Een C5?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:00 schreef Prowl het volgende:
Voor de hydractive hoef je een Xantia niet te kopen, vind het zelf voor geen ene meter rijden en meestal is et toch kapot, koop dan maar een C5
Nog niet verkocht dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:40 schreef Erasmo het volgende:
Tsjah daar zit toch wat meer kennis
BX kopen iemand
Godverdomme dat is zondequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef Prowl het volgende:
Waarschijnlijk jongelui die denken stoer te zijn, t is niet de eerste keer dat dit gebeurt hier in de buurt
Dure ruitjes om te vervangen dus gelijk total loss
Had em net 4 maandjes en 7000km
Had je geen ruitjes van de sloop kunnen halen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:37 schreef Prowl het volgende:
Waarschijnlijk jongelui die denken stoer te zijn, t is niet de eerste keer dat dit gebeurt hier in de buurt
Dure ruitjes om te vervangen dus gelijk total loss
Had em net 4 maandjes en 7000km
Ik heb het nergens over inkomen dan wel geld, derhalve matige garp. 3/10.quote:
en 500 te duur uit, mits bij dealerquote:Op woensdag 8 april 2015 15:48 schreef Fiorano het volgende:
Pff m'n Xsaaraatje is ook fors aan de beurt, Linker handremkabel gebroken, remschoen rechtsachter lekt. Stuurkogel rechtsvoor heeft speling. Nieuws spanrol ivm defecte lager, 200.000 beurt, APK, en Winter- Zomerbanden wissel.
Wel een Cactus mee als leenauto
Ongetwijfeld, maar 2 linker handen en nu even geen tijd om naar een beun opzoek te gaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en 500 te duur uit, mits bij dealer
Moderne? Met zo'n laptop?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:36 schreef Garbageman het volgende:
Okee, even een flinke schop met een plaatje voor de échte (moderne) Citroen gek.
[ afbeelding ]
en een C5 van minimaal 10 jaar oudquote:
Vraag is, wat kun je eigenlijk allemaal veranderen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:36 schreef Garbageman het volgende:
Okee, even een flinke schop met een plaatje voor de échte (moderne) Citroen gek.
[ afbeelding ]
voor mij is ie heel modern hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 15:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en een C5 van minimaal 10 jaar oud
volgende keer kun je beter voor een gebruikte gaan, deze kan nog wel eens last hebben van kinderziektes.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:31 schreef Prowl het volgende:
Alweer 7000km in mn BX break diesel
Net ingereden met 455.000 km
we kunnen er niet inkijken, maar theoretisch klopt dit wel ja.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:25 schreef Bronson het volgende:
Hallo mensen,
in het verleden heb ik bij mijn garage altijd als leenauto een Xantia meegekregen. Er ging een wereld voor mij open hoe heerlijk dat rijdt.
Nu rijd ikzelf de Mitsubishi Colt van mijn vriendin. Prima autootje maar eigenlijk ziet het er niet uit. En echt lekker op de snelweg is dat nou ook weer niet.
Is het nog verstandig om zo'n Colt in te ruilen voor een Xantia op lpg? Ik zie ze staan met 200.000km op de teller. Maar bij goed onderhoud kan zo'n auto toch nog jaren mee? Of is dit niet aan te raden?
Ok. Wat noem je dan extra onderhoudskosten tov de Colt?quote:Op donderdag 26 november 2015 11:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
we kunnen er niet inkijken, maar theoretisch klopt dit wel ja.
Alleen: met die Colt heb je wel 0 kosten onderhoud, dat zal bij de xantia anders zijn
Inderdaad die veerbollen ja, maar verder valt het naast het reguliere onderhoud wel mee denk?quote:Op donderdag 26 november 2015 12:10 schreef Woods het volgende:
Sowieso al de 5 veerbollen toch. Mn vader heeft zelf al 14 jaar een Xantia 1.6 en zo nu en dan groot onderhoud maar zoveel kost het nou ook niet(260k km).
Echt?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:09 schreef Erasmo het volgende:
E-Hdi is zuiniger, voornamelijk in de stad.
En de E-Mehari wordt gewoon in productie genomen
[ afbeelding ]
quote:ģ Er is al 1245 dagen niet in dit topic gepost.
Hoog tijd dus weerquote:
U riep?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |