quote:Op woensdag 17 april 2019 09:57 schreef Allures het volgende:
Ik kreeg vandaag eindelijk 'ben je afgevallen'
Maandag ook
Ja godverdomme. Al een dwergmens aan gewicht. Word tijd dat jullie het eens zien
Meid!quote:Op woensdag 17 april 2019 09:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Nieuwe laptop bestellen, is via de NL servicedesk, via LA naar Londen en weer terug bij dezelfde gast gekomen die me vertelde dat het niet in NL besteld kon worden.
Niks dus, want kan niet besteld wordenquote:
Nou echt, stuk of zes.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Weet je hoeveel upgrades je daar van kan nemen
Ik zie prijzen vanaf 2000 euroquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
32GB, 1TB ssd, 3840x2160 touchscreen
Lekker vette vingers op je laptopscherm.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
32GB, 1TB ssd, 3840x2160 touchscreen
Dat is toch een uurtje of 2 werken.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie prijzen vanaf 2000 euro
O nee die goedkope zijn weer net andere modellen. Maak er maar bijna 3000 van.
Die resolutie is alleen in touchscreen. Alsof ik met m'n vingers op m'n scherm ga zitten vegenquote:Op woensdag 17 april 2019 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker vette vingers op je laptopscherm.
die heb ik nietquote:Op woensdag 17 april 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie prijzen vanaf 2000 euro
O nee die goedkope zijn weer net andere modellen. Maak er maar bijna 3000 van.
HORRORquote:Op woensdag 17 april 2019 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker vette vingers op je laptopscherm.
Telefoons van tegenwoordig zijn al bijna van het formaat iPad mini.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet misschien toch maar eens naar een iPad gaan kijken; wel handig voor in het vliegtuig.
Of een Surface.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet misschien toch maar eens naar een iPad gaan kijken; wel handig voor in het vliegtuig.
Die passen er niet meer bij in mijn broek.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Telefoons van tegenwoordig zijn al bijna van het formaat iPad mini.
Beetje een Apple fanboyquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Telefoons van tegenwoordig zijn al bijna van het formaat iPad mini.
quote:
Blijven leuke dingen. Al vind ik mijn surface pro als tablet best zwaar. Als laptop dan weer mooi licht. En het typt fijn zo'n typecover.quote:
Nog geneukt gister?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega die me op zou komen halen is te laat
Zo saai dat je gelijk in slaapt valt?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga mijn ipad maar eens vervangen, dat ding is antiek volgens mij. Maar goed, gebruik hem dan tegenwoordig ook alleen maar om 's nachts Friends op te kijken als ik ga slapen.
Huehue bobbelquote:Op woensdag 17 april 2019 10:24 schreef Chia het volgende:
In mijn broekzak past alleen een fietssleutel of autosleutel. Andere dingen puilen meteen uit.
Heb tegenwoordig wel een fijne rok met grote zakken waar dingen in kunnen zonder dat er allemaal rare bobbels zichtbaar worden.
Nu ik Chromecast op de slaapkamer heb, gebruik ik de iPad niet meerquote:Op woensdag 17 april 2019 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga mijn ipad maar eens vervangen, dat ding is antiek volgens mij. Maar goed, gebruik hem dan tegenwoordig ook alleen maar om 's nachts Friends op te kijken als ik ga slapen.
En toch al duizend keer gezien dat ik niet de behoefte heb om verder te kijken.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo saai dat je gelijk in slaapt valt?
Jawel dat MOET! Mijn werklaptop heeft ook een touchscreen, gaan collega's er met hun vette klauwen aan zitten. BLIJF ER AF MET JE TENGELS GERDA!quote:Op woensdag 17 april 2019 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die resolutie is alleen in touchscreen. Alsof ik met m'n vingers op m'n scherm ga zitten vegen
Daar ben ik dan wel blij mee. Wordt wel tijd voor een nieuwe maar ik wil echt geen grotere.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan weer geruchten van een kleinere iPhone
Dit is de hel.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel dat MOET! Mijn werklaptop heeft ook een touchscreen, gaan collega's er met hun vette klauwen aan zitten. BLIJF ER AF MET JE TENGELS GERDA!
Heb je nog steeds een SE?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel blij mee. Wordt wel tijd voor een nieuwe maar ik wil echt geen grotere.
Collega's die dat doen hebben spontaan geen accounts meer.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel dat MOET! Mijn werklaptop heeft ook een touchscreen, gaan collega's er met hun vette klauwen aan zitten. BLIJF ER AF MET JE TENGELS GERDA!
Je kan je laptop ook aan een extern scherm hangen.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef Allures het volgende:
Ik heb een werklaptop, we hebben vaste computers en van die dingen waar ik de laptop in kan klikken
Maar die laptop is zo klein jongens, ik kan daar niks mee... Ik ben gewoon op de oude computers gebleven
Hij ligt te verstoffen in de kast
Of een hoofd.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Collega's die dat doen hebben spontaan geen accounts meer.
Ik doe niet anders. Werk zelden op mn laptop zelf, alleen bij overleggen en als ik even tussendoor ergens moet werken. Zowel thuis als op kantoor hangt alles aan een of meerdere grote schermen.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan je laptop ook aan een extern scherm hangen.
Het idee van die dingen waar je de laptop in kan klikken is o.a. toch dat je vervolgens beeldschermen en een toetsenbord gebruikt van normaal formaat?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef Allures het volgende:
Ik heb een werklaptop, we hebben vaste computers en van die dingen waar ik de laptop in kan klikken
Maar die laptop is zo klein jongens, ik kan daar niks mee... Ik ben gewoon op de oude computers gebleven
Hij ligt te verstoffen in de kast
Lekker man, jezelf lekker belangrijk maken. Heerlijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:39 schreef Chia het volgende:
Ik hang mijn werklaptop thuis ook aan mijn trollstation met twee enorme beeldschermen.
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:39 schreef Chia het volgende:
Ik hang mijn werklaptop thuis ook aan mijn trollstation met twee enorme beeldschermen.
ja die hebben we dus maar die zijn er maar 2 op vervelende plekkenquote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan je laptop ook aan een extern scherm hangen.
Maar waarom kreeg je dan een werklaptop? Ik heb hem nodig voor extern werk. En bij ons maakt het thuiswerken veel makkelijker, omdat die externe server ruk is en niet alle programma's bruikbaar zijn (of een 10 jaar verouderde versie zijn). Laptop + VPN vanaf thuis werkt als een zonnetje.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:41 schreef Allures het volgende:
Maar waarom is dat beter dan een oude computer? We werken toch in de cloud of hoe dat ook heet
iPad is wel flink traag aan het worden. Netflix enzo doet hij prima, maar je moet niet willen multitasken of het scherm draaien.quote:
RIP koptelefoon.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb ik van mn werk.Heeft tenminste nog een hoofdtelefoonaansluiting.
werkelijk geen idee. Ze doen die dingen bij ons nietzo doordachtquote:Op woensdag 17 april 2019 10:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar waarom kreeg je dan een werklaptop? Ik heb hem nodig voor extern werk. En bij ons maakt het thuiswerken veel makkelijker, omdat die externe server ruk is en niet alle programma's bruikbaar zijn (of een 10 jaar verouderde versie zijn). Laptop + VPN vanaf thuis werkt als een zonnetje.
Gewoon een verlengsnoer eraan hangen toch? Zo'n bazending met 20 aansluitingenquote:Op woensdag 17 april 2019 10:54 schreef Allures het volgende:
[..]
werkelijk geen idee. Ze doen die dingen bij ons nietzo doordacht
Zo zijn er ook geen stopcontacten bij gekomen dus 9 van de 10 keer kun je niet eens ergens zitten met je laptop. Of je moet een vaste computer er uit trekken
Laptopje van 1 kilo. Verlengsnoer van 20 meter en 30 kilo. Als een baas.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon een verlengsnoer eraan hangen toch? Zo'n bazending met 20 aansluitingen
quote:Op woensdag 17 april 2019 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja maar ik ga die niet zelf kopen of zoquote:Op woensdag 17 april 2019 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je eigen eetpatroon toepassen op je huisdierquote:Op woensdag 17 april 2019 11:29 schreef Samzz het volgende:
Zat me af te vragen waarom één van onze paarden zo explosief is, dat is ze nooit. Ze heeft een anderhalve week stilgestaan, maar dat is geen verklaring, want dat gebeurt wel vaker buiten de vakanties. Nu blijkt dat ze in de tijd dat ze stilstond nog gewoon 2 kilo brokken en een kilo mais kreeg. De portie dat ze krijgt wanneer ze 2 uur per dag werkt.
Jezus. Ja, dan gaan ze wel stuiteren.
Zag via een website toegangskaartjes voor in de 60 euro. Hoeveel is ie aan de deur?quote:Op woensdag 17 april 2019 11:37 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, ingecheckt op highstreet. Tied veur Edinburgh's Castle.
Herkenbaarquote:Op woensdag 17 april 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iPad is wel flink traag aan het worden. Netflix enzo doet hij prima, maar je moet niet willen multitasken of het scherm draaien.
SE om wat Chinese toeristen af te zetten? Dat kost niet zo duur normaal.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zag via een website toegangskaartjes voor in de 60 euro. Hoeveel is ie aan de deur?
Nee zag net al op de officiële website 17 pond staan.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:44 schreef MCH het volgende:
[..]
SE om wat Chinese toeristen af te zetten? Dat kost niet zo duur normaal.
Chinese toeristen moet je ook zoveel mogelijk aftroggelen, dat doen ze daar namelijk ook.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nee zag net al op de officiële website 17 pond staan.
Lekker geld verdienen wel
Nee joh, lekker afdingen.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Chinese toeristen moet je ook zoveel mogelijk aftroggelen, dat doen ze daar namelijk ook.
>60kg, not approvedquote:Op woensdag 17 april 2019 11:43 schreef Ang3l het volgende:
https://www.ed.nl/cultuur(...)-eindhoven~a36c02b7/
Kiek die lillikerd in de krant vandaag!
Oef de haargrens is het pand al aan het verlaten zie ikquote:Op woensdag 17 april 2019 11:43 schreef Ang3l het volgende:
https://www.ed.nl/cultuur(...)-eindhoven~a36c02b7/
Kiek die lillikerd in de krant vandaag!
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oef de haargrens is het pand al aan het verlaten zie ik
Leg het ff uit danquote:Op woensdag 17 april 2019 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Joke en Ria begrijpen de self service paspoort controle niet.
quote:Liv Hewson is an Australian actor and playwright. Hewson uses they-and-them pronouns. Hewson was born in Canberra and grew up in the suburb of Hughes. They attended Alfred Deakin High School and Canberra College. They began acting as part of the Canberra Youth Theatre. Hewson's mother, Angela, is a public servant and their father, Tony, is a psychologist. Hewson has three brothers. Growing up, their family watched a lot of American television shows, such as The Simpsons and Futurama, which Liv said made it easy to act with an American accent.
Als Nellie zijn hoed af moest doen dan zullen Joke en Ria dat ook wel moeten. Ook leuk dat ze allemaal dezelfde hoed ophebben.quote:
Zo praat ik daar niet over.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je je dushi nog even goed uit elkaar getrokken?
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:25 schreef MCH het volgende:
Zouden jullie deze vrouwelijke incel doen?
https://www.thedenverchan(...)eats-to-area-schools
Moet je nu verder lopenquote:Op woensdag 17 april 2019 12:42 schreef Q. het volgende:
Grrrrr, één van de twee supermarkten hier gaat sluiten.
10 meter naar de AH. Maar wel kut want toen de AH de enige supermarkt was nadat de Jumbo vertrok werd die ineens echt extreem kut want ja, toch geen concurrentie. En daar is het al zo tering druk.quote:
Zondequote:Op woensdag 17 april 2019 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
10 meter naar de AH. Maar wel kut want toen de AH de enige supermarkt was nadat de Jumbo vertrok werd die ineens echt extreem kut want ja, toch geen concurrentie. En daar is het al zo tering druk.
Je ligt zeker 10 jaar achter met je opmerkingquote:Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij zal wel net zo gelukkig zijn met de overwinning van gisteren. Moest helaas het einde missen.quote:
Toen klom ze zeker net bovenop je piel.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij zal wel net zo gelukkig zijn met de overwinning van gisteren. Moest helaas het einde missen.
Geen idee. Liep wel redelijk. Niet super maar wel redelijk. Vomar is kleinere keten en dit was de vestiging die het verste van het hoofdkantoor af lag, misschien willen ze wat concentreren / focussen.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde. Waarom gaat ie weg eigenlijk?
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zekerquote:Op woensdag 17 april 2019 12:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toen klom ze zeker net bovenop je piel.
Beter 10 jaar achter dan -checkt foto- 10 cm naar achter.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ligt zeker 10 jaar achter met je opmerking
Wel brute uitspraken voor iemand die wel eens uit het topic gegaan is omdat mensen gemeen waren.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Beter 10 jaar achter dan -checkt foto- 10 cm naar achter.
Jammer.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee. Liep wel redelijk. Niet super maar wel redelijk. Vomar is kleinere keten en dit was de vestiging die het verste van het hoofdkantoor af lag, misschien willen ze wat concentreren / focussen.
Volgens mij is iedereen hier wel eens weg gegaan omdat anderen gemeen warenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel brute uitspraken voor iemand die wel eens uit het topic gegaan is omdat mensen gemeen waren.
Neequote:Op woensdag 17 april 2019 13:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier wel eens weg gegaan omdat anderen gemeen waren
Andere mensen de schuld geven van je eigen fouten.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:15 schreef Samzz het volgende:
Jezus. Boze klant. Had 29 maart een aanvraag gedaan voor het weekend van 26 april deze maand. Ik heb gezegd dat er een huisje vrij is en ik binnen een week de contactinformatie moet hebben omdat ie anders weg is (staat zwart op wit).
Belt die persoon net dat ze het huisje willen hebben. Ja dan ben je dus te laat en toen werd ik uitgescholden.
Doen best veel mensenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Andere mensen de schuld geven van je eigen fouten.
Mensen uitschelden helpt sowieso meestal niet als je nog iets gedaan wilt krijgen.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen best veel mensen. Maar goed, ik heb gezegd dat ik bij deze hun adres gemarkeerd heb en dat ze niet welkom zijn voor eventuele volgende boekingen. Ik laat me niet uitschelden omdat ze zelf de laks zijn op tijd te reageren.
Is de lijst met gemarkeerde personen lang?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen best veel mensen. Maar goed, ik heb gezegd dat ik bij deze hun adres gemarkeerd heb en dat ze niet welkom zijn voor eventuele volgende boekingen. Ik laat me niet uitschelden omdat ze zelf de laks zijn op tijd te reageren.
Nee, dat is niet de beste weg. Dus voortaan krijgen wij geen e-mails meer van hun binnen. Op zich wel handig.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen uitschelden helpt sowieso meestal niet als je nog iets gedaan wilt krijgen.
Nee.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Is de lijst met gemarkeerde personen lang?
Waarvoor dan welquote:Op woensdag 17 april 2019 13:26 schreef MissMSX het volgende:
Oooooooooooowkeeeeeeeeeeeeeee... Ik zoek dus een klamboe, want kutmuggen. Staat er bij de klamboe van ikea: "Het net is niet bedoeld als bescherming tegen muggen en andere insecten."x 1000
Nah.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier wel eens weg gegaan omdat anderen gemeen waren
Jezus hoe erg hebben ze dan gescholden. Uitkijken dat ze geen negatieve recensies her en der gaan achterlaten.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
De sier denk ik. Maar het staat echt ergens weggestoptquote:
Op alfabetische volgorde:quote:Op woensdag 17 april 2019 13:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Is de lijst met gemarkeerde personen lang?
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op alfabetische volgorde:
- MCH
- Stom gezin
Goed meelezen CEquote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
In de categorie. Dingen die je niet op de eerste date moet initiëren.
Wat dit dan voor kutorganisatie is, waarom ik zo'n achterlijk kutwijf ben en waarom ik geen rekening met hen kan houden, ze hebben het zwaar, ik ben een teringlijer en kon de kanker krijgen.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hoe erg hebben ze dan gescholden. Uitkijken dat ze geen negatieve recensies her en der gaan achterlaten.
Me kint heb auttisme door ze vaccenasies.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dit dan voor kutorganisatie is, waarom ik zo'n achterlijk kutwijf ben en waarom ik geen rekening met hen kan houden, ze hebben het zwaar, ik ben een teringlijer en kon de kanker krijgen.
Mijn collega luisterde met verbazing mee (had m op de luidspreker gezet).
Okay.
Nou, in dit geval was het een geopereerd kind en het zou de laatste vakantiemogelijkheid zijn voor een lange tijd.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Me kint heb auttisme door ze vaccenasies.
Kut en kanker zijn wel de toverwoorden die ze een ban kan opleveren. Wist je dat ze het zwaar hadden? Of is het een gevalletje zieligdoenerij en choosing beggers?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dit dan voor kutorganisatie is, waarom ik zo'n achterlijk kutwijf ben en waarom ik geen rekening met hen kan houden, ze hebben het zwaar, ik ben een teringlijer en kon de kanker krijgen.
Mijn collega luisterde met verbazing mee (had m op de luidspreker gezet).
Okay.
Ik ook, vliegtuig Bergamo!quote:Op woensdag 17 april 2019 13:52 schreef Samzz het volgende:
Ik realiseer me net dat ik volgende maand om deze tijd op vakantie ben. Vakantie
.
Ja maar de rest van de wereld draait doorquote:Op woensdag 17 april 2019 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, in dit geval was het een geopereerd kind en het zou de laatste vakantiemogelijkheid zijn voor een lange tijd.
Ja sorry, dan zit je er toch korter op.
Ik heb geen flauw idee, ken die hele mensen niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut en kanker zijn wel de toverwoorden die ze een ban kan opleveren. Wist je dat ze het zwaar hadden? Of is het een gevalletje zieligdoenerij en choosing beggers?
Ja, dat is ook wat ik zei, of nou ja, iets in die trant. En toen kwam de scheldkanonnade.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar de rest van de wereld draait doorZometeen zeggen ze toch af en dan krijg je ruzie vanwege de aanbetaling die ze niet terugkrijgen, of zit jij met een leeg huisje.
En als je hen dan de zin moet geven, moet je dat bij alle gasten doen, want iedereen maakt wel wat kuts doorquote:Op woensdag 17 april 2019 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wat ik zei, of nou ja, iets in die trant. En toen kwam de scheldkanonnade.
Ik ben een alleenstaande man, heb het ook zwaar.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kut en kanker zijn wel de toverwoorden die ze een ban kan opleveren. Wist je dat ze het zwaar hadden? Of is het een gevalletje zieligdoenerij en choosing beggers?
Gisteren je piem nog ergens ingeboord en nu alweer klagenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een alleenstaande man, heb het ook zwaar.
Fixed. Nu heb je het pas zwaar.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een alleenstaande witte cis man, heb het ook zwaar.
Stoere meid jij.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Beter 10 jaar achter dan -checkt foto- 10 cm naar achter.
Ze is nog geen veertig. Wehe.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stoere meid jij.
Vanwaar deze zuuraanval?
Denk dat ik met mijn 40e er beter uitzie dan jij.
Kom eens met een foto, dan kan ik t staven
Niet jou. De mening.
Dat bedoel ik.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stoere meid jij.
Vanwaar deze zuuraanval?
Niet jou. De mening.
Officiële site idd 17,50 gbp.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Zag via een website toegangskaartjes voor in de 60 euro. Hoeveel is ie aan de deur?
Ja idd. Kan gewoon niet. Ik kan niet een woning twee keer verhuren op t zelfde tijdstip en ik kan ook geen huizen toverenquote:Op woensdag 17 april 2019 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je hen dan de zin moet geven, moet je dat bij alle gasten doen, want iedereen maakt wel wat kuts doorJe bent geen make-a-wish en je kunt ook niet ruiken wat mensen voor achtergrondverhaal hebben.
Jeetje, wat mis ik hierquote:Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stoere meid jij.
Vanwaar deze zuuraanval?
Niet jou. De mening.
Mwa. Nare opmerking over m'n haarlijn. Sure. Prima, is ook zo.quote:
Maar we mogen ook nooit grapjes maken over elvi d'r gewicht.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elvi zei dat ie kaal werd. Dus drama.
Wie was er niet?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier weer een stuk gezelliger de laatste paar dagen.
We mogen alles. Maar body shamen is zonde. En wij mannen moeten maar alles kunnen incasseren. Want male-privilege.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar we mogen ook nooit grapjes maken over elvi d'r gewicht.
oh ja was ik vergetenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We mogen alles. Maar body shamen is zonde. En wij mannen moeten maar alles kunnen incasseren. Want male-privilege.
Drama is een groot woord. Maar leuk vond ik anders ja. En vrij onnodig. Die eerste opmerking prima, moet ik maar tegen kunnen want t is ook zo. Beetje op de man af spelen, maar ok. Kan. De verdere reactie vond ik gewoonweg onnodig en debiel. "Ik ben liever zus en zo dan dat ik er uit zie zoals jij!" ... Oke danquote:Op woensdag 17 april 2019 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elvi zei dat ie kaal werd. Dus drama.
Ja daar kan ik dan met de gay-clausule misschien onderuit komenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We mogen alles. Maar body shamen is zonde. En wij mannen moeten maar alles kunnen incasseren. Want male-privilege.
Aaah, duidelijk. Jammer.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Nare opmerking over m'n haarlijn. Sure. Prima, is ook zo.
Reactie van mij dat dat 10 jaar geleden ook zo was dus dat de opmerking wat achter ligt (altijd hoog voorhoofd en jaargrens gehad) en dan een beetje valse zure post na met "liever 10 jaar achter liggen dan 10cm naar achter".
Dan denk ik: Waar is dat noiuw eer voor nodig? Zo uit t niets?
Moet je vooral bij mij doen
Absoluut. Zal 'm onthouden.quote:
Wat is daar mee dan?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar we mogen ook nooit grapjes maken over elvi d'r gewicht.
Meh. Zou ik denken.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drama is een groot woord. Maar leuk vond ik anders ja. En vrij onnodig. Die eerste opmerking prima, moet ik maar tegen kunnen want t is ook zo. Beetje op de man af spelen, maar ok. Kan. De verdere reactie vond ik gewoonweg onnodig en debiel. "Ik ben liever zus en zo dan dat ik er uit zie zoals jij!" ... Oke dan
Ik zou eens tegen een vrouw moeten zeggen dat ik liever minder haar heb dan 3 kinnen. Poppen aan t dansen hoor
Och, daar is ze weer hoor!quote:
Ik doe niet aan disses.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
En van jou, je hebt haar niet eens gemist
Is dit weer een verkapte kaalheidsdissquote:Op woensdag 17 april 2019 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
En van jou, je hebt haar niet eens gemist
Ik kwam er bijna mee wegquote:Op woensdag 17 april 2019 14:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is dit weer een verkapte kaalheidsdiss
Zuuraaanval? Ik dacht dat jij dit wel kon hebben.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stoere meid jij.
Vanwaar deze zuuraanval?
Niet jou. De mening.
Nu ben je wel echt dramatischquote:Op woensdag 17 april 2019 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Drama is een groot woord. Maar leuk vond ik anders ja. En vrij onnodig. Die eerste opmerking prima, moet ik maar tegen kunnen want t is ook zo. Beetje op de man af spelen, maar ok. Kan. De verdere reactie vond ik gewoonweg onnodig en debiel. "Ik ben liever zus en zo dan dat ik er uit zie zoals jij!" ... Oke dan
Ik zou eens tegen een vrouw moeten zeggen dat ik liever minder haar heb dan 3 kinnen. Poppen aan t dansen hoor
Lotusss, Elvi, Ang3l, CL zondag (de enige die echt terecht was), Faxie die jammerde na een definitieve afwijzing van Kopjechino. Enige lichtpuntje is de neukbeurt van CE.quote:
Doe eens vertellen over die van Lotuss, CL en Faxie dan.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Lotusss, Elvi, Ang3l, CL zondag (de enige die echt terecht was), Faxie die jammerde na een definitieve afwijzing van Kopjechino. Enige lichtpuntje is de neukbeurt van CE.
Daar heb je Chai voorquote:Op woensdag 17 april 2019 15:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe eens vertellen over die van Lotuss, CL en Faxie dan.
Doe danquote:Op woensdag 17 april 2019 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerder een burn-outquote:
Die heb ik niet meegekregen, die laatste!quote:Op woensdag 17 april 2019 15:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bedoel je de notre dame of de meltdown van Lotussss?
Samzz heeft mijn posts aangaande de meltdown van Lotuss verwijderd dus ik begin er hier niet weer over.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die is er toch niet, doe eens wat nuttigs voor de verandering.
Joh, was geen meltdown. Een terechte klacht wel.quote:
Wanneer was dat?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Samzz heeft mijn posts aangaande de meltdown van Lotuss verwijderd dus ik begin er hier niet weer over.
Je was gewoon aan het stoken, draakje.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Samzz heeft mijn posts aangaande de meltdown van Lotuss verwijderd dus ik begin er hier niet weer over.
Kom op zeg, was gewoon een grapje en verder heb ik nergens de boel opgenaaidquote:Op woensdag 17 april 2019 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je was gewoon aan het stoken, draakje.
Ik wilde je aanraden om terug te lezen want het was wel de moeite waard, maar er is helaas geveegd.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegekregen, die laatste!
Elvi wanneer gaan we samen naar de bram ladage aan het water in Gouda?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wilde je aanraden om terug te lezen want het was wel de moeite waard, maar er is helaas geveegd.
Goed zo.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Kom op zeg, was gewoon een grapje en verder heb ik nergens de boel opgenaaid
Niet. Sowieso ga ik met jou nergens heen, en ze hebben daar alleen iets van stoofvlees wat ze op patat gooien en ik denk dat dat smerig isquote:Op woensdag 17 april 2019 15:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Elvi wanneer gaan we samen naar de bram ladage aan het water in Gouda?
Ik heb daar ook geen begrip voor.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:14 schreef Elvi het volgende:
stoofvlees wat ze op patat gooien en ik denk dat dat smerig is
Prefabstoofvlees inderdaad, Jammer, misschien eerst een keer in een algehele SC-meet dan maarquote:Op woensdag 17 april 2019 15:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet. Sowieso ga ik met jou nergens heen, en ze hebben daar alleen iets van stoofvlees wat ze op patat gooien en ik denk dat dat smerig is
Lekker joh.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niet. Sowieso ga ik met jou nergens heen, en ze hebben daar alleen iets van stoofvlees wat ze op patat gooien en ik denk dat dat smerig is
Is de verbouwing al klaar, mooi geworden?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Echt hoor, NIET over patat beginnen.
Van m'n gebit?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Is de verbouwing al klaar, mooi geworden?
Ik was net door de febo drive!quote:Op woensdag 17 april 2019 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Echt hoor, NIET over patat beginnen.
Hebben ze die?quote:
Ik heb het op dit moment iets te rustig op de zaakquote:Op woensdag 17 april 2019 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, jezus, doe eens niet zo eng van wat je allemaal weet en onthoudt.
Nu al? Je had toch een nieuwe baan?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb het op dit moment iets te rustig op de zaak
Ga grassprieten tellen of zoquote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Noemen ze de sociale werkplaats tegenwoordig zo ja?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Klopt, ik zit me nu af te vragen wat beter is. Tyfus druk en minder verdienen of minder te doen hebben en meer moneyz.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nu al? Je had toch een nieuwe baan?
Hi Vinniieequote:Op woensdag 17 april 2019 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noemen ze de sociale werkplaats tegenwoordig zo ja?
Tyfus druk en nog meer moneyz.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Klopt, ik zit me nu af te vragen wat beter is. Tyfus druk en minder verdienen of minder te doen hebben en meer moneyz.
Moet er een andere dag wel weer voor boetenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Zolang jij hier nog uitgebreid zit kun je ook niet druk hebben denk ik
More Moneyss more problemsquote:Op woensdag 17 april 2019 15:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet er een andere dag wel weer voor boeten
Teren op je manquote:Op woensdag 17 april 2019 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik verdien bijna niks, dus ook geen struggles
Teren op m'n vrouw is ook wel mijn droomquote:
Mehquote:Op woensdag 17 april 2019 15:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Teren op m'n vrouw is ook wel mijn droom
Ik werk ook een keertje. Meteen drama gemist.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wilde je aanraden om terug te lezen want het was wel de moeite waard, maar er is helaas geveegd.
Sommige mensen leven via de levens van anderenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, jezus, doe eens niet zo eng van wat je allemaal weet en onthoudt.
Als man lijkt het me wel een beetje genantquote:Op woensdag 17 april 2019 15:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, waar komt deze aanval nou opeens vandaanquote:Op woensdag 17 april 2019 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen leven via de levens van anderen
Wat ga je dan doen met je tijd.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon trophy husband zijn. Niets mis mee.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man lijkt het me wel een beetje genant
#seksisme
Waarom zou ik me daar iets van aantrekken?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man lijkt het me wel een beetje genant
#seksisme
Voor de kinderen zorgen, in de tuin werken, stukje fietsen...verzin wel iets.quote:
Moet je ook niet doen, gewoon je eigen leven leven.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom zou ik me daar iets van aantrekken?
Leuk voor een week.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom zou ik me daar iets van aantrekken?
[..]
Voor de kinderen zorgen, in de tuin werken, stukje fietsen...verzin wel iets.
M'n vader was vroeger voorleesmoeder op de basisschoolquote:Op woensdag 17 april 2019 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, gewoon je eigen leven leven.
Misschien waar ja. Maar je kunt ook vrijwilligerswerk gaan doen ofzoiets.quote:
Is maar net wat je er zelf van maakt. Als hij zich liever uitslooft voor zijn vrouw dan voor zijn baas, prima tochquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er bestaat geen transformer die Piem heet
Vlieg je dan ook als een klein kind door de woonkamer vliegtuigje spelen met je poppetjes?quote:Op woensdag 17 april 2019 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er bestaat geen transformer die Piem heet
Nee, ik maak een dekenfortquote:Op woensdag 17 april 2019 16:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Vlieg je dan ook als een klein kind door de woonkamer vliegtuigje spelen met je poppetjes?
Even serieuze vraag dit hoor, maar wat is er zo leuk aan wielrennen kijken?quote:Op woensdag 17 april 2019 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen zin, al vanaf 16:00 op de bank wielrennen kijken!
quote:Op woensdag 17 april 2019 16:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Even serieuze vraag dit hoor, maar wat is er zo leuk aan wielrennen kijken?
Ik vind de ronde van Italie en Frankrijk echt een genot om te zienquote:Op woensdag 17 april 2019 16:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Even serieuze vraag dit hoor, maar wat is er zo leuk aan wielrennen kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |