quote:Op woensdag 17 april 2019 09:57 schreef Allures het volgende:
Ik kreeg vandaag eindelijk 'ben je afgevallen'
Maandag ook
Ja godverdomme. Al een dwergmens aan gewicht. Word tijd dat jullie het eens zien
Meid!quote:Op woensdag 17 april 2019 09:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Nieuwe laptop bestellen, is via de NL servicedesk, via LA naar Londen en weer terug bij dezelfde gast gekomen die me vertelde dat het niet in NL besteld kon worden.
Niks dus, want kan niet besteld wordenquote:
Nou echt, stuk of zes.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Weet je hoeveel upgrades je daar van kan nemen
Ik zie prijzen vanaf 2000 euroquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
32GB, 1TB ssd, 3840x2160 touchscreen
Lekker vette vingers op je laptopscherm.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
32GB, 1TB ssd, 3840x2160 touchscreen
Dat is toch een uurtje of 2 werken.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie prijzen vanaf 2000 euro
O nee die goedkope zijn weer net andere modellen. Maak er maar bijna 3000 van.
Die resolutie is alleen in touchscreen. Alsof ik met m'n vingers op m'n scherm ga zitten vegenquote:Op woensdag 17 april 2019 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker vette vingers op je laptopscherm.
die heb ik nietquote:Op woensdag 17 april 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie prijzen vanaf 2000 euro
O nee die goedkope zijn weer net andere modellen. Maak er maar bijna 3000 van.
HORRORquote:Op woensdag 17 april 2019 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker vette vingers op je laptopscherm.
Telefoons van tegenwoordig zijn al bijna van het formaat iPad mini.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet misschien toch maar eens naar een iPad gaan kijken; wel handig voor in het vliegtuig.
Of een Surface.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet misschien toch maar eens naar een iPad gaan kijken; wel handig voor in het vliegtuig.
Die passen er niet meer bij in mijn broek.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Telefoons van tegenwoordig zijn al bijna van het formaat iPad mini.
Beetje een Apple fanboyquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Telefoons van tegenwoordig zijn al bijna van het formaat iPad mini.
quote:
Blijven leuke dingen. Al vind ik mijn surface pro als tablet best zwaar. Als laptop dan weer mooi licht. En het typt fijn zo'n typecover.quote:
Nog geneukt gister?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega die me op zou komen halen is te laat
Zo saai dat je gelijk in slaapt valt?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga mijn ipad maar eens vervangen, dat ding is antiek volgens mij. Maar goed, gebruik hem dan tegenwoordig ook alleen maar om 's nachts Friends op te kijken als ik ga slapen.
Huehue bobbelquote:Op woensdag 17 april 2019 10:24 schreef Chia het volgende:
In mijn broekzak past alleen een fietssleutel of autosleutel. Andere dingen puilen meteen uit.
Heb tegenwoordig wel een fijne rok met grote zakken waar dingen in kunnen zonder dat er allemaal rare bobbels zichtbaar worden.
Nu ik Chromecast op de slaapkamer heb, gebruik ik de iPad niet meerquote:Op woensdag 17 april 2019 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga mijn ipad maar eens vervangen, dat ding is antiek volgens mij. Maar goed, gebruik hem dan tegenwoordig ook alleen maar om 's nachts Friends op te kijken als ik ga slapen.
En toch al duizend keer gezien dat ik niet de behoefte heb om verder te kijken.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zo saai dat je gelijk in slaapt valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |