Niet met twee goals natuurlijk, als ze nu scoren zijn ze door. Als het gelijk eindigt tellen uit-doelpunten dubbel, niet als je vaker scoort.quote:
Ja dat zeg ik tochquote:Op woensdag 17 april 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet met twee goals natuurlijk, als ze nu scoren zijn ze door. Als het gelijk eindigt tellen uit-doelpunten dubbel, niet als je vaker scoort.
wat?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
ff douchen heb een vlieg in mn oog
Serieus, met hardlopen net, zo'n tyfusvliegje en dan ga je wrijven en alles gaat naar de klotequote:
ik ging douchen na de 1-0, kwam terug stond het 2-2quote:Op woensdag 17 april 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
ff douchen heb een vlieg in mn oog
klinkt knap kutquote:Op woensdag 17 april 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Serieus, met hardlopen net, zo'n tyfusvliegje en dan ga je wrijven en alles gaat naar de klote
Ja heb met fietsen ook weleens een tor ingeslikt, vol erin, maar dan drink je gewoon even wat na en dan is het goed.quote:
Hmm nu je het zegtquote:Op woensdag 17 april 2019 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ging douchen na de 1-0, kwam terug stond het 2-2
Je bent gek
Ik gun het jullie, mits jullie van City winnen.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mis de tijden dat man utd mee deed rond deze tijd...
Ik voel jequote:Op woensdag 17 april 2019 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mis de tijden dat man utd mee deed rond deze tijd...
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gun het jullie, mits jullie van City winnen.
wel ff van City winnen ok?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
herinneringen..
Zal je zien dat VK Gerrard beter vindt.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
herinneringen..
akkoordquote:Op woensdag 17 april 2019 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien countertje en gelijkspel
van scholes gerard en lampard was scholes by far de bestequote:Op woensdag 17 april 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal je zien dat VK Gerrard beter vindt.
Klopt.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal je zien dat VK Gerrard beter vindt.
Makkelijk, Scholes is de beste middenvelder die de Premier League ooit gekend heeft.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van scholes gerard en lampard was scholes by far de beste
Komt door de rode harenquote:Op woensdag 17 april 2019 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van scholes gerard en lampard was scholes by far de beste
Scholes viel lang niet altijd op, maar man wat was die man briljantquote:
Altijd jammer gevonden dat die drie samen geen fatsoenlijk functionerend middenveld konden vormen welquote:Op woensdag 17 april 2019 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Scholes viel lang niet altijd op, maar man wat was die man briljant
Xavi werd ook onderschat om die reden
zijn ook niet echt complementair aan elkaarquote:Op woensdag 17 april 2019 21:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd jammer gevonden dat die drie samen geen fatsoenlijk functionerend middenveld konden vormen wel
Klopt, jammer wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn ook niet echt complementair aan elkaar
Sorry was jou aan het bedenken in een douche en raakte afgeleidquote:Op woensdag 17 april 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie mogen wel door blijven posten hoor als ik ga douchen
Ga liever meequote:Op woensdag 17 april 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie mogen wel door blijven posten hoor als ik ga douchen
Uhquote:Op woensdag 17 april 2019 22:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry was jou aan het bedenken in een douche en raakte afgeleid
Nou toevallig zeg hahaquote:Op woensdag 17 april 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat toevallig, dacht net ook van mmm wat zou het fijn zijn als flam hier nu zou zijn
Haha ja hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Moet lloris moet gwn pakken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |