SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je last van de hittequote:
Ik zit dat topic te lezen:quote:Op woensdag 17 april 2019 00:39 schreef Greys het volgende:
Potver ik wil youtuben maar dit topic..
'Hij gaat vreemd want het slaapkamerraam stond open'.
R&P / Hoe groot is de kans dat hij vreemdgaat?
Jaa ik ben benieuwdquote:Op woensdag 17 april 2019 01:02 schreef Butler456 het volgende:
Die Italianen gaan echt een hekel krijgen aan Nederland dit jaar. Eerst Juventus uitgeschakeld en dan als het even tegenzit in mei...
Dat moet inderdaad wel heel zwaar zijn twee weken Redefine.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:03 schreef ato het volgende:
Chemo, ik had het vandaag weer voor het eerst na 2 weken Redefine.
Ik word er na eerste dag heerlijk manisch van.
Ik hoop echt dat ik normaal wel te volgen ben
Heb dat ook net gedaan.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zit dat topic te lezen:
[ afbeelding ]
En nu ook even serieus. Dat zal zeker zwaar zijn. Je lichaam en je geest reageren daar natuurlijk op. Sterkte i.i.g.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:03 schreef ato het volgende:
Chemo, ik had het vandaag weer voor het eerst na 2 weken Redefine.
Ik word er na eerste dag heerlijk manisch van.
Ik hoop echt dat ik normaal wel te volgen ben
quote:Op woensdag 17 april 2019 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad wel heel zwaar zijn twee weken Redefine.
Nu word ik nieuwsgierig en ga ik het ook maar lezenquote:Op woensdag 17 april 2019 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht bij die titel al van nou dat zal wel iets heel aparts zijn. Maar als ik dan die OP lees wordt het alleen maar vreemder. Die TT klopt ook helemaal niet met de OP en dan heeft diegene m nog aangepast ook.quote:
Als je de OP al vreemd vind wens ik je sterkte voor de rest.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht bij die titel al van nou dat zal wel iets heel aparts zijn. Maar als ik dan die OP lees wordt het alleen maar vreemder. Die TT klopt ook helemaal niet met de OP en dan heeft diegene m nog aangepast ook.
Ik heb niet eens zo heel ver gelezen. Die OP is al heel raar i.c.m. die TT. En dan ook nog de eerste reacties ook. Waarom zou je zoiets vragen voor iemand anders? Dat vraagt diegene puur voor zichzelf. Al denk ik eigenlijk meer dat het een topic voor ONZ.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig en ga ik het ook maar lezen
Dat kan ik mij best voorstellen. Maar ik vind het op de een of andere manier nogal een vermoeiend topic. Dus geen zin om verder te lezen. Dat vond ik bij dit topic wel anders. Hier heb ik elke reactie van de TS weer met volle verbazing enquote:Op woensdag 17 april 2019 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je de OP al vreemd vind wens ik je sterkte voor de rest.
Ik hoop het en hopelijk kwam ik normaal over 2 weken terug.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
Veel sterkte met de nasleep van de chemo AtoWij snappen je manische buien wel. Is wel grappig om te lezen
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op woensdag 17 april 2019 01:08 schreef ato het volgende:
Meestal ben ik na start chemo manisch 1 x per 2 weken, daarna iets somber. Maar door pillen wordt dat ondersteund na 2 dagen.
En ook de bijwerkingen. Dus gaat tot nu goed.
Ik werk en doe leuke dingen.
Normaal ben je ook niet te volgen, dus dat gaat niet veel beter worden.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:10 schreef ato het volgende:
[..]
Ik hoop het en hopelijk kwam ik normaal over 2 weken terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja. Sorry.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens goed om te horen dat het beter gaat met de Griekquote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overigens goed om te horen dat het beter gaat met de Griek
quote:Op woensdag 17 april 2019 01:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Normaal ben je ook niet te volgen, dus dat gaat niet veel beter worden.HahaahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |