Nou nou nou nou...quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:35 schreef vigen98 het volgende:
Otten moet zijn bek gewoon houden, wat heeft die man überhaupt gedaan om echt het verschil te zijn?
De vorm van Baudet zijn mond is natuurlijk niet relevant in deze.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
De eesrste tekenen van extreem rechtse gebral door baudet begint vormen aan te nemen
er moeten mensen terug gestuurd worden
Misschien moet baudet met zijn lelijke muil zelf een jaartje in syrie gaan wonen
Huh? Welk frame dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Walgelijk framing van het NRC overigens.
Otten mag alle kritiek van de wereld hebben. Het is alleen een beetje dom en slecht voor de partij om deze kritiek in de krant te uiten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik lees her en der commentaren als "hij moet z'n bek houden, zonder Baudet was hij nergens.". Een andere mening hebben of kritiek hebben mag niet als je niet hoog genoeg op de ladder staat ofzo? Is dit de maffia?. Otten heeft gewoon terechte kritieken die gewoon gehoord en besproken moeten en mogen worden.
Waarom zou het krom zijn om aan te geven dat Baudet namens zichzelf spreekt ipv namens de partij en dat het meeste wat hij de wereld inslingert niet door de partij wordt gedragen? Binnen Shell stemmen ze er zo iemand dan gewoon uit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:03 schreef maan_man het volgende:
[..]
Otten mag alle kritiek van de wereld hebben. Het is alleen een beetje dom en slecht voor de partij om deze kritiek in de krant te uiten.
Zie jij het al voor je dat twee grote mannen bij Shell een discussie hebben over de koers van het bedrijf en dat ze de meningsverschillen die ze hebben uitgebreid met de pers gaan bespreken?
Omdat het gewoon niet logisch is. De kans dat Baudet de volgende verkiezingen weer lijsttrekker wordt, is groot. Hij is immers het gezicht van de partij. Dan moet ik mij bij ieder lijsttrekkersdebat gaan afvragen of hij namens zichzelf spreekt of namens de partij. Otten verspreidt gewoon onnodige ruis. En als FvD echt een hele andere koers wil varen dan Baudet, dan stemmen ze hem er tijdens het ledencongres wel uit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waarom zou het krom zijn om aan te geven dat Baudet namens zichzelf spreekt ipv namens de partij en dat het meeste wat hij de wereld inslingert niet door de partij wordt gedragen? Binnen Shell stemmen ze er zo iemand dan gewoon uit.
Maar daadwerkelijk iets ondernemen, daarmee wordt terugsturen bedoeld?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:38 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Hij wilt dat er nu over wordt gepraat anders duurt het te lang voordat er daadwerkelijk iets wordt I ndernomen. En wordt het getild tot ver na de zomer. Ik snap zijn standpunten wel. Het wordt door rabiate linksen alleen uitgelegd als extreem rechts en deporatatie en nazi ofzoiets. Vreselijk irritante mensen.
Volgens mij is het nieteens kritiek. Gewoon visie en mening maar dat mag toch. Wanneer Otten zegt 'dan stap ik eruit' kan ook grappig bedoeld zijn. Platte tekst is kwa toon zwaar onnderhevig aan de lezer. De titel hielp ook niet echt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:03 schreef maan_man het volgende:
[..]
Otten mag alle kritiek van de wereld hebben. Het is alleen een beetje dom en slecht voor de partij om deze kritiek in de krant te uiten.
Zie jij het al voor je dat twee grote mannen bij Shell een discussie hebben over de koers van het bedrijf en dat ze de meningsverschillen die ze hebben uitgebreid met de pers gaan bespreken?
Een politieke partij is wezenlijk iets anders dan een commercieel bedrijf. Die vergelijking gaat echt niet op.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:03 schreef maan_man het volgende:
[..]
En wat zou daar mis mee zijn het is hun land. Je het is compleet verwoest door de Amerikanen Fransen Britten IS. Maar dat is Thierry's schuld toch niet. Ik denk dat ie hier ook iets mee gaat bewijzen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar daadwerkelijk iets ondernemen, daarmee wordt terugsturen bedoeld?
De vragenstelling in het interview. Het kopje "het nieuws in het kort" onderaan het artikel. De tweet van Tom-Jan Meeus.quote:
Ik begrijp niet wat je bedoelt. In wat voor frame wordt de partij geperst?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De vragenstelling in het interview. Het kopje "het nieuws in het kort" onderaan het artikel. De tweet van Tom-Jan Meeus.
twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 00:56:34Morgen is de mooiste en belangrijkste dag van het jaar! reageer retweet
Wat zou de bedoeling anders zijn?twitter:PvvOntmaskerd twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 10:44:14Geboortedag van Adolf Hitler, hij zou 100 jaar geworden zijn morgen. #baudet #fvd https://t.co/ATqHHx1xcl reageer retweet
Waar haal je die vier ton vandaan? Is dat openbaar dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:37 schreef nostra het volgende:
maar dat wil nog niet echt vlotten met vier ton aan participaties in portefeuille en geen adviesklanten.
100?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:29 schreef Klopkoek het volgende:
twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 00:56:34Morgen is de mooiste en belangrijkste dag van het jaar! reageer retweet
Wat zou de bedoeling anders zijn?twitter:PvvOntmaskerd twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 10:44:14Geboortedag van Adolf Hitler, hij zou 100 jaar geworden zijn morgen. #baudet #fvd https://t.co/ATqHHx1xcl reageer retweet
Dat is gewoon openbare informatie inderdaad bij de KvK. Man heeft op zich wel wat centjes gebeurd hoor, ergens een miljoentje gepakt (al is dat nu ook al op), woont netjes op Zuid en nu dus bezig met MS2. Leuke naam wel overigens. Het ademt allemaal net niet though. Kritiek van hem op Baudet is verder vrij logisch en terecht, maar ik krijg er een beetje het gevoel bij dat hij toch vooral wat meer aandacht voor zichzelf wil.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:43 schreef Klopkoek het volgende:
Waar haal je die vier ton vandaan? Is dat openbaar dan?
Ik dacht dat Baudet atheist is ?twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 00:56:34Morgen is de mooiste en belangrijkste dag van het jaar! reageer retweet
Nee, dit is weer wat nieuws: cultuurchristen zijn. Dat betekent dat je niet in al die bovennatuurlijke shit gelooft,maar wel dweept met de rest van dat christelijke gedoe. Homohaat, vrouwen minderwaardig vinden, 'wederopstanding', zelfopoffering, zelfhaat, dat soort ellende. Nou ja, en al die merkwaardige feestdagen dus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:19 schreef Bluesdude het volgende:
Ik dacht dat Baudet atheist is ?twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 00:56:34Morgen is de mooiste en belangrijkste dag van het jaar! reageer retweet
Hij schreef dit donderdag en hij bedoelde natuurlijk goede vrijdag, de vrijdag voor pasen.
Christenen herdenken de dood van Jezus.
Op zich niet iets om die dag de mooiste dag te noemen, toch ?
Tenzij hij gelooft dat met de dood van Jezus de mensheid verlost werd van de erfzonde.
Dat is een christelijk dogma...
Foei Terry... jij stiekem christen wezen...
Ik denk dat ' ie trolt met die Hitlerverjaardag. zo'n sneu sukkeltje is het wel. Hij hoopt dat er lekker veel commotie om ontstaat en dan kan ie weer de vermoorde onschuld spelen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dit is weer wat nieuws: cultuurchristen zijn. Dat betekent dat je niet in al die bovennatuurlijke shit gelooft,maar wel dweept met de rest van dat christelijke gedoe. Homohaat, vrouwen minderwaardig vinden, 'wederopstanding', zelfopoffering, zelfhaat, dat soort ellende. Nou ja, en al die merkwaardige feestdagen dus.
Baudet is overigens gewoon gestoord, dus ik denk niet dat je hier veel achter hoeft te zoeken verder.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dit is weer wat nieuws: cultuurchristen zijn. Dat betekent dat je niet in al die bovennatuurlijke shit gelooft,maar wel dweept met de rest van dat christelijke gedoe. Homohaat, vrouwen minderwaardig vinden, 'wederopstanding', zelfopoffering, zelfhaat, dat soort ellende. Nou ja, en al die merkwaardige feestdagen dus.
Baudet is overigens gewoon gestoord, dus ik denk niet dat je hier veel achter hoeft te zoeken verder.
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/12/17/cultuurchristendom-a3060900quote:Baudet noemt zichzelf ‘cultuurchristen’. Tijdens de bijeenkomst legt hij uit wat hij daaronder verstaat: „Van der Staaij gelooft dat ‘het’ echt waar is, en ik zie het meer metaforisch.” Van der Staaij laat zich daarmee niet afwimpelen en gebruikt op zijn beurt een metafoor: „Cultuurchristendom is als een mooie bos bloemen. Prachtig, en met wat water blijven ze een tijdje mooi, maar uiteindelijk ontbreekt het aan voeding.” Kortom, ‘cultuurchristendom’ is een lege huls.
Baudet erkent en waardeert de christelijke wortels van de westerse beschaving . Daar ziet Van der Staaij een opening: waarom dan niet net die ene stap over de kerkdrempel zetten? Hij nodigt Baudet uit om kerkdiensten te bezoeken en zich te laten inspireren door vurige preken.
Daar bedankt de FvD-leider voor, want vanaf de kansel zouden slechts „linkse zwetsverhalen” verkondigd worden. „Dat hele christendom is een links instituut geworden”, zegt Baudet. Ook de christelijke politiek is te links, vindt hij, want „het enige wat de ChristenUnie en het CDA nog van het christendom weten is naastenliefde en de andere wang toekeren.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |