abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 april 2019 @ 20:59:39 #276
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_186299600
quote:
10s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Half 1, ik gok dat Thierry op dit moment wel een flesje of twee diep zat. Anders is het helemaal een sneue tweet :D .
Een bittertje of twee dan wellicht, gezien de teneur van het commentaar...
  Moderator donderdag 18 april 2019 @ 21:01:14 #277
236264 crew  capricia
pi_186299652
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 20:56 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dan is geen enkel land een natiestaat. Nederland is volgens alle gangbare definities een textbook voorbeeld van een natiestaat, ondanks wat Friezen en Vlamen aan of buiten de randjes.
Het streven van Forum is “een Europa van natiestaten”. Dat zijn we dus al?
Bovendien worden we als natiestaat aangevallen. Volgens Baudet.
Definitely not CIA
pi_186299797
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 19:40 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Waarom noemt hij haar dan een "vroegrijp Alice Miller-syndroom" en "narcistisch pubertijdsperikel"? Dat heeft niets met bekritiseren te maken.
Ik neem aan dat hij ermee wil insinueren dat zij het slachtoffer is van een opvoeding waarbij het kind intiuitief dat doet waarmee het de ouders behaagt. Dat is pittig, maar wel terzake doend. Het is niet dat hij haar stoephoer noemt of zo.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186299909
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij ermee wil insinueren dat zij het slachtoffer is van een opvoeding waarbij het kind intiuitief dat doet waarmee het de ouders behaagt. Dat is pittig, maar wel terzake doend. Het is niet dat hij haar stoephoer noemt of zo.
is het niet vermoeiend als je heel vaak moet uitleggen wat de grote leider eigenlijk bedoelt?
Misschien moet ie wat duidelijk zijn dan..
Of hij wil wel gewoon dat meisje beledigen, zoals iedere sterveling kan zien..
  donderdag 18 april 2019 @ 21:10:15 #280
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186299926
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Het streven van Forum is “een Europa van natiestaten”. Dat zijn we dus al?
Bovendien worden we als natiestaat aangevallen. Volgens Baudet.
Europa heeft zich natuurlijk in de 19e/begin 20e eeuw geografisch gestructureerd in veelal natiestaten, hetzij door eenwording van kleinere staten die een (al dan niet geromantiseerde) ethnos deelden (Duitsland, Italie), danwel door afscheiding (Polen, Roemenie na WO I). Soms zelfs nog later (Balkan, Tjechie, Slowakije, Baltische staten) en sommige landen zijn meernatiestaten (GB, Belgie). Nederland is een vrij oude natiestaat.

Dat een natiestaat een conditio sine qua non is voor een liberale democratie en eeuwig zou moeten blijven voortbestaan zoals Baudet denkt ben ik het niet mee eens.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 18 april 2019 @ 21:10:48 #281
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_186299937
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Het streven van Forum is “een Europa van natiestaten”. Dat zijn we dus al?
Bovendien worden we als natiestaat aangevallen. Volgens Baudet.
Ja, dus gewoon het standaard-idee van elk volk op zijn eigen stuk grond met zelfbeschikking en dergelijke. En de EU dreigt daar dan een einde aan te maken door geleidelijke ontmanteling van de nationale soevereiniteit en het laten "oplossen" van volkeren, enerzijds door steeds verder gaande individualisering, anderzijds door migratie.
pi_186299955
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij ermee wil insinueren dat zij het slachtoffer is van een opvoeding waarbij het kind intiuitief dat doet waarmee het de ouders behaagt. Dat is pittig, maar wel terzake doend. Het is niet dat hij haar stoephoer noemt of zo.
Het zijn gewoon kut-opmerkingen. Die pedante klootzak had zich ook kunnen beperken tot kritiek op de ouders, maar in plaats daarvan moest hij dat meisje nog even aanvallen. Zegt veel over de persoon die Baudet is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 18 april 2019 @ 21:13:06 #283
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186300003
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij ermee wil insinueren dat zij het slachtoffer is van een opvoeding waarbij het kind intiuitief dat doet waarmee het de ouders behaagt. Dat is pittig, maar wel terzake doend. Het is niet dat hij haar stoephoer noemt of zo.
Zo tweet je niet over een kind, dat is alle perken te buiten. Baudet is of gestoord of hij hoort thuis in een parlement als dat van Turkije. Onbegrijpelijk dat je dat niet inziet. Ella Vogelaar moest weg vanwege haar presentatie naar buiten toe maar de goegemeente acht deze ongelikte mongool blijkbaar moeiteloos ministerabel
We have always been at war with Eastasia.
pi_186300087
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:09 schreef koemleit het volgende:

[..]

is het niet vermoeiend als je heel vaak moet uitleggen wat de grote leider eigenlijk bedoelt?
Misschien moet ie wat duidelijk zijn dan..
Of hij wil wel gewoon dat meisje beledigen, zoals iedere sterveling kan zien..
Je had dus geen idee wat hij met het "Alice Miller-syndroom" bedoelt, maar je toch maar vast besloten dat het niet door de beugel kon? Duidelijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het zijn gewoon kut-opmerkingen. Die pedante klootzak had zich ook kunnen beperken tot kritiek op de ouders, maar in plaats daarvan moest hij dat meisje nog even aanvallen. Zegt veel over de persoon die Baudet is.
Is dit niet vooral een aanval op ouders dan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186300112
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je had dus geen idee wat hij met het "Alice Miller-syndroom" bedoelt, maar je toch maar vast besloten dat het niet door de beugel kon? Duidelijk.

Oke prima Baudet doet niks verkeerd.
pi_186300253
quote:
7s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:17 schreef koemleit het volgende:

[..]

Oke prima Baudet doet niks verkeerd.
Baudet kan niks verkeerd doen. Rutte hoeft maar te glimlachen en Weltschmerz steekt een tirade af. Terry is echter vrijgesteld van kritiek. Waarom is mij eerlijk gezegd niet duidelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator donderdag 18 april 2019 @ 21:54:01 #287
236264 crew  capricia
pi_186301160
janeikelboom twitterde op donderdag 18-04-2019 om 17:57:19 PvdA Flevoland stelt nieuwe eisen aan beoogd coalitiepartner @fvdemocratie en legt daarmee een bom onder de formatie. Als Forum niet instemt is de informatiepoging van Annemarie van Gaal mislukt. https://t.co/dmZKzYU0NF reageer retweet
Definitely not CIA
pi_186301186
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:54 schreef capricia het volgende:
janeikelboom twitterde op donderdag 18-04-2019 om 17:57:19 PvdA Flevoland stelt nieuwe eisen aan beoogd coalitiepartner @:fvdemocratie en legt daarmee een bom onder de formatie. Als Forum niet instemt is de informatiepoging van Annemarie van Gaal mislukt. https://t.co/dmZKzYU0NF reageer retweet
[ afbeelding ]
En was deze al gepost??
PvdA Overijssel stapt per direct uit coalitie-overleg vanwege standpunten Forum
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Moderator donderdag 18 april 2019 @ 21:56:24 #289
236264 crew  capricia
pi_186301212
PvdA Overijssel kan ook niet samen met Forum:

https://overijssel.pvda.n(...)formatie-overijssel/
quote:
In de vele gesprekken die we voerden met onze partijgenoten en met inwoners van ons prachtige Overijssel voelen we dat de zorgen over een mogelijk samenwerking met FvD erg groot zijn. Te groot. Homeopathische verdunning, vrouwen die minderwaardig zijn en het systematisch bestrijden van leraren, wetenschappers en journalisten is voor de Partij van de Arbeid onacceptabel. Ook vandaag noemde FvD-partijleider Thierry Baudet een jong meisje dat vecht tegen klimaatverandering een ‘narcistisch pubertijdsperikel’.
Definitely not CIA
  Moderator donderdag 18 april 2019 @ 21:57:55 #290
236264 crew  capricia
pi_186301262
quote:
Hoe staat het met Zuid Holland?
Wiegel is er even mee gestopt, begreep ik.

Edit: inhoudelijke gesprekken Forum, VVD en CDA.

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 18-04-2019 22:04:03 ]
Definitely not CIA
  donderdag 18 april 2019 @ 22:01:22 #291
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186301348
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef capricia het volgende:
PvdA Overijssel kan ook niet samen met Forum:

https://overijssel.pvda.n(...)formatie-overijssel/
quote:
In de vele gesprekken die we voerden met onze partijgenoten en met inwoners van ons prachtige Overijssel voelen we dat de zorgen over een mogelijk samenwerking met FvD erg groot zijn. Te groot. Homeopathische verdunning, vrouwen die minderwaardig zijn en het systematisch bestrijden van leraren, wetenschappers en journalisten is voor de Partij van de Arbeid onacceptabel. Ook vandaag noemde FvD-partijleider Thierry Baudet een jong meisje dat vecht tegen klimaatverandering een 'narcistisch pubertijdsperikel'.
LOL, terecht. Onze hoeder van de Westerse beschaving zet zichzelf buitenspel door zijn gebrek aan fatsoen. De cheerleaders van de achterban zullen wel weer moord, brand en partijkartel schreeuwen, niet helemaal snappend hoe publiek debat in boreaal Europa werkt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186301423
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoe staat het met Zuid Holland?
Wiegel is er even mee gestopt, begreep ik.
In Zuid-Holland gaan ze eerste met FvD-VVD-CDA een ‘programmatische verkenning op hoofdlijnen’ maken en dan zien ze wel of iemand zich daarbij wil voegen. :D

https://www.volkskrant.nl(...)id-holland~bf10820d/
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Moderator donderdag 18 april 2019 @ 22:07:10 #293
236264 crew  capricia
pi_186301527
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

In Zuid-Holland gaan ze eerste met FvD-VVD-CDA een ‘programmatische verkenning op hoofdlijnen’ maken en dan zien ze wel of iemand zich daarbij wil voegen. :D

https://www.volkskrant.nl(...)id-holland~bf10820d/
Soort zakenkabinet. Was Baudet toch al lange tijd een voorstander van.
Definitely not CIA
pi_186301572
In principe is alleen de PVV een serieuze optie, geloof ik. Ze komen er 4 tekort en GL, D66 (5) en PvdA (4) zie ik er niet bij gaan.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_186301757
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 21:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Baudet kan niks verkeerd doen. Rutte hoeft maar te glimlachen en Weltschmerz steekt een tirade af. Terry is echter vrijgesteld van kritiek. Waarom is mij eerlijk gezegd niet duidelijk.
Je kunt ook moeilijk volhouden dat 'narcistisch puberteitsperikel' en 'vroegrijp' niet gericht zijn aan het meisje. Of nu ja, het kan wel, het slaat alleen nergens op.
pi_186303763
thierybaudet twitterde op donderdag 18-04-2019 om 20:16:31 #thepassion raakt mij diep. Ik herken mijzelf in Hem. Verguist en miskent. En juist in die momenten het kruis opnemen. Nederig en vol vergeving het beste zoeken voor de mensheid. #tp19 reageer retweet
En God is geschapen naar Baudet... Godscomplex iemand ?
Of is het een narcistisch puberteitsperikel
  Moderator vrijdag 19 april 2019 @ 00:26:41 #297
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186303858
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 00:12 schreef Bluesdude het volgende:
thierybaudet twitterde op donderdag 18-04-2019 om 20:16:31 #thepassion raakt mij diep. Ik herken mijzelf in Hem. Verguist en miskent. En juist in die momenten het kruis opnemen. Nederig en vol vergeving het beste zoeken voor de mensheid. #tp19 reageer retweet
En God is geschapen naar Baudet... Godscomplex iemand ?
Of is het een narcistisch puberteitsperikel
Nou, Baudet wil schijnbaar op het kruis, lijkt mij interessant om te zien of de Jezus analogie stand houd en hij herrijst uit de dood.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_186304855
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 00:12 schreef Bluesdude het volgende:
thierybaudet twitterde op donderdag 18-04-2019 om 20:16:31 #thepassion raakt mij diep. Ik herken mijzelf in Hem. Verguist en miskent. En juist in die momenten het kruis opnemen. Nederig en vol vergeving het beste zoeken voor de mensheid. #tp19 reageer retweet
En God is geschapen naar Baudet... Godscomplex iemand ?
Of is het een narcistisch puberteitsperikel
Misschien probeert hij zo meer SGP’ers voor zich te winnen.
pi_186304915
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 06:57 schreef Tem het volgende:

[..]

Misschien probeert hij zo meer SGP’ers voor zich te winnen.
Ik denk dat hij juist SGP'ers met zo'n opmerking extreem van zich vervreemd. Als je denkt dat je hetzelfde bent als Jezus, heb je van de hele bijbel en ook van de Mattheüs Passion niets begrepen. Niet voor niets is het kernpunt van het muziekstuk het Eli Eli Lama Asabthani. Als je dat niet voelt, snap je er niks van. Als je denkt dat jij datzelfde meemaakt, snap je er al helemaal niks van of je hebt inderdaad een enorme grootheidswaanzin.

Maar goed, dat Baudet moeite heeft teksten met enige diepgang te begrijpen was al duidelijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 19 april 2019 @ 07:12:02 #300
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186304931
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 00:12 schreef Bluesdude het volgende:
thierybaudet twitterde op donderdag 18-04-2019 om 20:16:31 #thepassion raakt mij diep. Ik herken mijzelf in Hem. Verguist en miskent. En juist in die momenten het kruis opnemen. Nederig en vol vergeving het beste zoeken voor de mensheid. #tp19 reageer retweet
En God is geschapen naar Baudet... Godscomplex iemand ?
Of is het een narcistisch puberteitsperikel
Dat is een fake-account. De echte is natuurlijk Thierry met 2 R-en
We have always been at war with Eastasia.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')