Dat dacht ik vooraf, maar koers is tot nu toe selectiever dan gedacht. Al vallen er vooral mensen door pech uit.quote:Op zondag 14 april 2019 15:09 schreef franklop het volgende:
Zal me niet verbazen als we met een man of 20/25 om de zege gaan sprinten
Drama Queen Maartje Ducrot?quote:Op zondag 14 april 2019 15:12 schreef skysherrif het volgende:
Op de nederlander lijken zr meer ontdaan van de val dan op de belg
Het zijn ploegmaats, geen maten! Haha!quote:Op zondag 14 april 2019 15:12 schreef Mansjester het volgende:
Pfff
Snap trouwens niet waarom zn ploegmaten hem niet opwachtten om hem weer terug te brengen
Wout is dan ook Nederlands, zoals Mathieu Vlaams is. Omgekeerde wereld.quote:Op zondag 14 april 2019 15:12 schreef skysherrif het volgende:
Laat me raden: "Nog nooit vertoond, Herbert."quote:Op zondag 14 april 2019 15:12 schreef skysherrif het volgende:
"Ja, Herbert, dat is het nieuwe wielrennen."quote:Op zondag 14 april 2019 15:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Laat me raden: "Nog nooit vertoond, Herbert."
De menselijke maat is terugquote:Op zondag 14 april 2019 15:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
"Ja, Herbert, dat is het nieuwe wielrennen."
Die gaan we van de winter nog vaak terugzienquote:
Volgens mij was het Quickstep, maar dat maakt niet uit, zo'n gek moet je gewoon uit koers nemenquote:Op zondag 14 april 2019 15:15 schreef Toby56 het volgende:
Zal wel een Belgiese sjaufeur zijn geweest.
Yep. Parijs Roubè is gekkenwerk.quote:Op zondag 14 april 2019 15:16 schreef Mansjester het volgende:
Tering wat een chaos
Dit is maar 1/100 Van alle chaos die we zien. Ongekend dat er niet vaker doden vallen
Wilfried Peeters (Mol, 10 juli 1964) is een voormalig Belgisch wielrenner. Hij was prof van 1986 tot 2001. Sinds 2002 is hij ploegleider, achtereenvolgens bij Domo-Farm Frites, Quick·Step-Innergetic en Omega Pharma-Quickstep. De bijnaam van Wilfried Peeters is de Fitte. Hij heeft drie kinderen: Laura, Yasmien en Yannick.quote:
Met z'n dikke kop.quote:Op zondag 14 april 2019 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Inmiddels is de bijnaam van Peeters ironisch geworden.
En iconisch.quote:Op zondag 14 april 2019 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Hij is inmiddels bijna net zo dik als Kristoff idd.quote:Op zondag 14 april 2019 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Hoe moet ik in vredesnaam de bijnamen van allerlei Vlaamse ploegleiders weten? Ja dus.quote:
Hij dacht zeker dat er geen film van was.quote:Op zondag 14 april 2019 15:17 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Klikt hij nou gewoon uit en laat zich vallen
Deze wordt wel echt vaak genoemd.quote:Op zondag 14 april 2019 15:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe moet ik in vredesnaam de bijnamen van allerlei Vlaamse ploegleiders weten? Ja dus.
Het hele penelton heeft al 150 jaar een bijnaam. Geneert u zich dus maar niet.quote:Op zondag 14 april 2019 15:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe moet ik in vredesnaam de bijnamen van allerlei Vlaamse ploegleiders weten? Ja dus.
Dat doe ik met allerlei vage bijnamen die om het jaar veranderen hier ook niet nee.quote:Op zondag 14 april 2019 15:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het hele penelton heeft al 150 jaar een bijnaam. Geneert u zich dus maar niet.
En anders?quote:Op zondag 14 april 2019 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als WVA niet terugkomt, wint Sagan of Greg
Als je Wilfried Peeters had gezegd had ik de ploeg wel gewetenquote:Op zondag 14 april 2019 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat heywoodu alle namen van de ploegleiders van alle WT-teams opschrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |