SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan de Amsterdammers wederom stunten of wordt het toch de favoriet uit Turijn? We gaan het zien aankomende woensdag. De return is volgende week dinsdag.
*Spelers die op scherp staan:
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
*De voorbeschouwing op Veronica begint om 20.00 uur. Ajax- Juventus om 21.00 uur. Met presentator Wilfred Genee en analisten René van der Gijp en Dick Advocaat.
Poll: Welke ploeg gaat de halve finale bereiken?
• Ajax
• Juventus
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
____________![]()
Juve zo veel kansen, niet normaalquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:48 schreef bianconeri het volgende:
Toch echt ongelofelijk dat Juve niet dik voor staat. Belachelijk.
Ajax weer eens een kans en een goalZo typisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Het hart van elftal is ziek vandaag en het scheelt meteen een slok op een borrel.²
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:49 schreef Max23 het volgende:
Deze gaat erinNostradamusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze gaat erinDeze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Portugal - Spanjequote:Op dinsdag 16 april 2019 21:50 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Laatste gol uit een vrije trap van CR7 is een jaar of 15 geleden.
Deze gaat erinhelderziendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
een van de 500 pogingen knalt hij er in en dan is het gelijk een god.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:50 schreef Caland het volgende:
Oh, Ronaldo schiet ook bij Juve elke vrije trap in de muur
Of Feyenoord verziekt gewoon alles.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Turpin fluit echt heel sterk.
Dit is dezelfde scheids die doelbewust een wedstrijd van Feyenoord heeft verziekt, best gek eigenlijk.
PSV approves this messagequote:Op dinsdag 16 april 2019 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
verlenging zou wel optimaal genot zijn.
Wordt 2-2 binnen 90 minuten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
verlenging zou wel optimaal genot zijn.
Wat is je oordeel over de eerste helft.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
It's dark beyond the stars, it's cold out in the rain.
We gaan verlengen denk ik Stinhoquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
It's dark beyond the stars, it's cold out in the rain.
Mag van mij de finale. Fluit goedquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Prima scheids wel. Laat zich niet gek maken
Zeker, en laat lekker doorspelen en ook geen kaartenzwaaierquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja, relaxt en heeft de wedstrijd prima onder controle.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is weleens anders geweestquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:54 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Zeker, en laat lekker doorspelen en ook geen kaartenzwaaier
Sinds de 1-0 is er gek genoeg meer schwung of spanning in de pot gekomen. Ajax is slordig aan de bal vooralsnog, maar achterin word ik vooralsnog alleen bang van de standaardsituaties. Qua veldspel kan Juve alleen een beetje ritme krijgen als er omschakelingen zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is je oordeel over de eerste helft.
jij moet gewoon je mond houden en hopen op een gelijkspel dan samen de verlenging in.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:55 schreef kurk_droog het volgende:
Zie dit geen verlenging worden trouwens.. Er gaat sowieso nog gescoord worden.
3-2 voor Juve en dan verlengingquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:55 schreef kurk_droog het volgende:
Zie dit geen verlenging worden trouwens.. Er gaat sowieso nog gescoord worden.
Mijn hartquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij moet gewoon je mond houden en hopen op een gelijkspel dan samen de verlenging in.
niemand heeft zin om op een dinsdagavond om 23 uur te gaan slapen.
ik vat het zo samen:quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:56 schreef -Chakotay- het volgende:
leuke wedstrijd
spannend
vuil spel soms van Juventus
Ronaldo mad
beetje samenvatting van eerste helft
Ja ik vond dit ook wel grappig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Ging je alarm af voor je anti-Feyenoord act?
Die is idd lekker in vorm en lijkt op te bloeien onder spanning.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:56 schreef bombmannl het volgende:
Donny is ook wel flink in waarde gestegen op basis van deze twee potjes
Prima toch. Heeft dus een goede ontwikkeling doorgemaakt. Fluit vanavond uitstekend.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik vond dit ook wel grappig.
Ik denk bij Turpin ook gewoon aan die ene avond terug. Als je hem nu zo relaxed en consistent ziet fluiten is dat best gek.
Hoi Karinaquote:
Dit hele CL-seizoen al prima.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik vond dit ook wel grappig.
Ik denk bij Turpin ook gewoon aan die ene avond terug. Als je hem nu zo relaxed en consistent ziet fluiten is dat best gek.
Oeh leuk weer een talentenjacht, ga ik zeker kijke!quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef Themeparktommy het volgende:
WTF Jan Joost aan het zingen!?!?!![]()
![]()
![]()
Ja, echt matigquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef Themeparktommy het volgende:
WTF Jan Joost aan het zingen!?!?!![]()
![]()
![]()
Je kan ook echt niets he. Flophost.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=FsQtVV-U29E
Hij speelt echt een wereldpotquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:59 schreef Nober het volgende:
Blind haalt als enige zijn eigen niveau dan is het niet veel soeps in Torino.
je loopt een dag achterquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:00 schreef Anneloos het volgende:
Kijk via ziggo en een prachtige goal van Aubameyang zien van een wedstrijdje Arsenal Vs. Watford
Dat is duidelijk. Hoorde dat ie vorig jaar ook een sterke pot van Atletico floot in de halve finale EL. Je ziet het gek genoeg ook echt aan zijn gezicht, hij had toen in de kuip een hele rare strakke kop. Vandaag heeft ie juist een heel prettige en rustige uitstraling.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima toch. Heeft dus een goede ontwikkeling doorgemaakt. Fluit vanavond uitstekend.
Ik ben niet zo moederlijk hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:01 schreef KingRoland het volgende:
ik zie Karina als een verloren moeder op het interwebs.
En ik zie een shemale in jouw UI.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:01 schreef KingRoland het volgende:
ik zie Karina als een verloren moeder op het interwebs.
Ik geloofde ook niet dat het er zo makkelijk in ging dus voelde meer ongeloofquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik had op de 1 of andere manier helemaal geen ontlading bij de goal
Zijn uitstraling is inderdaad stukken beter. Je weet dat hij zich niet met zich laat sollen. Vrij prettig als voetballer ookquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Hoorde dat ie vorig jaar ook een sterke pot van Atletico floot in de halve finale EL. Je ziet het gek genoeg ook echt aan zijn gezicht, hij had toen in de kuip een hele rare strakke kop. Vandaag heeft ie juist een heel prettige en rustige uitstraling.
Deeeeee keeper van den haag van den haag van den haagquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen zin in verlenging hoor dus tik er gewoon snel 1 in straks.
"De regel luidt als volgt: Wanneer over twee wedstrijden geteld de totaalstand een gelijkspel inhoudt, is de winnaar de ploeg met de meeste uitdoelpunten."quote:
kutvarquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik had op de 1 of andere manier helemaal geen ontlading bij de goal
gaan we nou echt een heel topic lang turpin analyseren?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Hoorde dat ie vorig jaar ook een sterke pot van Atletico floot in de halve finale EL. Je ziet het gek genoeg ook echt aan zijn gezicht, hij had toen in de kuip een hele rare strakke kop. Vandaag heeft ie juist een heel prettige en rustige uitstraling.
Nou dat ook niet hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Karina is een type Saskia Belleman.
Ik dacht ook, buitenspel... maar toen hij begon met rennen begon ik met schreeuwenquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geloofde ook niet dat het er zo makkelijk in ging dus voelde meer ongeloof
bedankt hansquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef Timooon het volgende:
[..]
"De regel luidt als volgt: Wanneer over twee wedstrijden geteld de totaalstand een gelijkspel inhoudt, is de winnaar de ploeg met de meeste uitdoelpunten."
Langer dan zij. Verdere vergelijkingen houden op.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt wel lang haar, aangaande dat gifje.
Welk gifje precies?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt wel lang haar, aangaande dat gifje.
Bij Dinamo Kiev alleen nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef TLC het volgende:
Geweldig dat Ajax echt in iedere wedstrijd van de CL gescoord heeft
Ik heb liever winst voor ajax heeft wel te maken met eventuele weddenschappen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:04 schreef Wotte het volgende:
2-2 laatste goal door david neres. Heeft niks te maken met eventuele weddenschappen.
Die is waarschijnlijk zijn baan kwijt als hij dit verliest.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:04 schreef TLC het volgende:
En die Allegri is ook zenuwachtigdie is er niet gerust op
Dit is toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die mogen we niet meer posten. (lol)
Van wie niet? Ik vind het niet erg hoor iedereen heeft het toch al 100x gezienquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die mogen we niet meer posten. (lol)
In de halve finale gaan ze niet scoren.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:02 schreef TLC het volgende:
Geweldig dat Ajax echt in iedere wedstrijd van de CL gescoord heeft
Nu Feyenoord nog.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft dus een goede ontwikkeling doorgemaakt..
Ik heb er notes en bans een keer voor gekregen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Van wie niet? Ik vind het niet erg hoor iedereen heeft het toch al 100x gezien
Dat was inderdaad pijnlijk, doet hij het vaker?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:05 schreef onlogisch het volgende:
@:Doublepain kan beter stoppen met haxbal
Ik merk er vrij weinig van. Vorige wedstrijd in Amsterdam raakte hij geen pepernoot.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:05 schreef VeX- het volgende:
Moise Kean is wel een geweldenaartje. Beter als hij niet erin komt.
ow dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb er notes en bans een keer voor gekregen.
Zolang het maar niet weer een herhaling wordt van 2003 tegen Milan. Ik heb nog nachtmerries van dat late doelpunt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb liever winst voor ajax heeft wel te maken met eventuele weddenschappen.
Die goals die ik van 'em gezien heb waren vaak ook beetje intikkers.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik merk er vrij weinig van. Vorige wedstrijd in Amsterdam raakte hij geen pepernoot.
Ach straks maakt hij een goal en sta ik zwaar voor lul.
Heeft een chauffeurtje hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Die Johan rijdt dat hele pleuriseind van Grolloo naar Amsterdam voor 30 seconden analyse in de rust.
Elk minuut weg bij zijn vrouw is het waardquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Die Johan rijdt dat hele pleuriseind van Grolloo naar Amsterdam voor 30 seconden analyse in de rust.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:07 schreef MC-Morgan het volgende:
Doublepain wordt hier door de mangel gehaald.
Ja maat jij reageert toch echt op mij als ik iemand die zegt dat als dit 3-2 eindigt we naar verlenging gaan terug naar de keuken stuur he.quote:
Doen we toch al nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
Als Kean scoort dan mag niemand mij meer serieus nemen
Mag ik daar nu al mee beginnen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
Enige in je familie die ik serieus neem is je moederquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:08 schreef Vollenhoven het volgende:
SOWquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Enige in je familie die ik serieus neem is je moeder
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neusje voor de goal hoor. Een beetje een type Inzaghi maar die wel kan voetballen en het vernuftige van Balotelli (op een goeie dag) heeft.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die goals die ik van 'em gezien heb waren vaak ook beetje intikkers.
Lekker manquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toegegeven het was mokerdruk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik was er niet omdat die knuppel een limit erop zet.
Nu wel, makker!quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:03 schreef onlogisch het volgende: Is onze maat @:Buitendam er ook toevallig?
10tje ajax +1quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
He
120 gezet op juve to quality
Wat jij?
Ik op quantity.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
He
120 gezet op juve to quality
Wat jij?
die draagt een pamperquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:12 schreef Nober het volgende:
@:bianconeri al in je broek aan het poepen voor het almachtige Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |