Ik geloof er ook niet zo in dat de scheids het probleem gaat zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 18:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ach ja.
Komt een beetje Calimero over dit allemaal.
Ik heb dit al eerder gelezen.quote:Op zondag 14 april 2019 18:34 schreef Tjacka het volgende:
We gaan eruit dinsdag. Hier las u het voor het eerst.
Eens, al vooraf janken over de scheidsrechter zijn echt PSV-praktijken.quote:Op zondag 14 april 2019 18:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ach ja.
Hoewel dit wel een debiel is hoorquote:Op zondag 14 april 2019 18:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ach ja.
Deed het tegen Bayern gewoon goed. 2 terechte rode kaarten, al vond ik die van Muller meer geel waard, Taglafico kon ook uit de kant gaan.quote:Op zondag 14 april 2019 18:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die Turpin is wel een enorme thuisfluiter en drama scheids. Was tegen Bayern ook niet veel en paar jaar terug met Feyenoord ook een groot fiasco.
Echt het type dat een Ajax goal om onzin afkeurt en een makkelijke pingel geeft wanneer Ronaldo weer eens gaat duikelen.
Jij bent echt een mega debiel.quote:Op zondag 14 april 2019 18:47 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Deed het tegen Bayern gewoon goed. 2 terechte rode kaarten, al vond ik die van Muller meer geel waard, Taglafico kon ook uit de kant gaan.
Zoals toen bij Feyenoord bedoel je?quote:Op zondag 14 april 2019 18:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die Turpin is wel een enorme thuisfluiter en drama scheids. Was tegen Bayern ook niet veel en paar jaar terug met Feyenoord ook een groot fiasco.
Echt het type dat een Ajax goal om onzin afkeurt en een makkelijke pingel geeft wanneer Ronaldo weer eens gaat duikelen.
Kutvolk inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2019 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vieze club is dat PSV ook he. Nare spelers stuk voor stuk. Kijk nu net even samenvatting terug.
quote:Op zondag 14 april 2019 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vieze club is dat PSV ook he. Nare spelers stuk voor stuk. Kijk nu net even samenvatting terug.
1-2 GENOTquote:Op zondag 14 april 2019 19:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eerder hopen dat het niet volledig uit de hand loopt, idiote Italianen
Verlenging zou ook in ons voordeel moeten zijn. Ik zie dat een Bonucci, Khedira, Can, Chiellini niet volhouden tbh ten opzichte van die jonge apen van ons.quote:Op zondag 14 april 2019 19:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar daar teken ik voor
Nog 4 potjes winnen. Lets goquote:Op zondag 14 april 2019 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
ziedendquote:Op zondag 14 april 2019 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Can is ook al 25 inderdaadquote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verlenging zou ook in ons voordeel moeten zijn. Ik zie dat een Bonucci, Khedira, Can, Chiellini niet volhouden tbh ten opzichte van die jonge apen van ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |