Juichen voor ajax lukt me niet zo goed, daarvoor geef ik echt te weinig om clubvoetbal.quote:
In 1995 deed Ajax aardig zijn best jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bijna? Je gelooft nu niet in 1995? Want ik durf toch met redelijke zekerheid te zeggen dat dat jaar echt heeft plaatsgevonden.
Het campingelftal?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:59 schreef Guanabana het volgende:
Heb die winst van Denemarken nooit echt begrepen.
Ik ook. Het staat in mijn bottom 5 van winnaars.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond rainmaker een beter nummer (met betere dansersquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:59 schreef Guanabana het volgende:
Misschien kun je dit nog eens lezen: https://www.businessinsid(...)-know-so-far-2019-3/quote:
Matige stookpost dan, neprellert.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry was mijn schuld, had even zin in een stookpost
Die laatste overtreding, zoals hij die net op Veltman maakte... Dat doet ie zo vaak als ie gaat verliezen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:11 schreef ato het volgende:
En Greys over Ronaldo, ik heb hetzelfde als over Waylon (dubbele gevoelens).
Hij is zo lief, met minder bedeelden of verdeelden in de wereld.
Maar soms kan hij zo kei hard uithalen zoals sneaky een uithaalgeven op het veld.
Waylon was bv niet leuk in dat interview op de rode loper.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:58 schreef ato het volgende:
Ik ben net de punten telling van 2013 terug te kijken, schandalig dat Frankrijk (oh wij zijn zo voor chansons en echt lied en idem dito Israël) geen punten geeft aan Nederland.
En Emeli voor Denemarken zong niet zo sterk hoor.
Dat was inderdaad echt een niemendalletje ja. Best aanstekelijk nog en prima aan te horen. Maar weinig opvallend. Maar ja weinig echte concurrentie dat jaar. En dat jaar leek het wel alsof Denemarken koste wat kost moest winnen. Ze waren de grote favoriet. Zij mochten net wat meer qua special effects etc. tijdens het festival en er was heel erg veel aandacht voor Denemarken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:59 schreef Guanabana het volgende:
Dat past precies bij hem inderdaad. Al viel deze eigenlijk nog mee, was een gele kaart. Prima scheidsrechter overigens.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die laatste overtreding, zoals hij die net op Veltman maakte... Dat doet ie zo vaak als ie gaat verliezen.
Nee sorry, ik wacht toch echt op bewijzen en/of bekentenissen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien kun je dit nog eens lezen: https://www.businessinsid(...)-know-so-far-2019-3/
Het is natuurlijk makkelijk roepen wat jij zei over zo'n vrouw, maar het leven als superster met veel geld moet in zo'n situatie ook heel handig zijn.
Jaaaa laten we daar maar (hopelijk) eens een zeldzaam keertje een beetje van kunnen profiteren.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:22 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk kun je er puur vanwege de odds etc. al vanuit gaan dat Duncan heel erg hoog gaat eindigen (als die een beetje acceptabel zingt en een fatsoenlijke act heeft), want je merkt aan alle kanten dat er altijd veel meer aandacht is voor de grote favoriet dan voor anderen.
Natuurlijk is het logisch dat een liedje het daadwerkelijk ook goed doet in de einduitslag als het hoog in de odds staat. Maar bij het ESF heb ik toch wel erg veel gevalletjes self fullfilling prophecies gezien. Een nummer wordt tot favoriet gebombarbeerd, krijgt daardoor alle aandacht en vervolgens gaat heel Europa toch net even wat meer opletten bij dat nummer dan een ander.
Als het dan niet tegenvalt dan wordt daar vervolgens ook op gestemd (en bij de jury is dat denk ik nog erger).Als mens ben je toch wel geneigd om iets goed te vinden of iig beter, omdat iedereen dat roept.
Maar ik klaag er natuurlijk geen seconde over dat Duncan daar waarschijnlijk ook van gaat profiteren
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa laten we daar maar (hopelijk) eens een zeldzaam keertje een beetje van kunnen profiteren.![]()
Echt, hè. Het is echt een lieverd ook.quote:
Op dinsdag 16 april 2019 19:55 schreef Aoibhin het volgende: [..] Wat een schat!Die uitdrukking ook echt
![]()
Wat jij wilquote:Op woensdag 17 april 2019 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry, ik wacht toch echt op bewijzen en/of bekentenissen.
En nu hou ik er echt over op, geen zin in, dat hadden we net al niet meer.![]()
Thanks Guana, ouwe stemmingsomslaander dat je d'r bent.Ik snap 'zin in stookpost' ook niet echt maar dat is vast omdat ik een suffe doos ben. Maarrr met een humeur dat vandaag toch niet kapot kan want Griek.
Trusten! Ik ga nog ff youtuben in bed. Geniet lekker na van de terechte overwinning AJAXjes!
Is dit bewezen? Kan het mij niet voorstelllen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |