Hahaha sukkeltjequote:Op woensdag 17 april 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar heb ik schijt aan.
City moest diep gaan, en is niet uitgeschakeld. Dat was wat ik wilde.
Nu in het weekend ook verliezen van Spurs en ik ben een gelukkig manquote:Op woensdag 17 april 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
Had Pepje de eerste pot maar niet zo laf moeten spelen, eigen schuld
quote:Op woensdag 17 april 2019 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar heb ik schijt aan.
City moest diep gaan, en is niet uitgeschakeld. Dat was wat ik wilde.
Is toch geweldigquote:Op woensdag 17 april 2019 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Tottenham en Ajax naar de halve finale, wat een niveau
Welnee die pakt nog de landstitel en de Engelse beker toch? Volgend jaar nog een laatste kansquote:
Dat is toch gvd geen Chinees of welquote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gefeliciteerd he, je broer door naar halve finale
Ajax - Barcelona wordt een bijzondere wedstrijdquote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is wel mooi
Krijg je Tottenham of Ajax in de finale
dit is gewoon een regelrechte wanprestatiequote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Welnee die pakt nog de landstitel en de Engelse beker toch? Volgend jaar nog een laatste kans
Dit hadden ze wel echt keihard moeten winnen ja maar goedquote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is gewoon een regelrechte wanprestatie
Pep out, Mourinho in
Winnaar daarvan krijgt ze in de finale om de oren van LFCquote:Op woensdag 17 april 2019 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Tottenham en Ajax naar de halve finale, wat een niveau
Barcelona is een lastige opgave met Messi in zijn huidige vormquote:Op woensdag 17 april 2019 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Winnaar daarvan krijgt ze in de finale om de oren van LFC
Virgil van Dijk regelt dat welquote:Op woensdag 17 april 2019 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Barcelona is een lastige opgave met Messi in zijn huidige vorm
Ben echt Liverpool-moequote:Op woensdag 17 april 2019 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Virgil van Dijk regelt dat wel
Dat kan en dat respecteer ik, al doe ik verder niks met die mening.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben echt Liverpool-moe
Gotvertyfus zeg
Ben ook bang van niet inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat kan en dat respecteer ik, al doe ik verder niks met die mening.
Het is gewoon een soort jaloezie gok ikquote:Op woensdag 17 april 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben ook bang van niet inderdaad
Dat hoop je hahaquote:Op woensdag 17 april 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort jaloezie gok ik
Ja klopt, maar een finale Tottenham - Liverpool zou wel kut zijn, dus we mogen hopen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel weet wie er tegen elkaar moet hoor haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |