quote:Op donderdag 18 april 2019 14:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee.
Geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede postOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op donderdag 18 april 2019 14:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee.
Geen idee.Werkt het zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: ja dusOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik heb leren omgaan met dit soort kneuzen, door mijn werk.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk ik snap wel dat ze getraind worden om de meest achterlijke achtelijkerds te kunnen helpen, maar dat betekent niet dat je iedereen zo moet behandelen.

Heel goed, je mag trots zijn op jezelf.quote:Op donderdag 18 april 2019 14:02 schreef summer52 het volgende:
[..]
ach ja domme mensen moeten er ook zijn, of ze schaamt zich diep, maar het maakt mij geen reet uit hoe ze zich voelt
quote:Op donderdag 18 april 2019 13:12 schreef summer52 het volgende:
Nog even goed nieuws...….. mijn achterbuurvrouw zien lopen met.....Max aan de riem (want ja sinds dat akkefietje ontwijkt ze mij). Dus ze heeft Max nog steeds en wat belangrijker is hij leeft nog en hij zag er heel goed uit. Buurvrouw zegt mij wel geen goedendag meer maar wtf wat maakt mij dat nu uit als Max maar blijft leven. Dus actie ondernemen helpt echt!
quote:Op donderdag 18 april 2019 15:22 schreef ato het volgende:
[..]
Heel goed, je mag trots zijn op jezelf.
Oh ik ga gelijk even kijken en volgens mij heb ik je gespot want je vertelde eerder dat je iets aanhad wat een beetje bij de Toppers hoort en dat je schuine achter die vlag stond toch? Had je iets glinsterend aan?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:28 schreef Aoibhin het volgende:
Onvervalste zelfpromotie!![]()
![]()
![]()
London Eurovision Party: Aoibhin was there (verslag)
Ja, helemaal zilver en glinsterend en blingblingquote:Op donderdag 18 april 2019 15:57 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh ik ga gelijk even kijken en volgens mij heb ik je gespot want je vertelde eerder dat je iets aanhad wat een beetje bij de Toppers hoort en dat je schuine achter die vlag stond toch? Had je iets glinsterend aan?
Leuk!!!! ik ga NU even je verslag lezen.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, helemaal zilver en glinsterend en blingbling![]()
Al had ik die avond nog iemand gespot met een blingoutfit, maar ik stond inderdaad schuin achter die Nederlandse vlag die op de filmpjes is te zien. Dus grote kans dat je mij gespot hebt inderdaad.
Heerlijk verslag!quote:Op donderdag 18 april 2019 15:28 schreef Aoibhin het volgende:
Onvervalste zelfpromotie!![]()
![]()
![]()
London Eurovision Party: Aoibhin was there (verslag)
Ja, dat wordt nog flink aanpotenquote:Op donderdag 18 april 2019 13:55 schreef summer52 het volgende:
[..]
Oh zo leuk voor je, wat zal het genieten zijn! Natuurlijk ook veel verantwoordelijkheid, tijd en werk maar je krijgt er zoveel liefde voor terug.
Graag kitten en schilderenquote:Op donderdag 18 april 2019 15:27 schreef Dave het volgende:
"Goedemiddag, waar kan ik u mee van dienst zijn?"
Wij hebben een keer een cursus gehad van Stichting Korrelatie "hoe om te gaan met klanten" en een goede raad als je woede voelt opkomen dan moet je gaan staanquote:Op donderdag 18 april 2019 15:21 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb leren omgaan met dit soort kneuzen, door mijn werk.
Ik heb een keer zo'n kneus uitgescholden door de telefoon en de telefoon door het kantoor gegooid.
Hij bleef mij maar betuttelen.
Gelukkig daarvan heel veel geleerd.
En goed dat je eerder de cursus begeleidster geloofde dan de acteur.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:40 schreef summer52 het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een cursus gehad van Stichting Korrelatie "hoe om te gaan met klanten" en een goede raad als je woede voelt opkomen dan moet je gaan staanEcht waar, dus mijn collega's hebben mij daarna heel vaak achter mijn bureau zien STAAN. Er was tijdens die cursus ook een rollenspel (oh wat haat ik dat) met een acteur. En ja hoor ik moest natuurlijk naar voren komen, dus mijn collega's begonnen al te lachen. Ruggen tegen elkaar en een telefoongesprek tussen een huisarts en mij nabootsen (want ja met huisartsen lag ik nog al eens overhoop, hadden mijn collega's even doorverteld
). Ik vond dat ik het er goed afbracht maar wat zei de acteur tijdens de evaluatie...….hij vond mij een bitch en toen zei de cursusleidster nee juist niet ze laat zich niet naar beneden halen je moet altijd zorgen dat jij de leiding hebt en laten zien dat jij diegene bent met ervaring. Dus die cursus was leerzaam maar bevestigde ook wel dat je niet alles hoeft te pikken.
Oeps.....quote:Op donderdag 18 april 2019 16:46 schreef MaGNeT het volgende:
Benfica-fan reist naar verkeerde Frankfurt
Niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijnquote:Op donderdag 18 april 2019 16:46 schreef MaGNeT het volgende:
Benfica-fan reist naar verkeerde Frankfurt
Ik kan nog steeds heel emotioneel reageren vooral op onrechtvaardigheid, en dan zeggen ze verstand komt met de jaren, maar bij mij ligt dat toch wel anders. Ik dwing mijzelf wel eens om rustig te reageren, mij niet op te laten fokkenquote:Op donderdag 18 april 2019 16:45 schreef ato het volgende:
[..]
En goed dat je eerder de cursus begeleidster geloofde dan de acteur.
Ik heb ook veel geleerd hoor, maar ik moet ook wel met mijn vak. Maar ook met privé gesprekken.
Ik bereid mij ook voor, dat deed ik vroeger niet. Liet eerder mijn emoties spreken, vooral na onrechtvaardigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |