niet je ID vergetenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
exact, maar stiekem kijk ik wel al uit naar een biertje in uutje hoor
quote:Op zondag 21 april 2019 00:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een standaard kan ook handig zijn als je er wat teveel op hebt.
Yes, precies die.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:39 schreef MaLo het volgende:
Naatje, hopelijk is de lucht snel weer geklaard tussen je ouders. Zonde met zulk mooi weer![]()
Cyan wat lekker dat je weer kon sporten! Zijn dat van die beugelelastiekjes? Knapten bij mijn dochter ook om de haverklap![]()
Gisteren naar de fysio geweest, niet Dexter maar Deb. Ik mocht gelukkig OP een wit laken plaatsnemen en ben er niet onder terechtgekomen![]()
Vandaag tennissen, dat was zwaar en pijnlijk na de behandeling van gisterenmaar wel gewonnen
![]()
Lig nu al in bed om mijn lijf te laten rusten
Niet speciaalquote:Op zondag 21 april 2019 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
altijd fijn, tenzij je wel iets wilde doen
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Uitdragend mss.
Helaas heb ik volgende week een begrafenis, m'n oma is overleden...
90 jaar en zo ineens terwijl ze bezoek had ingezakt op een stoel... altijd gezond, beetje vergeetachtig de laatste tijd maar geen signaal dat er iets mis was. Maar mss wel de mooiste manier om te gaan...
De eerste pas? Geluksvogel.quote:
Die eerste is best een hebberd.quote:
Namens mij ook een toepasselijk bijvoeglijk naamwoordig pasenquote:Op zondag 21 april 2019 08:41 schreef Kreator het volgende:
Morge. Vrolijk Pasen gewenst allemaal.
Of zalig. Of prettig. Of eiig.
Tis idd wel heiig en branderig buiten. Hoera voor de paasvuren.quote:Op zondag 21 april 2019 10:47 schreef Em31 het volgende:
Dacht ga even lekker buiten ontbijten, maar die brandlucht
Jaquote:Op zondag 21 april 2019 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis idd wel heiig en branderig buiten. Hoera voor de paasvuren.
Ja echt zo nasty weer. Hou eens op mensenquote:Op zondag 21 april 2019 10:55 schreef Greys het volgende:
Oh fuck. Zie het nu pas. Allemaal kerken tijdens de paasmis tegelijk opgeblazen in Sri Lanka. 156 doden. Zalig Pasen maar weer.
Zal wel druk zijnquote:Op zondag 21 april 2019 11:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en vader gaat ook mee. Wassenaarseslag here we come
Treurigquote:Op zondag 21 april 2019 10:55 schreef Greys het volgende:
Oh fuck. Zie het nu pas. Allemaal kerken tijdens de paasmis tegelijk opgeblazen in Sri Lanka. 156 doden. Zalig Pasen maar weer.
Alsnog veel plezier!quote:Op zondag 21 april 2019 11:03 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en vader gaat ook mee. Wassenaarseslag here we come
Dit inderdaad.......quote:Op zondag 21 april 2019 11:01 schreef MaGNeT het volgende:
Vrienden van mij zijn net een week geleden terug gekomen van een vakantie uit Sri Lanka.
Kan me voorstellen dat als je familie of vrienden daar nu zijn dat je je zorgen maakt, hoe klein de kans ook dat ze iets is overkomen.
Wel een prachtig land, mooie natuur, aardige mensen. Maar geloof maakt meer kapot dan je lief is...
Deel 2 van de deelnemers chattwitter:WWESARO twitterde op zaterdag 20-04-2019 om 19:23:01Here it is the 2nd part of Eurovision group chat.😍Don’t forget to tell me your favourite parts. https://t.co/jB0XRd9uQf reageer retweet
Nee, maar aangezien er ook hotels doelwit zijn zou ik ook niet lekker in het hotel blijven zitten.quote:Op zondag 21 april 2019 12:01 schreef Greys het volgende:
Inmiddels een 7e en 8e explosie. Je zult daar nu zitten, je durft toch geen stap meer te zetten.
Nee dat idd. Wat moet je in godsnaam. Brrrr.quote:Op zondag 21 april 2019 12:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien er ook hotels doelwit zijn zou ik ook niet lekker in het hotel blijven zitten.
quote:https://nos.nl/artikel/22(...)oren-ongeluk-a2.html
Ondanks een afzetting van de politie reden negentien mensen over de rechterrijstrook. Twee automobilisten maakten het helemaal bont, ze reden de afrit Vinkeveen op die met pionnen was afgezet, dwars door de sporen van de aanrijding heen.
Af en toe schaduw is inderdaad wel slim ja! Maar de zon is hier al bijna uit de tuin (we hebben een heel hoge bomenhaag om de tuin staan i.v.m. pottenkijkers), dus nog even gebruik van makenquote:Op zondag 21 april 2019 15:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier al een beetje rood.....maar even schaduw opzoeken
Geniet ervan!quote:Op zondag 21 april 2019 15:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Af en toe schaduw is inderdaad wel slim ja! Maar de zon is hier al bijna uit de tuin (we hebben een heel hoge bomenhaag om de tuin staan i.v.m. pottenkijkers), dus nog even gebruik van maken
Thanks!quote:
Denk dat je Afgodenschemering van Nietzsche dan ook wel kan waarderenquote:Op zondag 21 april 2019 15:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet heel veel van filosofie, maar mijn favoriet is geloof ik Schopenhauer. Ik heb een lijstje met uitspraken van hem dat ik af en toe bekijk to gather strength![]()
Tof dat het nog leuk is geworden! En goed de drukte vermeden.quote:Op zondag 21 april 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
We zijn weer terug. Goed op tijd om de Amstel Gold Race te bekijkenHet was verrassend rustig eigenlijk, maar toen we weg gingen begon het eigenlijk drukker te worden, dus qua timing hebben we het perfect gedaan. En ik heb mijn vader en moeder een beetje onderwezen in Arabische filosofie, dus dat was wel leuk
Zeker, en vanavond gourmetten met dezelfde opa en oma waar ik gisterochtend was. En vader gaat nu wel ook mee. Dus de donkere wolken lijken inderdaad weggedreven. Maakt niet dat ik niet nu nog meer uitkijk naar morgen hoorquote:Op zondag 21 april 2019 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tof dat het nog leuk is geworden! En goed de drukte vermeden.
Heb denk ik nog even een stukje verhaal gemist.......ga je nou morgen die fling weer meeten?quote:Op zondag 21 april 2019 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker, en vanavond gourmetten met dezelfde opa en oma waar ik gisterochtend was. En vader gaat nu wel ook mee. Dus de donkere wolken lijken inderdaad weggedreven. Maakt niet dat ik niet nu nog meer uitkijk naar morgen hoor![]()
nee, dinsdag, morgen ben ik hoogstwaarschijnlijk in Utrechtquote:Op zondag 21 april 2019 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb denk ik nog even een stukje verhaal gemist.......ga je nou morgen die fling weer meeten?
Oh okee, maar wel leuk!quote:Op zondag 21 april 2019 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, dinsdag, morgen ben ik hoogstwaarschijnlijk in Utrecht
Kook jij eigenlijk alleen voor jezelf, of ook voor je ouders?quote:Op zondag 21 april 2019 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
Zo, heb net asperges staan schillen. Wat een rotklusje is dat altijdVooral omdat ik dan nooit weet of het wel dik genoeg geschild is.
Aspergesquote:Op zondag 21 april 2019 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
Zo, heb net asperges staan schillen. Wat een rotklusje is dat altijdVooral omdat ik dan nooit weet of het wel dik genoeg geschild is.
Ja, ook ouders en broer. Ik vind het wel prima hoor; andere dagen doen zij het weer. Ik vind schillen alleen altijd zo'n rotklusje.quote:Op zondag 21 april 2019 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kook jij eigenlijk alleen voor jezelf, of ook voor je ouders?
oeh, ook nog broer, gezellige boelquote:Op zondag 21 april 2019 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ook ouders en broer. Ik vind het wel prima hoor; andere dagen doen zij het weer. Ik vind schillen alleen altijd zo'n rotklusje.
Soms wel gezellig, soms niet. Ach ja... Het liefst woon ik alleen, maar dat gaat nu even niet.quote:
Dat was spannend!quote:Op zondag 21 april 2019 17:07 schreef Redefine het volgende:
Wat is dit dan in de Amstel Gold RaceDit heb ik in mijn 25 jaar wieler kijken nog nooit gezien.
Dit was gewoon absurd. De twee vooraan die op rozen zitten. 40 seconden voor op de rest.quote:
Ik hou ervan als het zo verlooptquote:Op zondag 21 april 2019 17:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was gewoon absurd. De twee vooraan die op rozen zitten. 40 seconden voor op de rest.
Zekerquote:Op zondag 21 april 2019 17:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik hou ervan als het zo verloopt
Maar echt hoor, m'n vader en ik sprongen allebei vol ongeloof van de bank tijdens de laatste meters.quote:Op zondag 21 april 2019 17:07 schreef Redefine het volgende:
Wat is dit dan in de Amstel Gold RaceDit heb ik in mijn 25 jaar wieler kijken nog nooit gezien.
Ik hoorde vandaag buiten ook al heel veel gehoest. Zelf heb ik er nooit zoveel last van. Wel word ik snel gewoon verkouden in de zomer.quote:Op zondag 21 april 2019 19:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Potverdorie wat een hooikoortsweer.....hatsjie.....hatsja....hatsjoe....
Heb behalve niezen ook prikogen.....helaas.....quote:Op zondag 21 april 2019 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag buiten ook al heel veel gehoest. Zelf heb ik er nooit zoveel last van. Wel word ik snel gewoon verkouden in de zomer.
Welke??quote:Op zondag 21 april 2019 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben toch maar aan de hooikoortspillen gegaan, en die lijken te werken
quote:Op zondag 21 april 2019 19:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben toch maar aan de hooikoortspillen gegaan, en die lijken te werken
Huismerk met loratadine erin. Elke dag één pil en ik nies een stuk minder, en heb ook minder last van andere dingenquote:
Gewoon bij kruidvat verkrijgbaar?quote:Op zondag 21 april 2019 20:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huismerk met loratadine erin. Elke dag één pil en ik nies een stuk minder, en heb ook minder last van andere dingen
Nice, het is soms even proberen welke antihistamine het beste werkt.quote:Op zondag 21 april 2019 20:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huismerk met loratadine erin. Elke dag één pil en ik nies een stuk minder, en heb ook minder last van andere dingen
Heb behalve niezen vooral prikkende ogen.......quote:Op zondag 21 april 2019 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nice, het is soms even proberen welke antihistamine het beste werkt.
Bij het verharen van de fretten werkt Loratadine bij mij ook als enige.
En in mijn geval niet omdat ik ga niezen maar omdat het op plekken waar de huid dun is gaat jeuken (onder ogen, binnenkant ellebogen, etc).
Dit jaar en heel 2018 gek genoeg geen last gehad, ligt blijkbaar ook aan de fret...
Oh lekkerquote:Op zondag 21 april 2019 20:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb behalve niezen vooral prikkende ogen.......
Pffft....quote:Op zondag 21 april 2019 20:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh lekkerEn dan proberen er af te blijven...
Ik heb deze bij de Trekpleister vandaan, maar Kruidvat heeft ze vast ookquote:Op zondag 21 april 2019 20:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon bij kruidvat verkrijgbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |