tvpquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat gaat ze nog tegenvallen, 'even' winnen van Juventus is eigen huis
Wedden dat ajax met hun grote bek vanavond huilie doet over bijvoorbeeld verkeerde beslissingen van de scheidsrechter waardoor ze hebben verloren?
Klacht: de grote muil van ajax
Ajax fan gespotquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:04 schreef GGMM het volgende:
Niemand zegt dat ze 'even' gaan winnen.
Enorme dwaas.
TS snapt het niet helemaal.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:04 schreef dagobertE6 het volgende:
Waarom spelen ze voor de 2e keer thuis tegen Juventus het was toch 1-1?
Juventus thuis, zandharkquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:04 schreef dagobertE6 het volgende:
Waarom spelen ze voor de 2e keer thuis tegen Juventus het was toch 1-1?
U mad?quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:04 schreef GGMM het volgende:
Enorme dwaas.
Vandaar:quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:08 schreef BaksteenMongool het volgende:
Deze klacht kun je eigenlijk op iedere dag en op ieder tijdstip wel maken, is namelijk altijd terecht
Niet naast je schoenen gaan lopen hequote:Op dinsdag 16 april 2019 16:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vandaar:
Goed Topic Weer Vogeltjesdans!
PSV-er gespot.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wedden dat ajax met hun grote bek vanavond huilie doet over bijvoorbeeld verkeerde beslissingen van de scheidsrechter waardoor ze hebben verloren?
Uh.. niet echt.quote:
Misschien beter om het topic even naar VBL te schoppen danquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh.. niet echt.
Al is dit in KLB geloof ik meer een manier om jezelf het gevoel te geven een discussie niet verloren te hebben en niet echt een vraag.
Daar liggen de eisen voor een discussietopic iets hoger. (Bijvoorbeeld het gebruik van argumenten)quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:14 schreef Speciale het volgende:
[..]
Misschien beter om het topic even naar VBL te schoppen dan
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:13 schreef HPLC het volgende:
Dus je maakt alvast een topic waarin je kunt janken om mensen die misschien gaan janken, wat een logica.
Waar moet ik anders lopen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:10 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Niet naast je schoenen gaan lopen he
Er staat toch een goed argument in de OP?quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar liggen de eisen voor een discussietopic iets hoger. (Bijvoorbeeld het gebruik van argumenten)
Bij mij eindigt de OP na 3 regels. (waarvan 1 een samenvatting is van de 2 regels erboven)quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:17 schreef Speciale het volgende:
[..]
Er staat toch een goed argument in de OP?
Je haalt nu heel gemakkelijk de helft van mijn post weg.. 'Win' je zo al je argumenten? Door hetgeen wat je niet wilt lezen niet te quoten?quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij eindigt de OP na 3 regels. (waarvan 1 een samenvatting is van de 2 regels erboven)
Ik ben zo slecht dat als ik over de rand val, het ravijn me terug uitspuwtquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:17 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Op de rand van een ravijn is wel een goede plek voor jou
Kortom kortzichtige kutmod. Zo word je natuurlijk nooit rijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij mij eindigt de OP na 3 regels. (waarvan 1 een samenvatting is van de 2 regels erboven)
'Win' je zo al je discussies bedoel je?quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:20 schreef Speciale het volgende:
[..]
Je haalt nu heel gemakkelijk de helft van mijn post weg.. 'Win' je zo al je argumenten? Door hetgeen wat je niet wilt lezen niet te quoten?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:04 schreef GGMM het volgende:
Enorme dwaas.
Discussies inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Win' je zo al je discussies bedoel je?
Maar je vraag 'Ajacieden leiden aan grootheidswaanzin' oid stond helemaal niet in de OP. (Vandaar mijn opmerking dat er bij mij slechts 3 regels staan, kennelijk is de OP bij jou wel uitgebreid??)
Als je dingen verzint bedoel je.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:28 schreef Speciale het volgende:
[..]
Discussies inderdaad.
Als je een beetje tussen de regels door leest is dat precies wat er ook in de OP bij jou staat hoor
Het zal niet de eerste keer zijn dat Ajax huilie gaat doen omdat ze wel even dachten te gaan winnen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dingen verzint bedoel je.
Ja, nee, dan wel inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:33 schreef Speciale het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat Ajax huilie gaat doen omdat ze wel even dachten te gaan winnen.
Maar we zien het wel wanneer ze met 3-0 eraf gespeeld worden
Schattig dat je het zo opneemt voor je vriendje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar we zullen het zien, inderdaad. Wellicht gaan er mensen huilen.
De bewering die in de TT en OP gedaan wordt herken ik in ieder geval helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, als ik vooraf voorspel dat het lastig wordt zal ik inderdaad niet achteraf zeggen dat ik dacht dat we zouden winnen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:39 schreef Speciale het volgende:
Mocht Ajax alsnog winnen (zal mij serieus een worst wezen trouwens) dan zullen we @:ggmm iig niet iets horen zeggen in de trant van:
"ik wist het"
"ik zei het al"
"was toch hartstikke duidelijk dat Ajax zou gaan winnen"
etc
etc
Nee inderdaad, als we kijken naar Juventus en Ajax is Ajax hier de club die op arrogantie afgestraft moet worden.quote:
100%quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee inderdaad, als we kijken naar Juventus en Ajax is Ajax hier de club die op arrogantie afgestraft moet worden.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:39 schreef Speciale het volgende:
Mocht Ajax alsnog winnen (zal mij serieus een worst wezen trouwens) dan zullen we @:ggmm iig niet iets horen zeggen in de trant van:
"ik wist het"
"ik zei het al"
"was toch hartstikke duidelijk dat Ajax zou gaan winnen"
etc
etcJe username is vast afgeleid van het type onderwijs dat jij hebt genoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Wow, voel je je aangevallen ofzoquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Je username is vast afgeleid van het type onderwijs dat jij hebt genoten.
Nee ik voel mij niet aangevallen, wel geef ik aan dat je overkomt als een marginaal met een handicap.quote:
Nee, ajax wordt vanavond aangevallenquote:
PSV calimero gespot.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:10 schreef BasEnAad het volgende:
Of ze winnen of verliezen boeit me niet eens zo veel. Als die overdreven media-aandacht voor die schijtclub maar een beetje indamt.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:33 schreef Speciale het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat Ajax huilie gaat doen omdat ze wel even dachten te gaan winnen.
Maar we zien het wel wanneer ze met 3-0 eraf gespeeld worden
Even quoten dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:04 schreef Pharkus het volgende:
Gelukkig is het zelfvertrouwen van vogeltjesdans ook onbegrensd.
Als dat zo moet zijnquote:Op woensdag 17 april 2019 02:06 schreef alexlefou het volgende:
Volgend jaar haalt RSC Anderlecht de halve finale
Lolquote:Op woensdag 17 april 2019 02:06 schreef alexlefou het volgende:
Volgend jaar haalt RSC Anderlecht de halve finale
Hoi Vogeltjesdansquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
voel jij je nu als een struisvogel?quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
sukkelquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |