Ik heet geen Hans, Hans.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zij hebben ons inderdaad niet uitgeroeid, Hans.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, tegenover de 6. De vlakken aan weerszijden tellen dan keurig op tot 7. Zijn dobbelsteen kan.
Leuk je fotoquote:Op donderdag 18 april 2019 08:13 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben aangekomen in Eilat
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, tegenover de 6. De vlakken aan weerszijden tellen dan keurig op tot 7. Zijn dobbelsteen kan.
Nou ja, vanuit iedere vorm van goede smaak geredeneerd kan een dobbelsteen in je nek niet hoor.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En met allemaal bedoel je @Kreator zeker?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:05 schreef Dave het volgende:
JA, WRIJF HET ALLEMAAL EFFE LEKKER IN MENSEN.
Zolang ie geen baard heeft, dat wrijft niet zo lekker.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En met allemaal bedoel je @:Kreator zeker?
Ah, nice!quote:Op donderdag 18 april 2019 10:08 schreef MaGNeT het volgende:
Vanmiddag naar Tuinesië en het prachtige Pelouse met mijn tondeuse à gazon.
Oeh dat klinkt wel goedquote:Op donderdag 18 april 2019 10:08 schreef MaGNeT het volgende:
Vanmiddag naar Tuinesië en het prachtige Pelouse met mijn tondeuse à gazon.
Moest daar geen sorry bij?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:04 schreef Dave het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk, en ik wist het ook nog es!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Reizen zit me niet echt in het bloedquote:Op donderdag 18 april 2019 10:16 schreef Dave het volgende:
Is juist voor mij 1 van de redenen om geen huisdieren te hebben. Naast het op werkdagen van vroeg tot laat van huis zijn.
Ik vergeef het jequote:Op donderdag 18 april 2019 10:04 schreef Dave het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk, en ik wist het ook nog es!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het alleen over de geometriequote:Op donderdag 18 april 2019 10:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, vanuit iedere vorm van goede smaak geredeneerd kan een dobbelsteen in je nek niet hoor.
Zes weken is ook wel langquote:Op donderdag 18 april 2019 10:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Reizen zit me niet echt in het bloed![]()
Een dag of weekend weg vind ik vaak wel genoeg. Vaak ook met camera op stap, natuurgebied in, dagje naar een Waddeneiland, Lauwersmeergebied, Amsterdamse Waterleidingduinen (bij Vogelenzang), Drents-Friese Wold, dagje shoppen in Leer - Duitsland. En dan kan ik daar ook prima van genieten.
Maar een echte vakantie doe je me geen plezier mee
Vroeger ooit eens met m'n ouders 6 weken op vakantie geweest door Scandinavië (eerste tot laatste schooldag) en sindsdien ben ik er wel van genezen
Daarnaast ook nog eens vliegangst (jaja, ongegrond, ik besef het)... dus ja...![]()
Mensen zijn complexe wezens![]()
Weet niet wat voor huisdieren je hebt maar het verschilt wel een beetje. Mijn vriendin heeft een kat, in het begin vond ik dat kut maar het is echt een leuk beest dat ook niet moeilijk doet als je 1 of 2 dagen pleite bent.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:13 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ben wel blij met mijn huisdieren, goede reden om niet op vakantie te hoeven
Fretten, ze kunnen wel een paar dagen alleen zijn maar dan moet alle energie er wel uit als ik weer thuis benquote:Op donderdag 18 april 2019 10:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weet niet wat voor huisdieren je hebt maar het verschilt wel een beetje. Mijn vriendin heeft een kat, in het begin vond ik dat kut maar het is echt een leuk beest dat ook niet moeilijk doet als je 1 of 2 dagen pleite bent.![]()
Alleen als je echt een week weggaat moet je wel even een oppas fiksen ja.
quote:Op donderdag 18 april 2019 06:44 schreef Dave het volgende:
[..]
In geen geval? Staat het nou wel of niet op de lijst?![]()
Tevens goedemorgen!
Ghighi.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
igg, iig, ggg, ggi, gii, iii don't care, als ik er maar eens heen gaat.
Ja, hier staat de zon ook alweer flink zijn best te doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:02 schreef ijs_beer het volgende:
Waar ik me qua weer wel een beetje zorgen over maak is dat het nu al weer vrij droog is....
Komende 14 dagen wordt er geen druppel regen voorspeld. Moet ik me alweer zorgen gaan maken?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, hier staat de zon ook alweer flink zijn best te doen.
Geen/weinig regen in zicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |