hahaatjesquote:Op woensdag 17 april 2019 20:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker tegen Barcelona verliezen in de halve finale
Braddie en Dima zijn actsquote:Op woensdag 17 april 2019 20:18 schreef Chloroform het volgende:
Dima en braddie hebben ook heel wat meltdowns gehad
Ja weeniequote:
toch is de een succesvol in de liefde en de ander koopt nog steeds armbandjesquote:Op woensdag 17 april 2019 20:18 schreef Chloroform het volgende:
Dima en braddie hebben ook heel wat meltdowns gehad
quote:Op woensdag 17 april 2019 20:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
toch is de een succesvol in de liefde en de ander koopt nog steeds armbandjes
Ga je een nieuwe grens opzoeken betreft de policy?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:20 schreef Trollscience het volgende:
zin om geheel of gedeeltelijk de geschiedschrijving rondom de holocaust te verwerpen
Doequote:Op woensdag 17 april 2019 20:20 schreef Trollscience het volgende:
zin om geheel of gedeeltelijk de geschiedschrijving rondom de holocaust te verwerpen
Is dit weer een discord inside jokequote:Op woensdag 17 april 2019 20:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
toch is de een succesvol in de liefde en de ander koopt nog steeds armbandjes
Hielp je maar eensquote:
hoeveel armbandjes heb je?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dit weer een discord inside joke
loempiaatje gebakken banaantje voor een aziaatquote:Op woensdag 17 april 2019 20:21 schreef Zosk het volgende:
Ik moet helaas gaan studeren, dag vrienden
Braddie had gisteren een etentje met een lekker wijfquote:Op woensdag 17 april 2019 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dit weer een discord inside joke
Vijf ofzoquote:
Leuk zegquote:Op woensdag 17 april 2019 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Braddie had gisteren een etentje met een lekker wijf
heeft zij ook gegeten of mocht hij haar patatjes hebben?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Watquote:
Oke drugquote:Op woensdag 17 april 2019 20:25 schreef Trollscience het volgende:
ik denk, dat het getal 6 miljoen joden die gestorven zijn tijdens de holocaust, in werkelijkheid maar 5,9 miljoen joden was
Of heeft hij haar opgegeten?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
heeft zij ook gegeten of mocht hij haar patatjes hebben?
Ik gun het hem wel, hij heeft er hard voor gewerktquote:Op woensdag 17 april 2019 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja hij ontkent de holocaustquote:Op woensdag 17 april 2019 20:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zei drug dit soort dingen
nee tog
Elke dag zwoegen tot 6 uur in de ochtendquote:Op woensdag 17 april 2019 20:27 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel, hij heeft er hard voor gewerkt
Dat vond hij ookquote:Op woensdag 17 april 2019 20:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
fake news
inb4 dat vond hij ook XDD
dacht dat feminisme dat wasquote:Op woensdag 17 april 2019 20:43 schreef Myrr het volgende:
Boh douchen is toch wel het beste dat er is.
als ze nog een dikke trol wil zien moet ze gewoon in de spiegel kijken hoehoehoequote:Op woensdag 17 april 2019 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha dikke trol actie naar myrr toe
Zenden ze Liverpool uit ja?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:56 schreef HPLC het volgende:
Gelukkig zendt Veronica de goede wedstrijd uit.
ik hoop dat je zo een vinger tussen de deur krijgtquote:Op woensdag 17 april 2019 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha en als Manchester dan scoort kan je zo vragen van hey city erin?
hahaquote:Op woensdag 17 april 2019 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een pleister met een plaatje eropquote:Op woensdag 17 april 2019 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je zo een vinger tussen de deur krijgt
Laatste keer dat ik een dikke troll sprak zei ze dat haar zoon Herman heet.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze nog een dikke trol wil zien moet ze gewoon in de spiegel kijken hoehoehoe
gelukkig heet ik Hermann met 2 n'etjesquote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een dikke troll sprak zei ze dat haar zoon Herman heet.
heb je de moeder van tong80 gesproken?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een dikke troll sprak zei ze dat haar zoon Herman heet.
Zo ongeïnteresseerd is ze in je.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig heet ik Hermann met 2 n'etjes
maar je kunt in een gesprek helemaal niet horen of het 1 of 2 n'etjes zijn, ben jij er even mooi ingetuind dombo hahaquote:
Klopt ze zei eigenlijk Hermini en lachte daarna om je piemel.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je kunt in een gesprek helemaal niet horen of het 1 of 2 n'etjes zijn, ben jij er even mooi ingetuind dombo haha
dat slaat nergens opquote:Op woensdag 17 april 2019 21:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt ze zei eigenlijk Hermini en lachte daarna om je piemel.
Ga weg Haagsquote:Op woensdag 17 april 2019 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
CL is zowaar weer leukquote:Op woensdag 17 april 2019 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een toernooi dit jaar, zoveel topwedstrijden gezien
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En op het eind tilt Henderson die beker omhoog
En hem beschouwen als je eigen zoon hahaquote:Op woensdag 17 april 2019 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Zou zosk graag bij LFC erbij hebben ja
wordt hele interessante wedstrijd tegen Barcaquote:Op woensdag 17 april 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En op het eind tilt Henderson die beker omhoog
Interessant, lastig, maar niet onmogelijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wordt hele interessante wedstrijd tegen Barca
acht ze zeker niet kansloos, denk dat Barca lastig heeft tegen speelstijl van liverpoolquote:Op woensdag 17 april 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Interessant, lastig, maar niet onmogelijk.
Ben benieuwd wie er doorgaat bij City - Spurs ookquote:Op woensdag 17 april 2019 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
acht ze zeker niet kansloos, denk dat Barca lastig heeft tegen speelstijl van liverpool
City natuurlijk, nu zekerquote:Op woensdag 17 april 2019 21:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er doorgaat bij City - Spurs ook
Met deze score gaat Spurs toch nog door? City moet nu toch met 2 doelpunten verschil winnen toch?quote:
spurs ajax zou ook wel leuk zijn ivm al die ajacied bij spursquote:Op woensdag 17 april 2019 21:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er doorgaat bij City - Spurs ook
Ja zeker, maar City gaat over een kwartiertje niet naar huis hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 21:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Met deze score gaat Spurs toch nog door? City moet nu toch met 2 doelpunten verschil winnen toch?
Denk het ook ja. En, met een oranje bril op, zie ik Ajax eerder winnen van Spurs dan van City ookquote:Op woensdag 17 april 2019 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
spurs ajax zou ook wel leuk zijn ivm al die ajacied bij spurs
Maar denk city
oh okequote:Op woensdag 17 april 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zeker, maar City gaat over een kwartiertje niet naar huis hoor
ajax pakt ze allemaal. Barca ajax 1-2quote:Op woensdag 17 april 2019 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk het ook ja. En, met een oranje bril op, zie ik Ajax eerder winnen van Spurs dan van City ook
LFC - Ajax 3-3, penalty's 5-4quote:Op woensdag 17 april 2019 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ajax pakt ze allemaal. Barca ajax 1-2
Niet met twee goals natuurlijk, als ze nu scoren zijn ze door. Als het gelijk eindigt tellen uit-doelpunten dubbel, niet als je vaker scoort.quote:
Ja dat zeg ik tochquote:Op woensdag 17 april 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet met twee goals natuurlijk, als ze nu scoren zijn ze door. Als het gelijk eindigt tellen uit-doelpunten dubbel, niet als je vaker scoort.
wat?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
ff douchen heb een vlieg in mn oog
Serieus, met hardlopen net, zo'n tyfusvliegje en dan ga je wrijven en alles gaat naar de klotequote:
ik ging douchen na de 1-0, kwam terug stond het 2-2quote:Op woensdag 17 april 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
ff douchen heb een vlieg in mn oog
klinkt knap kutquote:Op woensdag 17 april 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Serieus, met hardlopen net, zo'n tyfusvliegje en dan ga je wrijven en alles gaat naar de klote
Ja heb met fietsen ook weleens een tor ingeslikt, vol erin, maar dan drink je gewoon even wat na en dan is het goed.quote:
Hmm nu je het zegtquote:Op woensdag 17 april 2019 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ging douchen na de 1-0, kwam terug stond het 2-2
Je bent gek
Ik gun het jullie, mits jullie van City winnen.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mis de tijden dat man utd mee deed rond deze tijd...
Ik voel jequote:Op woensdag 17 april 2019 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mis de tijden dat man utd mee deed rond deze tijd...
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gun het jullie, mits jullie van City winnen.
wel ff van City winnen ok?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
herinneringen..
Zal je zien dat VK Gerrard beter vindt.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
herinneringen..
akkoordquote:Op woensdag 17 april 2019 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien countertje en gelijkspel
van scholes gerard en lampard was scholes by far de bestequote:Op woensdag 17 april 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal je zien dat VK Gerrard beter vindt.
Klopt.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal je zien dat VK Gerrard beter vindt.
Makkelijk, Scholes is de beste middenvelder die de Premier League ooit gekend heeft.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van scholes gerard en lampard was scholes by far de beste
Komt door de rode harenquote:Op woensdag 17 april 2019 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van scholes gerard en lampard was scholes by far de beste
Scholes viel lang niet altijd op, maar man wat was die man briljantquote:
Altijd jammer gevonden dat die drie samen geen fatsoenlijk functionerend middenveld konden vormen welquote:Op woensdag 17 april 2019 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Scholes viel lang niet altijd op, maar man wat was die man briljant
Xavi werd ook onderschat om die reden
zijn ook niet echt complementair aan elkaarquote:Op woensdag 17 april 2019 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd jammer gevonden dat die drie samen geen fatsoenlijk functionerend middenveld konden vormen wel
Klopt, jammer wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn ook niet echt complementair aan elkaar
Sorry was jou aan het bedenken in een douche en raakte afgeleidquote:Op woensdag 17 april 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie mogen wel door blijven posten hoor als ik ga douchen
Ga liever meequote:Op woensdag 17 april 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie mogen wel door blijven posten hoor als ik ga douchen
Uhquote:Op woensdag 17 april 2019 22:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry was jou aan het bedenken in een douche en raakte afgeleid
Nou toevallig zeg hahaquote:Op woensdag 17 april 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat toevallig, dacht net ook van mmm wat zou het fijn zijn als flam hier nu zou zijn
Haha ja hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Moet lloris moet gwn pakken..
Daar heb ik schijt aan.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om die zaadpot van je
Hahaha sukkeltjequote:Op woensdag 17 april 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar heb ik schijt aan.
City moest diep gaan, en is niet uitgeschakeld. Dat was wat ik wilde.
Nu in het weekend ook verliezen van Spurs en ik ben een gelukkig manquote:Op woensdag 17 april 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Had Pepje de eerste pot maar niet zo laf moeten spelen, eigen schuld
quote:Op woensdag 17 april 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar heb ik schijt aan.
City moest diep gaan, en is niet uitgeschakeld. Dat was wat ik wilde.
Is toch geweldigquote:Op woensdag 17 april 2019 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Tottenham en Ajax naar de halve finale, wat een niveau
Welnee die pakt nog de landstitel en de Engelse beker toch? Volgend jaar nog een laatste kansquote:
Dat is toch gvd geen Chinees of welquote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gefeliciteerd he, je broer door naar halve finale
Ajax - Barcelona wordt een bijzondere wedstrijdquote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is wel mooi
Krijg je Tottenham of Ajax in de finale
dit is gewoon een regelrechte wanprestatiequote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Welnee die pakt nog de landstitel en de Engelse beker toch? Volgend jaar nog een laatste kans
Dit hadden ze wel echt keihard moeten winnen ja maar goedquote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is gewoon een regelrechte wanprestatie
Pep out, Mourinho in
Winnaar daarvan krijgt ze in de finale om de oren van LFCquote:Op woensdag 17 april 2019 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Tottenham en Ajax naar de halve finale, wat een niveau
Barcelona is een lastige opgave met Messi in zijn huidige vormquote:Op woensdag 17 april 2019 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Winnaar daarvan krijgt ze in de finale om de oren van LFC
Virgil van Dijk regelt dat welquote:Op woensdag 17 april 2019 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Barcelona is een lastige opgave met Messi in zijn huidige vorm
Ben echt Liverpool-moequote:Op woensdag 17 april 2019 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Virgil van Dijk regelt dat wel
Dat kan en dat respecteer ik, al doe ik verder niks met die mening.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben echt Liverpool-moe
Gotvertyfus zeg
Ben ook bang van niet inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat kan en dat respecteer ik, al doe ik verder niks met die mening.
Het is gewoon een soort jaloezie gok ikquote:Op woensdag 17 april 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben ook bang van niet inderdaad
Dat hoop je hahaquote:Op woensdag 17 april 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort jaloezie gok ik
Ja klopt, maar een finale Tottenham - Liverpool zou wel kut zijn, dus we mogen hopen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel weet wie er tegen elkaar moet hoor haha
iddquote:Op woensdag 17 april 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Ook lachwekkend dat er altijd zo'n ploegje als Tottenham tussen zit,
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
i'm the chosen one, flowers never pick themselves![]()
Het is tenminste weer eens wat anders dan het eeuwige Barca, Real Madrid, Bayern en Juventus.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja precies hetzelfde, die subtop hoort daar niet.
Ja, die doen elk jaar best leuk meequote:Op woensdag 17 april 2019 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
toch ontzettend knap hoe vaak porto ver komt in CL
Ja en gek genoeg leek het niveau ook al jaren te dalen, alsof het allemaal te oud wordt en het tijd is voor verjonging. Precies in deze fase kan een fris jong en sterk Ajax verrassen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is tenminste weer eens wat anders dan het eeuwige Barca, Real Madrid, Bayern en Juventus.
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en gek genoeg leek het niveau ook al jaren te dalen, alsof het allemaal te oud wordt en het tijd is voor verjonging. Precies in deze fase kan een fris jong en sterk Liverpool verrassen.
Ja daar wacht de hele voetbalwereld al de hele week op jaquote:Op woensdag 17 april 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel leuk en aardig die CL maar het echte werk begint natuurlijk morgenavond in de EL
Haha jaquote:Op woensdag 17 april 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja daar wacht de hele voetbalwereld al de hele week op ja
Hahah wil je volgend jaar weer 5e wordenquote:Op woensdag 17 april 2019 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zou Ziyech wat voor Utd zijn?
Zeker, net niet goed genoegquote:Op woensdag 17 april 2019 23:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zou Ziyech wat voor Utd zijn?
ziyech staat halve finale en united speelde tenminste CL en wonnen van PSG met speels gemakquote:Op woensdag 17 april 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hahah wil je volgend jaar weer 5e worden
Ja maar ja, als je Di Maria niet aan de praat krijgt dan heb je ook niks aan de halve tamme versiequote:Op woensdag 17 april 2019 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ziyech staat halve finale en united speelde tenminste CL en wonnen van PSG met speels gemak
beetje respect
Ziyech is dan een beetje Di Margarinequote:Op woensdag 17 april 2019 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar ja, als je Di Maria niet aan de praat krijgt dan heb je ook niks aan de halve tamme versie
Had trouwens uiteraard en wederom een G gekregen voor mijn seminaropdracht.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Ook lachwekkend dat er altijd zo'n ploegje als Porto tussen zit,
ja lvg kreeg niks aan de praat..quote:Op woensdag 17 april 2019 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar ja, als je Di Maria niet aan de praat krijgt dan heb je ook niks aan de halve tamme versie
Natuurlijk man, nu niet meer de ideale leeftijd, maar die man kon pas ballen. Wat een techniek en wat een dribbel pff.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja lvg kreeg niks aan de praat..
vind jij di maria beter dan ziyech?
Ben zo blij voor je, schiet gewoon vol.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had trouwens uiteraard en wederom een G gekregen voor mijn seminaropdracht.
Lekker sarcastisch maar pluim in reet accepted.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben zo blij voor je, schiet gewoon vol.
Vind het wel fijn voor je maar onze relatie heeft een knauw opgelopen en dat heeft weer even tijd nodig.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker sarcastisch maar pluim in reet accepted.
Roomboter > margarine.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ziyech is dan een beetje Di Margarine
Hier heb ik geen mening over eigenlijk. Als ze dat willen moeten ze dat doen he. Hoezo?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
@:VanilleKwark wat vind jij van vrouwen die aan MMA doen
Wat vind jij van Falcon Foxx's deelname aan de vrouwencompetitie?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
@:VanilleKwark wat vind jij van vrouwen die aan MMA doen
Is op Veronica nu en lijken net jongensquote:Op woensdag 17 april 2019 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier heb ik geen mening over eigenlijk. Als ze dat willen moeten ze dat doen he. Hoezo?
Een transgendervrouw die recent vrouw werd doet mee aan de vrouwencompetitie en maakt gehakt van de rest.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hier heb ik geen mening over eigenlijk. Als ze dat willen moeten ze dat doen he. Hoezo?
Paige VanZant is wel cutequote:Op woensdag 17 april 2019 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is op Veronica nu en lijken net jongens
Was een act.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het wel fijn voor je maar onze relatie heeft een knauw opgelopen en dat heeft weer even tijd nodig.
De G van gehandicapt zeker debiele doosquote:Op woensdag 17 april 2019 23:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had trouwens uiteraard en wederom een G gekregen voor mijn seminaropdracht.
Koekoekquote:Op donderdag 18 april 2019 02:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De G van gehandicapt zeker debiele doos
ben al drie weken bezig met dat stelletje down-clownsquote:
Zeg dat.quote:Op donderdag 18 april 2019 06:34 schreef Speciale het volgende:
Goedemorgen deze morgen zonder zorgen
quote:Op donderdag 18 april 2019 07:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben al drie weken bezig met dat stelletje down-clowns
abo van mijn vrouw, ineens kon ze niet meer gebeld of ge-smst worden... eerst nieuwe simkaart, toen nieuw toestel... twee weken onderzoek... ze krijgen het niet werkend en ontbinden het contract
man man
Of ik het toestel echt niet wilde houden___!
Wat een clowns
Waar kan ik een klacht plaatsen?
waarschijnlijk langer dan dat jij op aarde rondlooptquote:Op donderdag 18 april 2019 07:29 schreef Speciale het volgende:
Verbaas me nog het meeste dat jij een vrouw hebt
Wat gemeen jij hoop dat je in de spiegel kijkt en instort lelijkerd.quote:Op donderdag 18 april 2019 02:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De G van gehandicapt zeker debiele doos
quote:Op donderdag 18 april 2019 07:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat gemeen jij hoop dat je in de spiegel kijkt en instort lelijkerd.
quote:
Ja misschien moet je is aan zelfreflectie doen en dan kom je waarschijnlijk tot ontdekking van de topic kill.quote:
Duidelijk verhaal VKquote:Op donderdag 18 april 2019 08:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja misschien moet je is aan zelfreflectie doen en dan kom je waarschijnlijk tot ontdekking van de topic kill.
Lees ook nog even de policy
Welkom op fok!
Doe normaal!
Kappe!!!
Hier gaan we verder KLB / [KLB SC] LFC XXII
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
WOMEN DONT OWE YOU SHIT
Ff pissen
Avé Mariaquote:Op donderdag 18 april 2019 08:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja misschien moet je is aan zelfreflectie doen en dan kom je waarschijnlijk tot ontdekking van de topic kill.
Lees ook nog even de policy
Welkom op fok!
Doe normaal!
Kappe!!!
Hier gaan we verder KLB / [KLB SC] LFC XXII
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
WOMEN DONT OWE YOU SHIT
Ff pissen
Not yet.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags.
Al plannen voor de paasdagen?
Heb hem alquote:Op donderdag 18 april 2019 09:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gewoon kat lenen, die zijn daar heel behendig in
ik moet ook naar de kapper, maar ik sta harstikke rood atmquote:Op donderdag 18 april 2019 10:00 schreef xcachet het volgende:
Ik ga zo naar de kapper en mijn sportschool abonnement opzeggen.
Ik heb ome DUO als vriend. Dus ga gewoon naar de kapper.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik moet ook naar de kapper, maar ik sta harstikke rood atm
Heb ook wel eens het idee gehad om naar de sportschool te gaan, maar denk dat ik na een week helemaal niet meer gaquote:Op donderdag 18 april 2019 10:00 schreef xcachet het volgende:
Ik ga zo naar de kapper en mijn sportschool abonnement opzeggen.
Tatta’s be likequote:Op donderdag 18 april 2019 10:03 schreef naatje_1 het volgende:
Als mensen nou gewoon direct de betaalverzoekjes afhandelen potverdomme
Ik twee maanden heel actief. Daarna 2 keer per week. Daarna 1 keer en nu niet meer. Dan is me die 50 euro per maand iets te veel.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb ook wel eens het idee gehad om naar de sportschool te gaan, maar denk dat ik na een week helemaal niet meer ga
Ik heb ook ome DUO als vriend, maar ome DUO komt pas weer over een week langs...quote:Op donderdag 18 april 2019 10:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb ome DUO als vriend. Dus ga gewoon naar de kapper.
Bij mannen ziet het er niet uit als ze te lang niet naar de kapper zijn geweest.
Maar je maakt 1100 euro per maand op?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ook ome DUO als vriend, maar ome DUO komt pas weer over een week langs...
Hallo cachetquote:Op donderdag 18 april 2019 10:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar je maakt 1100 euro per maand op?
Vind je het niet leuk meer?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik twee maanden heel actief. Daarna 2 keer per week. Daarna 1 keer en nu niet meer. Dan is me die 50 euro per maand iets te veel.
400 euro gaat sowieso naar de huur en ik doe de collegegeldkrediet niet, dus dan blijft er 300 over en dan heb ik een aantal abonnementen die maandelijks lopen. Maar, buiten dat: ik was afgelopen week op studiereis in Slovenië, dat was nogal een aanslag op mijn rekeningquote:Op donderdag 18 april 2019 10:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar je maakt 1100 euro per maand op?
Ze heeft weer een prooi binnen dus nu kan ze weer verslonzenquote:
Eigen schuld dus. Je leent te weinig.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
400 euro gaat sowieso naar de huur en ik doe de collegegeldkrediet niet, dus dan blijft er 300 over en dan heb ik een aantal abonnementen die maandelijks lopen. Maar, buiten dat: ik was afgelopen week op studiereis in Slovenië, dat was nogal een aanslag op mijn rekening
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigen schuld dus. Je leent te weinig.
Die prooi had ik een half jaar geleden al. Inmiddels al versleten.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze heeft weer een prooi binnen dus nu kan ze weer verslonzen
Op muziek zekerquote:Op donderdag 18 april 2019 10:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. En beweeg daarnaast best veel op een dag. Dus mijn doel behaal ik nu ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |