Met z'n dikke kop.quote:Op zondag 14 april 2019 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Inmiddels is de bijnaam van Peeters ironisch geworden.
En iconisch.quote:Op zondag 14 april 2019 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Hij is inmiddels bijna net zo dik als Kristoff idd.quote:Op zondag 14 april 2019 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Hoe moet ik in vredesnaam de bijnamen van allerlei Vlaamse ploegleiders weten? Ja dus.quote:
Hij dacht zeker dat er geen film van was.quote:Op zondag 14 april 2019 15:17 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Klikt hij nou gewoon uit en laat zich vallen
Deze wordt wel echt vaak genoemd.quote:Op zondag 14 april 2019 15:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe moet ik in vredesnaam de bijnamen van allerlei Vlaamse ploegleiders weten? Ja dus.
Het hele penelton heeft al 150 jaar een bijnaam. Geneert u zich dus maar niet.quote:Op zondag 14 april 2019 15:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe moet ik in vredesnaam de bijnamen van allerlei Vlaamse ploegleiders weten? Ja dus.
Dat doe ik met allerlei vage bijnamen die om het jaar veranderen hier ook niet nee.quote:Op zondag 14 april 2019 15:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het hele penelton heeft al 150 jaar een bijnaam. Geneert u zich dus maar niet.
En anders?quote:Op zondag 14 april 2019 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als WVA niet terugkomt, wint Sagan of Greg
Als je Wilfried Peeters had gezegd had ik de ploeg wel gewetenquote:Op zondag 14 april 2019 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat heywoodu alle namen van de ploegleiders van alle WT-teams opschrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |