En hem beschouwen als je eigen zoon hahaquote:Op woensdag 17 april 2019 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Zou zosk graag bij LFC erbij hebben ja
wordt hele interessante wedstrijd tegen Barcaquote:Op woensdag 17 april 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En op het eind tilt Henderson die beker omhoog
Interessant, lastig, maar niet onmogelijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wordt hele interessante wedstrijd tegen Barca
acht ze zeker niet kansloos, denk dat Barca lastig heeft tegen speelstijl van liverpoolquote:Op woensdag 17 april 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Interessant, lastig, maar niet onmogelijk.
Ben benieuwd wie er doorgaat bij City - Spurs ookquote:Op woensdag 17 april 2019 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
acht ze zeker niet kansloos, denk dat Barca lastig heeft tegen speelstijl van liverpool
City natuurlijk, nu zekerquote:Op woensdag 17 april 2019 21:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er doorgaat bij City - Spurs ook
Met deze score gaat Spurs toch nog door? City moet nu toch met 2 doelpunten verschil winnen toch?quote:
spurs ajax zou ook wel leuk zijn ivm al die ajacied bij spursquote:Op woensdag 17 april 2019 21:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er doorgaat bij City - Spurs ook
Ja zeker, maar City gaat over een kwartiertje niet naar huis hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 21:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Met deze score gaat Spurs toch nog door? City moet nu toch met 2 doelpunten verschil winnen toch?
Denk het ook ja. En, met een oranje bril op, zie ik Ajax eerder winnen van Spurs dan van City ookquote:Op woensdag 17 april 2019 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
spurs ajax zou ook wel leuk zijn ivm al die ajacied bij spurs
Maar denk city
oh okequote:Op woensdag 17 april 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zeker, maar City gaat over een kwartiertje niet naar huis hoor
ajax pakt ze allemaal. Barca ajax 1-2quote:Op woensdag 17 april 2019 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk het ook ja. En, met een oranje bril op, zie ik Ajax eerder winnen van Spurs dan van City ook
LFC - Ajax 3-3, penalty's 5-4quote:Op woensdag 17 april 2019 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ajax pakt ze allemaal. Barca ajax 1-2
Niet met twee goals natuurlijk, als ze nu scoren zijn ze door. Als het gelijk eindigt tellen uit-doelpunten dubbel, niet als je vaker scoort.quote:
Ja dat zeg ik tochquote:Op woensdag 17 april 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet met twee goals natuurlijk, als ze nu scoren zijn ze door. Als het gelijk eindigt tellen uit-doelpunten dubbel, niet als je vaker scoort.
wat?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
ff douchen heb een vlieg in mn oog
Serieus, met hardlopen net, zo'n tyfusvliegje en dan ga je wrijven en alles gaat naar de klotequote:
ik ging douchen na de 1-0, kwam terug stond het 2-2quote:Op woensdag 17 april 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
ff douchen heb een vlieg in mn oog
klinkt knap kutquote:Op woensdag 17 april 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Serieus, met hardlopen net, zo'n tyfusvliegje en dan ga je wrijven en alles gaat naar de klote
Ja heb met fietsen ook weleens een tor ingeslikt, vol erin, maar dan drink je gewoon even wat na en dan is het goed.quote:
Hmm nu je het zegtquote:Op woensdag 17 april 2019 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ging douchen na de 1-0, kwam terug stond het 2-2
Je bent gek
Ik gun het jullie, mits jullie van City winnen.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mis de tijden dat man utd mee deed rond deze tijd...
Ik voel jequote:Op woensdag 17 april 2019 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mis de tijden dat man utd mee deed rond deze tijd...
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik gun het jullie, mits jullie van City winnen.
wel ff van City winnen ok?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
herinneringen..
Zal je zien dat VK Gerrard beter vindt.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
herinneringen..
akkoordquote:Op woensdag 17 april 2019 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
misschien countertje en gelijkspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |