Sorry was gewoon even in een rare buiquote:Op woensdag 17 april 2019 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks Guana, ouwe stemmingsomslaander dat je d'r bent.Ik snap 'zin in stookpost' ook niet echt maar dat is vast omdat ik een suffe doos ben.
Duncan?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:39 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Echt, hč. Het is echt een lieverd ook.![]()
Maar het kan nog erger.![]()
Hij heeft een onderbeet (een centenbakkie, aldus mijn collega’s),
en dan ziet ie er helemaal komisch uit met z’n eigenwijze bakkes.
Ging toch over dat ik herplaatste of was het te veel?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry was gewoon even in een rare bui
Hoe bedoel je “bewezen”?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:45 schreef ato het volgende:
[..]
Is dit bewezen? Kan het mij niet voorstelllen.
Je bent een schat en dat sorry moet je echt een keer weg laten xquote:Op woensdag 17 april 2019 00:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Over dat blauwe oog en lichamelijk mishandelen?quote:
Dit gaat toch over een hont?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:47 schreef ato het volgende:
[..]
Duncan?
Hij is knap hoor en ik zie het cente bakkie niet. Het is niet mijn type.
Weet niet wat je hiermee bedoeltquote:Op woensdag 17 april 2019 00:49 schreef ato het volgende:
[..]
Ging toch over dat ik herplaatste of was het te veel?
Ik denk niet dat Duncan de hond is van Mandyquote:Op woensdag 17 april 2019 00:47 schreef ato het volgende:
[..]
Duncan?
Geen sorry, ik heb ook weleens buien. En velen met ons.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dat. Ik moet ophouden hier mijn mening te plaatsenhahaha, ik moet slapen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Duncan de hond is van Mandy
Gieren.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:47 schreef ato het volgende:
[..]
Duncan?
Ja ik moet ook ophouden (te veel chemo, altijd mooi excuse x)quote:Op woensdag 17 april 2019 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Gieren.
(Dat ging over de foto van een hondje met onderbeet. Niet over Duncan.)
Heb je het filmpje gezien? Want ze is in Qatar door de hitte van d’r fiets gelazerd tijdens de ploegentijdrit.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:51 schreef ato het volgende:
[..]
Over dat blauwe oog en lichamelijk mishandelen?
Maar ik denk dat het niet goed is om hier over te discussiėren.
Ik ben zeg maar in de warquote:Op woensdag 17 april 2019 00:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Want ze is in Qatar door de hitte van d’r fiets gelazerd tijdens de ploegentijdrit.
Ik dacht al, wat bedoel je
Ik ben inmiddels bijquote:
We houden toch wel van je hoor, of je nou wel of niet te volgen bent.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:57 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ja is het weer zo ver, fijn goedje chemo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |