Het is ook een onzinnig verzoek. Alleen omdat Ajax daar speelt met 1e team denken ze dat het zomaar kan. JC Arena moet dan afgehuurd worden, stewards moeten worden geregeld enz enz.quote:Op maandag 15 april 2019 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kunnen moeilijk de JC Arena open gaan doen omdat Twente supporters dat nodig vinden, laat ze maar komen hoor en dan geen kampioen worden, wordt het nog gezellig
Belachelijk verzoek inderdaad.quote:Op maandag 15 april 2019 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kunnen moeilijk de JC Arena open gaan doen omdat Twente supporters dat nodig vinden, laat ze maar komen hoor en dan geen kampioen worden, wordt het nog gezellig
@timmmmmm @Scrummie2.0quote:Op maandag 15 april 2019 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als wij een keer kampioen kunnen worden bij Excelsior eisen we in de Kuip te spelen.
Kampioen kunnen worden bij Excelsior is een risicootje, kunnen we alvast meldenquote:
Dan moet er een standbeeld komen van The Hunterquote:Op maandag 15 april 2019 10:02 schreef Simmertje het volgende:
Gedroomd dat Huntelaar in de 92ste minuut de 2-2 erin schiet
dat zou eigenlijk al wel mogen.quote:Op maandag 15 april 2019 10:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan moet er een standbeeld komen van The Hunter
hier zou een ban voor moeten komen, wat een kutopmerking zeg.quote:Op maandag 15 april 2019 10:12 schreef Liftdeur het volgende:
Even een besefmomentje dat dit team nog maar maximaal 9 (waarschijnlijk 6) wedstrijden samenspelen.
Laten ze het dan in ieder geval afsluiten met de dubbel... Wat een ongelofelijk gaaf slot van een prachtseizoen zou dat zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 10:12 schreef Liftdeur het volgende:
Even een besefmomentje dat dit team nog maar maximaal 9 (waarschijnlijk 6) wedstrijden samenspelen.
Precies dit ja. Als je nu geen kampioen wordt zou dat erg pijnlijk zijn. Dan kan die beker me ook gestolen worden.quote:Op maandag 15 april 2019 10:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Laten ze het dan in ieder geval afsluiten met de dubbel... Wat een ongelofelijk gaaf slot van een prachtseizoen zou dat zijn.
de dubbel en nog winnen van Juvequote:Op maandag 15 april 2019 10:21 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Laten ze het dan in ieder geval afsluiten met de dubbel... Wat een ongelofelijk gaaf slot van een prachtseizoen zou dat zijn.
gewoon inbrengen, merken ze vast niet.quote:Op maandag 15 april 2019 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tagliafico mee naar Turijn ivm trainingsprogramma. Ajax traint vanavond in stadion, morgenavond wedstrijd en woensdagochtend waarschijnlijk op complex van Juventus voordat ze terugvliegen.
Inderdaad, de beker boeit geen reet op zichzelf, maar icm de schaal is het een leuke prijs.quote:Op maandag 15 april 2019 10:28 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Precies dit ja. Als je nu geen kampioen wordt zou dat erg pijnlijk zijn. Dan kan die beker me ook gestolen worden.
vorig jaar gingen die er af met 5-0 ofzo toch?quote:Op maandag 15 april 2019 10:44 schreef PicoMMP het volgende:
Week van de waarheid. Ik ga uit van uitschakeling tegen Juventus, net als tegen Real. Hoop op een spannende pot.
Tegen Groningen speel je eigenlijk de wedstrijd van het jaar. Op basis van 2019 staan die tweede achter ons, dus het wordt lastig zat. Win je die, dan komt de titel erg dichtbij. Vooral omdat PSV daarna naar Willem II moet.
Wel een loodzwaar schema dan.quote:Op maandag 15 april 2019 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je Juve pakt kun je ook de CL pakken hoor.
Als Tottenham het redt tegen City zie ik wel grote kansen om de finale te halen om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je Juve pakt kun je ook de CL pakken hoor.
Ik denk dat we makkelijker kunnen winnen van Barcelona dan van Liverpool.quote:Op maandag 15 april 2019 10:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als Tottenham het redt tegen City zie ik wel grote kansen om de finale te halen om eerlijk te zijn.
Andere halve finale wordt waarschijnlijk Liverpool-Barcelona. Allebei leuke tegenstanders om in de finale tegen te komen. Liverpool kan je ook wel hebben, Barcelona wordt lastiger. Maar misschien kunnen we een dealtje sluiten i.c.m. De Ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |