JAAAAAAAAAA dat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar gleed zo even mijn tiener-hunk als een dikke koningspinguin koddig over het gras en ik dacht alleen maar godallejezus wat worden we oud.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik wist niet wat ik moest antwoorden omdat ik me niet kan voorstellen dat ie heeft gezegd 'ja klopt mensen ik heb iemand verkracht, en doorrrr'.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet serieus niks van die zaak af![]()
Maar als het waar is is het niet netjes en is het een kutlul.
Ja er is dus wel iets met een betaling aan haar om stil te blijven.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik wist niet wat ik moest antwoorden omdat ik me niet kan voorstellen dat ie heeft gezegd 'ja klopt mensen ik heb iemand verkracht, en doorrrr'.
Ik had vandaag zin in foe yong hai, maar ben niet naar de Chinees geweest. Goed hequote:
Ik zie hem niks toegeven trouwens.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]gelachen om allebei.
Nah ben een beetje baldadig ofzo. En ik moet eigenlijk slapen nu.
twitter:Cristiano twitterde op woensdag 03-10-2018 om 16:16:29I firmly deny the accusations being issued against me. Rape is an abominable crime that goes against everything that I am and believe in. Keen as I may be to clear my name, I refuse to feed the media spectacle created by people seeking to promote themselves at my expense. reageer retweet
Een hele?quote:
Oeh, tof, zullen we alvast boeken met gratis annuleren optie?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA dat.
Ik heb zojuist trouwens al onze hendig sjieke b&b in Mestreeg gevonden heur!
Ja was ook niet publiek maar tegenover iemand in private.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie hem niks toegeven trouwens.twitter:Cristiano twitterde op woensdag 03-10-2018 om 16:16:29I firmly deny the accusations being issued against me. Rape is an abominable crime that goes against everything that I am and believe in. Keen as I may be to clear my name, I refuse to feed the media spectacle created by people seeking to promote themselves at my expense. reageer retweet
Ja dat maar kan toch ook zijn van 'misschien kan je er na tien jaar eens over ophouden dat je destijds met me meeging en nu ineens roept dat ik je verkracht heb, hier heb je geld, now shut up'.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja er is dus wel iets met een betaling aan haar om stil te blijven.
Hm ja, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, mag ook een halve zijn, als het maar niet de onderste helft is.
Hij zou haar 375.000 dollar betaald hebben om haar te laten zwijgen. Voor hem is dat vier dagen salaris, en rust aan z'n kop. Als er een sponsorcontract wordt geannuleerd omdat hij wordt aangeklaagd (zelfs al wordt hij niet veroordeeld) kost hem dat veel meerquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja er is dus wel iets met een betaling aan haar om stil te blijven.
Oh nee idd dan hoop ik dat ze hem vanavond nog op water en brood gooien op basis hiervan!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja was ook niet publiek maar tegenover iemand in private.
Weet ik het joh, goed verhaal.
Ben verbazingwekkend rustig eigk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
TOETERSSSSSSS!
Ben je schor van het juichen en gillen?
Goed zoquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ben verbazingwekkend rustig eigk.tegen real was het h-y-s-t-e-r-i-escher.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |