Dan wint Sagan, greg of WVAquote:
twitter:deceuninck_qst twitterde op zondag 14-04-2019 om 15:12:38.@IljoKeisse is on his way to the hospital for further examinations after his earlier crash. More info as soon as we have some.#ParisRoubaix reageer retweet
omgquote:Op zondag 14 april 2019 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer voor de Tree (hint: dat is Boom)
dat was op z'n minst een sleutelbeentjequote:Op zondag 14 april 2019 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:deceuninck_qst twitterde op zondag 14-04-2019 om 15:12:38.@:IljoKeisse is on his way to the hospital for further examinations after his earlier crash. More info as soon as we have some.#ParisRoubaix reageer retweet
Ja, hier trap ik dus niet in.quote:
Was die eind 2016 niet heel hard gevallen? Moest in 2017 in elk geval van ver komen en begon vorig jaar weer beetje resultaten te rijdenquote:Op zondag 14 april 2019 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Turgis is vandaag ook weer fantastisch. Geen idee wat ze bij Cofidis bij hun renners doen, maar het is bizar hoeveel beter ze worden bij een andere ploeg.
Eerst zegt hij nog een keer "d'n dju" en dan valt 'm stil.quote:Op zondag 14 april 2019 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
Karel krijgt straks een TIA van al het drama.
Na de Djiero gaat hij ook nooit meer deze koers kunnen becommentariëren.quote:Op zondag 14 april 2019 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
Karel krijgt straks een TIA van al het drama.
Ik vind Tiesj wel een toffe gast. Hoop dat de schade meevalt.quote:Op zondag 14 april 2019 15:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Chapeau voor degene die Benoot een faler noemde een half uurtje geleden
Prima gast jaquote:Op zondag 14 april 2019 15:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind Tiesj wel een toffe gast. Hoop dat de schade meevalt.
quote:Op zondag 14 april 2019 15:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niermann zit niet achter het stuur, Hans.quote:
Slobeend gaat weer de mist in.quote:Op zondag 14 april 2019 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niermann zit niet achter het stuur, Hans.
Ik ook. Maar vond het wel een knappe voorspellingquote:Op zondag 14 april 2019 15:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat ruimt lekker op!quote:Op zondag 14 april 2019 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je niet van elke volgwagen weet wie er achter het stuur zit tel je niet meer mee.
Eens.quote:Op zondag 14 april 2019 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je niet van elke volgwagen weet wie er achter het stuur zit tel je niet meer mee.
Jepquote:Op zondag 14 april 2019 15:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kost alleen zo ontzettend veel energie....
Benoot zat al de hele tijd achterin en heeft hier eigenlijk niet heel veel te zoeken.quote:Op zondag 14 april 2019 15:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik ook. Maar vond het wel een knappe voorspelling
Je hebt al je krediet verspeeld.quote:
Had een half uur bewusteloos gelegen in het Bos en alsnog iedereen opgeruimd.quote:Op zondag 14 april 2019 15:30 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Een groot gemis wel dat Mathieu hier niet is. Voelt (nu al) incompleet. (lol)
Het kan allemaal nog erger jongenstwitter:EFprocycling twitterde op zondag 14-04-2019 om 15:30:23Phinney fans: @taylorphinney has withdrawn from #ParisRoubaix. He suffered a mechanical, and the #PinkArgyle team car missed him standing roadside. That's how crazy and chaotic this race is. Taylor's mom @bikecamp sums up the mixed sentiment nicely. https://t.co/NcDAbp9HtF reageer retweet
Hoe dan? Phinney met z'n bijna twee meter in een roze EF truitje.quote:Op zondag 14 april 2019 15:31 schreef franklop het volgende:
Het kan allemaal nog erger jongenstwitter:EFprocycling twitterde op zondag 14-04-2019 om 15:30:23Phinney fans: @:taylorphinney has withdrawn from #ParisRoubaix. He suffered a mechanical, and the #PinkArgyle team car missed him standing roadside. That's how crazy and chaotic this race is. Taylor's mom @:bikecamp sums up the mixed sentiment nicely. https://t.co/NcDAbp9HtF reageer retweet
De Teun gaat winnen. @Szuraquote:Op zondag 14 april 2019 15:33 schreef franklop het volgende:
Teunissen rijdt de hele dag al erg makkelijk
Ken Vanmarcke zit er niet voor zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 14 april 2019 15:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe dan? Phinney met z'n bijna twee meter in een roze EF truitje.
Misschien is de chauffeur kleurenblind?quote:Op zondag 14 april 2019 15:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe dan? Phinney met z'n bijna twee meter in een roze EF truitje.
Alleen oog voor z'n broer.quote:Op zondag 14 april 2019 15:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ken Vanmarcke zit er niet voor zijn kwaliteiten.
Domme Ken.quote:Op zondag 14 april 2019 15:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ken Vanmarcke zit er niet voor zijn kwaliteiten.
Als ploegleider?quote:Op zondag 14 april 2019 15:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook postbodes kunnen multimiljonair worden.
Barney Armyquote:Op zondag 14 april 2019 15:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook postbodes kunnen multimiljonair worden.
Turnen is geen sport.quote:
Vorig jaar al 11e hierquote:Op zondag 14 april 2019 15:33 schreef franklop het volgende:
Teunissen rijdt de hele dag al erg makkelijk
Mooie Endo-spreiding.quote:Op zondag 14 april 2019 15:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niet genoeg amplitude bij Kreder zeker?
Het enige wat ik van turnen weet is dat ze een gaylord hebbenquote:Op zondag 14 april 2019 15:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niet genoeg amplitude bij Kreder zeker?
Vertelt u verder.quote:Op zondag 14 april 2019 15:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Het enige wat ik van turnen weet is dat ze een gaylord hebben
Ja, kweetut. Maar ik dacht: wellicht volgt er nog een Reviaans epistel.quote:Op zondag 14 april 2019 15:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die doet Epke altijd tijdens zijn oefening, vernoemd naar de turner Mitch Gaylord
Remember Hennie Kuiper.quote:Op zondag 14 april 2019 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
MSR gaat helaas nooit meer lukken (met dank aan Filippo Pozzato)
Roubaix is nog verquote:Op zondag 14 april 2019 15:42 schreef Aguero het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar Sep heeft nog steeds geen pech gehad.
Dat zou schoon zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 15:42 schreef Aguero het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar Sep heeft nog steeds geen pech gehad.
Vroeg aanvallen en hopen dat niemand achtervolgt door de aanwezigheid van Julian en Eljero.quote:Op zondag 14 april 2019 15:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
MSR gaat helaas nooit meer lukken (met dank aan Filippo Pozzato)
Da's waar.quote:Op zondag 14 april 2019 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas geen LBL gewonnen...anders had hij ze alle 5
Het is nog 60 kilometer tot de finish.quote:Op zondag 14 april 2019 15:46 schreef Mansjester het volgende:
We gaan toch niet weer meemaken dat de achtervolgende groep niet gaat rijden hé
Alleen users met een rugzakje.quote:
Het is nochtans gedaan.quote:Op zondag 14 april 2019 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nog 60 kilometer tot de finish.
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:17 schreef El-Stinho het volgende:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Renato geeft meteen antwoord op uw vraag.quote:Op zondag 14 april 2019 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis een Jumbo-renner? Ik zie er maar 2
Aert, Wynants, Teunissen
Zeker! Carrefour de l’Arbre!quote:Op zondag 14 april 2019 15:49 schreef Toby56 het volgende:
Komen we dit jaar ook weer langs d'n plak waar d'n Duvel uut z'n Moortgat piest?
Kijk!quote:Op zondag 14 april 2019 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Renato geeft meteen antwoord op uw vraag.
Zeer juist. U gaat door voor de volgende ronde.quote:
Die geboortedatums.quote:Op zondag 14 april 2019 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
01 Hidde Van Veenendaal 2001 Netherlands
02 Hugo Toumire 2001 France
03 Lars Boven - Netherlands -
04 Michael Garrison 2001 USA
05 Alfie George 2001 Great Britain
06 Leslie Lührs 2001 Germany -
07 Arnaud De Lie 2002 Belgium
08 Lewis Askey 2001 Great Britain
09 Anton Livintsev 2001 Estonia -
10 Luke Lamperti 2002 USA
Net of een hond blaft.quote:
Zeker weten?quote:Op zondag 14 april 2019 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
01 Hidde Van Veenendaal 2001 Netherlands
02 Hugo Toumire 2001 France
03 Lars Boven - Netherlands -
04 Michael Garrison 2001 USA
05 Alfie George 2001 Great Britain
06 Leslie Lührs 2001 Germany -
07 Arnaud De Lie 2002 Belgium
08 Lewis Askey 2001 Great Britain
09 Anton Livintsev 2001 Estonia -
10 Luke Lamperti 2002 USA
Garrison en Lamperti koersen voor de ploeg van Landis. Wat is hierover jouw mening?quote:
Hoevaak hebben ze dat al verkeerd gezegd?quote:
God zij met hen.quote:Op zondag 14 april 2019 15:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Garrison en Lamperti koersen voor de ploeg van Landis. Wat is hierover jouw mening?
Als Van Aert beweegt en Sagan gaat in de achtervolging, dan is dat toch wel een belangrijk moment.quote:
Dat is best een leuke ploeg moet ik zeggen.quote:Op zondag 14 april 2019 15:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Garrison en Lamperti koersen voor de ploeg van Landis. Wat is hierover jouw mening?
Tussen haakjes: volgens mij was Wuyts al ladderzat toen-ie dat zei, jaaaaaaren geleden.quote:
Stijn Vandenbergh is daar wegkapitein. Dus.quote:Op zondag 14 april 2019 15:58 schreef TheArt het volgende:
Bij AG2R, CCC en Trek zijn ze echt mokerdom he.
Hij leek vooral moeilijk te hebben op de heuveltjes.quote:Op zondag 14 april 2019 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sagan valt me ook wel mee eerlijk gezegd. Was wel erg slecht afgelopen weken
De rest van het pelotin zou erg blij zijn mrt een niveau dat voor Sagan erg slecht isquote:Op zondag 14 april 2019 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je reageert.quote:Op zondag 14 april 2019 15:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tja, jouw vergelijking was nog meer onzin
Ja.quote:Op zondag 14 april 2019 15:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij leek vooral moeilijk te hebben op de heuveltjes.
Staat te dikquote:Op zondag 14 april 2019 15:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij leek vooral moeilijk te hebben op de heuveltjes.
Viel ook wel erg mee. Gent-Wevelgem was al aardig en in de RVV reed behalve Bettiol ook niemand Sagan erafquote:Op zondag 14 april 2019 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dat de baas van De Fitte?quote:Op zondag 14 april 2019 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat te dik
~Patrick Lefevere
Kon niet volgen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik was even pissen, waarom zit Politt niet meer bij Gilbert?
Te moe.quote:Op zondag 14 april 2019 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Slimme Niels zag dat het verspeelde moeite was en liet zich terugzakken.quote:Op zondag 14 april 2019 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Kon niet meer volgen op de kasseienquote:Op zondag 14 april 2019 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Of lossen, of zag achtervolgers komen en hield wat inquote:Op zondag 14 april 2019 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Denk aan je hart, Hans.quote:Op zondag 14 april 2019 16:02 schreef TheArt het volgende:
27 sec. Wat een ongelooflijke kneuzen in het peloton.
Die rijden vreselijk passief. Ze laten het maar over aan hun, overigens matige, ploegmaatsquote:Op zondag 14 april 2019 16:03 schreef Aguero het volgende:
Greg en Ollie zullen nu toch ook zelf moeten gaan?
Bwoahhh jahquote:Op zondag 14 april 2019 16:03 schreef Aguero het volgende:
Greg en Ollie zullen nu toch ook zelf moeten gaan?
En toch gaan ze hier allebei gewoon top 20 rijden vandaagquote:Op zondag 14 april 2019 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laporte en Sarreau zijn eigenlijk ook maar beperkte renners. Zonder al die Franse kutkoersjes zou hun erelijst blanco zijn.
Laporte is wel echt goed. Zet hem bij Quick-Step en hij komt in de buurt van dubbele cijfers, denk ik dan.quote:Op zondag 14 april 2019 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laporte en Sarreau zijn eigenlijk ook maar beperkte renners. Zonder al die Franse kutkoersjes zou hun erelijst blanco zijn.
Zelfs die matige ploegmaats doen niets meer.quote:Op zondag 14 april 2019 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die rijden vreselijk passief. Ze laten het maar over aan hun, overigens matige, ploegmaats
Toch zou ik het Flip niet misgunnen, voorzover ik het iemand misgun überhaupt.quote:Op zondag 14 april 2019 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie groep, jammer dat Deceuninck twee man heeft.
Laporte heeft wel de Cofidisminus inderdaad. Bij een andere ploeg zou het misschien daadwerkelijk wat kunnen worden.quote:Op zondag 14 april 2019 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Laporte is wel echt goed. Zet hem bij Quick-Step en hij komt in de buurt van dubbele cijfers, denk ik dan.
Juist goed. Sterkste ploeg met twee man vooruit. Dan rijden ze tenminste in plaats van steeds naar achteren te kijken.quote:Op zondag 14 april 2019 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie groep, jammer dat Deceuninck twee man heeft.
Had je anders verwacht.quote:Op zondag 14 april 2019 16:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Volgens mij heeft Krek sowieso geen ploegmaats meer.
Daarom dat de koers ook wel gereden is voor het peloton. Deceuninck heeft nog genoeg mannen om af te stoppen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trek ook slag gemist, Quickstep stopt af.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 14-04-2019 om 16:04:42Mons-en-Pévèle, ook een van de vijf sterren sectoren van Parijs-Roubaix. https://t.co/BSZKsFq4OI reageer retweet
Jups. Wel matig gereden door Greg en Naesen. Eerst ging Wout en daarna Sagan pas. Twee kansen om mee te springen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom dat de koers ook wel gereden is voor het peloton. Deceuninck heeft nog genoeg mannen om af te stoppen.
quote:Op zondag 14 april 2019 16:08 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 14-04-2019 om 16:04:42Mons-en-Pévèle, ook een van de vijf sterren sectoren van Parijs-Roubaix. https://t.co/BSZKsFq4OI reageer retweet
Wat een monsterklim op het eind van de strook.
Niet alleen Gilbert natuurlijk. AG2R en Trek probeerden alles te controleren en die deden al helemaal niets. Niemand heeft ook maar geprobeerd om ook mee te springen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:13 schreef Sheffield het volgende:
Dus Sagan, Vanmarcke, Van Aert & Lampaert rijden weg naar Gilbert toe.
En als Krek zijnde wacht je dan tot ze 40sec weg zijn voordat je in actie komt......
Alibi-aanval.quote:Op zondag 14 april 2019 16:13 schreef Sheffield het volgende:
Dus Sagan, Vanmarcke, Van Aert & Lampaert rijden weg naar Gilbert toe.
En als Krek zijnde wacht je dan tot ze 40sec weg zijn voordat je in actie komt......
Die is al binnen, maar niemand zag hem vertrekken. Nu denken ze daar dat ze op kop rijden... een van der poeltjequote:
Staat Rahim achter Wout?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |