abonnement Unibet Coolblue
pi_186300525




einde.gifBroes.jpgDAF-avatar[1].gif

noiconn.png





https://en.wikipedia.org/wiki/Pardo's_Push



quote:
Pardo's Push was an aviation maneuver carried out by then-Captain (Lt Col USAF Ret) John R. "Bob" Pardo, USAF in order to move his wingman's badly damaged F-4 Phantom II to friendly air space during the Vietnam War.

History
Captain Bob Pardo (with Weapon System Officer 1st Lt Steve Wayne) and wingman Captain Earl Aman (with Weapon System Officer 1st Lt Robert Houghton) were assigned to the 8th Tactical Fighter Wing, 433rd Tactical Fighter Squadron, at Ubon Royal Thai Air Force Base, Thailand. In March 1967, they were trying to attack a steel mill in North Vietnam just north of Hanoi.


F-4Ds of the 8th Tactical Fighter Wing from Ubon Royal Thai Air Force Base.
On March 10, 1967, the sky was clear for a bombing run, but both F-4 Phantom IIs were hit by anti-aircraft fire. Aman's plane took the worst damage; his fuel tank had been hit, and he quickly lost most of his fuel. He did not have enough fuel to make it to a KC-135 tanker aircraft over Laos.

To avoid having Aman and Houghton bail out over hostile territory, Pardo decided to try pushing the airplane. Pardo first tried pushing the plane using Aman's drag chute compartment but turbulence interfered.


Tailhook of an F-4C Phantom II on display at the Joint Base Elmendorf-Richardson.
Pardo then tried to use Aman's tailhook to push the plane, the Phantom having been originally designed as a naval aircraft for the U.S. Navy and U.S. Marine Corps, equipped with a heavy duty tailhook for landings aboard aircraft carriers. Aman lowered his tailhook and Pardo moved behind Aman until the tailhook was against Pardo's windscreen. Aman shut down both of his J79 jet engines. The push worked, reducing the rate of descent considerably, but the tailhook slipped off the windscreen every 15 to 30 seconds, and Pardo would have to reposition his plane. Pardo also struggled with a fire in one of his own engines and eventually had to shut it down. In the remaining 10 minutes of flight time, Pardo used the one last engine to slow the descent of both planes.

With Pardo's plane running out of fuel after pushing Aman's plane almost 88 miles, the planes reached Laotian airspace at an altitude of 6,000 feet (1,800 m). This left them about two minutes of flying time. The pilots ejected, evaded capture, and were picked up by rescue helicopters.

Pardo was initially reprimanded for not saving his own aircraft. However, in 1989, the military re-examined the case and awarded both Pardo and Wayne the Silver Star for the maneuver, two decades after the incident.

Pardo and Aman eventually completed their Air Force careers, both retiring in the rank of lieutenant colonel. In later years, Pardo, learning that Aman was suffering from Lou Gehrig's disease and had lost his voice and mobility, created the Earl Aman Foundation that raised enough money to buy Aman a voice synthesizer, a motorized wheelchair, and a computer. The foundation and the Red River Valley Fighter Pilots Association later raised funds to pay for a van, which Aman used for transportation until his death.
Zo dus ;)





quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

dangel , geile chicka, neuckuh? O+ doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is. *O*

13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:

jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet :r
quote:
3s.gif Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Anne het volgende:
IK BEN LABIEL.
quote:
14.gif
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ook een piemel ^O^
quote:
1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

sex en Lada in één zin _O-

*mompelt iets over anticonceptie

14.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:

de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva :9

1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:

Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten :')
quote:
@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent :')
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:

Je hebt nog gelijk ook ;( m'n rechter tiet is verrekt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:

Nou en :'). Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:

Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?

14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:

nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
3s.gif Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:

Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan :')
quote:
14s.gif Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:07 schreef Paladijn het volgende:

ik heb nog een leven buiten fok :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_186300541
Stelletje Renault rijders, een beetje te lui om een nieuw topic te openen :N

Waar is TF eigenlijk gebleven? :x
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  donderdag 18 april 2019 @ 21:56:44 #3
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186301226
Good verhaal, top OP _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 18 april 2019 @ 21:57:37 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186301253
TF heeft een leven ofzo, zou je aan @Anne moeten vragen, die onderhoudt nog wel eens contacten geloof ik.

Jij gooide hem dicht trouwens :+

[ Bericht 26% gewijzigd door Sounddragon op 18-04-2019 23:52:18 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 18 april 2019 @ 22:01:26 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186301350
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:38 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Tering da’s lang terug ja haha! Wij zijn er een laar jaar terug mee gestopt. Met rondreizen en zo een klaptentje was het wel leuk. Maar toen we in Slovenië in de modder en regen stonden was het, letterlijk, de druppel toen de douches ook koud waren 😂
Ikke oldskool elk jaar 4 weken naar spanje met mijn ouders in een afgestampte T3 met dubbele imperiaal, een grote en 2 kleinere tenten, campingbedden, een compleet tuinstel en een aanhanger plus 2 zeilboten.. kisten vol proviand mee; boter in blik, hagelslag, pindakaas, kofie, koelkast, 2 pits gasstel, langzaamwasser, the whole shabang :') Echt origineel Hollandsch camperen; "als ze daar niet hebben wat ik thuis heb, neem ik het mee" :+

Effe zo, want we waren dat geweldige dakkoffertopic en beetje aan het verkutkammen O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186302011
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2019 22:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ikke oldskool elk jaar 4 weken naar spanje met mijn ouders in een afgestampte T3 met dubbele imperiaal, een grote en 2 kleinere tenten, campingbedden, een compleet tuinstel en een aanhanger plus 2 zeilboten.. kisten vol proviand mee; boter in blik, hagelslag, pindakaas, kofie, koelkast, 2 pits gasstel, langzaamwasser, the whole shabang :') Echt origineel Hollandsch camperen; "als ze daar niet hebben wat ik thuis heb, neem ik het mee" :+

Effe zo, want we waren dat geweldige dakkoffertopic en beetje aan het verkutkammen O-)
Haha damn dat moet wel tergend traag geweest zijn 😂 Foto van de combi? Mijn ouders gingen gelukkig vrij snel over op huisjes toen ze kids kregen. Dus lekker met de Gameboy of een stripblad op de achterbank van de Mazda 626 😄 Toen m’n broer en ik niet meer mee gingen hebben ze een caravan gekocht. Maar die is na zo een 12 jaar ook weg en nu gaan ze naar huisjes en aangeklede tenten.
Zelf tot nu toe meestal onderweg gewoon het volgende hotel/huisje geboekt. Maar in augustus is dat nogal een prijzige hobby, dus dit jaar misschien ook maar een weekje een huisje doen en de rest nog wel een beetje rond touren. Volgend jaar is m’n vriendin als het goed is klaar met d’r studie dus kunnen we eindelijk buiten het hoogseizoen.
  donderdag 18 april 2019 @ 22:46:33 #7
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186302469
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:28 schreef Paladijn het volgende: Parbo? Pardo!
_O_ mooi bruggetje :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  Moderator donderdag 18 april 2019 @ 23:15:10 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186303029
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 22:29 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Haha damn dat moet wel tergend traag geweest zijn 😂 Foto van de combi? Mijn ouders gingen gelukkig vrij snel over op huisjes toen ze kids kregen. Dus lekker met de Gameboy of een stripblad op de achterbank van de Mazda 626 😄 Toen m’n broer en ik niet meer mee gingen hebben ze een caravan gekocht. Maar die is na zo een 12 jaar ook weg en nu gaan ze naar huisjes en aangeklede tenten.
Zelf tot nu toe meestal onderweg gewoon het volgende hotel/huisje geboekt. Maar in augustus is dat nogal een prijzige hobby, dus dit jaar misschien ook maar een weekje een huisje doen en de rest nog wel een beetje rond touren. Volgend jaar is m’n vriendin als het goed is klaar met d’r studie dus kunnen we eindelijk buiten het hoogseizoen.
M'n pa en ma hebben de caravan de laatste drie jaar ofzo in Italië laten staan. Die vent heeft een grote hal en die brengt de caravan gewassen naar de camping voor ¤300.

In NL ben je ook zeker ¤200 kwijt aan stalling per jaar.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 18 april 2019 @ 23:41:03 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186303438
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 22:29 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Haha damn dat moet wel tergend traag geweest zijn 😂 Foto van de combi? Mijn ouders gingen gelukkig vrij snel over op huisjes toen ze kids kregen. Dus lekker met de Gameboy of een stripblad op de achterbank van de Mazda 626 😄 Toen m’n broer en ik niet meer mee gingen hebben ze een caravan gekocht. Maar die is na zo een 12 jaar ook weg en nu gaan ze naar huisjes en aangeklede tenten.
Zelf tot nu toe meestal onderweg gewoon het volgende hotel/huisje geboekt. Maar in augustus is dat nogal een prijzige hobby, dus dit jaar misschien ook maar een weekje een huisje doen en de rest nog wel een beetje rond touren. Volgend jaar is m’n vriendin als het goed is klaar met d’r studie dus kunnen we eindelijk buiten het hoogseizoen.
Geen foto's helaas.. die zijn er vast wel, maar ik heb helemaal niks van mijn jeugd.. op wat losse dingetjes na.

De bus huurden we elk jaar, mijn pa had daar een adresje voor, volgens mij ergens in Zevenhuizen, maar weet ik niet zeker. We hadden daar een gewone imperiaal voor, over de volle lengte, daar lagen de tenten op en de tuigage van de boten; masten in delen, zeilen en de rest van de reut. Daar óverheen had mijn pa 2 beugels gelast à la allesdragers, daarop lag op zijn kop mijn Sea Hopper. In de bus, 9-persoons uitvoering met de banken tegenover elkaar (voorste bank omgekeerd) stond tussen de banken een tafelmodel koelkast en daarvoor een kist die door mijn pa op maat was gemaakt, daarop lagen alle dekbedden, slaapzakken en kussens dus dat was een soort een groot dubbel bed met een tafeltje erin, waar ik en mijn zusje 2 dagen lang vertoefden, rode, gele en blauwe auto's en auto's met een NL sticker telden en naar 10 miljoenmiljard mensen zwaaiden en bijhielden hoeveel er terugzwaaiden :') in de koelkast en de kist zat voornamelijk eten. achterin de bus was alles volgestouwd met kleding en whatnot, gewoon tot het dak. VOL. Ow ennehh.. gordijntjes natuurlijk, zelfgemaakt uiteraard; erg relaxed als je de zon effe zat bent.

Achter de bus hing een zelfgebouwde aanhanger met de beams van de trampoline van de catamaran erin en nog een hoop onderdelen van de cat. , de rompen lagen in de lengte ondersteboven op steunen langs de aanhanger, en bovenop de aanhanger zat nog een rek, maar dat was meestal leeg, anders kreeg je de deksel niet open :+ De aanhanger zat voor de rest ook volgestouwd met voornamelijk vreterij.

Bussie vond harder dan 90 niet nodig, en bergje op moest je wat geduld hebben, maar we kwamen er altijd met die barrels _O_ We reden er altijd 2 dagen over, lekker vaak stoppen op mooie plekken; sliepen meestal bij een pomp of parkeerplaats ergens langs de weg in de buurt van Nice ofzo; 2 in mijn tent, en 2 in de bus.

Gewoon een complete volksverhuizing van 1600 km elk jaar, maar daar lag ik wel 4 weken in het zonnetje op mijn eigen zeilbootje te bakken, helemaal top, had mijn eigen tent, alles. :7

Vroegah, toen werken iets was wat je vader deed. :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 18 april 2019 @ 23:53:25 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186303595
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 23:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

M'n pa en ma hebben de caravan de laatste drie jaar ofzo in Italië laten staan. Die vent heeft een grote hal en die brengt de caravan gewassen naar de camping voor ¤300.

In NL ben je ook zeker ¤200 kwijt aan stalling per jaar.
Maar kun je de rest van het jaar nog wel de hort op met het ding als je wilt..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186310371
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 23:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

M'n pa en ma hebben de caravan de laatste drie jaar ofzo in Italië laten staan. Die vent heeft een grote hal en die brengt de caravan gewassen naar de camping voor ¤300.

In NL ben je ook zeker ¤200 kwijt aan stalling per jaar.
Dat is erg handig ja. Mijn ouders hebben er aan gedacht om 'm in Frankrijk te stallen zodat ze vanaf daar verder naar Spanje konden zonder eerst nog 1200km met dat ding te moeten rijden. Maar ze wilde 'm inderdaad ook in NL gebruiken. Zij gingen ook nooit naar dezelfde plek. Ze hadden 'm uiteindelijk bij de buren van een kennis in de schuur van een boerderij staan.

quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2019 23:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Geen foto's helaas.. die zijn er vast wel, maar ik heb helemaal niks van mijn jeugd.. op wat losse dingetjes na.

De bus huurden we elk jaar, mijn pa had daar een adresje voor, volgens mij ergens in Zevenhuizen, maar weet ik niet zeker. We hadden daar een gewone imperiaal voor, over de volle lengte, daar lagen de tenten op en de tuigage van de boten; masten in delen, zeilen en de rest van de reut. Daar óverheen had mijn pa 2 beugels gelast à la allesdragers, daarop lag op zijn kop mijn Sea Hopper. In de bus, 9-persoons uitvoering met de banken tegenover elkaar (voorste bank omgekeerd) stond tussen de banken een tafelmodel koelkast en daarvoor een kist die door mijn pa op maat was gemaakt, daarop lagen alle dekbedden, slaapzakken en kussens dus dat was een soort een groot dubbel bed met een tafeltje erin, waar ik en mijn zusje 2 dagen lang vertoefden, rode, gele en blauwe auto's en auto's met een NL sticker telden en naar 10 miljoenmiljard mensen zwaaiden en bijhielden hoeveel er terugzwaaiden :') in de koelkast en de kist zat voornamelijk eten. achterin de bus was alles volgestouwd met kleding en whatnot, gewoon tot het dak. VOL. Ow ennehh.. gordijntjes natuurlijk, zelfgemaakt uiteraard; erg relaxed als je de zon effe zat bent.

Achter de bus hing een zelfgebouwde aanhanger met de beams van de trampoline van de catamaran erin en nog een hoop onderdelen van de cat. , de rompen lagen in de lengte ondersteboven op steunen langs de aanhanger, en bovenop de aanhanger zat nog een rek, maar dat was meestal leeg, anders kreeg je de deksel niet open :+ De aanhanger zat voor de rest ook volgestouwd met voornamelijk vreterij.

Bussie vond harder dan 90 niet nodig, en bergje op moest je wat geduld hebben, maar we kwamen er altijd met die barrels _O_ We reden er altijd 2 dagen over, lekker vaak stoppen op mooie plekken; sliepen meestal bij een pomp of parkeerplaats ergens langs de weg in de buurt van Nice ofzo; 2 in mijn tent, en 2 in de bus.

Gewoon een complete volksverhuizing van 1600 km elk jaar, maar daar lag ik wel 4 weken in het zonnetje op mijn eigen zeilbootje te bakken, helemaal top, had mijn eigen tent, alles. :7

Vroegah, toen werken iets was wat je vader deed. :7
Haha mooi verhaal! Klinkt inderdaad als een prima relaxte vakantie. Krijg er nu ook al in in!
  Moderator vrijdag 19 april 2019 @ 15:07:10 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186311045
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2019 23:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Maar kun je de rest van het jaar nog wel de hort op met het ding als je wilt..
Klopt, maar dat doen ze niet. Pa zit in het (nog) in het onderwijs en zit vast aan vakanties. Ma heeft reuma, dus ze "moeten" naar warme plekken en zitten vast aan schoolvakanties. Dan is zo'n sleurhut nog wel een stukje voordeliger dan rent-a-tent en in de caravan is een goede lattenbodem en matras. Das elders altijd afwachten
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 19 april 2019 @ 15:08:10 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186311060
Klink als goede vakanties SD.

Vroeger toen overbelasting geen rol speelde
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 20 april 2019 @ 08:35:32 #16
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186323598
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 08:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Fijne zondag!
Das een heel weekend vandaag :D


Pasen heeft dit jaar geen eieren :') :D
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 20 april 2019 @ 10:48:51 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186324987
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Klopt, maar dat doen ze niet. Pa zit in het (nog) in het onderwijs en zit vast aan vakanties. Ma heeft reuma, dus ze "moeten" naar warme plekken en zitten vast aan schoolvakanties. Dan is zo'n sleurhut nog wel een stukje voordeliger dan rent-a-tent en in de caravan is een goede lattenbodem en matras. Das elders altijd afwachten
Iedereen doet natuurlijk wat voor hen economisch en praktisch het beste werkt 👍
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 20 april 2019 @ 10:51:39 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186325007
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:08 schreef derLudolf het volgende:
Klink als goede vakanties SD.

Vroeger toen overbelasting geen rol speelde
Dat je een bus afstouwt met handel en er een aanhanger aan hangt wil niet meteen zeggen dat de boel overbelast is he.. Mijn pa reed ++75k per jaar in een monteursbus vol met zware meuk, die wist donders goed wat 'ie deed.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 20 april 2019 @ 10:52:25 #19
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186325014
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2019 08:35 schreef lipje het volgende:

[..]

Das een heel weekend vandaag :D

[ afbeelding ]
Pasen heeft dit jaar geen eieren :') :D
MSN belde.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 20 april 2019 @ 13:11:06 #20
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186326368
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 april 2019 10:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

MSN belde.
ICQ wil zijn bestaansrecht terug :P :P
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_186327469
Fire, bad!



Wij hebben gewoon haasjes rond het huis zitten, alleen nog geen paaseieren gespot :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 20 april 2019 @ 15:25:09 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186328202
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 14:29 schreef Paladijn het volgende:
Fire, bad!

[ afbeelding ]

Wij hebben gewoon haasjes rond het huis zitten, alleen nog geen paaseieren gespot :')
Wij ratten, of iig eentje; ws een overgelopen cadeautje van onze duivenmelkende buurman.

Vorig weekend ontdekte ik een halve kruiwagen zand die uit een tunnel was gegraven onder mijn afkortzaag. Fiks gat, half leeggevreten zak nootjes (voor de vogels) in de schuur.. Eigenlijk dacht ik in eerste instantie aan een marter, dat zou klote zijn want daar mag je weinig mee of - tegen doen. Zeker in het voorjaar niet.

Gisteravond was ik in de schuur bezig en toen hoorde ik buiten gescharrel, dus zaklampie en de Webley mee de tuin in, zat er een dikke vette rattus droplullus tussen een paar oude schermen die in een hoek staan.. Kon er niet bij, maar ik kon hem redelijk goed zien zitten.. Gat in zijn kont geknald, waarop hij natuurlijk in verstopmodus ging, toen ik binnen een fatsoenlijk zaklampie had gepakt en de schermen weg ging halen om hem definitief te pensioneren bleek hij hem gepeerd te zijn.. Ben erg benieuwd of ik hem nog terug ga zien..
Heb op zich niks tegen ratten, maar ze moeten niet mijn spullen verklooien, dan ist oorlog.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zaterdag 20 april 2019 @ 17:28:43 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186329836
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2019 10:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat je een bus afstouwt met handel en er een aanhanger aan hangt wil niet meteen zeggen dat de boel overbelast is he.. Mijn pa reed ++75k per jaar in een monteursbus vol met zware meuk, die wist donders goed wat 'ie deed.
Ok, maar het klinkt mij enigszins aan de zware kant. Maar volgens mij was overbeladen vroeger de norm, tenminste, als ik kijk wat er bij ons (en de mensen waarmee we op vakantie gingen) allemaal werd meegesjouwd. En wat voor auto er dan voor die caravan stond.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 20 april 2019 @ 18:11:00 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186330555
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 april 2019 17:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ok, maar het klinkt mij enigszins aan de zware kant. Maar volgens mij was overbeladen vroeger de norm, tenminste, als ik kijk wat er bij ons (en de mensen waarmee we op vakantie gingen) allemaal werd meegesjouwd. En wat voor auto er dan voor die caravan stond.
Overbeladen doe je met een caravan idd want daar mag je bijna niks in laden. Een bus is een bus, die zijn gemaakt om zware dingen te vervoeren, de motor is luchtgekoeld, dus als je hem overlaadt en/of te gek mee doet, weet je dat snel genoeg.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186330584
Onze katten komen zo nu en dan een rat kado geven.
  zaterdag 20 april 2019 @ 18:27:46 #26
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186330835
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Onze katten komen zo nu en dan een rat kado geven.
Bij ons zou de rat ons de restjes van Dushi komen brengen.

Ik ben niet zo van het jagen op ongewenste bezoekers, maar de ervaring leert dat als ze eenmaal weten dat er voer ligt, je er domweg niet vanaf komt. Als je op een gegeven moment generatie 2 rond hebt lopen ben je fucked en kun je alles vol gaan kiepen met gif, anders ga je niet winnen.

Ben allang blij dat het een rat is en geen Marter..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 20 april 2019 @ 18:33:01 #27
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186330917
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 14:29 schreef Paladijn het volgende:
Fire, bad!

[ afbeelding ]

Wij hebben gewoon haasjes rond het huis zitten, alleen nog geen paaseieren gespot :')
altijd weer die caravanners :') :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_186344068
Voor wie er wat mee heeft; vrolijk Pasen! oO<
  Moderator zondag 21 april 2019 @ 12:33:12 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186344628
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2019 11:56 schreef Anne het volgende:
Voor wie er wat mee heeft; vrolijk Pasen! oO<
Ik heb wel wat met vrije dagen ja. Zeker als het mooi weer is
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_186346500
Vrij hebben met Pasen. :’)


;(
pi_186351369
Volgende week dagje Ring. O+ kadootje voor Mn autosportgekke neefje zijn verjaardag.
  zondag 21 april 2019 @ 20:13:02 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186351610
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgende week dagje Ring. O+ kadootje voor Mn autosportgekke neefje zijn verjaardag.
Handig, je geeft hém een kadootje, en jij gaat _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186352522
quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2019 20:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Handig, je geeft hém een kadootje, en jij gaat _O_
Ja goed he. :D heeft zelf nog geen rijbewijs. :p vorige week heeft ie wel al rondje in de Sam gedaan, yay voor zandputten
  dinsdag 23 april 2019 @ 07:15:24 #35
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186375162
Vandaag c_/
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  dinsdag 23 april 2019 @ 13:11:55 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186378956
Ollah c_/

Toekan-slapen vandaag.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 23 april 2019 @ 19:54:17 #37
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186385089
Woeiii, nou heb ik weer eens een aardig kamertje O+ *O*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186385294
Vandaag 60 Chinese trucks bekeken. Hadden op project in Qatar gedraaid.
  dinsdag 23 april 2019 @ 20:38:31 #39
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186386028
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 april 2019 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ollah c_/

Toekan-slapen vandaag.
welke toekan? Er zijn er zovele :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  dinsdag 23 april 2019 @ 20:50:08 #40
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186386289
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:38 schreef lipje het volgende:

[..]

welke toekan? Er zijn er zovele :')
A4, brugresto.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 23 april 2019 @ 20:50:42 #41
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186386310
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag 60 Chinese trucks bekeken. Hadden op project in Qatar gedraaid.
Was al niks, nu is het niks met zand erin.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 23 april 2019 @ 20:52:37 #42
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186386344
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

A4, brugresto.
Dus lekker boven de uitlaatdampen tukken :N
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  dinsdag 23 april 2019 @ 21:05:08 #43
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186386594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:52 schreef lipje het volgende:

[..]

Dus lekker boven de uitlaatdampen tukken :N
Nee, Toekan ligt 150 meter bij de snelweg vandaan, en ik zit aan de achterkant én er zit triple HR in de kozijnen.. Je hoort helemaal naks.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186386661
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Was al niks, nu is het niks met zand erin.
Het meest niks is het stoeltje in het midden. O+
  dinsdag 23 april 2019 @ 21:18:49 #45
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186386929
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee, Toekan ligt 150 meter bij de snelweg vandaan, en ik zit aan de achterkant én er zit triple HR in de kozijnen.. Je hoort helemaal naks.
Dan kijk jij uit over een weiland met landende vliegtuigjes
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  dinsdag 23 april 2019 @ 21:23:56 #46
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186387065
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:18 schreef lipje het volgende:

[..]

Dan kijk jij uit over een weiland met landende vliegtuigjes
Not really, soort binnenplaats ofzo.. Maar wel aan die kant volgens mij..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 23 april 2019 @ 21:24:45 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186387093
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Het meest niks is het stoeltje in het midden. O+
De enige toffe stoel in het midden zit in een McLaren F1.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186396789
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De enige toffe stoel in het midden zit in een McLaren F1.
https://finance.nine.com.(...)-to-run-a-mclaren-f1

Moet je wel wat meer hijsklussies doen om het onderhoud te betalen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2019 13:36:40 ]
  woensdag 24 april 2019 @ 13:38:20 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186396814
quote:
12s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:36 schreef Alfisti het volgende:

[..]

https://finance.nine.com.(...)-to-run-a-mclaren-f1

Moet je wel wat meer hijsklussies doen om het onderhoud te betalen :P
Waar lees jij dat ik zo'n ding wil hebben?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 24 april 2019 @ 13:39:23 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186396828
Klaar hier vandaag.. Mag ik naar de Maeslantkering, 2 daagjes spelevaren.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186396848
quote:
12s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Waar lees jij dat ik zo'n ding wil hebben?
Niet zeuren; beetje door hijsen en kopen dat hok :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 24 april 2019 @ 14:06:38 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186397219
Noi.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 24 april 2019 @ 20:13:26 #53
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186403411
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2019 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
Klaar hier vandaag.. Mag ik naar de Maeslantkering, 2 daagjes spelevaren.
Viel spass en ff zwaaiuh als je langs laagvliegt :W
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 24 april 2019 @ 21:28:51 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186405640
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:13 schreef lipje het volgende:

[..]

Viel spass en ff zwaaiuh als je langs laagvliegt :W
Kink, kabel, thuis nu, ook goed.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 25 april 2019 @ 19:52:37 #55
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186423092
Wanneer krijg jij de sleutel?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 25 april 2019 @ 22:10:09 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186426918
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:52 schreef lipje het volgende:
Wanneer krijg jij de sleutel?
Wij, krijgen volgende week woensdag de sleutel.

Volgend weekend sjouweritus.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 25 april 2019 @ 22:35:40 #57
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186427598
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wij, krijgen volgende week woensdag de sleutel.

Volgend weekend sjouweritus.
Have fun :+
Eerst nog wat grof remodelleerwerk?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 25 april 2019 @ 23:42:44 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186428962
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:35 schreef lipje het volgende:

[..]

Have fun :+
Eerst nog wat grof remodelleerwerk?
Hmnee, eerst verhuizen en alles over, we hebben een maand de tijd om het hier op te leveren, dus eerst alles hier weg zodat we ons kunnen focussen. beetje ruwweg organiseren daar, we gaan daar voorlopig eventjes boven zitten, vloeren beneden gaan eruit, de keukenmuur mag ook mee, vloerverwarming erin, vloer erop, dan kunnen we naar beneden en gaan we gefaseerd verder naar budget en behoefte.
Plan is om asap de elektra een beetje te upgraden en recht te trekken; 2 nieuwe groepenkasten met 380v in voorbereiding op de 40 panelen op het dak in 2 gescheiden 380v installaties, warmtepomp en (later) splitunits, dan gaan we kijken hoe we het boven gaan fiksen, daar moet een badkamer gebouwd worden, beslissen of we op de bovenverdieping ook voor vloerverwarming gaan of iets anders, en in de tussentijd moet de rest ook, maar boven kan dat kamer voor kamer, slapen kun je overal ;)

Schuur en garage behoeven uiteraard wat inrichting en installatiewerk enzo, de tuin moet bijgehouden worden, die is vrij stevig, ik moet een buitendeur vervangen , de wishlist is vrij lang, ik hoef me voorlopig bepaald niet te vervelen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator vrijdag 26 april 2019 @ 21:26:19 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186445306
Net even rondje gereden in de (nagenoeg, 1200km op de klok) nieuwe auto van m'n ouders. X1 met 2 liter motor. Trekt best prima met de automaat in sport stand :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 26 april 2019 @ 21:27:58 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186445351
Ga je ook verwarmen met die split units of is dat vooralsnog alleen koelen? :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 26 april 2019 @ 21:58:52 #61
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186446238
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 21:26 schreef derLudolf het volgende:
Net even rondje gereden in de (nagenoeg, 1200km op de klok) nieuwe auto van m'n ouders. X1 met 2 liter motor. Trekt best prima met de automaat in sport stand :P
Oh was jij die slak die in ene zijn gaspedaal te diep indrukte }:|
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 27 april 2019 @ 00:22:41 #62
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186449751
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 21:27 schreef derLudolf het volgende:
Ga je ook verwarmen met die split units of is dat vooralsnog alleen koelen? :)
Ik denk ook verwarmen, maar ik denk niet dat 2 units boven genoeg zijn om de bovenverdieping te verwarmen, ook al hoeft het daar niet speciaal 21 graden te zijn wmb.. In de badkamer zou je met IR kunnen rommelen en evt elektrieke vloerverwarming toepassen.

Maar, om te beginnen moet er even dubbel glas in de bovenverdieping, anders zijn alle investeringen in temperatuurbeheersching zo goed als nutteloos.

Heel bijzonder dat er wel aardig geinvesteerd is in gevel/spouw en dakisolatie, maar het dubbel glas boven is overgeslagen..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 08:33:50 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186452325
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 april 2019 00:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik denk ook verwarmen, maar ik denk niet dat 2 units boven genoeg zijn om de bovenverdieping te verwarmen, ook al hoeft het daar niet speciaal 21 graden te zijn wmb.. In de badkamer zou je met IR kunnen rommelen en evt elektrieke vloerverwarming toepassen.

Maar, om te beginnen moet er even dubbel glas in de bovenverdieping, anders zijn alle investeringen in temperatuurbeheersching zo goed als nutteloos.

Heel bijzonder dat er wel aardig geinvesteerd is in gevel/spouw en dakisolatie, maar het dubbel glas boven is overgeslagen..
Da's best bijzonder ja. Misschien was er voor spouw en dakisolatie een of ander subsidiepotje?
Of vonden ze dat de ramen relatief maar klein waren tov dak en muur? ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 08:36:55 #64
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186452348
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 21:58 schreef lipje het volgende:

[..]

Oh was jij die slak die in ene zijn gaspedaal te diep indrukte }:|
Nee alleen bij stoplicht een keer en bij twee rotondes, heb me best netjes gedragen ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 27 april 2019 @ 09:35:04 #65
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186452860
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 april 2019 00:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik denk ook verwarmen, maar ik denk niet dat 2 units boven genoeg zijn om de bovenverdieping te verwarmen, ook al hoeft het daar niet speciaal 21 graden te zijn wmb.. In de badkamer zou je met IR kunnen rommelen en evt elektrieke vloerverwarming toepassen.

Maar, om te beginnen moet er even dubbel glas in de bovenverdieping, anders zijn alle investeringen in temperatuurbeheersching zo goed als nutteloos.

Heel bijzonder dat er wel aardig geinvesteerd is in gevel/spouw en dakisolatie, maar het dubbel glas boven is overgeslagen..
Hr++glas nemen. Echter geen lagere u waarde nemen dan je muurconstructie. Dat is zonde van de kosten.

Subsidie kan je hier checken:
https://www.pluimers.nl/subsidie-


https://www.subsidie-dubbelglas.nl/

[ Bericht 3% gewijzigd door lipje op 27-04-2019 09:59:46 ]
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 27 april 2019 @ 13:02:22 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186457124
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 09:35 schreef lipje het volgende:

[..]

Hr++glas nemen. Echter geen lagere u waarde nemen dan je muurconstructie. Dat is zonde van de kosten.

Subsidie kan je hier checken:
https://www.pluimers.nl/subsidie-


https://www.subsidie-dubbelglas.nl/
Ik heb geen idee van de isolatiewaarde van de muren.. Kun je dat laten meten/berekenen?
Zit te kijken naar triple glas, maar dan moeten de kozijnen gegarandeerd ook.. De sponningen boven zijn niet overdreven diep had ik al gezien en er zitten nog houten kozijnen in.. Kans bestaat dat het sowieso inclusief kozijnen moet, en dan moeten we toch maar kijken of het haalbaar is om meteen voor alu/kunststof met triple te gaan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 27 april 2019 @ 13:03:17 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186457144
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 08:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Da's best bijzonder ja. Misschien was er voor spouw en dakisolatie een of ander subsidiepotje?
Of vonden ze dat de ramen relatief maar klein waren tov dak en muur? ;)
Voor zover ik kan zien zijn as usual alle subsidiepotjes allang leeg.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 13:56:21 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186458057
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Voor zover ik kan zien zijn as usual alle subsidiepotjes allang leeg.
Jup. Bedoelde meer dat de vorige eigenaar spouw en dak wel had gedaan maar de ramen niet. Omdat voor ramen geen subsidie was misschien.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 27 april 2019 @ 14:13:30 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186458232
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Jup. Bedoelde meer dat de vorige eigenaar spouw en dak wel had gedaan maar de ramen niet. Omdat voor ramen geen subsidie was misschien.
Ah, op die fiets.. Kweenie, zou kunnen.. Ze hebben wel woonhuis en bijkeuken/garage/klushok/berging in de sandwichpanelen gegooid en de spouwen geisoleerd.. Op de garage t/m berging lag asbest/eterniet. En ze hebben meteen een dikke stalen HEA in het klushok in de nok gelegd om loopkatjes te kunnen gebruiken, daar ben ik wel erg blij mee O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 15:23:13 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186459283
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 april 2019 14:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah, op die fiets.. Kweenie, zou kunnen.. Ze hebben wel woonhuis en bijkeuken/garage/klushok/berging in de sandwichpanelen gegooid en de spouwen geisoleerd.. Op de garage t/m berging lag asbest/eterniet. En ze hebben meteen een dikke stalen HEA in het klushok in de nok gelegd om loopkatjes te kunnen gebruiken, daar ben ik wel erg blij mee O+
HEB dus ;)

Meeste is dus al geïsoleerd. Heb je geen rolluiken voor die enkel glas ramen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 15:23:42 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186459292
Komt er tzt weer een topique?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 27 april 2019 @ 15:35:58 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186459497
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 15:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

HEB dus ;)

Meeste is dus al geïsoleerd. Heb je geen rolluiken voor die enkel glas ramen?
Nee, volgens mij gewoon A.. Geeft niet, hoef geen auto op te takelen.

En nee, geen rolluiken.. Ws omdat er ook camera's en alarm op het pand zitten.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 27 april 2019 @ 15:36:45 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186459509
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 15:23 schreef derLudolf het volgende:
Komt er tzt weer een topique?
Maybe.. Misschien.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 27 april 2019 @ 18:01:25 #74
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186462190
Alu kozijnen niet doen. Als er een materiaal is wat warmte goed geleid is het aluminium wel

Houten kozijnen of kunststof.

Heb je wat meer info over de opbouw van de muren? Dikte en soort isolatie, spouw, stenen muren etc
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_186464252
oranjekak :') snel terug naar mobiel
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 20:34:18 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186464915
Ik ontloop de media/tv ook maar vandaag :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_186467426
Ik heb het ook prima kunnen ontlopen. Vanaf gistermiddag tot net op de boot van Helsinki naar Travemünde gezeten (29,5 uur).
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 22:18:03 #78
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186467543
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Ik heb het ook prima kunnen ontlopen. Vanaf gistermiddag tot net op de boot van Helsinki naar Travemünde gezeten (29,5 uur).
Ik moest net nog aan je denken. Ben jij wel es naar Litouwen gereden? Hoe zijn de wegen vanaf de Duits/Poolse grens? Is dat een beetje te rijden?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_186468146
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik moest net nog aan je denken. Ben jij wel es naar Litouwen gereden? Hoe zijn de wegen vanaf de Duits/Poolse grens? Is dat een beetje te rijden?
Ja dat heb ik. Ben zelfs tot Tallinn geweest. Als je via Warschau gaat kun je tot daar prima doorrijden, praktisch 1 rechte (en vooral het Poolse stuk) saaie snelweg. Dat deel in Polen is ook vrij nieuw en je mag op veel stukken zelfs 140kmh. Na Warschau worden het meer provinciale wegen zeg maar. Toen ik er reed waren ze er wel flink bezig om meer rijstroken neer te leggen, denk dat ik een jaartje terug naar Tallinn was. Dus wellicht gaat het nu sneller. Verder was het wel goed te doen. Af en toe door een dorpje enzo. Wat ik qua afwisseling wel leuk vind. Maar uiteindelijk is het vanaf Amsterdam rechtdoor en bij Warschau flauw naar links ;) Weinig heuvels etc., niet mijn favo rit zeg maar.
Geloof dat je voor Litouwen ook een vignet moet, Polen heeft tolwegen.
pi_186468360
Oh ja let wel op dat je niet door Wit-Rusland en de Wit-Russische enclave gaat als je daar geen papieren voor hebt.
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 23:16:34 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186468833
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:51 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Oh ja let wel op dat je niet door Wit-Rusland en de Wit-Russische enclave gaat als je daar geen papieren voor hebt.
Uiteraard, net dat stukje er tussen moet je hebben ;) Denk niet dat je daar per ongeluk binnen rijdt.
Nog even een keer nadenken of ik daar heen ga van 't zomer. Of dat ik naar een maat in Normandië ga. Litouwen is wel aardig ver voor een weekje ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_186469074
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Uiteraard, net dat stukje er tussen moet je hebben ;) Denk niet dat je daar per ongeluk binnen rijdt.
Nog even een keer nadenken of ik daar heen ga van 't zomer. Of dat ik naar een maat in Normandië ga. Litouwen is wel aardig ver voor een weekje ;)
Nee je moet wel erg niet opletten wil je daar in terecht komen 😂

Voor een weekje is het wel een aardige rit ja. Vooral omdat de rit grotendeels erg saai is. Zou persoonlijk eerder voor Normandië kiezen. Weet niet wat het doel van de trip is, anders zijn er wel genoeg mooie plekken niet al te ver rijden.
Overigens vond ik het centrum van Kaunas en Vilnius wel mooi, maar het is niet heel groot.
  Moderator zaterdag 27 april 2019 @ 23:49:07 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186469348
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:31 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Nee je moet wel erg niet opletten wil je daar in terecht komen 😂

Voor een weekje is het wel een aardige rit ja. Vooral omdat de rit grotendeels erg saai is. Zou persoonlijk eerder voor Normandië kiezen. Weet niet wat het doel van de trip is, anders zijn er wel genoeg mooie plekken niet al te ver rijden.
Overigens vond ik het centrum van Kaunas en Vilnius wel mooi, maar het is niet heel groot.
Oh ik heb meerdere vrienden in Litouwen. Vind het een fijn land wel eigenlijk om rond te hangen, ben er al vaker geweest.
Maar dan moet ik er wat meer tijd voor uittrekken denk ik, want dan blijf ik ook een paar dagen in Berlijn hangen want daar ben ik ook nog nooit geweest.

Normandië woont ook een maat van me, waar ik al te lang niet ben geweest. Dus ja, doel is eigenlijk mensen (weer) zien. "Gewoon" op vakantie doe je alleen ook minder snel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 27 april 2019 @ 23:53:35 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186469409
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 18:01 schreef lipje het volgende:
Alu kozijnen niet doen. Als er een materiaal is wat warmte goed geleid is het aluminium wel

Houten kozijnen of kunststof.

Heb je wat meer info over de opbouw van de muren? Dikte en soort isolatie, spouw, stenen muren etc
Nope, helemaal niks.. als we daar zitten kan ik wel eens meten en rekenen.. Volgens mij weten die mensen wel wat er aan isolatie in zit. met een beetje mazzel hebben ze er ook nog papieren van.

Zal denk ik idd wel kunststof worden, is denk ik de goedkoopste ook. Zit nu hout in, maar ik heb een schurft aan schilderen (en het is rondom nodig), en ik heb een bijna net zo grote hekel aan dingen uitbesteden die ik zelf zou kunnen, dus 'onderhoudsvrij' klinkt best goed.

We moeten nog even kijken hoe en wat we precies willen, want we lopen straks tegen de verwarming boven aan.. als we boven op vloerverwarming en een warmtepomp willen, moeten we niet gaan zitten beknibbelen op isoglas, en een rondje kozijnen vervangen levert achteraf natuurlijk altijd afwerk'dingetjes' op zoals stuc- en schilderwerk en whatnot.
Beneden zit wel al dubbel glas, ik weet niet precies wat, maar daar zijn we snel genoeg achter, maar ook weer; houten kozijnen :') Maargoed, die kunnen we een likkie verf geven en die moeten dan maar effe wachten, maar boven is wel aktie nodig om op vloerverwarming over te kunnen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186469452
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh ik heb meerdere vrienden in Litouwen. Vind het een fijn land wel eigenlijk om rond te hangen, ben er al vaker geweest.
Maar dan moet ik er wat meer tijd voor uittrekken denk ik, want dan blijf ik ook een paar dagen in Berlijn hangen want daar ben ik ook nog nooit geweest.

Normandië woont ook een maat van me, waar ik al te lang niet ben geweest. Dus ja, doel is eigenlijk mensen (weer) zien. "Gewoon" op vakantie doe je alleen ook minder snel.
Ah zo! Ja dan kan het heel leuk zijn. Als je geen problemen met veel rijden hebt is het het overwegen waard, maar zou er inderdaad wat meer tijd voor uit trekken. Al is het mij gelukt om in 4 dagen heen en weer naar Tallinn te gaan 😂 Maar als ik er niet voor betaald zou worden ligt het wel heel anders.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 00:01:40 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186469569
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Ah zo! Ja dan kan het heel leuk zijn. Als je geen problemen met veel rijden hebt is het het overwegen waard, maar zou er inderdaad wat meer tijd voor uit trekken. Al is het mij gelukt om in 4 dagen heen en weer naar Tallinn te gaan 😂 Maar als ik er niet voor betaald zou worden ligt het wel heel anders.
Ik heb geen problemen met rijden en ik vind het heerlijk om veel zooi mee te kunnen slepen.
Heb laatst ook kilometers lopen vreten in een Sprinter trouwens :P In 13u naar een stadje op een klein uurtje van Ljubljana.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 00:02:07 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186469581
En ik had geen onbegrensde V6 ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_186469687
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 00:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen met rijden en ik vind het heerlijk om veel zooi mee te kunnen slepen.
Heb laatst ook kilometers lopen vreten in een Sprinter trouwens :P In 13u naar een stadje op een klein uurtje van Ljubljana.
Oh nice! Ook paar keer geweest. Wel mooi tripje vind ik. Even langs Bled, daarna via de bergen naar Oostenrijk.
Haha mijn baas wordt niet echt blij als ik steeds 165kmh rijd. Dus meestal gewoon 130kmh op de GPS.
Heb nu ook weer wat drukte achter de rug. In 3 weken (in de buurt van): Birmingham, Zürich, Stockholm, Budapest, Stockholm + Tampere + Helsinki.
pi_186469711
Maar is een roadtrip dan niet wat? Ik vind alleen rijden wel fijn. Zou dan lekker naar de Alpen gaan.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 00:20:46 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186469986
Aha, die wat ik meehad was op 130 op GPS begrensd.

Wil je echte roadtrip doen moet je ook wel wat langer uittrekken dan een week denk ik. Afgelopen zomer m'n ouders bezocht aan het Gardameer, vriend in Triëst en wat mensen in Slovenië. Dan is een weekje ook al kort.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 00:23:08 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186470031
Maar Alpen ben ik inderdaad wel van ja. Mooier dan die 'dorre bende' in het zuiden van Frankrijk of bijvoorbeeld het Gardameer :@ Ieder z'n ding natuurlijk maar ja, dan doe mij maar wat groeners.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_186471467
Jij hebt wel veel vrienden in het buitenland 😄

Ja onder Garda vind ik het ook minder interessant worden. Wordt snel erg vlak. Maar Toscane is wel weer mooi glooiend en nog verder naar het zuiden krijg je de Abruzzen. Dor vind ik niet zo lelijk, als er maar wel hoogteverschil is. Maar ik houd ook het meest van de groene, bergachtige landschappen. Zoals bij de meren inderdaad.

Ik ga altijd met m’n vriendin op vakantie, die houdt wat minder van het er naast zitten dan ik van het rijden 😄 Dus we wisselen het af. We gaan vaak naar meerdere plekken en de reisdagen probeer ik dan leuke wegen te plannen. Afgelopen zomer bijv. de wijnroute in Toscane en de Grande Stradale Delle Dolomiti.

Met werk probeer ik ook vaak mooie routes te rijden op de terugweg. Lekker over bergpassen jakkeren met de max. verlengde Sprinter 😀
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 09:24:58 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186472476
Ik organiseer jongeren uitwisselingen, dus ja, ik ken in best veel landen mensen.
En die in Frankrijk woont is gewoon een geëmigreerde Nederlander ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_186474758
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 09:24 schreef derLudolf het volgende:
Ik organiseer jongeren uitwisselingen, dus ja, ik ken in best veel landen mensen.
En die in Frankrijk woont is gewoon een geëmigreerde Nederlander ;)
Ah leuk!! En zo leer je inderdaad veel mensen op andere plekken kennen.

Heb je het Road Trip tip topic in TRV gezien? Misschien staat daar nog wat leuks tussen. Deel 1 staat wel al ver weg inmiddels.
  zondag 28 april 2019 @ 15:12:31 #95
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_186477874
Bombcardo weer
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_186504910
Ff dagje ring gedaan. Nu doodop bij Nijmegen in de buurt. :’)
  maandag 29 april 2019 @ 22:17:16 #97
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186505794
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ff dagje ring gedaan. Nu doodop bij Nijmegen in de buurt. :’)
Doe het schnitzelvrouwtje de groeten, en die nep Rotterdammer ook ;)
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  maandag 29 april 2019 @ 22:34:08 #98
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186506214
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ff dagje ring gedaan. Nu doodop bij Nijmegen in de buurt. :’)
:W

Paar uurtjes nog jongeh, dan bende thuus :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 29 april 2019 @ 22:35:33 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186506249
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 22:17 schreef lipje het volgende:

[..]

Doe het schnitzelvrouwtje de groeten, en die nep Rotterdammer ook ;)
Moet ie wel langskomen.. Bijna zekerheidje dattie over de 77 het land weer in is geglipt, das hemelbreed 4 km..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186508437
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2019 22:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Moet ie wel langskomen.. Bijna zekerheidje dattie over de 77 het land weer in is geglipt, das hemelbreed 4 km..
Nee altijd 61-74-73.

Neefje weer heel bij mijn zus en zwager afgeleverd en nu zelf ook t bed in. Oa badeend, poetsdoeken en koekjesuitstekers van de Ring gekocht. :’)
pi_186508466
Over 368 dagen gaan we weer, dag na zijn 18e verjaardag. Kan hij mooi rijden. :p
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:03:20 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186508484
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee altijd 61-74-73.

Neefje weer heel bij mijn zus en zwager afgeleverd en nu zelf ook t bed in. Oa badeend, poetsdoeken en koekjesuitstekers van de Ring gekocht. :’)
koekjesuitstekers, wow, doe eens geak _O_

Truste kerel, heel thuis, mooi ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 30 april 2019 @ 00:06:30 #103
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186508531
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Over 368 dagen gaan we weer, dag na zijn 18e verjaardag. Kan hij mooi rijden. :p
Ze mogen in .de toch al eerder rijden?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186513479
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 april 2019 00:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ze mogen in .de toch al eerder rijden?
H. had op haar 16e al een motorrijbewijs. Ik kom op zijn begeleiderspas te staan, maar een Nederlands rijbewijs van onder de 18 mag je niet mee buiten Nederland rijden. Dus als we voor zijn 18e verjaardag over een jaar nog een keer gaan wordt het wisselen op de grens.

Zonder lessen rijdt ie al beter als ik na 20 lessen _O- Heb m met de Samurai in de zandput los gelaten laatst.
  dinsdag 30 april 2019 @ 12:24:54 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186514575
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

H. had op haar 16e al een motorrijbewijs. Ik kom op zijn begeleiderspas te staan, maar een Nederlands rijbewijs van onder de 18 mag je niet mee buiten Nederland rijden. Dus als we voor zijn 18e verjaardag over een jaar nog een keer gaan wordt het wisselen op de grens.

Zonder lessen rijdt ie al beter als ik na 20 lessen _O- Heb m met de Samurai in de zandput los gelaten laatst.
Ik snappum niet.. Nederlands rijbewijs onder de 18? Is hij nou kaas of worst? Je brengt hem naar 'huis' in worstland toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186517941
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik snappum niet.. Nederlands rijbewijs onder de 18? Is hij nou kaas of worst? Je brengt hem naar 'huis' in worstland toch?
In Duitsland heb ik alleen nichtjes waarvan de oudste 5 is. Gister ben ik met de tweede van mijn zus ff dagje heen en weer naar de Ring geweest.
pi_186517961
Hij wordt morgen 17, dagje Ring was t kado.
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:26:44 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186518059
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

In Duitsland heb ik alleen nichtjes waarvan de oudste 5 is. Gister ben ik met de tweede van mijn zus ff dagje heen en weer naar de Ring geweest.
Ja, daweektochallemaalniejonge :+

Ik vond het raar, daarom vroeg ik het :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:18:46 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186524311
Vrachtwagenrijbewijs kun je daar pas juist later halen volgens mij.
Tenminste, m'n neef vertelde wel es dat ie raar werd aangekeken. Was ie in D met een 30 tons kraan bezig als 18 jarige.
"Waar is de chauffeur?" "Hoe komt die kraan hier?"
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_186527388
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:18 schreef derLudolf het volgende:
Vrachtwagenrijbewijs kun je daar pas juist later halen volgens mij.
Tenminste, m'n neef vertelde wel es dat ie raar werd aangekeken. Was ie in D met een 30 tons kraan bezig als 18 jarige.
"Waar is de chauffeur?" "Hoe komt die kraan hier?"
_O-
nee gewoon 18. je neef heeft waarschijnlijk een babyface.
pi_186527400
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, daweektochallemaalniejonge :+

Ik vond het raar, daarom vroeg ik het :P
ik houd zelf amper bij wie allemaal mijn familie is en waar ze wonen, ik kan het je niet kwalijk nemen :D
pi_186527417
Het filmpje wat ik er heb gemaakt is precies geworden wat ik hoopte, inclusief kneuterig amateurisme. Morgen online.
  woensdag 1 mei 2019 @ 10:27:43 #113
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186535698
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Het filmpje wat ik er heb gemaakt is precies geworden wat ik hoopte, inclusief kneuterig amateurisme. Morgen online.
pi_186544492
Tip 19: 1080P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2019 17:53:28 ]
  woensdag 1 mei 2019 @ 21:42:28 #115
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_186549989
Tip 0: Ondertiteling
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 1 mei 2019 @ 21:49:50 #116
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_186550234
DF Racing hotel niet noemen terwijl je er voor staat :D
En die Pinocchio... goede pizzas, niet duur, maar slechte service, snelsnelsnel en weer oprotten -O-
Er zijn betere pizzatenten. En sowieso Pistenklause _O_ Slechte bediening, wel lekker eten (biefstuk op de hete steen :Y) :9)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator woensdag 1 mei 2019 @ 23:02:45 #117
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186553020
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:42 schreef daNpy het volgende:
Tip 0: Ondertiteling
Gelukkig hebben Brabonesiërs nooit een accent.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 1 mei 2019 @ 23:03:20 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186553046
Ik dacht vroeger altijd dat het Nürnbergring was :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 1 mei 2019 @ 23:07:12 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186553203
Vanavond nieuwe banden om m'n velgen laten zetten en zelf even olie ververst. Renault heeft bedacht dat beurten om de 30.000 zijn en de olie wissel is om de 20.000 :')

Maar wij nu op ongebalanceerde banden, iemand had blijkbaar een onderdeel van m'n neef z'n balanceer ding gesloopt en dat niet gezegd. Altijd fijn.

Maar eerlijk gezegd valt het me nog mee :o Tot 80km/u nagenoeg geen trilling. Harder heb ik nog niet gereden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 2 mei 2019 @ 00:12:29 #120
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186555119
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:49 schreef daNpy het volgende:
DF Racing hotel niet noemen terwijl je er voor staat :D
En die Pinocchio... goede pizzas, niet duur, maar slechte service, snelsnelsnel en weer oprotten -O-
Er zijn betere pizzatenten. En sowieso Pistenklause _O_ Slechte bediening, wel lekker eten (biefstuk op de hete steen :Y) :9)
Slechte service? Bij mij niet hoor. :p Kleeblatt heeft de lekkerste schnitzels trouwens.
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:10:56 #121
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_186558392
quote:
13s.gif Op woensdag 1 mei 2019 23:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gelukkig hebben Brabonesiërs nooit een accent.
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 23:03 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat het Nürnbergring was :')
'Nuff said.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 2 mei 2019 @ 09:12:28 #122
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_186558413
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Slechte service? Bij mij niet hoor. :p Kleeblatt heeft de lekkerste schnitzels trouwens.
Mja, heb daar ondertussen meerdere slechte ervaringen, weet genoeg pizza tenten in de buurt waar je wel goed geholpen wordt en de pizza's ook lekker zijn :Y)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 2 mei 2019 @ 10:25:15 #123
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186559531
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:12 schreef daNpy het volgende:

[..]

Mja, heb daar ondertussen meerdere slechte ervaringen, weet genoeg pizza tenten in de buurt waar je wel goed geholpen wordt en de pizza's ook lekker zijn :Y)
Ik eet geen kaas en geen tomaat, dus bestel niet zo gek vaak pizza :P
  donderdag 2 mei 2019 @ 13:32:23 #124
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_186563137
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 10:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik eet geen kaas en geen tomaat, dus bestel niet zo gek vaak pizza :P
Dan sowieso Pistenklaus _O_
Die kleine kneipe in Nürburg is ook goed. En als je via Dümpelfeld naar huis rijdt zit er een restaurant, niet Baklarz, net buiten het dorp aan de linkerkant, dat heet iets met "Feuerküchen", die is ook erg lekker.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 2 mei 2019 @ 22:50:01 #125
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186576373
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:32 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dan sowieso Pistenklaus _O_
Die kleine kneipe in Nürburg is ook goed. En als je via Dümpelfeld naar huis rijdt zit er een restaurant, niet Baklarz, net buiten het dorp aan de linkerkant, dat heet iets met "Feuerküchen", die is ook erg lekker.
Normalerweise heißt die Scheisse eine Flammkuchen oder nicht?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 2 mei 2019 @ 22:50:46 #126
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186576390
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 10:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik eet geen kaas en geen tomaat, dus bestel niet zo gek vaak pizza :P
Klinkt best logisch dan :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:15:40 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186577940
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:29 schreef suijkerbuijk het volgende:
Op mijn Vitara village v6 2l .
Zaten winderbanden onder van het merk Michelin.
Hebben er 4jaar ondergezeten.
Nergens geen last van gehad .

Nieuwe wagen van mijn een Opel Vivaro heb ik nu 4x4 modder wielen van de vitara opgezet .
Ben met de bus vaak offroad lol wegens me werk.

De anderen wagens hebben gewoon 4 seizoenen banden onder gezet.

Aangezien er toch geen 200klm per uur word gereden maar netjes 130klm per uur op de snelweg.
Zie ik totaal geen nut meer in winter of zomer banden te kopen .
Gewoon 4seizoenen er onder en klaar
Iets wat ik al jaren doet nu .
If no pics, I call BS :7

Had het stomtoevallig vanavond met mijn schoonpa nog over Vitara's, ik wil een hobbybak, en een 4X4 is wel érrug leuk om te spelen. V6 is wel dik in zo'n ding _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:37:33 #128
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186578182
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Klinkt best logisch dan :D
In pizzarias snappen ze dat niet zo inderdaad. Maar thuis maken we vaak heerlijke pizza’s. O+
  vrijdag 3 mei 2019 @ 00:50:50 #129
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186578302
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

If no pics, I call BS :7

Had het stomtoevallig vanavond met mijn schoonpa nog over Vitara's, ik wil een hobbybak, en een 4X4 is wel érrug leuk om te spelen. V6 is wel dik in zo'n ding _O_
Vitaras zijn leuk, wat minder geliefd dan de Sam maar daardoor ook een stuk goedkoper.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 02:03:14 #130
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_186578662
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

If no pics, I call BS :7


Had het stomtoevallig vanavond met mijn schoonpa nog over Vitara's, ik wil een hobbybak, en een 4X4 is wel érrug leuk om te spelen. V6 is wel dik in zo'n ding _O_
Sorry?

Maar ik heb echt 4x4 banden onder de Opel gezet .
De banden maat van de Suzuki was namelijk.
215/65/16 .
Wat ook de maat is van mijn Opel Vivaro
Dus overgezet op de Opel.
Zal morgen even de type model op zetten.
Banden merk was van Falcon .

https://www.banden-pneus-(...)JEAkYByABEgJqdPD_BwE

Al gevonden dit is het profiel namelijk.


Dit zijn de banden die ik later op de vitara heb gezet .

https://www.123banden.com(...)shopello&Country=DNL


Deze banden wil ik later onder de bus gaan zetten .
Als de falcons zijn versleten.
En dat gaat snel op de bus aangezien ik langs de snelweg rijd en over boeren landen voor me werk.

https://www.123banden.com(...)ergelijk&Country=DNL

[ Bericht 12% gewijzigd door suijkerbuijk op 03-05-2019 02:14:51 ]
  vrijdag 3 mei 2019 @ 08:25:58 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186579777
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 02:03 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Sorry?

Maar ik heb echt 4x4 banden onder de Opel gezet .
De banden maat van de Suzuki was namelijk.
215/65/16 .
Wat ook de maat is van mijn Opel Vivaro
Dus overgezet op de Opel.
Zal morgen even de type model op zetten.
Banden merk was van Falcon .

https://www.banden-pneus-(...)JEAkYByABEgJqdPD_BwE

Al gevonden dit is het profiel namelijk.


Dit zijn de banden die ik later op de vitara heb gezet .

https://www.123banden.com(...)shopello&Country=DNL


Deze banden wil ik later onder de bus gaan zetten .
Als de falcons zijn versleten.
En dat gaat snel op de bus aangezien ik langs de snelweg rijd en over boeren landen voor me werk.

https://www.123banden.com(...)ergelijk&Country=DNL
Pics van een Vivaro met mudmasters eronder natuurlijk :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 mei 2019 @ 08:27:48 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186579796
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Vitaras zijn leuk, wat minder geliefd dan de Sam maar daardoor ook een stuk goedkoper.
Maar met een Vitara pak je wel makkelijker een stukkie snelweg denk ik, al rijdt dat ook niet heel geweldig op offroadrubber natuurlijk :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 mei 2019 @ 09:26:38 #133
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_186580595
quote:
5s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Normalerweise heißt die Scheisse eine Flammkuchen oder nicht?
Dat is die van Baklarz volgens mij.

Zo te zien heet hij nu Anlaufstelle 257 https://goo.gl/maps/vkWBeV2v3KTTr1c36
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:39:43 #134
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186582775
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 08:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Maar met een Vitara pak je wel makkelijker een stukkie snelweg denk ik, al rijdt dat ook niet heel geweldig op offroadrubber natuurlijk :P
Ja, dat is waar. Heb zelf 200 snelwegkilometers met een Vitara met droog blog gereden _O-
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:40:34 #135
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186582786
Zonet stond er een M-klasse nieuw op de binnenkomst. Ff stukje in gereden en nu wil ik m kopen :') -O-
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:47:00 #136
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186582915
En vannacht toen ik niet kon slapen een bod gedaan op een Megane cabrio _O- :') ;( Die kosten ook geen drol meer :X
pi_186583645
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
En vannacht toen ik niet kon slapen een bod gedaan op een Megane cabrio _O- :') ;( Die kosten ook geen drol meer :X
Zelfde gedaan met een Subaru, zo even kijken. Staat om de hoek bij m’n ouders.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 12:35:24 #138
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186583678
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:32 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Zelfde gedaan met een Subaru, zo even kijken. Staat om de hoek bij m’n ouders.
die megane ook op loopafstand van mijn huis, anders had ik t ook niet gedaan...

Wat voor Suub? :9
pi_186585810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

die megane ook op loopafstand van mijn huis, anders had ik t ook niet gedaan...

Wat voor Suub? :9
Ja dat had ik ook een beetje 😂 Een Forester S-turbo uit 1999. Een guilty pleasure van mij. Maar zit iets te veel werk aan voor mij.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 15:35:42 #140
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186586360
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 14:56 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook een beetje 😂 Een Forester S-turbo uit 1999. Een guilty pleasure van mij. Maar zit iets te veel werk aan voor mij.
Leuk O+ Forester uit die periode heb ik ook een zwak voor :9 oerbetrouwbaar en terreinvaardiger dan je denkt.
pi_186587045
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Leuk O+ Forester uit die periode heb ik ook een zwak voor :9 oerbetrouwbaar en terreinvaardiger dan je denkt.
Ja hele leuke wagens! Lekker hoekig model. Maar goed, andere keer misschien!
  vrijdag 3 mei 2019 @ 23:09:25 #142
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_186595976
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 08:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pics van een Vivaro met mudmasters eronder natuurlijk :7
Kan geregeld worden als de wagen terug is .
Dan zie je die falcons er onder zitten.

Ik rij dus op zandwegen maar ook op de ijzeren platen waar de kranen en anderen zwaar vervoer op rijden.

Ik merkte met regen dat die platen gewoon glad worden en met de originelen banden de boel gewoon geen grip hadden .
Met de falcon banden heb ik gewoon meer grip.
Zeker als ik weer een heling ophoog moet of omlaag .
Zeker een goede band als jij zelf je 4x4 wilt gaan kopen.
Tip kijk voor een suzuki x90 .
Leuke wagen voor in de zand
  Moderator vrijdag 3 mei 2019 @ 23:17:31 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186596206
Over rijplaten moet je sowieso niet zo hard rijden dat de gladheid een probleem kan zijn mijns inziens...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 4 mei 2019 @ 01:03:45 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186598659
quote:
9s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet stond er een M-klasse nieuw op de binnenkomst. Ff stukje in gereden en nu wil ik m kopen :') -O-
De nieuwe M begint wel ergens op te lijken.. eindelijk eens.. alle voorgangers vond ik 3 keer niks :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186598724
Ik vind de 2e M-klasse wel een mooie wagen. M’n baas had die, als 320CDI. Heb ‘m een paar keer mee gekregen voor werk, reed erg fijn.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 01:12:38 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186598800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 23:09 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Kan geregeld worden als de wagen terug is .
Dan zie je die falcons er onder zitten.

Ik rij dus op zandwegen maar ook op de ijzeren platen waar de kranen en anderen zwaar vervoer op rijden.

Ik merkte met regen dat die platen gewoon glad worden en met de originelen banden de boel gewoon geen grip hadden .
Met de falcon banden heb ik gewoon meer grip.
Zeker als ik weer een heling ophoog moet of omlaag .
Zeker een goede band als jij zelf je 4x4 wilt gaan kopen.
Tip kijk voor een suzuki x90 .
Leuke wagen voor in de zand
Meestal... als ik over een platenbaantje ben gereden, moeten ze ze weer effe goed leggen :)

Eigenlijk nooit last van gehad met de luxewagen, tis allemaal niet zo fijn voor het onderstel, beetje rustig aan, dan komt alles goed. Kan wel eens drekkig zijn, dan worden we glad als het regent, maar op een fatsoenlijke platenbaan ga je niet zomaar glijden is mijn ervaring. Maar als je net uit de bagger komt, of je zag ergens een bordje 'zandbed' aan voort 'Zandvoort', kán je wel eens een verrassinkje te wachten staan :7

Kijk dit dan :o :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 4 mei 2019 @ 09:33:09 #147
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186601188
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
En vannacht toen ik niet kon slapen een bod gedaan op een Megane cabrio _O- :') ;( Die kosten ook geen drol meer :X
Hij wil m liever zelf houden ineens. Kut marketplacevolk.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 09:35:50 #148
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186601218
quote:
Lelijk :@ doe dan een HOT Buggy (Hanenberg Offroad Techniek), die is ook op Samurai of Vitara basis. Leuke dingen.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 09:52:54 #149
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_186601479
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Meestal... als ik over een platenbaantje ben gereden, moeten ze ze weer effe goed leggen :)

Eigenlijk nooit last van gehad met de luxewagen, tis allemaal niet zo fijn voor het onderstel, beetje rustig aan, dan komt alles goed. Kan wel eens drekkig zijn, dan worden we glad als het regent, maar op een fatsoenlijke platenbaan ga je niet zomaar glijden is mijn ervaring. Maar als je net uit de bagger komt, of je zag ergens een bordje 'zandbed' aan voort 'Zandvoort', kán je wel eens een verrassinkje te wachten staan :7

Kijk dit dan :o :D
ik rij in de winter ook.
Lekker glad .
De mensen werken dan niet meer wegens winter stop. maar ik moet nog steeds alles controleren .
Dus mijn werk blijf dan door gaan .

En een auto is geen bus van 1650 kilo en dan nog beladen .
Ook bouwkeet zit soms achter de wagen om mee te slepen of te verplaatsen .
Die worden dan door ons gebruikt.
Maar waar ik sta is boeren grond en de boer rijd zelf ook over die platen heen.
Vol modder dus .
pi_186602079
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:33 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hij wil m liever zelf houden ineens. Kut marketplacevolk.
Raar ja, dat heb ik nog nooit meegemaakt! Misschien een hoger bod gekregen?

Heb ook een keer zo eentje gekocht, voor vakantie: http://loveatfirstdrive.nl/blog/na-regen-komt-zonneschijn/
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 12:40:40 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186604580
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De nieuwe M begint wel ergens op te lijken.. eindelijk eens.. alle voorgangers vond ik 3 keer niks :)
GLE ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 4 mei 2019 @ 12:43:09 #152
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186604607
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 10:32 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Raar ja, dat heb ik nog nooit meegemaakt! Misschien een hoger bod gekregen?

Heb ook een keer zo eentje gekocht, voor vakantie: http://loveatfirstdrive.nl/blog/na-regen-komt-zonneschijn/
700 EUR, niet onderhandelen!!!

Dat stond er in dikke letters bij zijn ad. Nou, prima. Als ie me 700 waard id neem ik m mee en anders laat ik m staan. Als hij afzegt in en poging op een hoger bod heeft ie pech. Ik niet over de prijs zeuren, dan hij ook niet.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 13:20:12 #153
187289 Charged
Ziet em duun.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 16:13:08 #154
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_186608100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

nee gewoon 18. je neef heeft waarschijnlijk een babyface.
Niet helemaal waar.
Voorwaarden Vrachtauto rijbewijs C
Voordat u een Vrachtauto rijbewijs C kunt aanvragen, moet u onder andere aan de onderstaande voorwaarden voldoen.

Minimum leeftijd
Voor het aanvragen van het C rijbewijs zonder code 95 moet u minimaal 21 jaar zijn.

U moet minimaal 18 jaar zijn om het C-rijbewijs met code 95 aan te vragen.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 21:35:44 #155
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186614424
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

GLE ;)
Jah, die zijn ook wel te hachelen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 4 mei 2019 @ 21:39:51 #156
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186614546
Helemaal naar de tyfus allebei, maar PTA HQ is voor 90 - 95% verkast.

Nu nog de restjes en hier orde scheppen in de chaos.

Man man man.. 's nachts om half 4 nog aanhangers staan laden die je om 8 uur weer gaat wegbrengen. Effe nog dit, effe nog dat.. Ow.. Tis alweer laatjes :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 21:40:11 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186614552
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jah, die zijn ook wel te hachelen.
M'n oom heeft d'r eentje, rijdt niet verkeerd, en milieuvriendelijk. 200km/u met ca. 200rpm :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:47:54 #158
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186616061
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

M'n oom heeft d'r eentje, rijdt niet verkeerd, en milieuvriendelijk. 200km/u met ca. 200rpm :P
1km per RPM, das wel vet.. Gaat ie niet hikken dan?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 5 mei 2019 @ 12:28:04 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186624967
Môn c_/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186630015
Vandaag bij een Citroën XM in de buurt gekeken. Heeft wel wat manko’s en 320.000km maar hij rijdt lekker. Heb altijd al een XM willen hebben dus denk dat ik het gewoon waag. Beetje opknappen, beetje rijden en wellicht te koop zetten voor de liefhebber. Tot verkoop gewoon zelf er van genieten. Eigenlijk moet er dan wel een roadtripje door France gemaakt worden. Maar als je altijd op LPG rijdt is benzine meteen zo een kostenpost 😂
  zondag 5 mei 2019 @ 19:33:53 #161
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186634692
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2019 17:53 schreef Alfisti het volgende:
Tip 19: 1080P
Goede tip. Ga ik doen.
  maandag 6 mei 2019 @ 00:41:00 #162
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186640748
Andere megane cabrio opgescharreld. Alleen nog ff uit Zwaag thuis zien te krijgen...
pi_186640975
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Andere megane cabrio opgescharreld. Alleen nog ff uit Zwaag thuis zien te krijgen...
Serieus, daar woon ik vlakbij haha.
  maandag 6 mei 2019 @ 12:08:45 #164
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186646329
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 01:04 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Serieus, daar woon ik vlakbij haha.
Sterkte! ;)
pi_186646523
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Sterkte! ;)
Is die verkoper zo erg? ;)
  maandag 6 mei 2019 @ 12:47:21 #166
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_186647259
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Andere megane cabrio opgescharreld. Alleen nog ff uit Zwaag thuis zien te krijgen...
D'r schijnt een dijk gebouwd te zijn, dat scheelt.

Waarom een Mégane?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 6 mei 2019 @ 17:08:26 #167
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186652397
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2019 12:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

D'r schijnt een dijk gebouwd te zijn, dat scheelt.

Waarom een Mégane?
ja ff iemand gecharterd om mee. Volgens mij een fokker zelfs maar dat weet ik niet zeker. Omdat ik denk dat ik er winst op kan maken. :p ff kijken of wat ik in de trucks heb geleerd ook zelf kan met pkws.
pi_186652796
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Goede tip. Ga ik doen.
Hartelijk dank.

* Alfisti klikt op abonneren

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2019 17:30:35 ]
  maandag 6 mei 2019 @ 19:05:05 #169
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186654534
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2019 17:30 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Hartelijk dank.

* Alfisti klikt op abonneren
Speciaal voor jou is het meest recente filmpje op 1080 opgenomen en ge-edit. O+ Deel twee uit de tipreeks :D
  maandag 6 mei 2019 @ 19:20:46 #170
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_186654832
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ja ff iemand gecharterd om mee. Volgens mij een fokker zelfs maar dat weet ik niet zeker. Omdat ik denk dat ik er winst op kan maken. :p ff kijken of wat ik in de trucks heb geleerd ook zelf kan met pkws.
Op zich fijne auto's, gaan graag mee. Van welk jaar is ie?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 6 mei 2019 @ 20:13:19 #171
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186656067
quote:
6s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:20 schreef Duvel het volgende:

[..]

Op zich fijne auto's, gaan graag mee. Van welk jaar is ie?
2.0 16v uit 2000
  maandag 6 mei 2019 @ 20:22:23 #172
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_186656321
Mega-nee
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_186656379
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

2.0 16v uit 2000
Fijne auto, met de kerstlampjes uitvoering in de dashboard
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  maandag 6 mei 2019 @ 20:49:05 #174
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186657156
Heb m voor maar iets meer dan de sloopprijs van de auto, dus ik zal er zolang ik er geen vangrails op de Nürburgring mee wegdruk nooit veel verlies op maken :P
  maandag 6 mei 2019 @ 20:50:01 #175
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186657191
mijn broer had deze als coupé, ik denk de minst slechte auto die hij de laatste 10 jaar heeft gehad. maar dat zegt meer over de rest :')
pi_186659581
Is dat die IDE motor? Die heb ik toen expres overgeslagen en gewoon de 1.6 16v genomen. Als je Renault IDE intype op google word je niet blij.
pi_186660451
quote:
3s.gif Op maandag 6 mei 2019 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn broer had deze als coupé, ik denk de minst slechte auto die hij de laatste 10 jaar heeft gehad. maar dat zegt meer over de rest :')
Je broer zit in de landrovers toch :o
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  Moderator maandag 6 mei 2019 @ 23:12:59 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186661330
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 22:38 schreef densmee het volgende:

[..]

Je broer zit in de landrovers toch :o
Nou, dat verklaard toch een hoop? ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 6 mei 2019 @ 23:13:10 #179
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186661336
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 22:38 schreef densmee het volgende:

[..]

Je broer zit in de landrovers toch :o
Land rovers en Volvo TGBs maar de laatste jaren ook andere dingen als daily. Meerdere kangoos, meerdere lupo 3l, nu een Opel agila en voorheen dus ook een megane coupe.
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:55:24 #180
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  Moderator woensdag 8 mei 2019 @ 17:05:23 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186697711
Ik kwam een zwarte Suzuki (auto) tegen met blauw zwaailicht en sirene? Welke instantie rijdt daar in dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door derLudolf op 08-05-2019 17:25:12 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 8 mei 2019 @ 17:05:48 #182
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186697720
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Gekocht.
Pics.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 mei 2019 @ 20:18:55 #183
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186702480
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 17:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Pics.
Moet ik nog maken, alleen een snapshot bij de Oldehove op twitter gezet :P Wel al filmpjes gemaakt.


pi_186707998
Hierbij ook mijn nieuwe aanwinst:

  woensdag 8 mei 2019 @ 22:49:42 #185
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  donderdag 9 mei 2019 @ 01:57:13 #186
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186713993
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Moet ik nog maken, alleen een snapshot bij de Oldehove op twitter gezet :P Wel al filmpjes gemaakt.


Felicidinges met de nieuwe aanwinst *O*

Tis wel een beetje een wijvenbak, maar dat kan jij wel hebben :7

Lekker hoor in de zomer, cabriootje is best nice :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 mei 2019 @ 01:59:35 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186714014
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 22:34 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Hierbij ook mijn nieuwe aanwinst:

[ afbeelding ]
Hoe kom je daar nou weer bij man :D _O-

Ik dacht dat jij verstand van auto's had :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 mei 2019 @ 10:04:20 #188
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186716673
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Felicidinges met de nieuwe aanwinst *O*

Tis wel een beetje een wijvenbak, maar dat kan jij wel hebben :7

Lekker hoor in de zomer, cabriootje is best nice :Y
Dank je! Ding is een stuk rapper dan ik had gedacht. Binnenkort maar mee naar Cochem, onze mosterd is toch ook op :P
pi_186716861
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij man :D _O-

Ik dacht dat jij verstand van auto's had :+
😂 Vind de XM echt een prachtige wagen. Altijd al eentje willen hebben en in de afgelopen 5 jaar was dit de 3e waar ik ben gaan kijken. Deze stond weg te kwijnen in een hoekje, bandjes plat, spinnenwebben, etc. Kijken of ik er wat van kan maken, beetje rijden en dan mag ‘ie weer weg denk ik (vaste lasten zijn met ruim 1400kg aardig hoog, vooral omdat ik ook nog de BMW heb uiteraard).
  donderdag 9 mei 2019 @ 10:31:22 #190
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186717122
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 10:04 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dank je! Ding is een stuk rapper dan ik had gedacht. Binnenkort maar mee naar Cochem, onze mosterd is toch ook op :P
In vergelijking met een Niva is alles rap ;) :+

Als je Abraham ziet; doe hem de groeten 👍
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 mei 2019 @ 10:32:00 #191
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186717127
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 10:14 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

😂 Vind de XM echt een prachtige wagen. Altijd al eentje willen hebben en in de afgelopen 5 jaar was dit de 3e waar ik ben gaan kijken. Deze stond weg te kwijnen in een hoekje, bandjes plat, spinnenwebben, etc. Kijken of ik er wat van kan maken, beetje rijden en dan mag ‘ie weer weg denk ik (vaste lasten zijn met ruim 1400kg aardig hoog, vooral omdat ik ook nog de BMW heb uiteraard).
Je kan ook die ouwe 540 eens uit zijn lijden verlossen natuurlijk :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186717230
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 10:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je kan ook die ouwe 540 eens uit zijn lijden verlossen natuurlijk :7
Neeee dat is een te leuke auto om weg te doen :) Is ook een beetje waarom ik een (tijdelijke?) 2e auto wilde. Zodat ik de BMW niet per se elke dag nodig heb. Krijg de warme start maar niet goed, dus als de XM gebruiksklaar is (als dat lukt 😬) gaat de BMW maar naar de garage.
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:33:29 #193
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186722186
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 10:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

In vergelijking met een Niva is alles rap ;) :+

Als je Abraham ziet; doe hem de groeten 👍
Niet helemaal, de Niva die kon 90 als kruissnelheid, dat red ik met de Sam niet zonder dat de onderdelen over de snelweg rollen. :P
pi_186724719
Veersysteem laten controleren van de XM en viel me mee. 2 bollen opnieuw met stikstof gevuld, 2 nieuwe en 2 gebruikte bollen. Ze veert nu echt zoals het hoort, enorm verschil met daarvoor.
  donderdag 9 mei 2019 @ 20:23:59 #195
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186728153
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 17:56 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Veersysteem laten controleren van de XM en viel me mee. 2 bollen opnieuw met stikstof gevuld, 2 nieuwe en 2 gebruikte bollen. Ze veert nu echt zoals het hoort, enorm verschil met daarvoor.
PTA / [Autotopic] Citroën #12 - Voor doorgedraaide Citroëngekkies

Wees er lief mee, TS is 2CV _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:05:49 #196
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186729485
Ik mis die dwaas. ;(

Volgende week met de cabrio naar Cochem, tipfilmpje opnemen, en dan via Ring weer terug.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:07:54 #197
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186729529
Zijn er ook Renault en/of cabriorijders reeksen of topics? Wel gezocht maar niet gevonden.
  Moderator donderdag 9 mei 2019 @ 21:24:03 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186729990
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij man :D _O-

Ik dacht dat jij verstand van auto's had :+
De XM enigszins een uitzondering maar opzich heb ik ook wel een zwak voor grote luxe Franse auto's. Volgens mij waren ze alleen in de chauvinistische Frankrijk echt populair, daarbuiten kozen ze wel voor iets Duits :+

Ben overigens ondanks dat ik Renault rijdt geen echte Renault gek ofzo. Tenminste, niet qua auto's. De trekkers vind ik bruut, vooral de series met een MWM motor

Als klein jochie heel wat dagen achterin de cabine van zo een gezeten
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:24:07 #199
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186731762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik mis die dwaas. ;(

Volgende week met de cabrio naar Cochem, tipfilmpje opnemen, en dan via Ring weer terug.
Ja, ik was aan het zoeken, kwam hem diverse keren tegen -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn er ook Renault en/of cabriorijders reeksen of topics? Wel gezocht maar niet gevonden.
Volgens mij niet :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186732077
Fristi! Bedankt voor het kaartje! Leuk!!
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:54:38 #201
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186732668
quote:
17s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef Anne het volgende:
Fristi! Bedankt voor het kaartje! Leuk!!
hangen de welkom thuis slingers al?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_186733496
quote:
17s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:34 schreef Anne het volgende:
Fristi! Bedankt voor het kaartje! Leuk!!
:)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2019 23:21:33 ]
  donderdag 9 mei 2019 @ 23:43:35 #203
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186734375
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, ik was aan het zoeken, kwam hem diverse keren tegen -O-
[..]

Volgens mij niet :P
Ok, maak ik ff een daklozen topic aan tx!
  zaterdag 11 mei 2019 @ 01:54:57 #205
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186756996
Nog wat voor je bij Alexxxxx?



Leuk joh, verhuizen, kom je nog eens wat tegen _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 11 mei 2019 @ 12:33:46 #206
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186762233
Is dat nog een Nokia 3210?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 11 mei 2019 @ 15:02:34 #207
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186765243
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 01:54 schreef Sounddragon het volgende:
Nog wat voor je bij Alexxxxx?

[ afbeelding ]
Ik heb niks met telefoons? :p
Leuk joh, verhuizen, kom je nog eens wat tegen _O-
  zaterdag 11 mei 2019 @ 15:03:27 #208
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186765254
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zo ben ik bijvoorbeeld niet eens in staat onder een quote te reageren i.p.v. er in via de iPhone. :’)
  zaterdag 11 mei 2019 @ 17:13:19 #209
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_186767426
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:33 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hij wil m liever zelf houden ineens. Kut marketplacevolk.
Haal dan ook een MX-5 en style hem 8)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 11 mei 2019 @ 20:02:33 #210
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186771381
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 17:13 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Haal dan ook een MX-5 en style hem 8)
Komende winter wellicht ja, als ik nu winst maak.
  zondag 12 mei 2019 @ 00:45:43 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186777353
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2019 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zo ben ik bijvoorbeeld niet eens in staat onder een quote te reageren i.p.v. er in via de iPhone. :’)
Dat bedoelde ik ook; kun je weer lekker oldskool SMSen :7 Jij hebt nog niet zo lang een smartfoon toch?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 12 mei 2019 @ 02:35:17 #212
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186778236
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2019 00:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook; kun je weer lekker oldskool SMSen :7 Jij hebt nog niet zo lang een smartfoon toch?
Op dag 1 in Vuren gekregen. Maar in deze business kan het zomaar zijn dat je er van de ene op de andere dag uitvliegt, dus ik heb mijn oldskool privé telefoon met alleen bellen sms en snake ook nog steeds. Neem m alleen niet meer op om diverse redenen. :p
  zondag 12 mei 2019 @ 02:35:52 #213
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186778241
Wel al weer bijna 3 jaar dus. :o
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 15 mei 2019 @ 18:01:09 #214
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186860898
Wauw, er rijdt hier net eoa ding langs dat ik nog nooit gezien heb. RDW check says "Fisker Karma". Ook nog nooit van gehoord trouwens :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:35:11 #215
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186863231
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw, er rijdt hier net eoa ding langs dat ik nog nooit gezien heb. RDW check says "Fisker Karma". Ook nog nooit van gehoord trouwens :o
Lelijke elektriek bak, beetje van voor de tesla
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 15 mei 2019 @ 19:38:27 #216
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186863317
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:35 schreef lipje het volgende:

[..]

Lelijke elektriek bak, beetje van voor de tesla
ja 2012 schijnbaar. 4 deurs, max 200 kmh, 0-100 in 5,9 :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:56:11 #217
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186865517
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw, er rijdt hier net eoa ding langs dat ik nog nooit gezien heb. RDW check says "Fisker Karma". Ook nog nooit van gehoord trouwens :o
Ik moet steeds aan scharen denken, maar dat is Fiskars :+

Ik kende hem wel trouwens :P

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 15 mei 2019 @ 21:00:22 #218
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186865663
Jezus Justin Bieber heeft er ook eentje _O_ KOPEN! DRIE! *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:06:45 #219
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186865895
Dan koop ik liever een Selena Gomez.
pi_186867492
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan koop ik liever een Selena Gomez.
Komt daar dan ook een unbox video van?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2019 21:43:40 ]
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 15 mei 2019 @ 21:54:34 #221
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186867944
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:43 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Komt daar dan ook een unbox video van?
Een doos-amputatie? ewww gatver smeerlap :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 15 mei 2019 @ 22:05:33 #222
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186868411
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:43 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Komt daar dan ook een unbox video van?
Mits ik een bijpassend hoedje heb.
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 22:08:20 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_186868531
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mits ik een bijpassend hoedje heb.
Een vingerhoedje? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_186878060
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Een doos-amputatie? ewww gatver smeerlap :{w
:’)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186878070
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mits ik een bijpassend hoedje heb.
Die muts was wel geniaal, zeker bij 20 graden boven nul!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2019 12:01:48 ]
  donderdag 16 mei 2019 @ 12:05:03 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186878123
quote:
11s.gif Op donderdag 16 mei 2019 12:01 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Die muts was wel geniaal, zeker bij 20 graden boven nul!
Een muts hoort bij 20 graden netjes getrimd in een hotpents verpakt te zijn.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 16 mei 2019 @ 12:08:49 #227
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_186878175
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja 2012 schijnbaar. 4 deurs, max 200 kmh, 0-100 in 5,9 :o
Weegt 2.5 ton leeg en klinkt als een gitaar. Genoeg van plat gereden :7
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_186879155
quote:
11s.gif Op donderdag 16 mei 2019 12:01 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Die muts was wel geniaal, zeker bij 20 graden boven nul!
Ik hou van hoofddeksels. O+
pi_186879166
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2019 12:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een muts hoort bij 20 graden netjes getrimd in een hotpents verpakt te zijn.
Als ik ze dan op Mn hoofd doe wordt het filmpje van YouTube gehaald.
  donderdag 16 mei 2019 @ 15:22:26 #230
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186881586
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Als ik ze dan op Mn hoofd doe wordt het filmpje van YouTube gehaald.
Die kans is vrij groot :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 16 mei 2019 @ 16:06:02 #231
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_186882470
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 12:08 schreef daNpy het volgende:

[..]

Weegt 2.5 ton leeg en klinkt als een gitaar. Genoeg van plat gereden :7
Als een gitaar? Is dat iets positiefs? :? Ik vond hem ook niet overdriven stil eigenlijk….
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 16 mei 2019 @ 18:57:42 #232
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_186886400
Klinkt alsof je een elektrische gitaar aanslaat vind ik :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_186902434
Hoest met de nieuwe casa’s Paal en Anne & SD?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2019 09:09:01 ]
pi_186902661
Paalcasa's? *)
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  vrijdag 17 mei 2019 @ 12:16:54 #235
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186905362
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 09:08 schreef Alfisti het volgende:
Hoest met de nieuwe casa’s Paal en Anne & SD?
Het vordert gestaag, nog geen klusdingen gedaan, niet echt iig.. Berghok van de klusruimte ingeruimd, garage deels, werkplaats is een leeg canvas.
In het huis zelf de lijken in de kasten aan het begraven; lekkende pisbak boven, CV met een kapotte pomp, en veeel veeeeel schoonmaakwerk.

Een van de keren dat ik hier voor de overdracht was, was de vrouw des huizes aan het poetsen in de keuken.. Kweenie wat ze wél gedaan heeft, maar Anne heeft inmiddels 2 dagen en 2 liter Dasty geinvesteerd in de keuken, en het is nog steeds niet 100% schoon. Badkamer idem. Viezeriken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186911779
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 12:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het vordert gestaag, nog geen klusdingen gedaan, niet echt iig.. Berghok van de klusruimte ingeruimd, garage deels, werkplaats is een leeg canvas.
In het huis zelf de lijken in de kasten aan het begraven; lekkende pisbak boven, CV met een kapotte pomp, en veeel veeeeel schoonmaakwerk.

Een van de keren dat ik hier voor de overdracht was, was de vrouw des huizes aan het poetsen in de keuken.. Kweenie wat ze wél gedaan heeft, maar Anne heeft inmiddels 2 dagen en 2 liter Dasty geinvesteerd in de keuken, en het is nog steeds niet 100% schoon. Badkamer idem. Viezeriken.
Gadverdamme -O- Als het goed is komt er straks wel wat moois uit!

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 09:25 schreef densmee het volgende:
Paalcasa's? *)
[ [url=https://images.holidayagent.nl/90290704/IMG_2055[1]-700x700.jpg]afbeelding[/url] ]
Paaldansen! *O*
  vrijdag 17 mei 2019 @ 20:30:14 #237
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_186914597
Morgen tipfilmpje draaien in en om Cochem. :9 *O*
  vrijdag 17 mei 2019 @ 20:49:11 #238
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186915083
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 09:25 schreef densmee het volgende:
Paalcasa's? *)
[ [url=https://images.holidayagent.nl/90290704/IMG_2055[1]-700x700.jpg]afbeelding[/url] ]
Jouw werk zeker :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 17 mei 2019 @ 20:59:00 #239
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_186915357
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 17 mei 2019 18:33 schreef Alfisti

Paaldansen! *O*
ik wil Paal niet zien dansen :N
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 18 mei 2019 @ 05:57:48 #240
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  zaterdag 18 mei 2019 @ 07:58:55 #241
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_186923144
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 12:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het vordert gestaag, nog geen klusdingen gedaan, niet echt iig.. Berghok van de klusruimte ingeruimd, garage deels, werkplaats is een leeg canvas.
In het huis zelf de lijken in de kasten aan het begraven; lekkende pisbak boven, CV met een kapotte pomp, en veeel veeeeel schoonmaakwerk.

Een van de keren dat ik hier voor de overdracht was, was de vrouw des huizes aan het poetsen in de keuken.. Kweenie wat ze wél gedaan heeft, maar Anne heeft inmiddels 2 dagen en 2 liter Dasty geinvesteerd in de keuken, en het is nog steeds niet 100% schoon. Badkamer idem. Viezeriken.
Smerig is dat he :r
Dat mensen zo kunnen leven.

Bij ons schiet het ook al aardig op, maandag de stucadoor voor de laatste dingen en spachtelputz, week erna binnen deuren erin en dan nog de kozijnen verven en vloerbedekking boven leggen, dan zijn alle grote dingen klaar.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 18 mei 2019 @ 10:04:19 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186924455
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 07:58 schreef daNpy het volgende:

[..]

Smerig is dat he :r
Dat mensen zo kunnen leven.

Bij ons schiet het ook al aardig op, maandag de stucadoor voor de laatste dingen en spachtelputz, week erna binnen deuren erin en dan nog de kozijnen verven en vloerbedekking boven leggen, dan zijn alle grote dingen klaar.
Mjah, ons pand is ook heus niet squeeky clean, maar er zit iig geen frituurpan verspreid door de keuken want die hebben we niet :7
Als je een huis leegruimt worden er natuurlijk allemaal dingen zichtbaar die je normaliter niet ziet en/of opvallen, maar een laagje stof op het lampje boven de spiegel in de badkamer is niet binnen een week ontstaan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_187018752
* Alfisti gaat rond met de koffiepot

Wat een rust hier! Doet iedereen alsof hij hard werkt?
  woensdag 22 mei 2019 @ 11:00:33 #244
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_187020077
- Vriendinnetje (PTSS) is weggelopen (de hond dus ook)
- Auto verroest
- Naar MST geweest voor een opdracht, Prima gegeten, geen klus
- Achterband van fiets past niet
- camera sluiter ermee opgehouden
- 100-400 mm lens heeft speling, eigenlijk dus ook stuk

Verder is alles goed, groet aan iedereen en hoi! :W
  woensdag 22 mei 2019 @ 20:01:46 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187031167
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 09:45 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti gaat rond met de koffiepot

Wat een rust hier! Doet iedereen alsof hij hard werkt?
Ja :Y

gepost vanuit een vakantiepark in Zeeuwland.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 22 mei 2019 @ 20:02:56 #246
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187031194
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:00 schreef PluggieOD het volgende:
- Vriendinnetje (PTSS) is weggelopen (de hond dus ook)
- Auto verroest
- Naar MST geweest voor een opdracht, Prima gegeten, geen klus
- Achterband van fiets past niet
- camera sluiter ermee opgehouden
- 100-400 mm lens heeft speling, eigenlijk dus ook stuk

Verder is alles goed, groet aan iedereen en hoi! :W
Sometimes life sucks.. Maar dat komt later altijd weer goed.

Wat is er met de Astra? Dorpels? Schermen?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 22 mei 2019 @ 20:08:48 #247
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_187031340
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 09:45 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti gaat rond met de koffiepot

Wat een rust hier! Doet iedereen alsof hij hard werkt?
Ja, vandaag de toekomst van de sportwagen gezien. O+ bummer voor embargo’s. -O-
  Moderator woensdag 22 mei 2019 @ 20:29:36 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187031850
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:00 schreef PluggieOD het volgende:
- Vriendinnetje (PTSS) is weggelopen (de hond dus ook)
- Auto verroest
- Naar MST geweest voor een opdracht, Prima gegeten, geen klus
- Achterband van fiets past niet
- camera sluiter ermee opgehouden
- 100-400 mm lens heeft speling, eigenlijk dus ook stuk

Verder is alles goed, groet aan iedereen en hoi! :W
Meh, lekker allemaal.
Zo'n 100-400 is het repareren nog wel waard toch? Kostte (uitgaande van de mk I) zeker ¤1100.

Ik krijg morgen weer twee veertig jaar oude objectieven terug die ik heb laten repareren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_187032653
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, vandaag de toekomst van de sportwagen gezien. O+ bummer voor embargo’s. -O-
Ja, hoi.

Wanneer en waar te zien? Blog?

Tot kiekes!

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 11:00 schreef PluggieOD het volgende:
- Vriendinnetje (PTSS) is weggelopen (de hond dus ook)
- Auto verroest
- Naar MST geweest voor een opdracht, Prima gegeten, geen klus
- Achterband van fiets past niet
- camera sluiter ermee opgehouden
- 100-400 mm lens heeft speling, eigenlijk dus ook stuk

Verder is alles goed, groet aan iedereen en hoi! :W
-O- Dat is klote...... sterkte dude!
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2019 20:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja :Y

gepost vanuit een vakantiepark in Zeeuwland.
:W
  woensdag 22 mei 2019 @ 22:38:47 #250
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_187035708
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Ja, hoi.

Wanneer en waar te zien? Blog?

Tot kiekes!
[..]

-O- Dat is klote...... sterkte dude!
[..]

:W
Hopelijk over anderhalve maand. Vergeet niet te abelleren!
  vrijdag 24 mei 2019 @ 19:26:07 #251
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187068745
Sow, weer een week overleefd.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 24 mei 2019 @ 20:06:26 #252
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_187069398
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 19:26 schreef Sounddragon het volgende:
Sow, weer een week overleefd.
Volgende week issie korter :9
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 24 mei 2019 @ 22:13:37 #253
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187071528
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 20:06 schreef lipje het volgende:

[..]

Volgende week issie korter :9
Jup, 3 daagjes maar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 25 mei 2019 @ 09:13:02 #254
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_187076827
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 22:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jup, 3 daagjes maar.
Dus 4 daagjes aan het huis klussen
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  Moderator zaterdag 25 mei 2019 @ 09:19:52 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187076929
Ik hoop dat we maandag weer aan het werk kunnen. Gisteren een vandaag vind de migratie naar nieuwere versie van CAD software plaats.

Maar de backups vorige week verliepen al niet geheel soepel :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 25 mei 2019 @ 09:24:44 #256
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_187076986
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 09:13 schreef lipje het volgende:

[..]

Dus 4 daagjes aan het huis klussen
Hele week hier *)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 10:03:26 #257
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_187077492
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 09:19 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop dat we maandag weer aan het werk kunnen. Gisteren een vandaag vind de migratie naar nieuwere versie van CAD software plaats.

Maar de backups vorige week verliepen al niet geheel soepel :')
Zolang men van de CAM software afblijft :P

Welk pakket krijgen jullie?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  Moderator zaterdag 25 mei 2019 @ 12:12:14 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187078965
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:03 schreef lipje het volgende:

[..]

Zolang men van de CAM software afblijft :P

Welk pakket krijgen jullie?
Inventor/Acad/Vault 2016 naar 2018.

Die was al eens gekocht maar nog niet geïnstalleerd. Snap niet waarom ze er nog wat meer geld tegenaan gooien en direct 2020 doen. Dat moet toch ooit...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 25 mei 2019 @ 12:17:45 #259
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_187079039
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 12:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Inventor/Acad/Vault 2016 naar 2018.

Die was al eens gekocht maar nog niet geïnstalleerd. Snap niet waarom ze er nog wat meer geld tegenaan gooien en direct 2020 doen. Dat moet toch ooit...
Das toch niet zo ingrijpend..
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 25 mei 2019 @ 12:27:47 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187079177
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 09:13 schreef lipje het volgende:

[..]

Dus 4 daagjes aan het huis klussen
Dat zou zomaar eens kunnen.. Nog plenty te doen :Y

Tis iig een F1-loos weekend.

Gisteren een 60-70 pferdeblumen uit gazon 1 gesneden.. Leek wel een knollenveld :+. Misschien strakkies het andere veldje effe doen na de quali.

Maxie gaat best aardig na het fiasco van eergisteren :P .
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zaterdag 25 mei 2019 @ 13:17:38 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187079771
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 12:17 schreef lipje het volgende:

[..]

Das toch niet zo ingrijpend..
Oja, het werd ook nog naar een andere server verplaatst.

In elk geval waren ze vanaf woensdag al bezig op de achtergrond. Vrijdag zouden we niks kunnen doen, dus vrijdag vond het plaats. Uitloop naar zaterdag.

Maar was meer gekheid omdat het nog niet heel soepel liep.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_187086415
zit er aan te denken terug te verhuizen naar NL voor een paar jaar en natuurlijk mijn auto mee te nemen. Vraag me alleen af of ik hem hier wel door de keuring krijg...

staat niet echt veel over de test van het rdw online behalve dat lampen omgezet moeten worden.

iemand ervaring hiermee?
  zaterdag 25 mei 2019 @ 23:49:51 #263
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_187090504
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2019 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is er met de Astra? Dorpels? Schermen?



Komt nooit meer goed!

Wacht! Geef nooit op was het toch?


Zo kwam het dat er bij de ELE rally twee Astra C20XEs waren. Eentje van een sjon:


En de ander met 235 Pk en iets meer dan 1000 kilo met meneer zijn dochter als navigator:



Voor Alfisti:


Voor DaNpy:


Is deze voor Lipje:


Als extra service een nieuw model voor Ludolf en de rest die ik vergeten ben:


Nu heb ik wel geen geld meer om te eten, maar dat maakt niet uit.
Heb wel de enige Astra in de hele wereld met kasten die beter zijn dan de rest.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 23:52:17 #264
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  Moderator zondag 26 mei 2019 @ 00:14:52 #265
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187090934
Dank voor de foto, geen idee wat voor auto het is.

De Astra nu voorzien van 5mm aisi316 plaatwerk? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 26 mei 2019 @ 00:49:56 #266
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_187091544
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2019 00:14 schreef derLudolf het volgende:
Dank voor de foto, geen idee wat voor auto het is.

De Astra nu voorzien van 5mm aisi316 plaatwerk? :+
Skoda van Erik van Loon en Harmen Schotalbers...
pi_187093890
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 23:49 schreef PluggieOD het volgende:

[..]


Voor Alfisti:
[ afbeelding ]


Tof!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2019 09:35:59 ]
  zondag 26 mei 2019 @ 16:58:33 #268
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_187100908
Zo, formule 1 in een notendop weer. Winnen met een langzamere (vorige jaar zelfs defecte) auto.
Degene die racen om te winnen worden gestraft :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 26 mei 2019 @ 19:47:05 #269
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187103847
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 20:21 schreef totalvamp het volgende:
zit er aan te denken terug te verhuizen naar NL voor een paar jaar en natuurlijk mijn auto mee te nemen. Vraag me alleen af of ik hem hier wel door de keuring krijg...

staat niet echt veel over de test van het rdw online behalve dat lampen omgezet moeten worden.

iemand ervaring hiermee?
Open effe een topic , dat wordt beter gelezen als de SC ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 26 mei 2019 @ 19:49:54 #270
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187103896
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 23:49 schreef PluggieOD het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Komt nooit meer goed!

Wacht! Geef nooit op was het toch?
[ afbeelding ]

Zo kwam het dat er bij de ELE rally twee Astra C20XEs waren. Eentje van een sjon:
[ afbeelding ]

En de ander met 235 Pk en iets meer dan 1000 kilo met meneer zijn dochter als navigator:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Voor Alfisti:
[ afbeelding ]

Voor DaNpy:
[ afbeelding ]

Is deze voor Lipje:
[ afbeelding ]

Als extra service een nieuw model voor Ludolf en de rest die ik vergeten ben:
[ afbeelding ]

Nu heb ik wel geen geld meer om te eten, maar dat maakt niet uit.
Heb wel de enige Astra in de hele wereld met kasten die beter zijn dan de rest.
Wat van metaal is, is te repareren.. kost wat, maar dit zag je vast wel al een tijdje een klein beetje aankomen natuurlijk :P Heeft het nog heel erg lang uitgehouden voor zijn leeftijd; liggen er al zat verpulverd op het kerkhof. :7
binnenschermen ook gedaan?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 27 mei 2019 @ 17:46:54 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187117899
Mijn god, er zit hier een nestje jonge vogels in de boom, lijkt wel of er 10 van die ADHD kinderen met van die piepkuiken-beestjes achter de heg staan :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 27 mei 2019 @ 20:39:53 #272
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_187121164
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2019 17:46 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn god, er zit hier een nestje jonge vogels in de boom, lijkt wel of er 10 van die ADHD kinderen met van die piepkuiken-beestjes achter de heg staan :')
wil je er nog twee om echt van de lente te kunnen genieten? :P
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  maandag 27 mei 2019 @ 20:57:47 #273
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187121580
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 20:39 schreef lipje het volgende:

[..]

wil je er nog twee om echt van de lente te kunnen genieten? :P
Nah, nee, lamaar :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 29 mei 2019 @ 06:17:47 #274
71721 Alexxxxx
Friespeuk
  woensdag 29 mei 2019 @ 06:44:26 #275
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_187146166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 06:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge.
Ochtend c_/
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 29 mei 2019 @ 20:33:22 #276
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_187157984
Lekker druk lang werkweekend voor de boeg! Morgen Historisch Grondverzet, zaterdag oldtimer Elfstedentocht zondag green hell driving days.
  Moderator woensdag 29 mei 2019 @ 20:43:25 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187158181
Morgen Normaal, zaterdag of zondag Jan Drenthe
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 29 mei 2019 @ 21:28:28 #278
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187159197
Gloeiende godsakke zeg eej; drie en een half uur vanuit Vlissingen naar hier :{w reed om kwart voor vier weg, kwart over 7 was ik thuis. Ik reed in dezelfde tijd naar freakin' Hamburg :')

Is toch niet meer normaal? :(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator woensdag 29 mei 2019 @ 21:32:36 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187159310
quote:
9s.gif Op woensdag 29 mei 2019 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
Gloeiende godsakke zeg eej; drie en een half uur vanuit Vlissingen naar hier :{w reed om kwart voor vier weg, kwart over 7 was ik thuis. Ik reed in dezelfde tijd naar freakin' Hamburg :')

Is toch niet meer normaal? :(
Dan rijd je ook wel stevig door, vanuit hier is Hamburg al 3 uur
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 29 mei 2019 @ 22:22:20 #280
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187160599
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 21:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan rijd je ook wel stevig door, vanuit hier is Hamburg al 3 uur
Valt wel mee, gewoon 160 ofzo.

Gemiddeld :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator woensdag 29 mei 2019 @ 22:25:18 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187160701
quote:
14s.gif Op woensdag 29 mei 2019 22:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Valt wel mee, gewoon 160 ofzo.

Gemiddeld :+
Da's vrij stevig :+ haal je ook niet als tussen zeg maar 7-19u langs Bremen moet. Ik heb hoor bijna zelden op de radio dat het bij Stuhr niet vast staat :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 29 mei 2019 @ 22:31:57 #282
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_187160927
Waze heeft goed geholpen vandaag. Zigzaggend door Nederland gegaan, maar drie kwartier langer dan normaal onderweg geweest.
  woensdag 29 mei 2019 @ 22:33:04 #283
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_187160956
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 22:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik heb hoor bijna zelden op de radio dat het bij Stuhr niet vast staat :+
Lees deze zin anders nog ff een keer. :D
  woensdag 29 mei 2019 @ 22:34:05 #284
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187160977
Volgens maps was het vanuit het vorige pand 456 km en zou je er 4.45u over rijden, ik vertrok meestal om half 3, en dan was ik tussen kwart over 6 en half 7 daar, en dan deed ik niet echt heel gek ofzo.. Maar je kunt dan ook gewoon minstens anderhalf uur lang de cc op 200 zetten, dat schiet best aardig op natuurlijk zo in de nacht. Baustelles zijn dan cooldown, keertje stoppen voor een bakkie.

Ik heb hem een keer in net iets meer dan 3 uur gedaan, haalde ik nét op een tank, dat ging wel écht hard. :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 29 mei 2019 @ 23:52:12 #285
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187162534
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 22:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Da's vrij stevig :+ haal je ook niet als tussen zeg maar 7-19u langs Bremen moet. Ik heb hoor bijna zelden op de radio dat het bij Stuhr niet vast staat :+
Bremen is idd een beroerd stuk; dat kost je zomaar een uur in de spits.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_187218397
Goedemiddag dan !
Iemand ervaringen met de tomtom 62? Of een soort gelijke...pa en ma hebben nogal problemen met dat ding..zijkanten van het scherm erg gevoelig, met deze warmte doet die het niet..beeld verdraaid bij rotondes..

Nu willen ze een nieuwe kopen..gewoon pech en een maandag ochtend gevalletje of komt dit vaker voor ?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:36:15 #287
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187221510
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:46 schreef Geerd het volgende:
Goedemiddag dan !
Iemand ervaringen met de tomtom 62? Of een soort gelijke...pa en ma hebben nogal problemen met dat ding..zijkanten van het scherm erg gevoelig, met deze warmte doet die het niet..beeld verdraaid bij rotondes..

Nu willen ze een nieuwe kopen..gewoon pech en een maandag ochtend gevalletje of komt dit vaker voor ?
Pa en ma moeten richting 21e eeuw.. Lekker vagineren op een smartfoon ipv een outdated standalone.

Desnoods pak je een goedkoop smartding wat je vast in de auto gooit/bouwt/knoopt en laat linken met een hotspot als ze instappen.

Ik zou TT en Garmin lekker links laten liggen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_187221585
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pa en ma moeten richting 21e eeuw.. Lekker vagineren op een smartfoon ipv een outdated standalone.

Desnoods pak je een goedkoop smartding wat je vast in de auto gooit/bouwt/knoopt en laat linken met een hotspot als ze instappen.

Ik zou TT en Garmin lekker links laten liggen.
Naah dat gaat hem niet worden...beetje whatsappen en mail versturen lukt nog, sinds kort internetbankieren o|O
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 2 juni 2019 @ 16:33:22 #289
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187222457
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Naah dat gaat hem niet worden...beetje whatsappen en mail versturen lukt nog, sinds kort internetbankieren o|O
Voicecontrol, kun je alles mee tegenwoordig.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 3 juni 2019 @ 10:08:48 #290
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_187234145
Mogge. Eindelijk een dagje thuis werken na vier dagen evenementen verslagen maken. O+
  maandag 3 juni 2019 @ 11:48:22 #291
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_187235217
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 10:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge. Eindelijk een dagje thuis werken na vier dagen evenementen verslagen maken. O+
Zal vanavond eens kijken, komend weekend weer Elfstedentocht?

Voorlopig geen PTA-bbq in het noorden, had deze week de eerste verdieping af willen ronden, maar kwam bij het vlakschuren van een gepleisterd bobbeltje een vloerverwarmingsleiding tegen... Nu moet de hele verdiepingsvloer bekeken worden dus voorlopig geen vloer en behang in de slaapkamers.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 3 juni 2019 @ 12:59:28 #292
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_187236423
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:48 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Zal vanavond eens kijken, komend weekend weer Elfstedentocht?

Voorlopig geen PTA-bbq in het noorden, had deze week de eerste verdieping af willen ronden, maar kwam bij het vlakschuren van een gepleisterd bobbeltje een vloerverwarmingsleiding tegen... Nu moet de hele verdiepingsvloer bekeken worden dus voorlopig geen vloer en behang in de slaapkamers.
Oeps. :o

Ja, maandag. Ik rij m niet mee dit jaar, maar ga bij de start filmen ( en boeken weggeven en ontvangen. )
  maandag 3 juni 2019 @ 13:35:41 #293
412562 Cultuur058
lamme zak.
pi_187237055
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Oeps. :o

Ja, maandag. Ik rij m niet mee dit jaar, maar ga bij de start filmen ( en boeken weggeven en ontvangen. )
Boeken weggeven?
Drive by bibliotheek?
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  maandag 3 juni 2019 @ 14:41:18 #294
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_187238274
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 13:35 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Boeken weggeven?
Drive by bibliotheek?
Ja. Mooie aanvulling op de ‘lytse bieb’ die bij ons in de voortuin komt.

https://www.racetracker.d(...)f17eee7e72/220208266
  maandag 3 juni 2019 @ 15:12:49 #295
412562 Cultuur058
lamme zak.
pi_187238695
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja. Mooie aanvulling op de ‘lytse bieb’ die bij ons in de voortuin komt.

^O^

Helaas woon ik op een locatie waar zoiets niet heel gaat blijven, want ik vind het wel altijd een mooi initiatief. eerdaags maar even met een paar oude boeken op zoek naar zo'n kastje :-)
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_187238917
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:46 schreef Geerd het volgende:
Goedemiddag dan !
Iemand ervaringen met de tomtom 62? Of een soort gelijke...pa en ma hebben nogal problemen met dat ding..zijkanten van het scherm erg gevoelig, met deze warmte doet die het niet..beeld verdraaid bij rotondes..

Nu willen ze een nieuwe kopen..gewoon pech en een maandag ochtend gevalletje of komt dit vaker voor ?
Niet met dat specifieke type, maar ik heb twee verschillende tomtoms (beide van toenmalige werkgever) gehad die dat ook hadden. Met weer zoals gisteren was het bij elk tankstation het apparaat in de koeling leggen om af te laten koelen. Een daar van ging met warmte zelf door menu's heen bladeren. Waren tomtoms met druk touchscreen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  maandag 3 juni 2019 @ 20:09:55 #297
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187243928
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 11:48 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Zal vanavond eens kijken, komend weekend weer Elfstedentocht?

Voorlopig geen PTA-bbq in het noorden, had deze week de eerste verdieping af willen ronden, maar kwam bij het vlakschuren van een gepleisterd bobbeltje een vloerverwarmingsleiding tegen... Nu moet de hele verdiepingsvloer bekeken worden dus voorlopig geen vloer en behang in de slaapkamers.
WTF?! Een knoei installateur én dan een stucadoor die het gewoon weg gaat spuiten? :')!
Ik zou de hele installatie laten doorlichten op hun kosten. Wat hebben ze nog meer verkloot en weggeknoeid? Kan de cv al draaien? Warmtebeeldcamera erbij, en er gaat een wereld voor je open. Is het een leiding in een binnenmuur? Of plafond?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 3 juni 2019 @ 22:05:27 #298
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_187246803
quote:
Je hebt geeneens een speer in handen >.<
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

WTF?! Een knoei installateur én dan een stucadoor die het gewoon weg gaat spuiten? :')!
Ik zou de hele installatie laten doorlichten op hun kosten. Wat hebben ze nog meer verkloot en weggeknoeid? Kan de cv al draaien? Warmtebeeldcamera erbij, en er gaat een wereld voor je open. Is het een leiding in een binnenmuur? Of plafond?
Het is een leiding van de vloerverwarming, maar is over de gehele verdieping gelegd en vermoedelijk door dezelfde persoon ook bedekt. Kan zijn dat de leiding is losgeraakt en is gaan drijven en dit het enige stukje is maar meest waarschijnlijke is dat de vloer niet dik genoeg is. Ze moeten dus de hele verdieping nalopen...

Dit was het laatste werk wat ik nog had liggen, behangen en vloer in de slaapkamers wat ik zelf zou doen afgelopen en komende lange weekend plus wat in de avonden. Momenteel moet ik wachten, maar gelukkig hebben we ons oude huis in ieder geval deze maand nog. Afhankelijk van de uitkomst moeten we de verkoopdatum misschien wat rekken.

De andere buren zijn al over en hebben de vloeren laten doen, dus egaline erop, PVC-tje plakken, klaar is Kees/Bob. Ik leg de click-PVC zelf - enerzijds balen, anderzijds goed dat ik het nu vind ipv. over een jaar problemen met de vloer als alles erin zit. Vloer leverancier gaf aan dat temperatuur maximaal 29c mag zijn op het oppervlak. VEH was stelliger met de opmerking dat conform NEN norm een minimale dikte van 20mm verwacht mag worden om schade en onregelmatige warmte te voorkomen.

Ik wacht nu af wat de bouwer gaat doen, ze gaven aan dat de onderaannemer dit op moet gaan pakken maar heb geen update dus mag er morgen weer achteraan bellen wanneer uberhaupt iemand komt onderzoeken wat er moet gebeuren. Eventuele extra dubbele lasten verhalen we later wel, ik wacht nu eerst op wat meer duidelijkheid.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 3 juni 2019 @ 22:27:58 #299
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_187247358
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 22:05 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Je hebt geeneens een speer in handen >.<
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Het is een leiding van de vloerverwarming, maar is over de gehele verdieping gelegd en vermoedelijk door dezelfde persoon ook bedekt. Kan zijn dat de leiding is losgeraakt en is gaan drijven en dit het enige stukje is maar meest waarschijnlijke is dat de vloer niet dik genoeg is. Ze moeten dus de hele verdieping nalopen...

Dit was het laatste werk wat ik nog had liggen, behangen en vloer in de slaapkamers wat ik zelf zou doen afgelopen en komende lange weekend plus wat in de avonden. Momenteel moet ik wachten, maar gelukkig hebben we ons oude huis in ieder geval deze maand nog. Afhankelijk van de uitkomst moeten we de verkoopdatum misschien wat rekken.

De andere buren zijn al over en hebben de vloeren laten doen, dus egaline erop, PVC-tje plakken, klaar is Kees/Bob. Ik leg de click-PVC zelf - enerzijds balen, anderzijds goed dat ik het nu vind ipv. over een jaar problemen met de vloer als alles erin zit. Vloer leverancier gaf aan dat temperatuur maximaal 29c mag zijn op het oppervlak. VEH was stelliger met de opmerking dat conform NEN norm een minimale dikte van 20mm verwacht mag worden om schade en onregelmatige warmte te voorkomen.

Ik wacht nu af wat de bouwer gaat doen, ze gaven aan dat de onderaannemer dit op moet gaan pakken maar heb geen update dus mag er morgen weer achteraan bellen wanneer uberhaupt iemand komt onderzoeken wat er moet gebeuren. Eventuele extra dubbele lasten verhalen we later wel, ik wacht nu eerst op wat meer duidelijkheid.
Bummer. Suc6 met de afhandeling.

Heb je een infra rood camerastand op je tablet?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 6 juni 2019 @ 20:40:57 #300
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_187294121
Morgen vriesramp bevolken ~:)

Durven jullie het topic niet dicht te gooien uit angst om een nieuwe te maken?

[ Bericht 14% gewijzigd door lipje op 08-06-2019 18:15:36 ]
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 9 juni 2019 @ 21:52:08 #301
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_187343216
Nee
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')