Kon niet volgen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik was even pissen, waarom zit Politt niet meer bij Gilbert?
Te moe.quote:Op zondag 14 april 2019 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Slimme Niels zag dat het verspeelde moeite was en liet zich terugzakken.quote:Op zondag 14 april 2019 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Kon niet meer volgen op de kasseienquote:Op zondag 14 april 2019 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Of lossen, of zag achtervolgers komen en hield wat inquote:Op zondag 14 april 2019 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Denk aan je hart, Hans.quote:Op zondag 14 april 2019 16:02 schreef TheArt het volgende:
27 sec. Wat een ongelooflijke kneuzen in het peloton.
Die rijden vreselijk passief. Ze laten het maar over aan hun, overigens matige, ploegmaatsquote:Op zondag 14 april 2019 16:03 schreef Aguero het volgende:
Greg en Ollie zullen nu toch ook zelf moeten gaan?
Bwoahhh jahquote:Op zondag 14 april 2019 16:03 schreef Aguero het volgende:
Greg en Ollie zullen nu toch ook zelf moeten gaan?
En toch gaan ze hier allebei gewoon top 20 rijden vandaagquote:Op zondag 14 april 2019 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laporte en Sarreau zijn eigenlijk ook maar beperkte renners. Zonder al die Franse kutkoersjes zou hun erelijst blanco zijn.
Laporte is wel echt goed. Zet hem bij Quick-Step en hij komt in de buurt van dubbele cijfers, denk ik dan.quote:Op zondag 14 april 2019 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laporte en Sarreau zijn eigenlijk ook maar beperkte renners. Zonder al die Franse kutkoersjes zou hun erelijst blanco zijn.
Zelfs die matige ploegmaats doen niets meer.quote:Op zondag 14 april 2019 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die rijden vreselijk passief. Ze laten het maar over aan hun, overigens matige, ploegmaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |