dacht dat feminisme dat wasquote:Op woensdag 17 april 2019 20:43 schreef Myrr het volgende:
Boh douchen is toch wel het beste dat er is.
als ze nog een dikke trol wil zien moet ze gewoon in de spiegel kijken hoehoehoequote:Op woensdag 17 april 2019 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha dikke trol actie naar myrr toe
Zenden ze Liverpool uit ja?quote:Op woensdag 17 april 2019 20:56 schreef HPLC het volgende:
Gelukkig zendt Veronica de goede wedstrijd uit.
ik hoop dat je zo een vinger tussen de deur krijgtquote:Op woensdag 17 april 2019 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha en als Manchester dan scoort kan je zo vragen van hey city erin?
hahaquote:Op woensdag 17 april 2019 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een pleister met een plaatje eropquote:Op woensdag 17 april 2019 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik hoop dat je zo een vinger tussen de deur krijgt
Laatste keer dat ik een dikke troll sprak zei ze dat haar zoon Herman heet.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze nog een dikke trol wil zien moet ze gewoon in de spiegel kijken hoehoehoe
gelukkig heet ik Hermann met 2 n'etjesquote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een dikke troll sprak zei ze dat haar zoon Herman heet.
heb je de moeder van tong80 gesproken?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een dikke troll sprak zei ze dat haar zoon Herman heet.
Zo ongeïnteresseerd is ze in je.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig heet ik Hermann met 2 n'etjes
maar je kunt in een gesprek helemaal niet horen of het 1 of 2 n'etjes zijn, ben jij er even mooi ingetuind dombo hahaquote:
Klopt ze zei eigenlijk Hermini en lachte daarna om je piemel.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je kunt in een gesprek helemaal niet horen of het 1 of 2 n'etjes zijn, ben jij er even mooi ingetuind dombo haha
dat slaat nergens opquote:Op woensdag 17 april 2019 21:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Klopt ze zei eigenlijk Hermini en lachte daarna om je piemel.
Ga weg Haagsquote:Op woensdag 17 april 2019 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |