SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tegengoals waren echt heel slecht.quote:Op zondag 14 april 2019 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat gister in het stadion, leuke pot gezien maar doodzonde van die twee tegengoals en een kapotte Frenkie
Los van onze kansen geniet ik gewoon van dit seizoen Europees voetbal.quote:Op zondag 14 april 2019 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben blij om te lezen dat er zoveel mensen hier vertrouwen hebben in de pot tegen Juve.
Zelf zou ik geen euro voor onze kansen geven in de return, maar ik zit er in zulke gevallen graag naast.
ook hier geldt niets te verliezen, als je nu wel het geluk hebt om snel een kans te verzilveren kan het nog interessant wordenquote:Op zondag 14 april 2019 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben blij om te lezen dat er zoveel mensen hier vertrouwen hebben in de pot tegen Juve.
Zelf zou ik geen euro voor onze kansen geven in de return, maar ik zit er in zulke gevallen graag naast.
Die eerste kan ik mee leven. Maakt hem ook prima af. De tweede vind ik kwalijker.quote:Op zondag 14 april 2019 10:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die tegengoals waren echt heel slecht.
Ja, dat zonder meer. Had niet gedacht dat ik dat zou zeggen na afgelopen seizoen.quote:Op zondag 14 april 2019 10:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Los van onze kansen geniet ik gewoon van dit seizoen Europees voetbal.
Klopt, maar helaas lukt het me niet om het zo te ervaren.quote:Op zondag 14 april 2019 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook hier geldt niets te verliezen, als je nu wel het geluk hebt om snel een kans te verzilveren kan het nog interessant worden
ik was al blij dat de EL gehaald werd, vanaf CL halen is het allemaal bonus en wat voor éénquote:Op zondag 14 april 2019 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat zonder meer. Had niet gedacht dat ik dat zou zeggen na afgelopen seizoen.
[..]
Klopt, maar helaas lukt het me niet om het zo te ervaren.
Het blijft bijzonder hoe blij we begin dit seizoen waren dat we konden winnen van Sturm Grazquote:Op zondag 14 april 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was al blij dat de EL gehaald werd, vanaf CL halen is het allemaal bonus en wat voor één
Het zal wel een dikke overwinning worden. Zolang het maar niet meer dan 6-0 wordt ofzo.quote:Op zondag 14 april 2019 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over uur of 3 weten we of het nog wat wordt qua doelsaldo
Dan wordt het nog tricky ja, zeker omdat ze volgende week ook een doelsaldowedstrijd hebben en Ajax dan eerst maar eens moet zien te winnen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zal wel een dikke overwinning worden. Zolang het maar niet meer dan 6-0 wordt ofzo.
Voorlopig valt het meequote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zal wel een dikke overwinning worden. Zolang het maar niet meer dan 6-0 wordt ofzo.
Als.ajax niet wint doet het doelsaldo er niet meer toe.quote:Op zondag 14 april 2019 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wordt het nog tricky ja, zeker omdat ze volgende week ook een doelsaldowedstrijd hebben en Ajax dan eerst maar eens moet zien te winnen.
Tenzij PSV daarna ook weer ergens niet wint.quote:Op zondag 14 april 2019 12:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als.ajax niet wint doet het doelsaldo er niet meer toe.
Geen dank.
Ik denk dat zowel wij als PSV niet alles gaan winnenquote:Op zondag 14 april 2019 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij PSV daarna ook weer ergens niet wint.
Utrecht en Groningen gaat Ajax punten laten liggen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel wij als PSV niet alles gaan winnen
Utrecht ?quote:Op zondag 14 april 2019 12:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Utrecht en Groningen gaat Ajax punten laten liggen.
Denk dat PSV bij Willem II en AZ punten gaat laten liggen.
Inmiddels 15quote:Op zondag 14 april 2019 12:40 schreef franklop het volgende:
Vooralsnog moeten we er gewoon vanuit gaan dat we beide alles gaan winnen en dat PSV dus effectief 14 doelpunten (normaal gesproken bij gelijk doelsaldo zal Ajax meer gemaakte goals hebben) moet inhalen in 4,75 duel.
Ja, niet verwacht eigenlijk. Ik kijk niet, maar hopelijk weet De Graafschap dit vol te houden (zal wel niet). Maar goed, een 10-0 zege wordt het in ieder geval niet.quote:
Ik zie PSV geen punten morsen, maar de Graafschap voetbalt naar vermogen.quote:
Mede daarom is het fijn dat je ook de 2 volgende speelrondes voor PSV speelt.quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Ja, niet verwacht eigenlijk. Ik kijk niet, maar hopelijk weet De Graafschap dit vol te houden (zal wel niet). Maar goed, een 10-0 zege wordt het in ieder geval niet.
Wellicht kan PSV de druk niet aan. Die moeten winnen en ook nog eens een monsterscore neerzetten.
quote:De Franse scheidsrechter Clément Turpin (36) is door de UEFA aangewezen voor de wedstrijd tussen Ajax en Juventus in de kwartfinales van de Champions League dinsdag. Het is al de derde keer dat Turpin een Europees duel van Ajax dit jaar leidt.
Turpin was ook al arbiter in de thuiswedstrijd van Ajax tegen Bayern München in de groepsfase (3-3) in december. Hij trok toen rode kaarten voor Maximilian Wöber van Ajax en Thomas Müller van Bayern. De Fransman floot ook in augustus de play-off tegen Dinamo Kiev. Ajax won toen met 3-1.
Ja eerder spelen heeft toch zijn voordelen, vorig jaar had Ajax daardoor vaak een choke omdat ze weer de inhaalrace moesten inzetten.quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Ja, niet verwacht eigenlijk. Ik kijk niet, maar hopelijk weet De Graafschap dit vol te houden (zal wel niet). Maar goed, een 10-0 zege wordt het in ieder geval niet.
Wellicht kan PSV de druk niet aan. Die moeten winnen en ook nog eens een monsterscore neerzetten.
Van Bommel had daar toch gelijk dat ze eerst maar eens moeten proberen te winnen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie PSV geen punten morsen, maar de Graafschap voetbalt naar vermogen.
Denk dat PSV uiteindelijk wel gaat winnen hoor. Maar een monsterscore gaat het niet meer worden. Van wat heb ik begrepen had De Graafschap zelf nog een grote kans op de 0-2.quote:Op zondag 14 april 2019 13:01 schreef KingRadler het volgende:
Virtueel kan Ajax bij de Graafschap uit al kampioen worden
Ajax wint de CL.quote:
Tja, het werkt wel elke keerquote:
Nee, maar ook dat wist iedereen.quote:Op zondag 14 april 2019 13:46 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Ging iedereen ook vanuit.
Het wordt in ieder geval geen monsterscore.
Naja, wij hebben 8-0 gewonnen van De Graafschap.quote:
Hadden minimaal twee punten moeten uitlopen. Met het niveau dat PSV haalt kunnen we het ons wellicht nog wel veroorloven om twee keer punten te verspelenquote:
Ik zou het er niet op gokken.quote:Op zondag 14 april 2019 14:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hadden minimaal twee punten moeten uitlopen. Met het niveau dat PSV haalt kunnen we het ons wellicht nog wel veroorloven om twee keer punten te verspelen
Ach dat het niet vanzelf ging ok, maar PSV had er ook al paar meer kunnen maken.quote:Op zondag 14 april 2019 14:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hadden minimaal twee punten moeten uitlopen. Met het niveau dat PSV haalt kunnen we het ons wellicht nog wel veroorloven om twee keer punten te verspelen
Extreem zielig inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2019 14:10 schreef Simmertje het volgende:
Tijdrekken tegen de graafschap thuis, wat een treurige club.
Ik vind het niet veel bijzonders. Hij voetbalt lekker mee. Maar dat ken iedereen.quote:
Kan zomaar een nederlaag worden.quote:Op zondag 14 april 2019 14:13 schreef KingRoland het volgende:
@:jr-style-93 groningen uit zeg het maar
Ajax had toen een saaie seizoen waarin het heel slecht speelde. Ik zie het nu niet meer snel gebeuren. Bij PSV kunnen ze gewoon niet beter en dat maakt het verschil.quote:Op zondag 14 april 2019 14:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat kennen we bij Ajax natuurlijk niet.
Wat denk je van de laatste wedstrijd tegen Fc Utrecht, dat soort wedstrijden waren meestal punt verlies. Laten we hopen dat Ajax gewoon alles wint want dan zijn ze gewoon kampioenquote:Op zondag 14 april 2019 14:21 schreef duo-penotti het volgende:
Groningen-uit lijkt mij een typische 1-1 wedstrijd (zeker na een zware CL week).
Daarom was het ook zo mooi geweest als De Graafschap vandaag had gestunt.
Maar goed, ik zeg zelf een nipte 1-2 zege. Kan me niet voorstellen dat Ajax dit nog gaat weggeven.
En dan hopen dat ADO wel een stunt kan neerzetten tegen PSV.
Zie PSV trouwens ook niet alles winnen. Maar ja, heb liever niet dat het nog onnodig spannend wordt.
Thuis tegen Utrecht is meestal gewoon winst hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 14:23 schreef coronatus het volgende:
[..]
Wat denk je van de laatste wedstrijd tegen Fc Utrecht, dat soort wedstrijden waren meestal punt verlies. Laten we hopen dat Ajax gewoon alles wint want dan zijn ze gewoon kampioen.
Kijk dit evenquote:Op zondag 14 april 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Thuis tegen Utrecht is meestal gewoon winst hoor.
Punt verliesquote:Op zondag 14 april 2019 14:39 schreef coronatus het volgende:
[..]
Kijk dit even
https://ajax.supporters.n(...)ompetitie/FC-Utrecht
Wel degelijk dat Ajax tegen Utrecht punt verlies kan leiden. Over het totaal heeft Ajax natuurlijk meer gewonnen. Alleen gaat dit nu over de laatste paar seizoenen.
Groningen gaat het sleutelduel worden. Alles minder dan een overwinning en je bent het kampioenschap wel kwijt denk.quote:Op zondag 14 april 2019 14:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Groningen uit na juve is het probleem. Die moet hoe dan ook gewonnen.
Psv zal nog moeite hebben tegen Willem 2 en AZ maar wanneer ze boven Ajax staan zie ik ze het nog over de streep trekken ook.
Daarom is Groningen zo belangrijk. Moet echt gewonnen worden, Vitesse thuis en de Graafschap uit met een paar jaar terug in het achterhoofd moet lukken.
Utrecht thuis wordt a la Twente 2011 wel verslagen mocht dat de beslissende worden.
Ajax gaat een keer gelijkspelen, PSV gaat een keer verliezen.quote:Op zondag 14 april 2019 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat Ajax en PSV nog wel punten gaan verspelen eigenlijk.
Zeg even in welke wedstrijden.quote:Op zondag 14 april 2019 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat Ajax en PSV nog wel punten gaan verspelen eigenlijk.
Dan maar hopen dat PSV eerst punten gaat verspelen anders kan ik de spanning niet aan.quote:Op zondag 14 april 2019 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax gaat een keer gelijkspelen, PSV gaat een keer verliezen.
Dat is mijn voorspelling.
En dan de bekerfinale verliezen nadat Barca ons uit de CL heeft gekegeld met 2x 4-0quote:Op zondag 14 april 2019 14:51 schreef Class het volgende:
Dinsdag tegen juve winnen en daarna afgaan in Groningen... noteer maar
We komen niet eens tegen Barcelona in een eventuele halve finale.quote:Op zondag 14 april 2019 14:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dan de bekerfinale verliezen nadat Barca ons uit de CL heeft gekegeld met 2x 4-0
#geenprijzengenot
Als Ajax eerst wint van Groningen en Vitesse denk ik dat PSV gaat verliezen bij Willem II.quote:Op zondag 14 april 2019 14:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax thuis tegen Vitesse, PSV uit bij AZ.
Ik zit nu naar Groningen te kijken. Maar die vallen behoorlijk tegen vandaag.quote:Op zondag 14 april 2019 14:56 schreef RedLabel het volgende:
Mijn voorspelling is dat ajax volgende week gelijk gaat spelen tegen FC groningen.
Voor Groningen ben ik niet zo bang eigenlijk. Tegen Vitesse verwacht ik echt zo'n Heerenveen wedstrijd, 3-3 ofzo.quote:Op zondag 14 april 2019 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Ajax eerst wint van Groningen en Vitesse denk ik dat PSV gaat verliezen bij Willem II.
Zou kunnen.quote:Op zondag 14 april 2019 15:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor Groningen ben ik niet zo bang eigenlijk. Tegen Vitesse verwacht ik echt zo'n Heerenveen wedstrijd, 3-3 ofzo.
Wel als Magellan speelt.quote:Op zondag 14 april 2019 15:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voor Groningen ben ik niet zo bang eigenlijk. Tegen Vitesse verwacht ik echt zo'n Heerenveen wedstrijd, 3-3 ofzo.
Wij vinden allen Eiting, de Wit en Ekkelenkamp niet goed genoeg.quote:Op zondag 14 april 2019 15:17 schreef AmaninFull het volgende:
Wat is hier de algemene opinie over Ekkelenkamp? Ik snap zelf niet helemaal waarom hij plots de eerste back-up uit de jeugd is. We hebben aan het begin van het seizoen Carel Eiting gehad, daarna mocht Gravenberch een paar keer invallen en daarna leek Dani "de beuk erin" de Wit het lievelingetje te zijn van Ten Hag (en ook van mij, maar dat terzijde).
Ik kijk regelmatig de samenvattingen van Jong Ajax en ik zie Ekkelenkamp altijd hard en druistig heen en er weer rennen, maar ik heb hem nog nooit betrapt op een goede individuele actie of steekpass. Ook tegen Excelsior leidde hij de tweede goal van Excelsior in door randje zestien de bal te lang te treuzelen en zo de bal te verspelen. Kan iemand mij anders even zeggen wat de goede eigenschappen van Ekkelenkamp zijn? Ik zie het namelijk niet.
Okee, duidelijk, maar is er dan niemand uit de jeugd waarvan je denkt dat ie het vereiste niveau van Ajax 1 kan gaan halen? Dat zou toch droevig zijn..quote:Op zondag 14 april 2019 15:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wij vinden allen Eiting, de Wit en Ekkelenkamp niet goed genoeg.
Gravenberch en Ünüvar, maar die zijn nog jong.quote:Op zondag 14 april 2019 15:21 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Okee, duidelijk, maar is er dan niemand uit de jeugd waarvan je denkt dat ie het vereiste niveau van Ajax 1 kan gaan halen? Dat zou toch droevig zijn..
Lang is inderdaad beter dan eerder genoemden, moet het nog zien met hem.quote:Op zondag 14 april 2019 15:27 schreef duo-penotti het volgende:
Ik vind Lang ook niet goed genoeg.
Maar door zijn assist tegen Zwolle verdient hij wel wat krediet.
Maar ik denk dat Gravenberch de meeste potentie heeft om uiteindelijk een basisspeler te worden in 1.
In de U19 zitten ook 2-3 spelers die ik Ajax 1 zie halen. Maar die mogen het volgend seizoen eerst in Jong Ajax laten zien.
Toch wordt de Ajax jeugd overal de hemel in geprezen.quote:Op zondag 14 april 2019 15:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het niveau tussen de basis en wat daarna komt wordt met de huidige selectie ook wel extreem groot natuurlijk. Het is dan moeilijker voor de jeugd om aan te haken tenzij, uitzonderlijk etc..
Er worden in de jeugdopleiding wel wat fouten gemaakt ja, het is niet dat alles goed gaat binnen de club.quote:Op zondag 14 april 2019 15:33 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Toch wordt de Ajax jeugd overal de hemel in geprezen.
Alsof er in elke jeugd elftal een nieuwe De Ligt of Sneijder rondloopt. Zo mooi is het allemaal niet. Zeker als je Heitinga coach maakt van het belangrijkste jeugdelftal.
Wel grappig om te zien.
Denk dat jongens als De Wit en Ekkelenkamp volgend seizoen verhuurd gaan worden. Dan zul je uiteindelijk ook zien. Dat het gewoon modale Eredivisie spelers zijn. Meer niet.
Geen schande uiteraard.
Overschat toch?quote:Op zondag 14 april 2019 15:33 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Toch wordt de Ajax jeugd overal de hemel in geprezen.
Alsof er in elke jeugd elftal een nieuwe De Ligt of Sneijder rondloopt. Zo mooi is het allemaal niet. Zeker als je Heitinga coach maakt van het belangrijkste jeugdelftal.
Wel grappig om te zien.
Denk dat jongens als De Wit en Ekkelenkamp volgend seizoen verhuurd gaan worden. Dan zul je uiteindelijk ook zien. Dat het gewoon modale Eredivisie spelers zijn. Meer niet.
Geen schande uiteraard.
Oiquote:Op zondag 14 april 2019 14:39 schreef coronatus het volgende:
[..]
Kijk dit even
https://ajax.supporters.n(...)ompetitie/FC-Utrecht
Wel degelijk dat Ajax tegen Utrecht punt verlies kan leiden. Over het totaal heeft Ajax natuurlijk meer gewonnen. Alleen gaat dit nu over de laatste paar seizoenen.
Van Seumeren zwarte cijfers genot.quote:Op zondag 14 april 2019 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Utrecht is niet meer het Utrecht van weleer. Heel matig elftal.²
Qua doelpunten is Ajax niet meer te achterhalen. Voor PSV is het hopen dat ze ergens steken laten vallen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:01 schreef Tyron het volgende:
goed weekend voor ajax
3 goals uitgelopen op psv
Welke dorpsgek was dat dan?quote:Op zondag 14 april 2019 17:21 schreef TheJanitor het volgende:
Wil de man die zei dat PSV gegarandeerd 8-0 ging winnen even op het matje komen?
@Dejannn zei dat PSV die 13 goals in deze thuiswedstrijd en die tegen ADO al gingen goedmaken.quote:
Moet ook naar de dokter.quote:Op zondag 14 april 2019 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:Dejannn zei dat PSV die 13 goals in deze thuiswedstrijd en die tegen ADO al gingen goedmaken.
Kan nog steeds natuurlijk
En onze vriend die voor Ajax is zei dat het ook 8-0 zou worden. Sherys oid.quote:Op zondag 14 april 2019 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:Dejannn zei dat PSV die 13 goals in deze thuiswedstrijd en die tegen ADO al gingen goedmaken.
Kan nog steeds natuurlijk
Gelukkig is er een VAR.quote:Op zondag 14 april 2019 18:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die Turpin is wel een enorme thuisfluiter en drama scheids. Was tegen Bayern ook niet veel en paar jaar terug met Feyenoord ook een groot fiasco.
Echt het type dat een Ajax goal om onzin afkeurt en een makkelijke pingel geeft wanneer Ronaldo weer eens gaat duikelen.
Moet nog steeds langs de scheids... en met subjectieve beoordelingen als wel/geen pingel kan hij dus best bij zijn standpunt blijven.quote:
Ach ja.quote:Op zondag 14 april 2019 18:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Moet nog steeds langs de scheids... en met subjectieve beoordelingen als wel/geen pingel kan hij dus best bij zijn standpunt blijven.
Ik geloof er ook niet zo in dat de scheids het probleem gaat zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 18:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ach ja.
Komt een beetje Calimero over dit allemaal.
Ik heb dit al eerder gelezen.quote:Op zondag 14 april 2019 18:34 schreef Tjacka het volgende:
We gaan eruit dinsdag. Hier las u het voor het eerst.
Eens, al vooraf janken over de scheidsrechter zijn echt PSV-praktijken.quote:Op zondag 14 april 2019 18:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ach ja.
Hoewel dit wel een debiel is hoorquote:Op zondag 14 april 2019 18:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ach ja.
Deed het tegen Bayern gewoon goed. 2 terechte rode kaarten, al vond ik die van Muller meer geel waard, Taglafico kon ook uit de kant gaan.quote:Op zondag 14 april 2019 18:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die Turpin is wel een enorme thuisfluiter en drama scheids. Was tegen Bayern ook niet veel en paar jaar terug met Feyenoord ook een groot fiasco.
Echt het type dat een Ajax goal om onzin afkeurt en een makkelijke pingel geeft wanneer Ronaldo weer eens gaat duikelen.
Jij bent echt een mega debiel.quote:Op zondag 14 april 2019 18:47 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Deed het tegen Bayern gewoon goed. 2 terechte rode kaarten, al vond ik die van Muller meer geel waard, Taglafico kon ook uit de kant gaan.
Zoals toen bij Feyenoord bedoel je?quote:Op zondag 14 april 2019 18:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kutvolk inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2019 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vieze club is dat PSV ook he. Nare spelers stuk voor stuk. Kijk nu net even samenvatting terug.
quote:Op zondag 14 april 2019 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vieze club is dat PSV ook he. Nare spelers stuk voor stuk. Kijk nu net even samenvatting terug.
1-2 GENOTquote:Op zondag 14 april 2019 19:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eerder hopen dat het niet volledig uit de hand loopt, idiote Italianen
Verlenging zou ook in ons voordeel moeten zijn. Ik zie dat een Bonucci, Khedira, Can, Chiellini niet volhouden tbh ten opzichte van die jonge apen van ons.quote:Op zondag 14 april 2019 19:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar daar teken ik voor
Nog 4 potjes winnen. Lets goquote:Op zondag 14 april 2019 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
ziedendquote:Op zondag 14 april 2019 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Can is ook al 25 inderdaadquote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verlenging zou ook in ons voordeel moeten zijn. Ik zie dat een Bonucci, Khedira, Can, Chiellini niet volhouden tbh ten opzichte van die jonge apen van ons.
1 zwaluw maakt nog geen zomer maat. Als je nou 5 jaar op rij de knockout fase bereikt dan heb je recht van spreken.quote:Op zondag 14 april 2019 22:44 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat zou het toch lekker zijn als we daar 1-2 winnen in de laatste minuut.
Het is in ieder geval echt genieten dit seizoen, een aantal jaren terug had iedereen ons voor gek verklaard, als we hier zouden staan op dit moment met zo een spelopvatting en voetbal.
We hebben zelf Overmars en Sar voor gek verklaard toen ze die ambitie uitspraken.quote:Op zondag 14 april 2019 22:44 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat zou het toch lekker zijn als we daar 1-2 winnen in de laatste minuut.
Het is in ieder geval echt genieten dit seizoen, een aantal jaren terug had iedereen ons voor gek verklaard, als we hier zouden staan op dit moment met zo een spelopvatting en voetbal.
Dat betekent nog 4 jaar stug doorposten in dit topic, nick.quote:Op zondag 14 april 2019 22:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer maat. Als je nou 5 jaar op rij de knockout fase bereikt dan heb je recht van spreken.
Dat is niet realistisch op dit moment, heel het elftal wordt leeggeroofd deze zomer. Het is maar afwachten wat voor een elftal er staat volgend jaar en of ze een kwalitatief team kunnen vormen zoals nu het geval is. Je moet juist nu je vruchten plukken en genieten van het feit wat ze laten zien in Europa. Continuïteit op zo een hoog niveau is bijna onmogelijk wanneer iedereen wordt verkocht, daarvoor moet je je belangrijkste spelers binnen boord houden. Kijk maar wat met Monaco is gebeurd na hun prestaties in de Champions League.quote:Op zondag 14 april 2019 22:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer maat. Als je nou 5 jaar op rij de knockout fase bereikt dan heb je recht van spreken.
Bron van Tadic?quote:Op maandag 15 april 2019 02:43 schreef TheJanitor het volgende:
Jammer dat ook Tadic weggaat deze zomer. Blind wilde misschien ook weg toch?
Dat is wat jij ervan maakt ouwe reus.quote:Op maandag 15 april 2019 02:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan moet je een cursus gaan volgen genaamd 'tussen de regels door lezen'
Tadic kan hier normaal over straat, verdient aardig en is de grote meneer van het elftal. Kids een beetje naar een normale school enzo.quote:Op maandag 15 april 2019 02:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 15 april 2019 02:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En toch nokt zo iemand als 'ie ergens echt veel geld kan verdienen. Plan was volgens mij toch al om na twee jaar te nokken.quote:Op maandag 15 april 2019 07:42 schreef manny het volgende:
[..]
Tadic kan hier normaal over straat, verdient aardig en is de grote meneer van het elftal. Kids een beetje naar een normale school enzo.
Watford - Arsenal, de spanning!quote:
Dit kan echt niet misgaan. Gelukkig zijn de waterkanonnen al getest vorige weekquote:Supporters van FC Twente zijn van zins om hun favoriete club vrijdag te steunen. Het uitvak op De Toekomst biedt echter slechts plaats aan 185 supporters en dat is veel te weinig, zo klinkt het. Supportersvereniging Vak-P is derhalve van plan massaal naar Amsterdam af te reizen voor een zogenaamde Homeless Party en een TwEntrada, verwijzend naar de bekende ‘Entrada’ van Ajax bij belangrijke thuisduels.
“We konden al kampioen worden in Amsterdam, maar die kans is nu nog een stuk groter geworden. Er zouden al vele supporters naar Amsterdam toe gaan, maar dat worden er nu dus nog veel meer”, zo laat de supportersvereniging via sociale media weten. “Aangezien Ajax en Gemeente Amsterdam ons geen keus laten, maken wij zelf de keus om massaal naar Amsterdam af te reizen.”
“Want als onze club terug kan keren naar het niveau waar wij horen, dan horen wij daarbij te zijn. En niet in een uitvak met een capaciteit van 185 man op een amateurcomplex. We reizen daarom gezamenlijk met de trein af naar Amsterdam, de locatie maken wij gedurende de reis bekend. Zorg dan dat je vrijdag vanaf 12:00 uur vrij bent. Of ze nou willen of niet, wij zijn er massaal bij vrijdag 19-4. Wij willen met zijn allen terug naar de Eredivisie!”, besluit Vak-P.
Niveau waar ze horen ze horen? Opdoeken zullen ze bedoelen.quote:Op maandag 15 april 2019 08:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit kan echt niet misgaan. Gelukkig zijn de waterkanonnen al getest vorige week
ze kunnen moeilijk de JC Arena open gaan doen omdat Twente supporters dat nodig vinden, laat ze maar komen hoor en dan geen kampioen worden, wordt het nog gezelligquote:Op maandag 15 april 2019 08:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit kan echt niet misgaan. Gelukkig zijn de waterkanonnen al getest vorige week
Het is ook een onzinnig verzoek. Alleen omdat Ajax daar speelt met 1e team denken ze dat het zomaar kan. JC Arena moet dan afgehuurd worden, stewards moeten worden geregeld enz enz.quote:Op maandag 15 april 2019 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kunnen moeilijk de JC Arena open gaan doen omdat Twente supporters dat nodig vinden, laat ze maar komen hoor en dan geen kampioen worden, wordt het nog gezellig
Belachelijk verzoek inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2019 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kunnen moeilijk de JC Arena open gaan doen omdat Twente supporters dat nodig vinden, laat ze maar komen hoor en dan geen kampioen worden, wordt het nog gezellig
@timmmmmm @Scrummie2.0quote:Op maandag 15 april 2019 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als wij een keer kampioen kunnen worden bij Excelsior eisen we in de Kuip te spelen.
Kampioen kunnen worden bij Excelsior is een risicootje, kunnen we alvast meldenquote:
Dan moet er een standbeeld komen van The Hunterquote:Op maandag 15 april 2019 10:02 schreef Simmertje het volgende:
Gedroomd dat Huntelaar in de 92ste minuut de 2-2 erin schiet
dat zou eigenlijk al wel mogen.quote:Op maandag 15 april 2019 10:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan moet er een standbeeld komen van The Hunter
hier zou een ban voor moeten komen, wat een kutopmerking zeg.quote:Op maandag 15 april 2019 10:12 schreef Liftdeur het volgende:
Even een besefmomentje dat dit team nog maar maximaal 9 (waarschijnlijk 6) wedstrijden samenspelen.
Laten ze het dan in ieder geval afsluiten met de dubbel... Wat een ongelofelijk gaaf slot van een prachtseizoen zou dat zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 10:12 schreef Liftdeur het volgende:
Even een besefmomentje dat dit team nog maar maximaal 9 (waarschijnlijk 6) wedstrijden samenspelen.
Precies dit ja. Als je nu geen kampioen wordt zou dat erg pijnlijk zijn. Dan kan die beker me ook gestolen worden.quote:Op maandag 15 april 2019 10:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Laten ze het dan in ieder geval afsluiten met de dubbel... Wat een ongelofelijk gaaf slot van een prachtseizoen zou dat zijn.
de dubbel en nog winnen van Juvequote:Op maandag 15 april 2019 10:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Laten ze het dan in ieder geval afsluiten met de dubbel... Wat een ongelofelijk gaaf slot van een prachtseizoen zou dat zijn.
gewoon inbrengen, merken ze vast niet.quote:Op maandag 15 april 2019 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tagliafico mee naar Turijn ivm trainingsprogramma. Ajax traint vanavond in stadion, morgenavond wedstrijd en woensdagochtend waarschijnlijk op complex van Juventus voordat ze terugvliegen.
Inderdaad, de beker boeit geen reet op zichzelf, maar icm de schaal is het een leuke prijs.quote:Op maandag 15 april 2019 10:28 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Precies dit ja. Als je nu geen kampioen wordt zou dat erg pijnlijk zijn. Dan kan die beker me ook gestolen worden.
vorig jaar gingen die er af met 5-0 ofzo toch?quote:Op maandag 15 april 2019 10:44 schreef PicoMMP het volgende:
Week van de waarheid. Ik ga uit van uitschakeling tegen Juventus, net als tegen Real. Hoop op een spannende pot.
Tegen Groningen speel je eigenlijk de wedstrijd van het jaar. Op basis van 2019 staan die tweede achter ons, dus het wordt lastig zat. Win je die, dan komt de titel erg dichtbij. Vooral omdat PSV daarna naar Willem II moet.
Wel een loodzwaar schema dan.quote:Op maandag 15 april 2019 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je Juve pakt kun je ook de CL pakken hoor.
Als Tottenham het redt tegen City zie ik wel grote kansen om de finale te halen om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat we makkelijker kunnen winnen van Barcelona dan van Liverpool.quote:Op maandag 15 april 2019 10:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als Tottenham het redt tegen City zie ik wel grote kansen om de finale te halen om eerlijk te zijn.
Andere halve finale wordt waarschijnlijk Liverpool-Barcelona. Allebei leuke tegenstanders om in de finale tegen te komen. Liverpool kan je ook wel hebben, Barcelona wordt lastiger. Maar misschien kunnen we een dealtje sluiten i.c.m. De Ligt
Enige risico is dat ze dan volledig focussen op de CL waardoor de Eredivisie bijzaak wordt.quote:Op maandag 15 april 2019 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel een loodzwaar schema dan.
20-4 Groningen
23-4 Vitesse
26-4 Graafschap
30-4/1-5 Halve Finale
5-5 Willem II Bekerfinale
7-5/8-5 Halve Finale
12-5 Utrecht
Zeker als je 1-5 en 7-5 speelt zit je met bekerfinale in je maag.
wat in principe ook zo is.quote:Op maandag 15 april 2019 11:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Enige risico is dat ze dan volledig focussen op de CL waardoor de Eredivisie bijzaak wordt.
bedoel dat ietwat gekscherend natuurlijk. maar de CL heeft natuurlijk(zeker in het stadium waar Ajax nu zit) meer waarde dan een eredivisie wedstrijd.quote:Op maandag 15 april 2019 11:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In feite ben ik het daar niet mee eens.
In theorie wel?quote:Op maandag 15 april 2019 11:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In feite ben ik het daar niet mee eens.
mee eens, wat je wel ziet is dat je voor 3 fronten een veel te smalle selectie hebt, als ze door gaan tegen Juve zou dat me wel verrassen maar dat hebben ze al vaker gedaan dit seizoenquote:Op maandag 15 april 2019 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat dit de moeilijkste pot gaat worden van het resterend programma. Vooral omdat ze een uitwedstrijd in de Champions League hebben gehad. Mochten ze uit winnen daar in Groningen, dan heb ik echt vertrouwen in de titel. Op dit moment durf ik nog geen verwachting uit te spreken gezien het overvolle programma.quote:Op maandag 15 april 2019 10:44 schreef PicoMMP het volgende:
Week van de waarheid. Ik ga uit van uitschakeling tegen Juventus, net als tegen Real. Hoop op een spannende pot.
Tegen Groningen speel je eigenlijk de wedstrijd van het jaar. Op basis van 2019 staan die tweede achter ons, dus het wordt lastig zat. Win je die, dan komt de titel erg dichtbij. Vooral omdat PSV daarna naar Willem II moet.
Joh, dit is toch een luxeprobleem? Geef mij dit maar elk seizoen!quote:Op maandag 15 april 2019 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel een loodzwaar schema dan.
20-4 Groningen
23-4 Vitesse
26-4 Graafschap
30-4/1-5 Halve Finale
5-5 Willem II Bekerfinale
7-5/8-5 Halve Finale
12-5 Utrecht
Zeker als je 1-5 en 7-5 speelt zit je met bekerfinale in je maag.
als ze dit elk seizoen zouden hebben zouden ze zich ook een bredere selectie kunnen veroorloven. dus dit is niet "echt"een luxe probleem, wel voor dit jaar natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2019 11:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Joh, dit is toch een luxeprobleem? Geef mij dit maar elk seizoen!
Nog een juich momentje: weer geen Chiellini.quote:Op maandag 15 april 2019 11:22 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat dit de moeilijkste pot gaat worden van het resterend programma. Vooral omdat ze een uitwedstrijd in de Champions League hebben gehad. Mochten ze uit winnen daar in Groningen, dan heb ik echt vertrouwen in de titel. Op dit moment durf ik nog geen verwachting uit te spreken gezien het overvolle programma.
Overigens vanochtend al klein juich momentje gehad toen ik het bericht over Frenkie kreeg te horen. Die man is zo belangrijk...
Eh Barcelona is nog een geval apartquote:Op maandag 15 april 2019 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
die start, als linksback.quote:
Dit verwacht ik ook. Zou dom zijn om het centrale duo te ontwrichten namelijk.quote:Op maandag 15 april 2019 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die start, als linksback.
of als rechtsback en veltman als linksback.
https://www.nu.nl/voetbal(...)ff-arena-spelen.htmlquote:FC Twente heeft Ajax en de gemeente Amsterdam maandag opnieuw gevraagd of het kampioensduel van vrijdag met de Amsterdamse beloften naar de Johan Cruijff ArenA kan worden verplaatst.
Jong Ajax speelt de thuiswedstrijden normaal gesproken op sportcomplex De Toekomst. Vanwege de beperkte capaciteit zijn daar slechts 185 kaarten beschikbaar voor de fans van Twente.
De Enschedeërs legden het verzoek om verplaatsing naar de ArenA enkele weken geleden al neer in Amsterdam, toen zonder resultaat. Gezien het belang van de wedstrijd heeft Twente dat nu opnieuw gevraagd.
De club uit Enschede kan vrijdag kampioen worden van de Keuken Kampioen Divisie. Concurrent Sparta Rotterdam ging zondag met 1-4 onderuit tegen TOP Oss, waardoor het gat tien punten is met nog vier speelrondes te gaan.
over het paard getilde boerenhuftersquote:Op maandag 15 april 2019 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Twente wil alsnog weten hoe het voelt om kampioen te worden in de Johan Cruijff Arena.
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)ff-arena-spelen.html
We laten dat veld toch niet belasten voor de Eerste Divisie.quote:Op maandag 15 april 2019 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Twente wil alsnog weten hoe het voelt om kampioen te worden in de Johan Cruijff Arena.
[..]
Op zich niks tegen ze maar ze spelen vooralsnog in de kk divisie en dan hebben ze zich maar aan te passenquote:Op maandag 15 april 2019 13:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Grootste tokkie-club in Nederland.
quote:Waarom Ten Hag voor Juventus - Ajax kan kiezen voor Mazraoui én Veltman
Ajax won zaterdag mét Noussair Mazraoui van Excelsior. De rechtsback keerde terug van een schorsing, waardoor Joël Veltman weer op de bank zat. Voor wie kan Ajax-trainer Erik ten Hag het beste kiezen tegen Juventus? Alleen Mazraoui of Veltman? Of krijgen beide spelers een basisplaats? Je leest het in deze analyse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
quote:Op maandag 15 april 2019 12:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
quote:Desgevraagd schrijft Ajax: “Ondanks het nieuwe verzoek van FC Twente gaan wij er gewoon van uit dat de wedstrijd op de Toekomst wordt gespeeld. Daarvoor hebben we enige tijd geleden al deze verklaring afgegeven, waar wij bij blijven:
Vooropgesteld vindt Ajax het heel jammer dat het niet aan de wens van alle supporters van FC Twente kan voldoen. Ajax loopt zelf ook regelmatig tegen de situatie aan waarin de capaciteit van een uitvak niet voldoet aan de vraag van onze supporters.
De Toekomst is de thuishaven van Jong Ajax, dat er al zijn thuiswedstrijden speelt. De Toekomst voldoet aan alle infrastructurele eisen die de KNVB aan een stadion betaald voetbal stelt. Daarnaast geldt dat het bezoekersvak een minimumcapaciteit 2.5% van de capaciteit van het gehele stadion moet betrekken. Met 185 kaarten voldoet Ajax ruim aan deze eis (8.8% van 2100).
Ajax faciliteert de 185 supporters die vanuit FC Twente afreizen naar de Toekomst. Als andere supporters zonder kaartje besluiten op eigen gelegenheid richting Amsterdam af te reizen, zal dit een openbare orde-kwestie worden waar de gemeente over gaat. Ajax hoopt op 19 april een mooie wedstrijd te beleven met alle aanwezige supporters”
Waarom niet?quote:Op maandag 15 april 2019 13:55 schreef Landgeld het volgende:
Waarom reist Edgar Davids mee met de selectie?
Iddquote:Op maandag 15 april 2019 12:59 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
We laten dat veld toch niet belasten voor de Eerste Divisie.
Dat wist ik niet. Om welke reden gasten? Gewoon aanwezigheid?quote:Op maandag 15 april 2019 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom niet?
Er gaan heel vaak gasten en journalisten mee
Ja, contacten warmhouden. Naar Real Madrid mocht Raffie mee, die heeft natuurlijk een verleden bij beide clubs en nu Davids. Er zullen wel nog meer gasten zijn hoorquote:Op maandag 15 april 2019 13:57 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Om welke reden gasten? Gewoon aanwezigheid?
Interessant...quote:Op maandag 15 april 2019 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, contacten warmhouden. Naar Real Madrid mocht Raffie mee, die heeft natuurlijk een verleden bij beide clubs en nu Davids. Er zullen wel nog meer gasten zijn hoor
Die gaat nooit naar Juve, Umtiti wilt gewoon spelen en gebruikt zijn zaakwaarnemer daar best handig voor.quote:Op maandag 15 april 2019 14:18 schreef mokkiemok het volgende:
umtiti dus naar juve. ik geef mijn de ligt naar juve act op, die gaat naar barca
nu ik er over nadenk, Umtiti naast Chielini is raar imo.quote:Op maandag 15 april 2019 14:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Die gaat nooit naar Juve, Umtiti wilt gewoon spelen en gebruikt zijn zaakwaarnemer daar best handig voor.
Het is ook een schande wat Valverde aan het doen is.
Chielin is sowieso raar, maakt niet uit wie er staat.quote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nu ik er over nadenk, Umtiti naast Chielini is raar imo.
Echte overwinnaars.quote:Op maandag 15 april 2019 14:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Chielin is sowieso raar, maakt niet uit wie er staat.
Zet maar naast Ramos, twee idioten in het centrum.
quote:Alles of niets in Italië: waarom Ajax het wel óf niet gaat redden tegen Juventus
Zes dagen na de 90 fenomenale minuten in de Johan Cruijff Arena gaat Ajax op voor de allesbepalende return tegen Juventus. De halve finale van de Champions League is de inzet van een nu al fascinerende clash tussen de koplopers van Nederland en Italië. Waarom gaat Ajax het wel óf niet redden tegen De Oude Dame? VoetbalPrimeur zet de argumenten op een rij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Ramos>Chiellini en Vlaar wanneer was die ooit god?quote:Op maandag 15 april 2019 14:24 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Echte overwinnaars.
Dat soort verdedigers hebben we niet meer gehad sinds Stamgod en Vlaargod en nu hebben we Van Dijk god en De Ligt god
United wou hem kopen in plaats van Blind omdat Van Gaal daar de coach zou worden maar goed hij is nooit verder gekomen dan Aston Villa door zijn blessures.quote:Op maandag 15 april 2019 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ramos>Chiellini en Vlaar wanneer was die ooit god?
Simpele teksten, echte overwinnaars...quote:Op maandag 15 april 2019 14:24 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Echte overwinnaars.
Dat soort verdedigers hebben we niet meer gehad sinds Stamgod en Vlaargod en nu hebben we Van Dijk god en De Ligt god
dus Louis was verstandig, was ooit een verdedigend talent maar is nooit top geweestquote:Op maandag 15 april 2019 14:31 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
United wou hem kopen in plaats van Blind omdat Van Gaal daar de coach zou worden maar goed hij is nooit verder gekomen dan Aston Villa door zijn blessures.
Was toch wel een laatste man genot op het WK 2014 naast schijtbakken als BMI en SDVquote:Op maandag 15 april 2019 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus Louis was verstandig, was ooit een verdedigend talent maar is nooit top geweest
ja met 5 verdedigers leek het nog watquote:Op maandag 15 april 2019 14:35 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Was toch wel een laatste man genot op het WK 2014 naast schijtbakken als BMI en SDV
Sloper.quote:Op maandag 15 april 2019 14:41 schreef Poepz0r het volgende:
Vlaar was vroeger wel een goede simpele verdediger ja. Voetballen kan die niet, maar paar gasten omver beuken was altijd geen probleem
buiten dat hij vergeet dat ajax niet alles nadoet maar dat dit de ajax manier is best een goed filmpje.quote:Op maandag 15 april 2019 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die YouTuber praat wel slecht Nederlands
Ron Beton. Hij speelde een periode erg slecht maar is inmiddels weer behoorlijk belangrijk voor AZ. Misschien als vervanger van de Ligt volgend jaar?quote:Op maandag 15 april 2019 14:48 schreef Simmertje het volgende:
Vlaar is een type die je morgen kunt gebruiken wanneer het 2-2 staat en je moet overleven. Vond hem overigens tegen Ajax heel sterk spelen.
neequote:Op maandag 15 april 2019 15:18 schreef Ginettaccio_ het volgende:
[..]
Ron Beton. Hij speelde een periode erg slecht maar is inmiddels weer behoorlijk belangrijk voor AZ. Misschien als vervanger van de Ligt volgend jaar?
Neres maakt de 1-0 30 seconden na rustquote:Op maandag 15 april 2019 15:19 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk trouwens dat we morgen niet te snel moeten scoren, klinkt misschien stom, maar ben bang dat je dan juist Juventus ontketent.
Doe dit maar niet meerquote:Op maandag 15 april 2019 15:18 schreef Ginettaccio_ het volgende:
[..]
Ron Beton. Hij speelde een periode erg slecht maar is inmiddels weer behoorlijk belangrijk voor AZ. Misschien als vervanger van de Ligt volgend jaar?
quote:Op maandag 15 april 2019 15:18 schreef Ginettaccio_ het volgende:
[..]
0-3 bij rustquote:Op maandag 15 april 2019 15:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Neres maakt de 1-0 30 seconden na rust
Nou ja Barcelona heeft Kevin-Prince Boateng ook gehaald dus daar kan Ron volgend jaar ook wel bijquote:Op maandag 15 april 2019 15:18 schreef Ginettaccio_ het volgende:
[..]
Elke club heeft wel van die spelers waarvan je je afvraagt wat die bij die club doen. Choupo Moting bij PSG bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 april 2019 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja Barcelona heeft Kevin-Prince Boateng ook gehaald dus daar kan volgend jaar ook wel bij
En nu Ekkelenkamp, De Wit en Maggelsjanquote:Op maandag 15 april 2019 15:32 schreef Ramboetan het volgende:
Wij hadden Sanogo, Zimling en Westermann.
Ik heb van De Wit nog te weinig gezien eigenlijk.quote:Op maandag 15 april 2019 15:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu Ekkelenkamp, De Wit en Maggelsjan
Ongeveer dezelfde motoriek als Beugelsdijk . Maar ja hij is lekker lomp en hij werkt echt heel hard .quote:Op maandag 15 april 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb van De Wit nog te weinig gezien eigenlijk.
Ron is een prima speler, ondanks af en toe dramatische periodes...maar vind hem iets te vaak een hele slechte periode doormaken om in aanmerking te komen voor de selectie van Ajax atm.quote:Op maandag 15 april 2019 15:18 schreef Ginettaccio_ het volgende:
[..]
Nooit begrepen inderdaad, wat een drama aankopen.quote:Op maandag 15 april 2019 15:32 schreef Ramboetan het volgende:
Wij hadden Sanogo, Zimling en Westermann.
Atouba.quote:Op maandag 15 april 2019 16:11 schreef Ginettaccio_ het volgende:
[..]
Nooit begrepen inderdaad, wat een drama aankopen.
Elk jaar wel een aantal dramatische aankopen sinds 95 . Ze leren ermee levenquote:
Wie in 95 dan?quote:Op maandag 15 april 2019 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Elk jaar wel een aantal dramatische aankopen sinds 95 . Ze leren ermee leven
Hayden Foxe, Christopher Kanu, Andriy Demchenko, Marcio Santosquote:
Ekkie is best goed. De Wit lijkt me niet veel. Magallan moeten we nog even afwachten.quote:Op maandag 15 april 2019 15:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu Ekkelenkamp, De Wit en Maggelsjan
Waarom is Ekkie goed ? En Maggellan ga je niet veel beter maken , kon in Argentinië al weinig goed doen.quote:Op maandag 15 april 2019 17:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ekkie is best goed. De Wit lijkt me niet veel. Magallan moeten we nog even afwachten.
Ekkie is een kennis van me, dus die is gewoon best goed.quote:Op maandag 15 april 2019 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom is Ekkie goed ? En Maggellan ga je niet veel beter maken , kon in Argentinië al weinig goed doen.
Want al je kennissen zijn goede voetballers?quote:Op maandag 15 april 2019 18:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ekkie is een kennis van me, dus die is gewoon best goed.
Magallan heeft desondanks de finale van de Copa gespeeld en te weinig bij Ajax om er echt een oordeel aan te hangen.
Ja Oleguer heeft ook een CL finale gespeeld . Neemt niet weg dat die daar een zwakke schakel was en hij eigenlijk alleen maar functioneert als die echt een man moet dekken zonder open ruimtes in zijn rug . Voetballend is het ook een ramp.quote:Op maandag 15 april 2019 18:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ekkie is een kennis van me, dus die is gewoon best goed.
Magallan heeft desondanks de finale van de Copa gespeeld en te weinig bij Ajax om er echt een oordeel aan te hangen.
Ja. Moet hem hypen op internet, snap je?quote:Op maandag 15 april 2019 18:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Want al je kennissen zijn goede voetballers?
We hebben ook Daley Blind rondlopen. Denk niet dat Magallan veel slechter is.quote:Op maandag 15 april 2019 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja Oleguer heeft ook een CL finale gespeeld . Neemt niet weg dat die daar een zwakke schakel was en hij eigenlijk alleen maar functioneert als die echt een man moet dekken zonder open ruimtes in zijn rug . Voetballend is het ook een ramp.
Ach Daley kan gelukkig wel een pass over 10 meter geven onder druk ipv dat ie de bal gelijk de tribune in rostquote:Op maandag 15 april 2019 18:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We hebben ook Daley Blind rondlopen. Denk niet dat Magallan veel slechter is.
Dat is hij wel, helaas.quote:Op maandag 15 april 2019 18:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blind speelt inderdaad echt prima. Vooral zijn slimmigheid bevalt mij goed.quote:Op maandag 15 april 2019 18:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik snap de kritiek niet zo op Daley, speelt echt een prima seizoen. Magallan mag zijn veters nog niet eens strikken.
Ben ook erg blij met Blind.quote:Op maandag 15 april 2019 18:38 schreef Simmertje het volgende:
Ik snap de kritiek niet zo op Daley, speelt echt een prima seizoen. Magallan mag zijn veters nog niet eens strikken.
En Tadic was matig tegen Juventus, de wedstrijd tegen Real zou de norm moeten zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 18:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ligt ook aan de verdedigers van Juventus,quote:Op maandag 15 april 2019 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
En Tadic was matig tegen Juventus, de wedstrijd tegen Real zou de norm moeten zijn.
Wat is er nou weer mis geweest met Oleguer bij Ajax?quote:Op maandag 15 april 2019 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja Oleguer heeft ook een CL finale gespeeld . Neemt niet weg dat die daar een zwakke schakel was en hij eigenlijk alleen maar functioneert als die echt een man moet dekken zonder open ruimtes in zijn rug . Voetballend is het ook een ramp.
Onze vrijheidsstrijderquote:Op maandag 15 april 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis geweest met Oleguer bij Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |